Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
StarLight
HV veteran
liitunud: 09.06.2004
|
02.08.2019 16:06:14
|
|
|
arnis, hea lugeda sellist konstruktiivset tagasisided inimeselt kes ise aktiivselt täna kasutab elektrit.
..aga ka küsimus, millest tuleneb eeldus, et peale 10-t aastat on akude originaal mahust kaotatud ainult 25%
_________________ Make no mistake. Despite every good thing i've ever done... I'm still a bad person |
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
143 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
02.08.2019 16:11:12
|
|
|
StarLight kirjutas: |
arnis, hea lugeda sellist konstruktiivset tagasisided inimeselt kes ise aktiivselt täna kasutab elektrit. (y)
..aga ka küsimus, millest tuleneb eeldus, et peale 10-t aastat on akude originaal mahust kaotatud ainult 25% |
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
02.08.2019 17:41:27
|
|
|
Paraku Leaf pole Tesla ja Eesti statistika on ju puhtalt ühe suurema operaatori ärihuvi.
sakinaga kirjutas: |
StarLight kirjutas: |
arnis, hea lugeda sellist konstruktiivset tagasisided inimeselt kes ise aktiivselt täna kasutab elektrit.
..aga ka küsimus, millest tuleneb eeldus, et peale 10-t aastat on akude originaal mahust kaotatud ainult 25% |
Spoiler 
|
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
pwn13
HV veteran

liitunud: 04.10.2011
|
02.08.2019 17:43:04
|
|
|
Ei tea kui kiiresti see 250k ära sõideti. Pole aasta lõikeid märgitud.
_________________ pWn |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
02.08.2019 17:51:35
|
|
|
Magic kirjutas: |
Paraku Leaf pole Tesla ja Eesti statistika on ju puhtalt ühe suurema operaatori ärihuvi.
sakinaga kirjutas: |
StarLight kirjutas: |
arnis, hea lugeda sellist konstruktiivset tagasisided inimeselt kes ise aktiivselt täna kasutab elektrit. (y)
..aga ka küsimus, millest tuleneb eeldus, et peale 10-t aastat on akude originaal mahust kaotatud ainult 25% |
Spoiler 
|
|
Eks paku siis alternatiivne info välja, hetkel ennustate lihtsalt õuntelt.
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
arnis
HV veteran

liitunud: 18.07.2004
|
03.08.2019 00:28:34
|
|
|
StarLight kirjutas: |
arnis, hea lugeda sellist konstruktiivset tagasisided inimeselt kes ise aktiivselt täna kasutab elektrit.
..aga ka küsimus, millest tuleneb eeldus, et peale 10-t aastat on akude originaal mahust kaotatud ainult 25% |
Akumahu vähenemine on põhimõtteliselt valemiga välja joonistatav kõver. See Tesla graafika on klassikaline kõver. Ja Leafil on sarnane, muutub ainult langemise nurk per 100 000km.
Aga tõestuseks üldiselt sobivad meie taksod.
https://www.auto24.ee/used/2944306
Kui me kirjeldust loeme, näeme, et läbisõit on märksa suurem kui minul ja akumaht on langenud "ennustatavas vahemikus".
Nii see jätkub ja jätkub. Minul ka. Sealt ka teadmine, milline on eeldatav akumaht 5 aasta pärast. Sest ma umbes tean, mis on läbisõit 5 aasta pärast.
Aku vananeb kahe vananemisteguri kokkuliitmisel. Üks on läbisõit (mis võrdub laadimiste arvuga) ja teine on vanus (auto vanus) - neist viimane jaheda Eesti kliima puhul on liiga väike et märgata.
Sellest tulenevalt Eestis enamiku akumahust paneb paika see, kui palju auto sõitnud on.
Mõned Leafid omavad akut, mis on pool oma mahust ära kaotanud. Sellegipoolest akumaht langeb ja langeb. Ei mingit pauku. See ei ole sisepõlemismootor ega käigukast, mis alati lõpetab töötamise päevapealt.
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
 |
H_K
Aeg Maha 2n

