Tesla traktoril on 4 sarnast mootorit nagu on Model 3-el. Ainult et ülekandearv reduktoris kindlasti ei ole sätitud 250km/h kanti _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 40€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
See Mazda on ilus. Millegipärast valdav osa tavakodaniku rahakotile kättesaadavaid elektriautosid ja hübriide (ei pea siin silmas Teslasid, Lexuseid, Audisid ja muid luksuslikke brände, millel disainile kah tähelepanu pööratud) on eluinetud. Isiklik arvamus loomulikult.
See Mazda on ilus. Millegipärast valdav osa tavakodaniku rahakotile kättesaadavaid elektriautosid ja hübriide (ei pea siin silmas Teslasid, Lexuseid, Audisid ja muid luksuslikke brände, millel disainile kah tähelepanu pööratud) on eluinetud. Isiklik arvamus loomulikult.
Millegipärast valdav osa tavakodaniku rahakotile kättesaadavaid elektriautosid ja hübriide (ei pea siin silmas Teslasid, Lexuseid, Audisid ja muid luksuslikke brände, millel disainile kah tähelepanu pööratud) on eluinetud. Isiklik arvamus loomulikult.
Uus Leaf on samakole nagu pea kõik teised luukpära Nissanid. Kona elektriline on identne mitte elektrilisele.
Enamik hübriide on täpselt samasugused nagu sama mudeli mittehübriidid.
Võiks märkida, et valdav enamus odavaid autosid on kõik suht küsitava välimusega.
Ja seetõttu tsiteeritud väide võiks ju tõsi olla, aga üsna vale nurga alt vaadatud.
Paar "lemmikut fosiilikat" näiteks tuua ei ole kooskõla sõnadega "valdav osa".
EDIT:
Käisin Tartu tripil mõned päevad. Kokku 650km. Sinna minnes laadisin 2x10 min.
Tagasi tulles laadisin 2x10 min. Sõitsin säästlikult (või rekka tuules) juhuslikult öösiti. Seal laadisin ühe akutäie üleöö sõbra stepslis.
Vahepeal veel 10 minti Otepää kandis söögipausi ajal, veel kusagil 10 minti Tartus. Ja enne ärasõitu Elektritranspordi võrgus,
kus on kWh-põhine hinnastamine, mis on märksa mugavam ja ka odavam.
Kokku läks 11.20€. Kodustepslitest kaasa võetud elektrit ka veel ala 2 euri. Kokku 13-14€ elektrit kogu reisile.
Dislaga minnes oleks ala 50€ läinud. Rahaline sääst 40€ kahe elektriauto kasutamise päevaga. Tunnike kulus siis..maakeeli "passi tühja oota laadimist",
mis tegelikult oli pigem 40 minutit, millest pool ajast ma reaalselt puhkasin ja pool ootasin, ning 10 minti aeglasem kohale jõudmine (110-ga ei sõitnud kusagil).
Ehk siis kui arvestame seda kui palgatööd, siis tunnipalgaks netos 40€ kanti - kes kõvatab tunnise ajasäästuga, kes uhkustab "pooliku tööpäevaga".
Ma pigem jätan pool tööpäeva ära kui säästan mõnikümmend minutit autoreisil. Tšillimine on voorus, töö ei tee sind vabaks.
Kui oleks 20kWh asemel 40kWh akumahtu saaks selle tripi veel vähema pausitamisega tehtud ja isegi 11.20€-se kulu saaks kusagile 5-6€ kanti.
Minu olukord oli nii nagu kirjeldasin ja midagi ulmelist see nüüd küll ei olnud
viimati muutis arnis 24.08.2019 11:36:50, muudetud 1 kord
Kui jobu saab olla et sellist poliitkorrektset ründamist üldse HV foorumisse postitada?
"Ma maksan selle foorumi eest, teen mis tahan" vist. Pigem delfiliseerumine, mis muud.
Pika postituse peale muid küsimusi ei tekkinudki kui need mis "Kuidas diskuteerida elektriauto kasutajaga" käsiraamatuskirjas on.
p2ep - nüüd saad sina ka. Kes andis sulle õiguse sõita 90-ga, kas sul on ka elektriauto
EDIT:
paar päeva tagasi merzu sai bussi valmis. Numbrid üldiselt ilusad, ainult et 100kWh-se aku kohta laadimisvõimsus 2020a auto kohta on madal.
110'ga ei sõitnud, ent paljuga sõitsid, siis? arnis
Huvitab mindki.
Rekka tuules ja 90ga sõites saab bensuautoga 650 km ära sõita 40 eur-ga (diisliga veel vähem). Gaasiautoga oleks 20 eur olnud. Sääst 7-27 eur, mitte 40. Võrrelda tasub võrreldavaid asju, sinu enda sõnad.
Minu bensuka viimased 700 km maksid mulle 51.5 eur ilma ökotamata (kuskil 70% mnt, 30% linn).
"(diisliga veel vähem)" - on mingi lamp (väärtusetu) ütlus - ehk teisisõnu emotsioone tekitav jama.
Gaasiautoga võibki sõit odavalt, aga nii valik on kehvem kui elektriautode valik kui ka tankimisvõimalused on kehvemad kui elektriautodel ja isegi sõiduulatused hakkavad jalgu jääma parematele elektrikatele.
