Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Dreamlover
HV Guru
liitunud: 21.02.2013
|
05.11.2019 00:30:12
|
|
|
Prahas tellisin boldi hotellist terminal 3me, kuigi vaja oli terminal 3 lähedal asuvasse koolituskeskusesse.
Äpp näitas 340kohalikku, ehk siis 14,5 euri. Taksojuht eeldas et me läheme termianl 2te, mis tegi ca 6 km ringi. Lõpparve tegi 530 kohalikku, ehk 22,5 euri.
Kirjutasin supporti, sain 8 euro väärtuses promokoodi ( 5+3)
Seega toimib, aga vaeva peab nägema
_________________ Arvutite ja videokaartide hooldus ja remont
LAUARVUTID; Komponendid |
|
Kommentaarid: 1713 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
0 :: |
1219 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti112
HV Guru
liitunud: 14.02.2003
|
05.11.2019 00:32:23
|
|
|
Tipptunnil näitab äpp saabumisaja osas kindlasti aiateibaid, ummikuid ei võta üldse arvesse.
|
|
Kommentaarid: 124 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
107 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
05.11.2019 00:48:27
|
|
|
Üks juht rääkis, et Tallinna lennuväljale juhatab äpp pidevalt Suur-Sõjamäe kaudu lennuraja keskele. Huvitav, kui tihti umbkeelsed juhid kliendi kohvritega seal maha panevad?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti112
HV Guru
liitunud: 14.02.2003
|
05.11.2019 01:04:40
|
|
|
See tuleb Google Mapsist, kus on Tallinna Lennujaama asukoht miskipärast pandud enam-vähem keset maandumisrada...
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 124 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
107 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
05.11.2019 01:25:12
|
|
|
Anti112 kirjutas: |
See tuleb Google Mapsist, kus on Tallinna Lennujaama asukoht miskipärast pandud enam-vähem keset maandumisrada...
Spoiler
|
Taksojuht peaks teadma seda. GPS järgi sõita oskab igaüks
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
05.11.2019 09:18:59
|
|
|
Huvitakski, jah, palju neid juhtumeid on, kus värske mooramaa mehest juht on inglisekeelse mittekohaliku kliendi check in'i viimase minuti kandis kohvritega kuskil taga teenindusvärava ees maha pannud, kuna päris raja keskele sõitmisega on ehk takistusi?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
05.11.2019 09:53:23
|
|
|
Seal võiks olla mingi lennujaama oma polt takso, kes eksinutele teenust pakub.
Mõistlik muidugi google poolt fixida.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
05.11.2019 10:26:29
|
|
|
Balti jaam pannes juhatab ringiga turule samuti. Neid kohti igasuguseid veel kus peab kas üle küsima, et mida ikka mõeldakse või ise teadma - näiteks see lennujaam.
Ettesõidu ajaga seoses. Ummikud ja vastassuunas sõidu "arvamine" on kaks põhjust miks ulme numbreid pakub. Teine asi on ka see, et juhil vana sõit pooleli ja eelmisel kliendil tekib mingi erisoov enne lõppu või otsib oma raha kaua.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
mocc
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.07.2003
|
05.11.2019 11:56:56
|
|
|
See on aastaid nii olnud, ja ilmselt keegi ei fixi ka seda.
Seal oleneb väga täpselt sellest mis kirjutada. Tallinna Lennnujaam saadab maandumisrajale.
Lennart Meri Tallinna lennujaam saadab õigesse kohta.
Kiss&Fly saadab kõige õigemasse kohta.
Lisaks, EI TOHI, kliente viia parkimismaja katusele vaid PEAB viima parkimismaja TEISELE korrusele kus on Kiss&Fly. Sealt saab iluisti kuiva jalaga ja mugavalt otse terminali.
|
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
05.11.2019 12:25:45
|
|
|
Ma sain aru, et Bolt kasutab Google teenuseid teekonna ja aja määramiseks - seal on traffic ju täitsa sees, mis arvestab ja üpriski täpselt, isegi ummikutes olles.