liitunud: 09.01.2002
|
03.08.2019 09:38:45
|
|
|
Konkreetne takso küll mingi etalon ei paista olevat - "Konkreetsel masinal on aku jääk ~80% originaalist, sõidab mööda maanteed suvel ühe laadimisega 100m kanti, linnas rohkem."
_________________ --------------- |
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
03.08.2019 09:48:09
|
|
|
Kusjuures taksod kasutavad päris palju kiirlaadimist, niiet nende akud saavad kõvema põntsu.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
arnis
HV veteran

liitunud: 18.07.2004
|
03.08.2019 15:34:16
|
|
|
H_K kirjutas: |
Konkreetne takso küll mingi etalon ei paista olevat - "Konkreetsel masinal on aku jääk ~80% originaalist, sõidab mööda maanteed suvel ühe laadimisega 100m kanti, linnas rohkem."  |
Mismõttes ei ole etalon? Akumaht ja läbisõit on teada, sellest tulenevalt on tegemist etaloniga akumahu langusele.
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk55
HV veteran

liitunud: 27.08.2009
|
03.08.2019 16:52:11
|
|
|
kui palju on põlevkivienergial sõitva auto co2 km kohta?
_________________ Tegelen autovõtmete lisamisega (peamiselt BMW ja Mercedes) ja osade autode puhul ka plokkide kodeerimisega jne. |
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
arnis
HV veteran

liitunud: 18.07.2004
|
03.08.2019 18:58:25
|
|
|
mikk55 kirjutas: |
kui palju on põlevkivienergial sõitva auto co2 km kohta? |
Samas suurusjärgus km-le kuluva bensiini/diisli valmistamiseks rafineerimistehases.
Kuigi seda üritatakse vähendada igasuguse bio-eko-smöko asendamisega. Sellegipoolest, 10% 17% biovärki ei lahenda isegi viiendikku probleemist.
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
03.08.2019 20:25:16
|
|
|
Päris kohutav ju. vaid 100 meetrit saab sõita. pmst parkla väljasõiduni ja siis tuleb tagasi pöörata, et uuesti laadida
aga oli kalkulatsioonisoov, here it comes
Kui võtta elektriauto mis on ka nagu auto siis esimene odavaim "mõistlik" isend mis ette jäi oli e-golf. Kui nüüd huvipakkuvad lisad ka külge toppida siis sai hinnaks 45500€ (hind algab 41k€-st nagunii)
kuluks on antud 15,7kwh/100km.
Ütleme aastaseks läbisõiduks 30k km. panin aastaseks kuluks veits rohkem ning 5500kwh
mingi elektrihinnakalkulaator viskas ette aastase kulu 300€ + sinna siis veel võrgu ja muud tasud juurde teine 300€ vast, ok aastas 600€ elektripeale. 5 aasta peale siis 3000€ elektri eest.
Jätame välja igasugu kindlustused, kaskod ja muu jura sest need on nagunii.
pmst tuleb 5 aasta jooksul auto hinnaks 48500€, aastas siis kulub auto peale 9700€ ning kuus 808€
Kui võtta mingi mikromootoriga auto okm varustusega 21k € eest ning keskmine kütusekulu 5.5l/100km ja aastane läbisõit endiselt 30k km siis bensu peale kulub aastas 2228€ ja 5 aasta jooksul 11138€
Auto maksumuseks koos kütsikuluga 32138€, aastane kulu autole 6427€ ning kuus 535€
Seega pmst Ma ei tea, iga kuu saab 300€ panna remondifondi põhimõtteliselt. Elektrikäru hakkaks hetkehindadega ära tasuma kui küts maksaks tanklas miski 2.6€ liiter.
Eriti kõva "tasuvus" tuleb veel, kui osta elektrikäru tiirutamaks vaid linnavahel ja aastane läbisõit vaevu 10k km. Sedasi peaks ikka täis debiil peast olema eelistamaks elektrisõidukit. Linnaõhk jne blablabla. Eesti on piisavalt väike, piisavalt laiade tänavatega ning piisavalt roheline, et õhk liiguks ja oleks korras. Samuti rahvaarv on krdi väike. Meil tuleb puhtalt võit sellest kui mingi 3-se diisli või 5-se benamootori asemel lastaks linnades ringi väikeste liitriste mootoritega ja vsjoo. 17k vs 45k pmst sama auto eest, vahe selles, et ühel väike benamootor teisel elektrimootor. Või siis kui tahadki linnaõhku "parandada" võta hübriid. meil linnad piisavalt väiksed, et hübriidiga ekektrimootori jõul saaks ühest servast teise.
5 aastat sai valitud kuna üldiselt liising nii pikk
Teiseks, akude mahutavus langeb aga bensupaagi oma mitte.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
anubis
HV Guru