5 minutiline tankimine ei ole arvestatav, teades, et tanklani on 15 minutit ummikut või tuleb seda teha "mingil teisel ajal". Mul on tuttav, kes sõidab gaasiga, kes on ka kriitiline ja julgeb öelda.
Aga keda huvitab, kas ökotamisel on mõte, et kas ta teeks seda igapäevaselt siis võin ju mainida...
Säästlik sõit maanteel täiesti üksi olles on samaväärse (+/-5%) küttekuluga mis rekkal tuules. "Tavakiirusega üksi on energiakulu 20% kehvem, no oleneb sõidukist.
See on ala 30-50km kaotatud sõiduulatust ühe Tallinn-Tartu otsaga. Selle kompentseerimiseks, TINGIMUSEL ET AKU ON VÄIKE, on vaja teha lisaks laadimine ajaga ~10 minutit.
Tulenevalt sellest, et kiiremini sõites säästab aega ja väikse akuga elektriauto vajab samaväärselt kauem laadimist, pole erilist vahet, kumba varianti kasutada.
700km on 51€, 7000km on 510€ ja 28000km on 2040€, kõik on õige.
Ilma ökotamiseta oleks minu 700km maksnud 3-4€ rohkem kui see mis ma mainisin.
"(diisliga veel vähem)" - on mingi lamp (väärtusetu) ütlus - ehk teisisõnu emotsioone tekitav jama.
Gaasiautoga võibki sõit odavalt, aga nii valik on kehvem kui elektriautode valik kui ka tankimisvõimalused on kehvemad kui elektriautodel ja isegi sõiduulatused hakkavad jalgu jääma parematele elektrikatele.
5 minutiline tankimine ei ole arvestatav, teades, et tanklani on 15 minutit ummikut või tuleb seda teha "mingil teisel ajal". Mul on tuttav, kes sõidab gaasiga, kes on ka kriitiline ja julgeb öelda.
Paraku on just sinu jutt emotsioonide najal kirjutatud.
Nii praktilist elektriautot veel ei saagi, kui pakutavad CNG masinad.
Tanklate valik kasvamas ja sõiduulatus on suurem, kui keskmisel elektriautol.
Elektriautode teemas räägin sellest sp, et hakkas peale tüüpiline ICE tümitamine ja elektri õigustamine. Sinu varasem võrdlus polnud kohane.
Leaf on nii punn, see peabki vähe kulutama. Võtad sama mahtuvuse ja mugavusega masinad on ostuhind väga kummuli ja kütusekulu vahe ei tasu molutamist ära.
Sõidan ka cng masinaga vahepeal, umbes 18kg gaasi läheb, 80l bensiini veel. Sõiduulatusest ükskõik. 18kg saan 300km ära sõita. Lisaks mahub 8 inimest peale ja kaubale ka räigelt ruumi.
Tanklatega pole probleeme, koguaeg jääb neid tee peale.
viimati muutis hkurujo88r 24.08.2019 19:19:18, muudetud 1 kord
Sest see on tarbetu küsimus. Vaata mis sinu postituse järel kirjutati. Täpselt sellist paska ongi oodata.
Nagu ütlesin, kelelel ei meeldi, võib alati laadida siis rohkem. Ajavõitu aeglasema sõitmisega antud olukorras ei saa.
Oleksid küsinud "miks sa aeglaselt sõitsid", siis võibolla sellele juba vastaks.
"Nii praktilist elektriautot veel ei saagi, kui pakutavad CNG masinad."
Järjekordne sisutühi lause. Sa ei õpi isegi enda vigadest. Proovi uuesti midagi formuleerida. Miskit, mis ei ole sisutühi.
Tanklate valik kasvamas ja sõiduulatus on suurem, kui keskmisel elektriautol.
a) kasvab b) suurem c) keskmine. Sisutühjast sisutühjem.
arnis, küsimus oli puhtalt selles võtmes, et mismoodi peaks sõitma, saamaks sinu tulemust. Aganoh, eks ta mingisugune tigulemine ole, sellepärast sa vastata ei taha. Kahjuks on su konkreetsusest kõrvale põiklemise postitused sisutühjad.
Mu küsimusele järgnevad tõmblejad on ka muidugi omamoodi tase. Mode võiks puhastada. _________________
hkurujo88r, asi ei ole hellikluses... kui postituste sisu puudub ja see vähegi, mis seal on kordub... siis, mis mõte sel on?
https://electrek.co/2019/08/23/tesla-expansion-poland-hungary-romania-slovenia/ "Tesla is finally expanding in Eastern Europe by making its vehicles available to order in Poland, Hungary, Romania, and Slovenia starting now." "Aside from Poland, Tesla doesn’t have service centers in those markets, but there’s already one planned in Budapest:"
https://electrek.co/2019/08/22/tesla-gigafactory-europe-lower-saxony-local-govt/ "Tesla has been talking about building a Gigafactory in Europe to build electric vehicles and batteries for years, but it now says that it is finally closing in on a site.The local government in Lower Saxony now says that Tesla is particularly interested in a few sites in the region." _________________
Mis kiirus on siis tigulemine 90 alas? 85? Minuarust on 85 tigulemine. Ja 55 on ka tigulemine.
Kui küsimus on "tigulemises", siis kindlasti on vastus jaatav.
Kas on mõtet tiguleda, et jõuda kiiremini kohale? Sellele ma juba vastasin eitavalt.
Ideaalne sõidukiirus kiiresti Tallinnast Tartusse jõudmiseks Leafiga on umbes 110km/h.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.