Mul lihtsalt küsimus, et kas ma peaksin sellepärast juhti karistama? Et kui näitab 5 minutit, kuid reaalsuses 20 minutit.
Samuti, miks on võimalik, et juhid saavad vastu võtta tellimusi samal ajal, kui teine tellimus lõpetamata ja SUUND on hoopis teine? Ehk sõidab minust eemale, eelneva tellimuse lõpetamiseks?
Siis ka näitab, et kohalejõudmiseks kulub mingi 10 minutit, kuigi sõidab aina eemale ja eemale ja järsku 10 minutit hiljem on hoopis 12 minutit ja kohale jõuab 30 minutiga algse 10 minuti asemel...
See hakanud mind niivõrd palju häirima, et ei tahagi enam väga Bolti tellida. Öelgu siis juba reaalne aeg, millega saan julgelt arvestada, pohh, et pikalt võib minna! Siis vähemalt ei ole pettumust ja mainekahju.
_________________ itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
05.11.2019 13:42:48
|
|
|
mocc kirjutas: |
Lisaks, EI TOHI, kliente viia parkimismaja katusele vaid PEAB viima parkimismaja TEISELE korrusele kus on Kiss&Fly. Sealt saab iluisti kuiva jalaga ja mugavalt otse terminali. |
Absoluutselt kõik on alati üleval õues oodand kui tellivad ja kõik ka sinna viind. 0 kobisemist. pole seal keskmisel käinudki kunagi.
LKits kirjutas: |
Samuti, miks on võimalik, et juhid saavad vastu võtta tellimusi samal ajal, kui teine tellimus lõpetamata ja SUUND on hoopis teine? Ehk sõidab minust eemale, eelneva tellimuse lõpetamiseks?
Siis ka näitab, et kohalejõudmiseks kulub mingi 10 minutit, kuigi sõidab aina eemale ja eemale ja järsku 10 minutit hiljem on hoopis 12 minutit ja kohale jõuab 30 minutiga algse 10 minuti asemel...
See hakanud mind niivõrd palju häirima, et ei tahagi enam väga Bolti tellida. Öelgu siis juba reaalne aeg, millega saan julgelt arvestada, pohh, et pikalt võib minna! Siis vähemalt ei ole pettumust ja mainekahju. |
Sest keskmine klient töllerdab veel toas nagunii tükk aega peale seda kui juht on saabunud. Selline uue tellimuse andmine enne vana lõppu vähemalt tõstab keskmist tunnitasu ja peaks rohkem tööd andma. Arusaadavalt ei saa aega aga rohkem või liiga palju näidata kuna muidu klient loobub.
Ma ei saa väga aru nendest keda peab veel mingi 5 minutit ootama maja ees kuigi tellis 10min enne seda kui auto ette jõudis. Tellid ikka siis kui valmis oled.
viimati muutis MRTO 05.11.2019 13:43:38, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
05.11.2019 13:43:14
|
|
|
mocc kirjutas: |
Lisaks, EI TOHI, kliente viia parkimismaja katusele vaid PEAB viima parkimismaja TEISELE korrusele kus on Kiss&Fly. Sealt saab iluisti kuiva jalaga ja mugavalt otse terminali. |
Mind on eranditult parkimismaja katusele viidud
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
05.11.2019 14:28:11
|
|
|
Marto. kirjutas: |
LKits kirjutas: |
Samuti, miks on võimalik, et juhid saavad vastu võtta tellimusi samal ajal, kui teine tellimus lõpetamata ja SUUND on hoopis teine? Ehk sõidab minust eemale, eelneva tellimuse lõpetamiseks?
Siis ka näitab, et kohalejõudmiseks kulub mingi 10 minutit, kuigi sõidab aina eemale ja eemale ja järsku 10 minutit hiljem on hoopis 12 minutit ja kohale jõuab 30 minutiga algse 10 minuti asemel...
