Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Internetikaubamaja www.reset.ee (ettevõte suunatakse likvideerimisele) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
reset
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2015




sõnum 17.10.2019 22:29:41 vasta tsitaadiga

Barbo20 kirjutas:
Ühes asjas olete te kindlasti ületamatud, te kogu aeg ainult vabandate ja lubate- see kuu ja mõned päevad peale on olnud täis summa teie käes, te lubate kogu aeg, et asjad juhtuvad- minu kaup liigub, vahesumma kannate tagasi, lubate kompensatsiooni. Kui te ei suuda 24 tunni jooksul teha lihtsat tagasikannet või enda 10+ töötajaga 8 tunni jooksul minu lihtsale küsimusele vastata (kus on minu kaup ja kuna saabub) siis jäätegi lubama ja vabandama.


Tere Barbo20,

Tegime Teile tänase päeva jooksul kompensatsiooni ülekande ära - raha laekub Swedbankist LHVsse hiljemalt homseks hommikuks.

Vastasime ka maksekorraldusega Teie kirjale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ceemic
24/7@kalal
ceemic

liitunud: 21.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.10.2019 15:02:19 vasta tsitaadiga

https://tarbija24.postimees.ee/6807406/veebipoest-reset-ee-ei-pruugi-kaupa-katte-saada
Kommentaarid: 418 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 321
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ceemic
24/7@kalal
ceemic

liitunud: 21.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.10.2019 15:14:14 vasta tsitaadiga

Milline irooniline teenus:
https://www.reset.ee/ee/tellimuse-hilinemise-kaitse

tsitaat:
1. Kampaania kehtib ajavahemikus 01.10.2019 kuni 31.10.2019 sooritatud tellimustele.
...
5. Maksimaalne lisagarantii periood on 3 kuud.

Kahju, mu videokaardil oleks juba 3 aastat lisagarantiid soolas icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 418 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 321
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
reset
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2015




sõnum 22.10.2019 15:58:11 vasta tsitaadiga

ceemic kirjutas:
Milline irooniline teenus:
https://www.reset.ee/ee/tellimuse-hilinemise-kaitse

tsitaat:
1. Kampaania kehtib ajavahemikus 01.10.2019 kuni 31.10.2019 sooritatud tellimustele.
...
5. Maksimaalne lisagarantii periood on 3 kuud.

Kahju, mu videokaardil oleks juba 3 aastat lisagarantiid soolas icon_rolleyes.gif


Tere,

Täname tagasiside eest.

Kuna oleme sellel aastal üle kahe korra oma mahtudes kasvanud, siis on meie teenuse vastu ka huvi oluliselt tõusnud ja seetõttu on võinud tekkida augustis ja septembris olukordi, kus tarne on hilinenud või telefoniliinile / kirjadele vastamise ooteaeg on olnud tavapärasest pikem.

Selle parandamiseks oleme praeguseks kasvatanud oma meeskonna suurust ligi kaks korda ning värvanud uusi töötajaid ja struktureerinud ettevõtte ümber. Kui augustis-septembris töötasime 5 inimesega, siis oktoobris on meil kontoris ca 10-liikmeline meeskond, et saaksime pakkuda klientidele võimalikult kiiret teenust ja päringutele kiiremaid vastuseid.

Suhtlesime sellel teemal ka ise TTJA'ga ning leppisime kokku, et pikendame oma tarneajad 1-5, 3-6 ja 5-9 tööpäeva peale ning jätame pikemad puhvrid tarnetele. Eemaldame oma veebist ka enamiku "Küsi tarneaega" tooteid, mida oleme varasemalt tarninud otse tehasest / tootjalt.

Samuti vahetasime välja mõned partnerid Euroopast, kellega koos varasemalt töötasime, kuid kellega koostöös osutusid tarneajad pikemaks või lükkusid edasi. See ei võimalda kõikidele kaupadele pakkuda niivõrd head hinda, küll aga kiiremat tarnet. Tänaseks oleme fokusseerinud selgelt Baltikumi ladudele, et tarneajad oleksid kiired.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Barbo20
HV veteran
Barbo20

liitunud: 21.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2019 09:26:11 vasta tsitaadiga

