Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 165, 166, 167 ... 236, 237, 238  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Dreamlover
HV Guru
Dreamlover

liitunud: 21.02.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2019 00:30:12 vasta tsitaadiga

Prahas tellisin boldi hotellist terminal 3me, kuigi vaja oli terminal 3 lähedal asuvasse koolituskeskusesse.

Äpp näitas 340kohalikku, ehk siis 14,5 euri. Taksojuht eeldas et me läheme termianl 2te, mis tegi ca 6 km ringi. Lõpparve tegi 530 kohalikku, ehk 22,5 euri.

Kirjutasin supporti, sain 8 euro väärtuses promokoodi ( 5+3)

Seega toimib, aga vaeva peab nägema

_________________
Arvutite ja videokaartide hooldus ja remont
LAUARVUTID
Kommentaarid: 1710 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 1218
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anti112
HV Guru
Anti112

liitunud: 14.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2019 00:32:23 vasta tsitaadiga

Tipptunnil näitab äpp saabumisaja osas kindlasti aiateibaid, ummikuid ei võta üldse arvesse.
Kommentaarid: 124 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 107
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2019 00:48:27 vasta tsitaadiga

Üks juht rääkis, et Tallinna lennuväljale juhatab äpp pidevalt Suur-Sõjamäe kaudu lennuraja keskele. Huvitav, kui tihti umbkeelsed juhid kliendi kohvritega seal maha panevad? icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anti112
HV Guru
Anti112

liitunud: 14.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2019 01:04:40 vasta tsitaadiga

See tuleb Google Mapsist, kus on Tallinna Lennujaama asukoht miskipärast pandud enam-vähem keset maandumisrada...
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 124 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 107
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2019 01:25:12 vasta tsitaadiga

Anti112 kirjutas:
See tuleb Google Mapsist, kus on Tallinna Lennujaama asukoht miskipärast pandud enam-vähem keset maandumisrada...
Spoiler Spoiler Spoiler


Taksojuht peaks teadma seda. GPS järgi sõita oskab igaüks
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2019 09:18:59 vasta tsitaadiga

Huvitakski, jah, palju neid juhtumeid on, kus värske mooramaa mehest juht on inglisekeelse mittekohaliku kliendi check in'i viimase minuti kandis kohvritega kuskil taga teenindusvärava ees maha pannud, kuna päris raja keskele sõitmisega on ehk takistusi? icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2019 09:53:23 vasta tsitaadiga

Seal võiks olla mingi lennujaama oma polt takso, kes eksinutele teenust pakub.
Mõistlik muidugi google poolt fixida.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MRTO
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 05.11.2019 10:26:29 vasta tsitaadiga

Balti jaam pannes juhatab ringiga turule samuti. Neid kohti igasuguseid veel kus peab kas üle küsima, et mida ikka mõeldakse või ise teadma - näiteks see lennujaam.

Ettesõidu ajaga seoses. Ummikud ja vastassuunas sõidu "arvamine" on kaks põhjust miks ulme numbreid pakub. Teine asi on ka see, et juhil vana sõit pooleli ja eelmisel kliendil tekib mingi erisoov enne lõppu või otsib oma raha kaua.
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mocc
Kreisi kasutaja
mocc

liitunud: 21.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2019 11:56:56 vasta tsitaadiga

See on aastaid nii olnud, ja ilmselt keegi ei fixi ka seda.
Seal oleneb väga täpselt sellest mis kirjutada. Tallinna Lennnujaam saadab maandumisrajale.
Lennart Meri Tallinna lennujaam saadab õigesse kohta.
Kiss&Fly saadab kõige õigemasse kohta.

Lisaks, EI TOHI, kliente viia parkimismaja katusele vaid PEAB viima parkimismaja TEISELE korrusele kus on Kiss&Fly. Sealt saab iluisti kuiva jalaga ja mugavalt otse terminali.
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 05.11.2019 12:25:45 vasta tsitaadiga

Ma sain aru, et Bolt kasutab Google teenuseid teekonna ja aja määramiseks - seal on traffic ju täitsa sees, mis arvestab ja üpriski täpselt, isegi ummikutes olles.
Mul lihtsalt küsimus, et kas ma peaksin sellepärast juhti karistama? Et kui näitab 5 minutit, kuid reaalsuses 20 minutit.