See hakanud mind niivõrd palju häirima, et ei tahagi enam väga Bolti tellida. Öelgu siis juba reaalne aeg, millega saan julgelt arvestada, pohh, et pikalt võib minna! Siis vähemalt ei ole pettumust ja mainekahju. |
Sest keskmine klient töllerdab veel toas nagunii tükk aega peale seda kui juht on saabunud. Selline uue tellimuse andmine enne vana lõppu vähemalt tõstab keskmist tunnitasu ja peaks rohkem tööd andma. Arusaadavalt ei saa aega aga rohkem või liiga palju näidata kuna muidu klient loobub.
Ma ei saa väga aru nendest keda peab veel mingi 5 minutit ootama maja ees kuigi tellis 10min enne seda kui auto ette jõudis. Tellid ikka siis kui valmis oled. |
Arusaadav - eks siis järgmine kord annan juhile 1 või 2 tärni, kui too keset enda eelmist sõitu minu tellimuse vastu võtab ja seetõttu hiljem kohale jõuab.
Miks? Sest juht on ise süüdi. Ei saa logistiliselt hakkama taolise otsusega ja vastav hinne on tagajärg.
Ning loomulikult loobub, sest algne aeg ei ole ju tõene! Ilmselgelt valetamist ei tolereerita!
Ja ma ei saa aru, miks süsteem näitab 5minutit, kui reaalsuses tuleb kohale 2 või enam korda kauem.
EDIT: Ja kui tõesti peab juht kliendi järele ootama, siis sellel on vastav teenustasu! Nii öelda ooteaeg.
Kui pole seda implementeeritud, siis vastavad ettepanekud Boltile.
Ma pigem maksan 0.5€ selle eest, et juht mind ootas 5 minutit, kui et jään mingist olulisest ühistranspordist maha või kohtumisele hiljaks, sest Bolti ajakalkulatsioon sõna otseses mõttes valetab 2 või enam korda pikemaks.
Praegusel kujul on teenus ebausaldusväärne.
_________________ itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
05.11.2019 15:21:28
|
|
|
Esiteks saab juht "karistada" kui keeldub tellimustest. Põhimõtteliselt on konto blokis kui koguaeg ainult 3 vastu võtta 4st tulevast tellimusest. Üle 75% peab olema vastuvõtu protsent. Uut sõitu pakub äpp minuarust kilomeeter enne lõppu vms aga see võib ajaliselt teinekord selle eelmise kliendi tõttu väga palju venida. Küll tuleb keegi teine maksma või mida iganes. Milles juht süüdi on?
Teiseks on idioote juba piisavalt kes ühtesi topivad igasuguste jaburuste eest. Küll läks minut kauem või kui juht polnud nõus keelatud pööret tegema. Või ei lubanud autos juua. Juht saab bloki kui keskmine hinne alla 4.5 on . Arvestatakse viimast 50-t hindamist.
10 minutit ootamist on veidi üle euro. See ei tasu kuidagi ära. Eesmärk on ju 20eur/h miinimum saada/hoida. Pigem nii kui 5 minutit täis tiksub siis sekundipealt "klient ei ilmunud" ja 2.50€ trahviraha ning kähku järgmine.
Kõige rohkem aga pigem ei ole lubatud minutid õiged liikluse tõttu. wazes või kus iganes pole ummikut "kirjas" ja tegelikult ootad koos 100 teise autoga jõe tänaval , sest laev tuli. Kliendile lubab aga stockmanni juurde 2 minutiga, sest ilma liikluseta oleks nii. Milles juht süüdi on? Kasuta pead veidi.
See on sama idiootne nagu üks tüüp kes tellis 4 inimese ja 4 suure kohvri + muu sodi jaoks tavalise kategooria ning kukkus vigisema, et miks ei mahu - peab mahtuma.
viimati muutis MRTO 05.11.2019 15:22:11, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
05.11.2019 15:21:42
|
|
|
Pole küll ise kunagi taksol pikalt oodata lasknud, aga kuidas see trahviraha korjamine neil käib? Mul näiteks pole bolt-i kontol krediitkaardi andmeid, kuidas nad siis selle trahvi kätte saaks kui klient välja ei ilmu?