Minu kaubad jõudsid täna Venipakiga kohale- kaubad nagu tellitud ja lubatud- kleepsudel olevad kuupäevad olid muidugi eilse kuupäevaga, niiet alles eile pandi hulgilaos minu kraam aluse peale ( reseti jutu järgi juba umbes 20 septembril).
Mina sain lubatud kaubad ( 5 nädalat alates tellimuse tasumisest) ja kompensatsiooni, niiet pikka viha ei pea kui vaid kaubad kiiremini hulgilaost liikuma saaks oleks teenus nagu päris aga hetkel lonkab mõlemat jalga just lubatud tähtaegadest kinni pidamine.
https://www.ttja.ee/et/tarbijale/tarbijaoigustest-ettevotjatele/e-kaubandus/e-poed-kes-ei-taida-seadusest-tulenevaid
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 99
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 23.10.2019 13:25:18 vasta tsitaadiga

reset kirjutas:
rmc kirjutas:
https://tarbija24.postimees.ee/6807406/veebipoest-reset-ee-ei-pruugi-kaupa-katte-saada


Tere,

Kuna oleme sellel aastal üle kahe korra oma mahtudes kasvanud, siis on meie teenuse vastu ka huvi oluliselt tõusnud ja seetõttu on võinud tekkida augustis ja septembris olukordi, kus tarne on hilinenud või telefoniliinile / kirjadele vastamise ooteaeg on olnud tavapärasest pikem.

Selle parandamiseks oleme praeguseks kasvatanud oma meeskonna suurust ligi kaks korda ning värvanud uusi töötajaid ja struktureerinud ettevõtte ümber. Kui augustis-septembris töötasime 5 inimesega, siis oktoobris on meil kontoris ca 10-liikmeline meeskond, et saaksime pakkuda klientidele võimalikult kiiret teenust ja päringutele kiiremaid vastuseid.

Suhtlesime sellel teemal ise TTJA'ga ning leppisime kokku, et pikendame oma tarneajad 1-5, 3-6 ja 5-9 tööpäeva peale ning jätame pikemad puhvrid tarnetele. Eemaldame oma veebist ka enamiku "Küsi tarneaega" tooteid, mida oleme varasemalt tarninud otse tehasest / tootjalt. TTJA meid musta nimekirja lisanud ei ole.

Samuti vahetasime välja mõned partnerid Euroopast, kellega koos varasemalt töötasime, kuid kellega koostöös osutusid tarneajad pikemaks või lükkusid edasi. See ei võimalda kõikidele kaupadele pakkuda niivõrd head hinda, küll aga kiiremat tarnet. Tänaseks oleme fokusseerinud selgelt Baltikumi ladudele, et tarneajad oleksid kiired.


Palun kommentaari ka sellele väitele.
tsitaat:
Juhul kui tarbija otsustab lepingust taganeda, siis venitab kaupleja ebamõistlikult kaua tarbijale raha tagastamisega.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
reset
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2015




sõnum 23.10.2019 13:57:40 vasta tsitaadiga

LKits kirjutas:
reset kirjutas:
rmc kirjutas:
https://tarbija24.postimees.ee/6807406/veebipoest-reset-ee-ei-pruugi-kaupa-katte-saada


Tere,

Kuna oleme sellel aastal üle kahe korra oma mahtudes kasvanud, siis on meie teenuse vastu ka huvi oluliselt tõusnud ja seetõttu on võinud tekkida augustis ja septembris olukordi, kus tarne on hilinenud või telefoniliinile / kirjadele vastamise ooteaeg on olnud tavapärasest pikem.

Selle parandamiseks oleme praeguseks kasvatanud oma meeskonna suurust ligi kaks korda ning värvanud uusi töötajaid ja struktureerinud ettevõtte ümber. Kui augustis-septembris töötasime 5 inimesega, siis oktoobris on meil kontoris ca 10-liikmeline meeskond, et saaksime pakkuda klientidele võimalikult kiiret teenust ja päringutele kiiremaid vastuseid.

Suhtlesime sellel teemal ise TTJA'ga ning leppisime kokku, et pikendame oma tarneajad 1-5, 3-6 ja 5-9 tööpäeva peale ning jätame pikemad puhvrid tarnetele. Eemaldame oma veebist ka enamiku "Küsi tarneaega" tooteid, mida oleme varasemalt tarninud otse tehasest / tootjalt. TTJA meid musta nimekirja lisanud ei ole.