Samuti, miks on võimalik, et juhid saavad vastu võtta tellimusi samal ajal, kui teine tellimus lõpetamata ja SUUND on hoopis teine? Ehk sõidab minust eemale, eelneva tellimuse lõpetamiseks?
Siis ka näitab, et kohalejõudmiseks kulub mingi 10 minutit, kuigi sõidab aina eemale ja eemale ja järsku 10 minutit hiljem on hoopis 12 minutit ja kohale jõuab 30 minutiga algse 10 minuti asemel...

See hakanud mind niivõrd palju häirima, et ei tahagi enam väga Bolti tellida. Öelgu siis juba reaalne aeg, millega saan julgelt arvestada, pohh, et pikalt võib minna! Siis vähemalt ei ole pettumust ja mainekahju.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MRTO
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 05.11.2019 13:42:48 vasta tsitaadiga

mocc kirjutas:

Lisaks, EI TOHI, kliente viia parkimismaja katusele vaid PEAB viima parkimismaja TEISELE korrusele kus on Kiss&Fly. Sealt saab iluisti kuiva jalaga ja mugavalt otse terminali.


Absoluutselt kõik on alati üleval õues oodand kui tellivad ja kõik ka sinna viind. 0 kobisemist. pole seal keskmisel käinudki kunagi.

LKits kirjutas:

Samuti, miks on võimalik, et juhid saavad vastu võtta tellimusi samal ajal, kui teine tellimus lõpetamata ja SUUND on hoopis teine? Ehk sõidab minust eemale, eelneva tellimuse lõpetamiseks?
Siis ka näitab, et kohalejõudmiseks kulub mingi 10 minutit, kuigi sõidab aina eemale ja eemale ja järsku 10 minutit hiljem on hoopis 12 minutit ja kohale jõuab 30 minutiga algse 10 minuti asemel...

See hakanud mind niivõrd palju häirima, et ei tahagi enam väga Bolti tellida. Öelgu siis juba reaalne aeg, millega saan julgelt arvestada, pohh, et pikalt võib minna! Siis vähemalt ei ole pettumust ja mainekahju.


Sest keskmine klient töllerdab veel toas nagunii tükk aega peale seda kui juht on saabunud. Selline uue tellimuse andmine enne vana lõppu vähemalt tõstab keskmist tunnitasu ja peaks rohkem tööd andma. Arusaadavalt ei saa aega aga rohkem või liiga palju näidata kuna muidu klient loobub.
Ma ei saa väga aru nendest keda peab veel mingi 5 minutit ootama maja ees kuigi tellis 10min enne seda kui auto ette jõudis. Tellid ikka siis kui valmis oled.


viimati muutis MRTO 05.11.2019 13:43:38, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002




sõnum 05.11.2019 13:43:14 vasta tsitaadiga

mocc kirjutas:
Lisaks, EI TOHI, kliente viia parkimismaja katusele vaid PEAB viima parkimismaja TEISELE korrusele kus on Kiss&Fly. Sealt saab iluisti kuiva jalaga ja mugavalt otse terminali.


icon_eek.gif
Mind on eranditult parkimismaja katusele viidud icon_lol.gif
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 05.11.2019 14:28:11 vasta tsitaadiga

Marto. kirjutas:
LKits kirjutas:

Samuti, miks on võimalik, et juhid saavad vastu võtta tellimusi samal ajal, kui teine tellimus lõpetamata ja SUUND on hoopis teine? Ehk sõidab minust eemale, eelneva tellimuse lõpetamiseks?
Siis ka näitab, et kohalejõudmiseks kulub mingi 10 minutit, kuigi sõidab aina eemale ja eemale ja järsku 10 minutit hiljem on hoopis 12 minutit ja kohale jõuab 30 minutiga algse 10 minuti asemel...

See hakanud mind niivõrd palju häirima, et ei tahagi enam väga Bolti tellida. Öelgu siis juba reaalne aeg, millega saan julgelt arvestada, pohh, et pikalt võib minna! Siis vähemalt ei ole pettumust ja mainekahju.