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
05.11.2019 15:24:18
|
|
|
Kui sularaha makse valitud siis see 2,50 ei tööta jah ei boltis ega kuskil mujal. äpimakse peab olema valitud ja hetkel sissetuleku järgi ütleks, et 70% on äpimaksele üle läinud. selle kohapealt on see hea.
3 aastat tagasi oli üle 75% sularaha. Kahju tegelikult kuna jots on täiesti olematuks muutunud. 3 aastat tagasi anti keskmiselt 100eur kassa kohta 10-15eur jotsi. Nüüd on 200eur kohta maksimum 5eur
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
05.11.2019 15:44:13
|
|
|
Marto. kirjutas: |
Esiteks saab juht "karistada" kui keeldub tellimustest. Põhimõtteliselt on konto blokis kui koguaeg ainult 3 vastu võtta 4st tulevast tellimusest. Üle 75% peab olema vastuvõtu protsent. Uut sõitu pakub äpp minuarust kilomeeter enne lõppu vms aga see võib ajaliselt teinekord selle eelmise kliendi tõttu väga palju venida. Küll tuleb keegi teine maksma või mida iganes. Milles juht süüdi on?
Teiseks on idioote juba piisavalt kes ühtesi topivad igasuguste jaburuste eest. Küll läks minut kauem või kui juht polnud nõus keelatud pööret tegema. Või ei lubanud autos juua. Juht saab bloki kui keskmine hinne alla 4.5 on . Arvestatakse viimast 50-t hindamist.
10 minutit ootamist on veidi üle euro. See ei tasu kuidagi ära. Eesmärk on ju 20eur/h miinimum saada/hoida. Pigem nii kui 5 minutit täis tiksub siis sekundipealt "klient ei ilmunud" ja 2.50€ trahviraha ning kähku järgmine.
Kõige rohkem aga pigem ei ole lubatud minutid õiged liikluse tõttu. wazes või kus iganes pole ummikut "kirjas" ja tegelikult ootad koos 100 teise autoga jõe tänaval , sest laev tuli. Kliendile lubab aga stockmanni juurde 2 minutiga, sest ilma liikluseta oleks nii. Milles juht süüdi on? Kasuta pead veidi.
See on sama idiootne nagu üks tüüp kes tellis 4 inimese ja 4 suure kohvri + muu sodi jaoks tavalise kategooria ning kukkus vigisema, et miks ei mahu - peab mahtuma. |
1.
Kui juht saab karistada tellimuste mitte-vastuvõtmisest (kui see kategoriseerub keeldumise alla), siis see on süsteemi mure. Pöörduge sellega Bolti poole.
2.
Mind ei koti teiste idiootide käitumine. Mina olen hea klient, kes oskab käituda.
Kahjuks on klienditeenindussektoris äärmiselt tavapärane, et karistatakse ka teisi kliente üldise käitumisstandardi pärast.
Iga klienditeenindussituatsiooni peaks käsitlema individuaalselt.
3.
Täitsa mõistan, et kui 5 minutit täis saab, siis võibki panna kliendile mitteilmumise.
Kahjuks on mul ka selle kohapealt kogemus, kus juht sõitis maja eest mööda, pani taimeri käima ja alles siis hakkas otsima peatumiskohta, et mind peale võtta, milleks kulus umbes 2 minutit.
Et kui oleks taoliseks peatumiskoha otsimiseks kulunud 5 minutit, siis oleks juht määranud mitte-ilmumise ja mind kliendina karistanud enda pahatahtliku käitumisega.
On olnud ka sellist situatsiooni, kus juht keset liiklust märkinud mind mitte-ilmunuks, kuigi ta ei tulnud isegi mu asukohtagi, et mind peale võtta.
Ütlen veelkord - mul ei ole mingi mure ka maksta 20€/60min = 0.33€/min ootamise eest, kui kõik on aus ja läbipaistev!