Samuti vahetasime välja mõned partnerid Euroopast, kellega koos varasemalt töötasime, kuid kellega koostöös osutusid tarneajad pikemaks või lükkusid edasi. See ei võimalda kõikidele kaupadele pakkuda niivõrd head hinda, küll aga kiiremat tarnet. Tänaseks oleme fokusseerinud selgelt Baltikumi ladudele, et tarneajad oleksid kiired.


Palun kommentaari ka sellele väitele.
tsitaat:
Juhul kui tarbija otsustab lepingust taganeda, siis venitab kaupleja ebamõistlikult kaua tarbijale raha tagastamisega.


Tere,

Oleme kõikidele oma klientidele 5 tegutsemisaasta jooksul lõplikult tarninud kas kauba või tühistanud tellimuse ja kandnud raha tagasi.

TTJA näeb, et mõistlik periood raha tagastamiseks on 1-2 tööpäeva alates tellimuse tühistamisest.

Varasemalt ei olnud meil eraldi inimest, kes tegeleks koheselt ülekannetega vaid tegime ülekanded ca nädalase perioodi jooksul. Iseneesest lubab seadus teha tagasikande kuni 14 päeva jooksul alates tellimuse tühistamisest.

Juhul, kui infosulu tõttu mõni kanne pikemaks venis ja klient meid sellest teavitas, siis lahendasime ka olukorra ASAP.

Küll aga on kliente, kelle jaoks on see piisav indikaator, et teha avaldus TTJA'sse. Kuna meie süsteem ei olnud varasemalt ühtne TTJA nägemusega tellimuse tühistamisest, siis oleme tänaseks suunanud eraldi inimese tegelema tagasikannete, järelmaksu lepingu muudatuste ja tagastatud kaubaga ASAP, kui vajadus peaks tekkima.

Muidugi kui on tegu tagastatud kaubaga või juba tarnes oleva kaubaga, siis periood võib olla siiski pikem kui 1-2 tööpäeva - toode peab esmalt jõudma tagasi kontorisse / lattu ning vastavalt sellele tehakse tagasikanne.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 24.10.2019 12:47:02 vasta tsitaadiga

Kui nädal tagasi andis tarbijakaitseamet teada klientide rahulolematusest RESET veebipoega, https://www.ttja.ee/et/uudised/tarbijad-rahulolematud-veebipoega-resetee ,
siis saab lugeda täna värskelt avaldatud tasulist sisuturunduse artiklit, miks ikka on hea nende poest osta. https://www.postimees.ee/6809206/reset-ee-e-pood-turvaline-ja-keskkonnasaastlik-ostukoht

Kas ostukoht on kliendi vaates soodne, kiire tarnega ning veel kiirema probleemilahendusega nende võimalukul tekkel, jääb ostja otsustada.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ceemic
24/7@kalal
ceemic

liitunud: 21.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 09:52:04 vasta tsitaadiga

Mina sain oma 13. septembril tellitud videokaardi lõpuks 26. oktoobril kätte.
Kahjuks ei näe võimalust, et ma sealt kunagi veel midagi osta sooviks...
Kommentaarid: 418 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 321
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Barbo20
HV veteran
Barbo20

liitunud: 21.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 12:42:11 vasta tsitaadiga

Kompensatsiooni pakuti?

ceemic kirjutas:
Mina sain oma 13. septembril tellitud videokaardi lõpuks 26. oktoobril kätte.
Kahjuks ei näe võimalust, et ma sealt kunagi veel midagi osta sooviks...
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 99
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ceemic
24/7@kalal
ceemic

liitunud: 21.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 14:13:13 vasta tsitaadiga

Barbo20, pakuti XX% järgmise mööbli tellimuse pealt. Ei soovi sealt mööblit tellida icon_smile.gif
Kommentaarid: 418 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 321
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
aeropiloot
HV kasutaja
aeropiloot

liitunud: 08.09.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 16:12:11 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Kui nädal tagasi andis tarbijakaitseamet teada klientide rahulolematusest RESET veebipoega, https://www.ttja.ee/et/uudised/tarbijad-rahulolematud-veebipoega-resetee ,
siis saab lugeda täna värskelt avaldatud tasulist sisuturunduse artiklit, miks ikka on hea nende poest osta. https://www.postimees.ee/6809206/reset-ee-e-pood-turvaline-ja-keskkonnasaastlik-ostukoht

Kas ostukoht on kliendi vaates soodne, kiire tarnega ning veel kiirema probleemilahendusega nende võimalukul tekkel, jääb ostja otsustada.