Sest keskmine klient töllerdab veel toas nagunii tükk aega peale seda kui juht on saabunud. Selline uue tellimuse andmine enne vana lõppu vähemalt tõstab keskmist tunnitasu ja peaks rohkem tööd andma. Arusaadavalt ei saa aega aga rohkem või liiga palju näidata kuna muidu klient loobub.
Ma ei saa väga aru nendest keda peab veel mingi 5 minutit ootama maja ees kuigi tellis 10min enne seda kui auto ette jõudis. Tellid ikka siis kui valmis oled.
Arusaadav - eks siis järgmine kord annan juhile 1 või 2 tärni, kui too keset enda eelmist sõitu minu tellimuse vastu võtab ja seetõttu hiljem kohale jõuab.
Miks? Sest juht on ise süüdi. Ei saa logistiliselt hakkama taolise otsusega ja vastav hinne on tagajärg.

Ning loomulikult loobub, sest algne aeg ei ole ju tõene! Ilmselgelt valetamist ei tolereerita!
Ja ma ei saa aru, miks süsteem näitab 5minutit, kui reaalsuses tuleb kohale 2 või enam korda kauem.

EDIT: Ja kui tõesti peab juht kliendi järele ootama, siis sellel on vastav teenustasu! Nii öelda ooteaeg.
Kui pole seda implementeeritud, siis vastavad ettepanekud Boltile.

Ma pigem maksan 0.5€ selle eest, et juht mind ootas 5 minutit, kui et jään mingist olulisest ühistranspordist maha või kohtumisele hiljaks, sest Bolti ajakalkulatsioon sõna otseses mõttes valetab 2 või enam korda pikemaks.

Praegusel kujul on teenus ebausaldusväärne.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MRTO
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 05.11.2019 15:21:28 vasta tsitaadiga

Esiteks saab juht "karistada" kui keeldub tellimustest. Põhimõtteliselt on konto blokis kui koguaeg ainult 3 vastu võtta 4st tulevast tellimusest. Üle 75% peab olema vastuvõtu protsent. Uut sõitu pakub äpp minuarust kilomeeter enne lõppu vms aga see võib ajaliselt teinekord selle eelmise kliendi tõttu väga palju venida. Küll tuleb keegi teine maksma või mida iganes. Milles juht süüdi on?

Teiseks on idioote juba piisavalt kes ühtesi topivad igasuguste jaburuste eest. Küll läks minut kauem või kui juht polnud nõus keelatud pööret tegema. Või ei lubanud autos juua. Juht saab bloki kui keskmine hinne alla 4.5 on . Arvestatakse viimast 50-t hindamist.

10 minutit ootamist on veidi üle euro. See ei tasu kuidagi ära. Eesmärk on ju 20eur/h miinimum saada/hoida. Pigem nii kui 5 minutit täis tiksub siis sekundipealt "klient ei ilmunud" ja 2.50€ trahviraha ning kähku järgmine.

Kõige rohkem aga pigem ei ole lubatud minutid õiged liikluse tõttu. wazes või kus iganes pole ummikut "kirjas" ja tegelikult ootad koos 100 teise autoga jõe tänaval , sest laev tuli. Kliendile lubab aga stockmanni juurde 2 minutiga, sest ilma liikluseta oleks nii. Milles juht süüdi on? Kasuta pead veidi.

See on sama idiootne nagu üks tüüp kes tellis 4 inimese ja 4 suure kohvri + muu sodi jaoks tavalise kategooria ning kukkus vigisema, et miks ei mahu - peab mahtuma.


viimati muutis MRTO 05.11.2019 15:22:11, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2019 15:21:42 vasta tsitaadiga

Pole küll ise kunagi taksol pikalt oodata lasknud, aga kuidas see trahviraha korjamine neil käib? Mul näiteks pole bolt-i kontol krediitkaardi andmeid, kuidas nad siis selle trahvi kätte saaks kui klient välja ei ilmu?
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MRTO
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 05.11.2019 15:24:18 vasta tsitaadiga