Kui aga öeldakse, et Bolt tuleb 5 minuti pärast ja tegelikkuses 20 minutiga, siis see ei ole okei. See tõrjub kliente teenust kasutamast!
4.
Waze ja Google maps sisaldavad ilusasti liiklusinfot ja suudavad üpris täpselt vastavalt kalkuleerida, s.h ummikus olles.
Miks Bolt ei suuda? Kas Bolt kasutab Google (s.h liiklusinfo) teenuseid, kaardipõhja?
Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis mingil hetkel lõpetas Bolt Google maps kasutamise, sest too küsis liiga palju raha. Sealt tulnudki tagajärg.
Üldises pildis - kui mul ei ole võimalust süsteemi muud moodi hinnata, siis ma hindangi läbi juhtide hinnangu.
Lisaks, kui süsteem muutub juhtidevaenulikuks, siis on ju võimalus kasutada ja/või luua süsteem, mis ei ole teenusepakkuja vaenulik.
_________________ itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti112
HV Guru
liitunud: 14.02.2003
|
05.11.2019 15:54:32
|
|
|
Marto. kirjutas: |
Kui sularaha makse valitud siis see 2,50 ei tööta jah ei boltis ega kuskil mujal. |
UBERis töötab küll. Kui vahepeal neid phishing tellimusi libakontodelt sularahamaksega tuli, siis ootasid ikka 5 minutit ära ja siis cancel ja UBER kandis 2.80/3.20 ise üle
|
|
Kommentaarid: 124 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
107 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
05.11.2019 16:12:58
|
|
|
LKits, parem hääleta siis jalgadega ja ära kasuta bolti. Taxigo, Taxilink ja Taxofon on ka olemas.
Taxilink puhul on mul selles osas positiivne kogemus olemas, et juht nägi, et ei jõua selle ajaga mis äpp näitab ja siis kohe helistas ja küsis kas on ok kui 5 minutit hiljaks jääb.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
05.11.2019 16:22:10
|
|
|
Anti112 kirjutas: |
Marto. kirjutas: |
Kui sularaha makse valitud siis see 2,50 ei tööta jah ei boltis ega kuskil mujal. |
UBERis töötab küll. Kui vahepeal neid phishing tellimusi libakontodelt sularahamaksega tuli, siis ootasid ikka 5 minutit ära ja siis cancel ja UBER kandis 2.80/3.20 ise üle |
Uberis on sularaha makse võimalus? Mingi uus asi? Pole kordagi sellist asja seal tähele pannud ega kuulnud selle lisandumisest.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti112
HV Guru
liitunud: 14.02.2003
|
05.11.2019 16:46:17
|
|
|
Renka kirjutas: |
Anti112 kirjutas: |
Marto. kirjutas: |
Kui sularaha makse valitud siis see 2,50 ei tööta jah ei boltis ega kuskil mujal. |
UBERis töötab küll. Kui vahepeal neid phishing tellimusi libakontodelt sularahamaksega tuli, siis ootasid ikka 5 minutit ära ja siis cancel ja UBER kandis 2.80/3.20 ise üle |
Uberis on sularaha makse võimalus? Mingi uus asi? Pole kordagi sellist asja seal tähele pannud ega kuulnud selle lisandumisest. |
Selle aasta kevadest juba jah
|
|
Kommentaarid: 124 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
107 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
06.11.2019 00:27:46
|
|
|
Anti112 kirjutas: |
Marto. kirjutas: |
Kui sularaha makse valitud siis see 2,50 ei tööta jah ei boltis ega kuskil mujal. |
UBERis töötab küll. Kui vahepeal neid phishing tellimusi libakontodelt sularahamaksega tuli, siis ootasid ikka 5 minutit ära ja siis cancel ja UBER kandis 2.80/3.20 ise üle |
Mis need phishing tellimused on? Keegi teeb teadlikult valeväljakutseid? Miks?