Postimehe link annab nüüd 404.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 28.10.2019 16:29:23 vasta tsitaadiga

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:https%3A%2F%2Fwww.postimees.ee%2F6809206%2Freset-ee-e-pood-turvaline-ja-keskkonnasaastlik-ostukoht
_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
-Liitlane-
HV veteran
-Liitlane-

liitunud: 12.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.10.2019 21:18:27 vasta tsitaadiga

Sain kah nende käest vastu pükse korralikult ära. Kopeerin siia osaliselt selle, mida ka selle ettevõtte nn "kommentaariks" panin siin HV.ee keskkonnas.

Tellimus: sai tellitud kaup (03.10.2019) - tarne 2-5 tööpäeva (kodulehel) - VALE NR. 1 (tegelikuses see ei ole õige info neil - loe edasi).
Tasumine: Makstud arve alusel samal päeval, kui arve sain.
PROBLEEM nr. 1: möödus 5 tööpäeva ja kaupa ei olnud - vaatasin nende kodulehe kaudu ja selgus, et arve on tasumata - VALE NR. 2 (arve oli tasutud tegelikuses; pangakinnitus)

Teavitus: täitsin kohe nende kodulehelt vastava vormi ja teavitasin probleemist
Esmane kontakt: võeti ühendust ja küsiti kõigepealt tellimuse nr (kuigi see oli seal probleemi teavitusel olemas juba). Ok saatsin.
Teine kontakt: küsiti maksekorraldust (no kurja...) ... saatsin.
Seni mitte ühtegi vastust, et mis toimub vms. - VÄGA HALB KLIENDITEENINDUS NR. 1
Küsisin ise - et oot ma nagu koguaeg saadan midagi aga vastuseid ei saa.
Küsiti uuesti tellimuse nr. - kurja küll! Kaua võib - VÄGA HALB KLIENDITEENINDUS NR. 2
Samuti ütlesin neile, et ma koguaeg saadan infot aga ma ei saa ühelegi enda küsimusele vastust.
Siis vahepeal laekus kellelgi teiselt klienditeenindajalt e-mail, et mu tellimusega kõik korras ja peaks nädala lõpuks jõudma - PEAKS! KAS ME ENNUSTAME ILMA SIIN VÕI! - VÄGA HALB KLIENDITEENINDUS NR. 3 + VALETAMINE, sest TEGELIKULT KAUPA EI OLNUDKI OLEMAS - loe edasi!
Siis vahepeal jõudis üks klienditeenindaja mind süüdistada e-kirjas "Aga Teie ju kah ei vasta meie küsimustele, et miks nemad peaksid" - VÄGA HALB KLIENDITEENINDUS NR. 4 - SÜÜDISTAB KLIENTI! NAGU KURJA, kes Teil seal TÖÖTAVAD????!!!!!!!
Selle peale saatsin kõik suhtluse e-kirjad ja kuidas ma kohe kõik info neile edastasin (kõik e-kirjad minu poolt viisakad konkreetsed ja arusaadavad, operatiivselt vastataud; seekord lisasin ka vist ettevõtte juhatuse liikme e-kirja CC-sse), esitasin taas paar küsimust veel lisaks. Vastuseks sain ainult, teie tellimusega kõik korras. KURJA MA KÜSISIN JU MIDAGI! - VÄGA HALB KLIENDITEENINDUS NR. 5 - EI VASTA KLIENDI KÜSIMUSTELE.
Kaupa nagu ikka ka järgmise nädala lõpuks ei tulnud - VALE NR. 3 . taaskord valetati tarne kohta.
Võtsin uuesti ühendust - ise võtsin ühendust ehk siis nemad ei vastanud midagi mulle ise - VÄGA HALB KLIENDITEENINDUS NR. 6
Sain vastuse, et polegi mu kaupa, ladudes kah ei ole - kas tahate ehk teist värvi, musta asemel helesinist või valget - kurja! Ei taha! Kandke raha tagasi! Lubati 1-2 tööpäeva jooksul raha tagasi kanda.
Tänaeks ... 5 päeva möödas? VALE NR. 4 - PETTUS, RAHA EI OLE, KAUPA EI OLE, KLIENDITEENINDUS VALETAB!

SIIANI ON KAUP NEIL KODULEHEL OLEMAS JA TARNE NÄIDATUD 2-5 PÄEVA KUIGI VÄIDAVAD, ET KAUPA EI OLE VAHELAOS JA EI TAGASTA KA RAHA MULLE!