Kui sularaha makse valitud siis see 2,50 ei tööta jah ei boltis ega kuskil mujal. äpimakse peab olema valitud ja hetkel sissetuleku järgi ütleks, et 70% on äpimaksele üle läinud. selle kohapealt on see hea.
3 aastat tagasi oli üle 75% sularaha. Kahju tegelikult kuna jots on täiesti olematuks muutunud. 3 aastat tagasi anti keskmiselt 100eur kassa kohta 10-15eur jotsi. Nüüd on 200eur kohta maksimum 5eur
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 05.11.2019 15:44:13 vasta tsitaadiga

Marto. kirjutas:
Esiteks saab juht "karistada" kui keeldub tellimustest. Põhimõtteliselt on konto blokis kui koguaeg ainult 3 vastu võtta 4st tulevast tellimusest. Üle 75% peab olema vastuvõtu protsent. Uut sõitu pakub äpp minuarust kilomeeter enne lõppu vms aga see võib ajaliselt teinekord selle eelmise kliendi tõttu väga palju venida. Küll tuleb keegi teine maksma või mida iganes. Milles juht süüdi on?

Teiseks on idioote juba piisavalt kes ühtesi topivad igasuguste jaburuste eest. Küll läks minut kauem või kui juht polnud nõus keelatud pööret tegema. Või ei lubanud autos juua. Juht saab bloki kui keskmine hinne alla 4.5 on . Arvestatakse viimast 50-t hindamist.

10 minutit ootamist on veidi üle euro. See ei tasu kuidagi ära. Eesmärk on ju 20eur/h miinimum saada/hoida. Pigem nii kui 5 minutit täis tiksub siis sekundipealt "klient ei ilmunud" ja 2.50€ trahviraha ning kähku järgmine.

Kõige rohkem aga pigem ei ole lubatud minutid õiged liikluse tõttu. wazes või kus iganes pole ummikut "kirjas" ja tegelikult ootad koos 100 teise autoga jõe tänaval , sest laev tuli. Kliendile lubab aga stockmanni juurde 2 minutiga, sest ilma liikluseta oleks nii. Milles juht süüdi on? Kasuta pead veidi.

See on sama idiootne nagu üks tüüp kes tellis 4 inimese ja 4 suure kohvri + muu sodi jaoks tavalise kategooria ning kukkus vigisema, et miks ei mahu - peab mahtuma.
1.
Kui juht saab karistada tellimuste mitte-vastuvõtmisest (kui see kategoriseerub keeldumise alla), siis see on süsteemi mure. Pöörduge sellega Bolti poole.

2.
Mind ei koti teiste idiootide käitumine. Mina olen hea klient, kes oskab käituda.
Kahjuks on klienditeenindussektoris äärmiselt tavapärane, et karistatakse ka teisi kliente üldise käitumisstandardi pärast.
Iga klienditeenindussituatsiooni peaks käsitlema individuaalselt.

3.
Täitsa mõistan, et kui 5 minutit täis saab, siis võibki panna kliendile mitteilmumise.
Kahjuks on mul ka selle kohapealt kogemus, kus juht sõitis maja eest mööda, pani taimeri käima ja alles siis hakkas otsima peatumiskohta, et mind peale võtta, milleks kulus umbes 2 minutit.
Et kui oleks taoliseks peatumiskoha otsimiseks kulunud 5 minutit, siis oleks juht määranud mitte-ilmumise ja mind kliendina karistanud enda pahatahtliku käitumisega.
On olnud ka sellist situatsiooni, kus juht keset liiklust märkinud mind mitte-ilmunuks, kuigi ta ei tulnud isegi mu asukohtagi, et mind peale võtta.

Ütlen veelkord - mul ei ole mingi mure ka maksta 20€/60min = 0.33€/min ootamise eest, kui kõik on aus ja läbipaistev!
Kui aga öeldakse, et Bolt tuleb 5 minuti pärast ja tegelikkuses 20 minutiga, siis see ei ole okei. See tõrjub kliente teenust kasutamast!


4.
Waze ja Google maps sisaldavad ilusasti liiklusinfot ja suudavad üpris täpselt vastavalt kalkuleerida, s.h ummikus olles.
Miks Bolt ei suuda? Kas Bolt kasutab Google (s.h liiklusinfo) teenuseid, kaardipõhja?
Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis mingil hetkel lõpetas Bolt Google maps kasutamise, sest too küsis liiga palju raha. Sealt tulnudki tagajärg.


