Täitsa ulme kui pulk peab olema, et võrrelda eGolfi "mingi muu sarnase fosiilautoga, mis ei ole Golf"
Miks ma peaks golfiga võrdlema. Fosiilautosi võin erinevaid võrrelda aga kui tuleb elektrikäru mängu siis võin võrrelda vaid samasuguse fosiilautoga? BS.
Jääb mulje, et otsitakse mingeid põhjusi vaid, kuidas seda hinnavahet veidi väiksemaks saada..
Võime ka tavalise golfiga võrrelda. Premium varustuses golfi saab 22k eest, ütleme viskab veel midagi jurude sinna, hinnaks 24k. Ei tundu nagu, et vahe väga tagasi tõmbaks. _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kui pank annab juba 40k eur sõiduki liisingu jaoks rohelise tule ja on valmidus maksta 50+ eur kaskot (elektriautol pigem isegi 70+ eur), siis tavapärase (alla 20000 km/a) läbisõidu korral on kütuse eest maksmine suht viimane mure.
20k eur ICE kasko võib olla sedavõrd odavam nt uue Leaf-i kaskost, et selle raha eest saab ICE-ga iga kuu 500 km maha sõita. Mõttekoht seegi.
Ei ole küll Leaf, aga Kona EV-l on mul aastane kasko 408 eur ehk 34 eur per kuu.
Aastane liikluskindlustus 99 eur.
15k hooldus läks tsipa alla 100, vahetati salongifilter ja määriti mõned liigendid ustel. Varsti 30k hooldus ees ja ilmselt samad asjad. _________________
Kui pank annab juba 40k eur sõiduki liisingu jaoks rohelise tule ja on valmidus maksta 50+ eur kaskot (elektriautol pigem isegi 70+ eur), siis tavapärase (alla 20000 km/a) läbisõidu korral on kütuse eest maksmine suht viimane mure.
20k eur ICE kasko võib olla sedavõrd odavam nt uue Leaf-i kaskost, et selle raha eest saab ICE-ga iga kuu 500 km maha sõita. Mõttekoht seegi.
Ei ole küll Leaf, aga Kona EV-l on mul aastane kasko 408 eur ehk 34 eur per kuu.
Aastane liikluskindlustus 99 eur.
15k hooldus läks tsipa alla 100, vahetati salongifilter ja määriti mõned liigendid ustel. Varsti 30k hooldus ees ja ilmselt samad asjad.
Hea kuulda. Igatahes Leafi kasko on kallim (Jaapani tausta tõttu?).
Ilmselt arvutati bensu-Kona põhjal. Konadega ei sõideta ka taksot. Leafi hind on saanud pikema aja jooksul paika loksuda ka.
viimati muutis madoc 04.08.2019 12:26:15, muudetud 1 kord
Mu meelest ollakse vaidlusega taas uuel ringil nagu paljudes teistes teemadeski, uue elektriauto soetamine on täna kindlalt kallim, kui samaväärse fossiilipõletaja ostmine, vaielda võib kas on 2x või enam kallim, kolmandik või vähem kallim. Enda rusikareegli järgi hindan uue elektrika soetamist vähemalt kolmandiku kallimaks, selles vaates ei ole mu arvates midagi isegi vaielda.
Mille üle vaielda saab, on auto omamiskulu mingi perioodi lõikes, paar aastat tagasi väljamaa arvutuste järgi, 5-7 aasta jooksul autode kulu võrdsustub ja sealt edasi elektriauto omamiskulu muutub fossiilipõletajast soodsamaks.
Kui pead autot ainult 5 aasta liisinguperioodist uude liisingusse - muutub elektriauto majanduslik kulu küsitavaks, kui elektriautot pidada üle 5 aasta on kõrge tõenäosus, et auto pidamiskulu/kilomeetrihind osutub fossiilipõletajaks väiksemaks
Sellistel "tasuvusaja" võrdlustel mitmeid nüansse, mis pidamiskulu mõjutab,alates läbisõidust, kuni toetuste-maksudeni. _________________ ---------------
Miks ma peaks golfiga võrdlema. Fosiilautosi võin erinevaid võrrelda aga kui tuleb elektrikäru mängu siis võin võrrelda vaid samasuguse fosiilautoga? BS.
Jääb mulje, et otsitakse mingeid põhjusi vaid, kuidas seda hinnavahet veidi väiksemaks saada..
Võime ka tavalise golfiga võrrelda. Premium varustuses golfi saab 22k eest, ütleme viskab veel midagi jurude sinna, hinnaks 24k. Ei tundu nagu, et vahe väga tagasi tõmbaks.
Mismõttes nagu. Ma ju just ütlesin, et me ei võrdle kahte suvalist autot. Keegi siin üritab tõestada, et "ELEKTRIKAS EI TASU EALESKI". Kumma
teemaga me siin praegu seitsmendat korda vaidleme, kas
a) kui suur saab olla hinnavahe fossiilse ja elektriauto vahel,
või
b) kui suur on hinnavahe elektriauto ja VÄGA SARNASE FOSSIILSE auto vahel
Kui B, siis mitte midagi muud eGolfile vastu olla ei saagi kui Golf.
Kui me võrdleme "normaalne elektrikas" ja "täiesti p***ui mis fossiil" siis võite kõik p**** minna
Ma näen et tavalise prjemium Golfi hind on 23800 ja varustuse sarnaseks tegemine maksis 2700 veel. Kokku 26500.
Seega hinnavahe on 15k. Ja sellesamuse Golfiga saab 15k€ eest sõita 163 tuhat kilomeetrit.
Leafi kasko kõikus 400-500€ vahel need 5 aastast. Nüüd on 400€ kanti. Kindlustus alati alla 100€, hetkel 70€ kanti.
Jaapanist Leafid tulid kuni 2012 minuteada.
Link _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Elektriautode elektrimootorite jahutussärgi jahutusvõimsus on eraldi reguleeritav glükoolipumba kiiruse muutmisega.
Teatud mudelitel ka õlipump on eraldi reguleeritava kiirusega, kui üldse olemas on.
Teatud mudelid oskavad glükooli jahutada ka konditsioneerisüsteemiga.
Sidureid ja muud träni seal ei ole, miski peale rehvi ei libise.
Kui mootor või inverter läheneb maksimaalsele lubatud temperatuurile, siis temperatuuriandmete põhjal vähendadakse väljundvõimsust.
Ehk siis täpselt nagu Tesla S ja X ringrajal teevad. Teatud olukordades ka aku võiks üle kuumeneda, aga see võtab palju minuteid ülekoormust. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 40€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
No teslale ei tohi vist järelkäru panna. See monster veab rongi. Küsimus pole niisama temperatuuris _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Sama rongi veaks bensiini/diisel F150-ga ka ära, raudtee on üsna efektiivne.
Palju lihtsamalt kui tavaline elektrikas.
Keegi võiks teslaga seda rongi tirida, mis juhtuks? Huvi pärast küsin _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
It's a 'four-door coupe positioned in the premium mid-range segment'
'Combines a dynamic design with inspiring performance and a high level of ride comfort'
'Fifth-generation BMW eDrive technology'
'BMW i4 facilitates a range of over 600 kilometres (373 miles)
0-62mph in 4.0 seconds
Top speed 'over 200 kph,' or 124mph
Will be built in Munich at a BMW factory
Tundub äge. Samas on tagumik kuidagi kõrge.
Loodan, et see nende rõvedate GT-bemmide stiilis ei tule. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Seal taga ei tõsta. Aga tundub olema "praktilisem luukpära", mis näeb suht sedaani moodi välja. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 40€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.