Kuu algul tellisin, siis ei olnud seda TTJA hoiatust kahjuks veel - muidu ei oleks tellinud. Nüüd tean, et langesin ise kah RESET.EE PETTUSE OHVRIKS!

Esimene ja VIIMANE KORD PETISTE KÄEST RESET.EE kaudu midagi tellida.

[EKSS] "Eesti keele seletav sõnaraamat" 2009
petis
1. ‹s› ebaausaid võtteid kasutav, teisi pettev isik, kelm, suli. Libekeelne, alatu, nurjatu, häbematu petis.

vale
1. ‹s› sihilikult esitatav alusetu, tõele mittevastav väide v. teade.

EDIT: 16:58 vms. laekus kontole raha kah. Imeväel. Peale avalike postitusi. icon_rolleyes.gif

_________________
www.kinnistuhaldus.ee kortermajade haldusteenuse terviklahendused (haldus-, hooldus- ja raamatupidamisteenus) Põlva- ja Võrumaal!
Kommentaarid: 231 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 195
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dants
HV kasutaja

liitunud: 17.11.2002




sõnum 31.10.2019 17:17:59 vasta tsitaadiga

Ja saaga jätkub.

Sai tellitud kuivati 16.10 keskpäeval. Enne tellimist küsisin konkreetset tarneaega, vastati 5-8 tööpäeva. Tellisin ära.

17.10 avaldati hoiatus.

24.10 kontakteerusin, lubati et 'Hiljemalt 29-30.10 jõuab kuller Teieni.'

Mis te arvate, kas jõudis?

Eile (30.10) lubati, 'Tellimus jõuab Teieni hiljemalt uue nädala alguseks.' Selle peale tühistasin tellimuse.

Helistasin täna ja uurisin, mille alusel nad neid lubadusi jagavad. Lõpuks lubati, et 'logistikaosakond' võtab minuga hiljemalt 2 tunni jooksul ühendust ja täpsustab konkreetse tarne aega (jutt käis kellaajast esmaspäeval). Tellimuse tühistamist põhimõtteliselt ignoreeriti.

'Logistikaosakond' vastas siis ja jutt muidugi ümmargune, ainult vabandused ja tarneaega lükatakse JÄLLE edasi 'kas sobiks järgmise nädala teisipäev-kolmapäev'. Kui neil oleks kaup reaalselt Peetri laos, nagu väidavad, siis ilmselgelt jõuaks see minuni kiiremini.

Kinnitasin tellimuse tühistamist. Ootan raha, kui homseks ei laeku, siis Tarbijavaidluste komisjoni avaldus.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
reset
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2015




sõnum 31.10.2019 17:31:56 vasta tsitaadiga

-Liitlane- kirjutas:
Sain kah nende käest vastu pükse korralikult ära. Kopeerin siia osaliselt selle, mida ka selle ettevõtte nn "kommentaariks" panin siin HV.ee keskkonnas.

Tellimus: sai tellitud kaup (03.10.2019) - tarne 2-5 tööpäeva (kodulehel) - VALE NR. 1 (tegelikuses see ei ole õige info neil - loe edasi).
Tasumine: Makstud arve alusel samal päeval, kui arve sain.
PROBLEEM nr. 1: möödus 5 tööpäeva ja kaupa ei olnud - vaatasin nende kodulehe kaudu ja selgus, et arve on tasumata - VALE NR. 2 (arve oli tasutud tegelikuses; pangakinnitus)