Üldises pildis - kui mul ei ole võimalust süsteemi muud moodi hinnata, siis ma hindangi läbi juhtide hinnangu.
Lisaks, kui süsteem muutub juhtidevaenulikuks, siis on ju võimalus kasutada ja/või luua süsteem, mis ei ole teenusepakkuja vaenulik.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Anti112
HV Guru
Anti112

liitunud: 14.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2019 15:54:32 vasta tsitaadiga

Marto. kirjutas:
Kui sularaha makse valitud siis see 2,50 ei tööta jah ei boltis ega kuskil mujal.


UBERis töötab küll. Kui vahepeal neid phishing tellimusi libakontodelt sularahamaksega tuli, siis ootasid ikka 5 minutit ära ja siis cancel ja UBER kandis 2.80/3.20 ise üle
Kommentaarid: 124 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 107
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2019 16:12:58 vasta tsitaadiga

LKits, parem hääleta siis jalgadega ja ära kasuta bolti. Taxigo, Taxilink ja Taxofon on ka olemas.
Taxilink puhul on mul selles osas positiivne kogemus olemas, et juht nägi, et ei jõua selle ajaga mis äpp näitab ja siis kohe helistas ja küsis kas on ok kui 5 minutit hiljaks jääb.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 05.11.2019 16:20:22 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
LKits, parem hääleta siis jalgadega ja ära kasuta bolti. Taxigo, Taxilink ja Taxofon on ka olemas.
Taxilink puhul on mul selles osas positiivne kogemus olemas, et juht nägi, et ei jõua selle ajaga mis äpp näitab ja siis kohe helistas ja küsis kas on ok kui 5 minutit hiljaks jääb.
Jep, juba tõmbasin need rakendused ning kasutangi icon_smile.gif

Kahjuks Rakveres neid väga pole, aga siin on ka Bolt kvaliteet tasemel.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2019 16:22:10 vasta tsitaadiga

Anti112 kirjutas:
Marto. kirjutas:
Kui sularaha makse valitud siis see 2,50 ei tööta jah ei boltis ega kuskil mujal.


UBERis töötab küll. Kui vahepeal neid phishing tellimusi libakontodelt sularahamaksega tuli, siis ootasid ikka 5 minutit ära ja siis cancel ja UBER kandis 2.80/3.20 ise üle
Uberis on sularaha makse võimalus? icon_eek.gif Mingi uus asi? Pole kordagi sellist asja seal tähele pannud ega kuulnud selle lisandumisest.
_________________
There is no place like 127.0.0.1

Vaata kasutaja äripakkumisi
PT: Frontend arendaja - Svelte / SvelteKit 0443
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Anti112
HV Guru
Anti112

liitunud: 14.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2019 16:46:17 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
Anti112 kirjutas:
Marto. kirjutas:
Kui sularaha makse valitud siis see 2,50 ei tööta jah ei boltis ega kuskil mujal.


UBERis töötab küll. Kui vahepeal neid phishing tellimusi libakontodelt sularahamaksega tuli, siis ootasid ikka 5 minutit ära ja siis cancel ja UBER kandis 2.80/3.20 ise üle
Uberis on sularaha makse võimalus? icon_eek.gif Mingi uus asi? Pole kordagi sellist asja seal tähele pannud ega kuulnud selle lisandumisest.


Selle aasta kevadest juba jah
Kommentaarid: 124 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 107
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.11.2019 00:27:46 vasta tsitaadiga

Anti112 kirjutas:
Marto. kirjutas:
Kui sularaha makse valitud siis see 2,50 ei tööta jah ei boltis ega kuskil mujal.