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti112
HV Guru
liitunud: 14.02.2003
|
06.11.2019 00:43:35
|
|
|
Tellitakse auto kuhugile suvalisse kohta fake kontoga ja kui juht on kohale jõudnud, siis üritatakse sõnumite kaudu telefoninumbrit kätte saada.
|
|
Kommentaarid: 124 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
107 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
06.11.2019 01:03:42
|
|
|
LKits kirjutas: |
Samuti, miks on võimalik, et juhid saavad vastu võtta tellimusi samal ajal, kui teine tellimus lõpetamata ja SUUND on hoopis teine? Ehk sõidab minust eemale, eelneva tellimuse lõpetamiseks?
Siis ka näitab, et kohalejõudmiseks kulub mingi 10 minutit, kuigi sõidab aina eemale ja eemale ja järsku 10 minutit hiljem on hoopis 12 minutit ja kohale jõuab 30 minutiga algse 10 minuti asemel... |
Oli ühe tuttava juhiga just juttu. Sõidab oma 2006a A6-ga. Kevadel oli Basic klass tehtud ja suruti tavaklassist vägisi sinna, kuna auto liiga vana. Reaalselt tiptop korras auto, S-Line, nahksisu jms. Ma kliendina eelistaks seda iga kell tutikale Octaviale või Golfile.
Täiesti pekkis pidi see eelmist klienti vedades uue peale andmise süsteem pärast seda olema. Varem kasutas ja olevat suht ok olnud uute peale andmisega, nüüd pidi iga sõidu ajal selle eraldi välja lülitama. Kui vahel unustab, siis hakkab mingeid 10km kaugeid otsi viskama, mida niikuinii vastu ei võtaks ja sõidu ajal ilgelt tüütu nendega tegelda, kuna mõistlikke pakkumisi ehk 1/10. Lisaks pidi niisama kuskil seistes ka ehk 1 tellimus 10-st vastuvõetavas kauguses (mingi paar km vast) olema, enamik tuleb kuskilt 5+ km kaugelt, kuhu pole selle hinnaga pointi sõita. Ilmselgelt tahavad kõik rotid tasuta sõita saada. Sõidabki vist veel ainult siis, kui Polt boonust peale maksab, niisama pidi täielik neegrihind olema. Tavaajal miinimumarve 2€, sellest 20% Poldile, juht saab 1,60, millest kulud maha. Selle eest paar km kohale sõit, mingi 5 min ootamine, paar km kliendiga sõit. Mingi 15-20 min ikka kulub. Ma ei viitsiks kodus 5. korruselt alla välisukse juurde ka minna, kui keegi niisama sellise raha tooks.
Kirus ka, et kõige tüütum on klienti oodata. Klient näeb, et auto on mingi 5 min pärast kohal (kusjuures ütles, et väga harva läheb reaalselt üle 10 min), aga hakkab võileiba tegema või silmi värvima, selle asemel et papud jalga panna ja oma 16. korrusele lift ära tellida. Üle 5 min ei pidanud juhid ootamagi, saavad vist mingi tühistamistasu ja tõmbavad kiirelt jee järgmise juurde. Ootamisega ei pidanud sittagi teenima, ainult sõiduga. Sandikopikad.
LKits kirjutas: |
Kahjuks Rakveres neid väga pole, aga siin on ka Bolt kvaliteet tasemel. |
Rakverele jõuad igal ajal 20 min-ga vast 2 tiiru peale teha, polegi ju probleemi.
***
Mulle meenub, et kunagi sai vaadatud, mis nõuded Taxify autodele on. Oli vist kirjas, et akende ja istmetega pirukad ei sobi. Nüüd päris mitu korda näinud, et 5-kohaline Berlinks või Partner sõidab kuskile ette, tagaistmelt ronib rahvas välja, juht näpib telefoniäppi ja kimab minema. Ilmselge äpitakso. Täna nägin isegi Tulika logoga Caddy-t sõitmas: 174TUL. Kuu aega vana masin. Uus suund? Odavamalt käes ja töökindlamad? Caddy on uus Voyager (liugustega mahtuniversaal)?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
|