Teavitus: täitsin kohe nende kodulehelt vastava vormi ja teavitasin probleemist
Esmane kontakt: võeti ühendust ja küsiti kõigepealt tellimuse nr (kuigi see oli seal probleemi teavitusel olemas juba). Ok saatsin.
Teine kontakt: küsiti maksekorraldust (no kurja...) ... saatsin.
Seni mitte ühtegi vastust, et mis toimub vms. - VÄGA HALB KLIENDITEENINDUS NR. 1
Küsisin ise - et oot ma nagu koguaeg saadan midagi aga vastuseid ei saa.
Küsiti uuesti tellimuse nr. - kurja küll! Kaua võib - VÄGA HALB KLIENDITEENINDUS NR. 2
Samuti ütlesin neile, et ma koguaeg saadan infot aga ma ei saa ühelegi enda küsimusele vastust.
Siis vahepeal laekus kellelgi teiselt klienditeenindajalt e-mail, et mu tellimusega kõik korras ja peaks nädala lõpuks jõudma - PEAKS! KAS ME ENNUSTAME ILMA SIIN VÕI! - VÄGA HALB KLIENDITEENINDUS NR. 3 + VALETAMINE, sest TEGELIKULT KAUPA EI OLNUDKI OLEMAS - loe edasi!
Siis vahepeal jõudis üks klienditeenindaja mind süüdistada e-kirjas "Aga Teie ju kah ei vasta meie küsimustele, et miks nemad peaksid" - VÄGA HALB KLIENDITEENINDUS NR. 4 - SÜÜDISTAB KLIENTI! NAGU KURJA, kes Teil seal TÖÖTAVAD????!!!!!!!
Selle peale saatsin kõik suhtluse e-kirjad ja kuidas ma kohe kõik info neile edastasin (kõik e-kirjad minu poolt viisakad konkreetsed ja arusaadavad, operatiivselt vastataud; seekord lisasin ka vist ettevõtte juhatuse liikme e-kirja CC-sse), esitasin taas paar küsimust veel lisaks. Vastuseks sain ainult, teie tellimusega kõik korras. KURJA MA KÜSISIN JU MIDAGI! - VÄGA HALB KLIENDITEENINDUS NR. 5 - EI VASTA KLIENDI KÜSIMUSTELE.
Kaupa nagu ikka ka järgmise nädala lõpuks ei tulnud - VALE NR. 3 . taaskord valetati tarne kohta.
Võtsin uuesti ühendust - ise võtsin ühendust ehk siis nemad ei vastanud midagi mulle ise - VÄGA HALB KLIENDITEENINDUS NR. 6
Sain vastuse, et polegi mu kaupa, ladudes kah ei ole - kas tahate ehk teist värvi, musta asemel helesinist või valget - kurja! Ei taha! Kandke raha tagasi! Lubati 1-2 tööpäeva jooksul raha tagasi kanda.
Tänaeks ... 5 päeva möödas? VALE NR. 4 - PETTUS, RAHA EI OLE, KAUPA EI OLE, KLIENDITEENINDUS VALETAB!

SIIANI ON KAUP NEIL KODULEHEL OLEMAS JA TARNE NÄIDATUD 2-5 PÄEVA KUIGI VÄIDAVAD, ET KAUPA EI OLE VAHELAOS JA EI TAGASTA KA RAHA MULLE!

Kuu algul tellisin, siis ei olnud seda TTJA hoiatust kahjuks veel - muidu ei oleks tellinud. Nüüd tean, et langesin ise kah RESET.EE PETTUSE OHVRIKS!

Esimene ja VIIMANE KORD PETISTE KÄEST RESET.EE kaudu midagi tellida.

[EKSS] "Eesti keele seletav sõnaraamat" 2009
petis
1. ‹s› ebaausaid võtteid kasutav, teisi pettev isik, kelm, suli. Libekeelne, alatu, nurjatu, häbematu petis.

vale
1. ‹s› sihilikult esitatav alusetu, tõele mittevastav väide v. teade.

EDIT: 16:58 vms. laekus kontole raha kah. Imeväel. Peale avalike postitusi. icon_rolleyes.gif


Tere -Liitlane-,

Meil on kahju, et pidite pettuma meie teenuses. Tutvume kirjavahetusega ka juhtkonna tasandil ning uurime Teie kaebuse tausta.

Suures pildis oli Teie soovitud toode oli jõudnud laost otsa lõppeda. Vabandame selle tõttu. Pakkusime vastavalt sellele teise värviga alternatiivset kella, kuid selline variant ei olnud Teile sobilik.

Soovisite vastavalt sellele tellimuse tühistada ja tagastasime Teile müügitingimustes ettenähtud aja jooksul tellimuse summa.

Üldiselt töötame Garmini tooteid pakkudes otse Garmini maaletoojaga ning algselt soovitud toodet on täna uue kogusena jõudnud lattu, seetõttu on ka toode veebis üleval.


dants kirjutas:
Ja saaga jätkub.

Sai tellitud kuivati 16.10 keskpäeval. Enne tellimist küsisin konkreetset tarneaega, vastati 5-8 tööpäeva. Tellisin ära.