UBERis töötab küll. Kui vahepeal neid phishing tellimusi libakontodelt sularahamaksega tuli, siis ootasid ikka 5 minutit ära ja siis cancel ja UBER kandis 2.80/3.20 ise üle

Mis need phishing tellimused on? Keegi teeb teadlikult valeväljakutseid? Miks? icon_eek.gif
Kommentaarid: 688 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anti112
HV Guru
Anti112

liitunud: 14.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.11.2019 00:43:35 vasta tsitaadiga

Tellitakse auto kuhugile suvalisse kohta fake kontoga ja kui juht on kohale jõudnud, siis üritatakse sõnumite kaudu telefoninumbrit kätte saada.
Kommentaarid: 124 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 107
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.11.2019 01:03:42 vasta tsitaadiga

LKits kirjutas:
Samuti, miks on võimalik, et juhid saavad vastu võtta tellimusi samal ajal, kui teine tellimus lõpetamata ja SUUND on hoopis teine? Ehk sõidab minust eemale, eelneva tellimuse lõpetamiseks?
Siis ka näitab, et kohalejõudmiseks kulub mingi 10 minutit, kuigi sõidab aina eemale ja eemale ja järsku 10 minutit hiljem on hoopis 12 minutit ja kohale jõuab 30 minutiga algse 10 minuti asemel...

Oli ühe tuttava juhiga just juttu. Sõidab oma 2006a A6-ga. Kevadel oli Basic klass tehtud ja suruti tavaklassist vägisi sinna, kuna auto liiga vana. Reaalselt tiptop korras auto, S-Line, nahksisu jms. Ma kliendina eelistaks seda iga kell tutikale Octaviale või Golfile.

Täiesti pekkis pidi see eelmist klienti vedades uue peale andmise süsteem pärast seda olema. Varem kasutas ja olevat suht ok olnud uute peale andmisega, nüüd pidi iga sõidu ajal selle eraldi välja lülitama. Kui vahel unustab, siis hakkab mingeid 10km kaugeid otsi viskama, mida niikuinii vastu ei võtaks ja sõidu ajal ilgelt tüütu nendega tegelda, kuna mõistlikke pakkumisi ehk 1/10. Lisaks pidi niisama kuskil seistes ka ehk 1 tellimus 10-st vastuvõetavas kauguses (mingi paar km vast) olema, enamik tuleb kuskilt 5+ km kaugelt, kuhu pole selle hinnaga pointi sõita. Ilmselgelt tahavad kõik rotid tasuta sõita saada. Sõidabki vist veel ainult siis, kui Polt boonust peale maksab, niisama pidi täielik neegrihind olema. Tavaajal miinimumarve 2€, sellest 20% Poldile, juht saab 1,60, millest kulud maha. Selle eest paar km kohale sõit, mingi 5 min ootamine, paar km kliendiga sõit. Mingi 15-20 min ikka kulub. Ma ei viitsiks kodus 5. korruselt alla välisukse juurde ka minna, kui keegi niisama sellise raha tooks. icon_biggrin.gif

Kirus ka, et kõige tüütum on klienti oodata. Klient näeb, et auto on mingi 5 min pärast kohal (kusjuures ütles, et väga harva läheb reaalselt üle 10 min), aga hakkab võileiba tegema või silmi värvima, selle asemel et papud jalga panna ja oma 16. korrusele lift ära tellida. icon_biggrin.gif Üle 5 min ei pidanud juhid ootamagi, saavad vist mingi tühistamistasu ja tõmbavad kiirelt jee järgmise juurde. Ootamisega ei pidanud sittagi teenima, ainult sõiduga. Sandikopikad.

LKits kirjutas:
Kahjuks Rakveres neid väga pole, aga siin on ka Bolt kvaliteet tasemel.

Rakverele jõuad igal ajal 20 min-ga vast 2 tiiru peale teha, polegi ju probleemi.

***

Mulle meenub, et kunagi sai vaadatud, mis nõuded Taxify autodele on. Oli vist kirjas, et akende ja istmetega pirukad ei sobi. Nüüd päris mitu korda näinud, et 5-kohaline Berlinks või Partner sõidab kuskile ette, tagaistmelt ronib rahvas välja, juht näpib telefoniäppi ja kimab minema. Ilmselge äpitakso. Täna nägin isegi Tulika logoga Caddy-t sõitmas: 174TUL. Kuu aega vana masin. Uus suund? Odavamalt käes ja töökindlamad? Caddy on uus Voyager (liugustega mahtuniversaal)?
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 165, 166, 167 ... 236, 237, 238  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.