17.10 avaldati hoiatus.

24.10 kontakteerusin, lubati et 'Hiljemalt 29-30.10 jõuab kuller Teieni.'

Mis te arvate, kas jõudis?

Eile (30.10) lubati, 'Tellimus jõuab Teieni hiljemalt uue nädala alguseks.' Selle peale tühistasin tellimuse.

Helistasin täna ja uurisin, mille alusel nad neid lubadusi jagavad. Lõpuks lubati, et 'logistikaosakond' võtab minuga hiljemalt 2 tunni jooksul ühendust ja täpsustab konkreetse tarne aega (jutt käis kellaajast esmaspäeval). Tellimuse tühistamist põhimõtteliselt ignoreeriti.

'Logistikaosakond' vastas siis ja jutt muidugi ümmargune, ainult vabandused ja tarneaega lükatakse JÄLLE edasi 'kas sobiks järgmise nädala teisipäev-kolmapäev'. Kui neil oleks kaup reaalselt Peetri laos, nagu väidavad, siis ilmselgelt jõuaks see minuni kiiremini.

Kinnitasin tellimuse tühistamist. Ootan raha, kui homseks ei laeku, siis Tarbijavaidluste komisjoni avaldus.



Tere Dants,

Suhtlesime Teiega täna ka kirja teel.

Vabandame, et Teie kaup ei jõudnud algselt planeeritud 5-8 tööpäeva jooksul kohale. Täpsustasime laoga tarneaega ning saime pakkuda tarneaega hiljemalt uue nädala alguseks.

Vastavalt sellele soovisite tellimuse tühistada. Suunasime tellimuse tühistamisele ja kandsime Teile mõne tunni jooksul raha tagasi.


viimati muutis reset 31.10.2019 17:36:23, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dants
HV kasutaja

liitunud: 17.11.2002




sõnum 31.10.2019 17:35:46 vasta tsitaadiga

Ohoo, see HinnaVaatluse foorum on vist tundlik koht, raha juba käes!

Täpsustatud tarne ei olnud esmaspäevaks, see oli esialgne lubadus. Kell 15 saadeti mulle kiri, kus lubati teisipäevaks-kolmapäevaks.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
symbian
HV vaatleja

liitunud: 18.01.2010




sõnum 31.10.2019 23:38:36 vasta tsitaadiga

Ka minu poolt kronoloogia:
3. oktoober tellisin külmiku
4. oktoober teatati, et partnerladudest kaup otsas ja uus tarneaeg 1,5 kuud
7. oktoober leppisime kokku raha tagastamises
22. oktoober saatsin esimese järelpärimise tagastuse kohta
29. oktoober saatsin teise järelepärimise tagastuse kohta
31. oktoober ja reset.ee ei ole endiselt ei raha tagastanud ega ka minu pöördumistele vastanud
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Skalle
HV vaatleja

liitunud: 19.11.2013




sõnum 01.11.2019 00:51:54 vasta tsitaadiga

Vana pesumasin lasi vee põrandale ja kuna ta oli ilmselt veel eelmisest sajandist, siis ei hakanud remontimisele mõtlema.
Valisin HinnaVaatlusest uue masina, soodus hind ja tasuta transport viisid mind reset.ee lehele.
Tellisin masina 2. oktoobri hilisõhtul, maksin samas ka arve. Masina juures oli silt "Kohapeal olemas". Tarneaeg 1-4 tööpäeva.
Kiirustasin Tartust Tallinnasse, et masina saabumisel kohal olla. Läks nädal, masinat ei toodud. Helistasin, lubati järgmisel nädalal.
Lõpuks oli kolm nädalat täis saanud, iga kord lubati, tellimuse number hakkas juba pähe jääma, sest igal helistamisel pidi selle ette lugema.
Vahepeal jõudsin juba tagavara masina välja ajada, sest puhtad alukad ja sokid hakkasid lõppema.
Lõpuks, 31. oktoobril toodi pesumasin kohale, esimene pilk sellele tuvastas, see pole õige mudel. Peas käis kiire mõttetöö, kui saadan tagasi,
võin üldse ilma jääda, otsustasin vastu võtta. Kuna olin masinate omadusi uurinud, siis teadsin, et toodud mudel soovitust väga palju ei erine.
Ka hinna poolest ma pügada ei saanud, kuigi soovitud masinal oli tsentrifuugi maksimaalne kiirus natuke suurem.
Ja minu poolt tellitud õige masin on reset.ee lehel siiani üleval, silt juures "Kohapeal olemas".
Ma olen valmis aru saama, ikka võib juhtuda, kusagil läheb midagi valesti, keegi teeb vea.
Aga miks peab klient ise sebima ja helistama? Kusjuures helistades on ootereziimil eriti totakas helitaust. Kirjalikult pöördusin ka, ei vastatud.
Ilmselt edaspidi hoian eemale sellest kohast.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bmnd
HV vaatleja

liitunud: 31.10.2019




sõnum 01.11.2019 20:22:25 vasta tsitaadiga

Kuna ei õnnestu kontot praegu ID-kaardiga siduda jätan oma tagasiside siia.

Kokku olen tellinud Reset.ee kaubamajast 3 korda. Esimesel korral läks kõik hästi - 2 päeva ja kaup kenasti käes, suhtlus hea 5/5st. Teisel korral tellisin mitu eset, kõigil tarneaeg 2-5 tööpäeva. 7 tööpäeva möödudes hakkasin ise uurima, miks tellimus viibib. Anti teada, et on olnud tarneraskusi ja lubati kaup saata nädala lõpuks. Suhtusin asjasse mõistvalt, vahel tulevad ikka ootamatused ette, ei saa ju 100% oma koostööpartneritele kindel olla, eeldasin, et lihtsalt ei vedanud ja olen haruldane üksikjuhtum. Tegin samal ajal veel ühe tellimuse, jälle 2-5tp tarneaeg. Vahepeal hakkasin lugema firma arvustusi ja tuleb välja, et minu juhtum ei ole unikaalne ja sarnaseid on lademetes. Mis veelgi hullem - sain peagi teada, et ka teine tellimus hilineb ja kätte saan võibolla alles 2 nädala pärast. Tegelikult ei olekski probleemi ootamisega, kui oleks kauba juures kohe alguses olnud, et tarneaeg on 2-3 nädalat, 2-5 päeva asemel 2-3 nädalat oodata on küll korralik löök allapoole vööd. Klienditeenindus oli vähemasti väga sõbralik ja kiire e-kirjadele vastama, sellega ainult positiivne kogemus. Samuti on hind kaupadel peaaegu alati turu madalaim.

Kui soovite madalat hinda ja võimalus 2-3 nädalat 2-5päevast tellimust oodata ei ole probleem, siis soovitan soojalt. Kui aga olete nagu enamus kliente, kelle jaoks tarneaeg on tähtis ja mitu nädalat ootamist ja muret, kas ja millal kaup üldse tuleb, ei kaalu üle paar eurot odavamat hinda, siis soovitan teha äri küll pisut kallimate, kuid kvaliteedi poolest tunnustatud firmadega. Isiklikult rohkem enam antud kaubamajast midagi ei telli.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tofay
HV kasutaja

liitunud: 24.03.2009




sõnum 01.11.2019 21:39:36 vasta tsitaadiga

Niiet pankrot.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 01.11.2019 21:59:44 vasta tsitaadiga

https://www.reset.ee/ee/kliendid-meist
Irw, ainult 5 tärniga arvustused, üks ei jõua teist ära kiita icon_lol.gif

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tiit26
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.04.2003




sõnum 07.11.2019 14:18:47 vasta tsitaadiga

tofay kirjutas:
Niiet pankrot.


kas on midagi kuulda või, üks vale pesumasin saadeti ,siis ei tasuks tagasi andagi icon_eek.gif

_________________
www.akud24.ee/ Sülearvuti akud korralike elementidega ja sülearvuti laadijad. Palju originaal akusid ja laadijaid kohe laos.
Kommentaarid: 330 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 288
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olka
HV kasutaja
olka

liitunud: 25.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2019 10:49:09 vasta tsitaadiga

reset.ee on firmakataloogist hv.ee-st kustutatud icon_eek.gif Tundub et probleeme kuhjus hulgi
_________________
You, all gonna make me loose my mind, loose my mind
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ceemic
24/7@kalal
ceemic

liitunud: 21.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2019 10:59:09 vasta tsitaadiga

Väga huvitav käik jah. Ju siis sellega "kaob kohustus" siin pidevalt vabandamas käia.
Kommentaarid: 418 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 321
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Internetikaubamaja www.reset.ee (ettevõte suunatakse likvideerimisele) mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.