liitunud: 08.06.2002
|
03.08.2019 21:05:35
|
|
|
Seda juhul kui hooldused viie aasta peale nullhinnaga saad (muidu peaks need kogukulule lisama) ja võrdled planku mikromootoriga autot suhteliselt täisvarustuses elektriautoga.
|
|
Kommentaarid: 326 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
 |
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
03.08.2019 21:13:07
|
|
|
Sõida nende täisvarustuses elektiautodega. Sama plangud ja mugavad kui 20 kilosed versioonid. Bena mikromootori aastane hooldus on 130-200euri esinduses.
|
|
Kommentaarid: 126 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
03.08.2019 21:18:31
|
|
|
anubis kirjutas: |
Seda juhul kui hooldused viie aasta peale nullhinnaga saad (muidu peaks need kogukulule lisama) ja võrdled planku mikromootoriga autot suhteliselt täisvarustuses elektriautoga. |
Isegi kui hooldus aastas 500€ oleks, ei teeks see elektrikat kuskiltotsast tasuvaks. Ning blank mikromootor maksab 15k mitte 21k.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
madoc
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2003
|
03.08.2019 21:21:38
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Spoiler 
Päris kohutav ju. vaid 100 meetrit saab sõita. pmst parkla väljasõiduni ja siis tuleb tagasi pöörata, et uuesti laadida
aga oli kalkulatsioonisoov, here it comes
Kui võtta elektriauto mis on ka nagu auto siis esimene odavaim "mõistlik" isend mis ette jäi oli e-golf. Kui nüüd huvipakkuvad lisad ka külge toppida siis sai hinnaks 45500€ (hind algab 41k€-st nagunii)
kuluks on antud 15,7kwh/100km.
Ütleme aastaseks läbisõiduks 30k km. panin aastaseks kuluks veits rohkem ning 5500kwh
mingi elektrihinnakalkulaator viskas ette aastase kulu 300€ + sinna siis veel võrgu ja muud tasud juurde teine 300€ vast, ok aastas 600€ elektripeale. 5 aasta peale siis 3000€ elektri eest.
Jätame välja igasugu kindlustused, kaskod ja muu jura sest need on nagunii.
pmst tuleb 5 aasta jooksul auto hinnaks 48500€, aastas siis kulub auto peale 9700€ ning kuus 808€
Kui võtta mingi mikromootoriga auto okm varustusega 21k € eest ning keskmine kütusekulu 5.5l/100km ja aastane läbisõit endiselt 30k km siis bensu peale kulub aastas 2228€ ja 5 aasta jooksul 11138€
Auto maksumuseks koos kütsikuluga 32138€, aastane kulu autole 6427€ ning kuus 535€
Seega pmst Ma ei tea, iga kuu saab 300€ panna remondifondi põhimõtteliselt. Elektrikäru hakkaks hetkehindadega ära tasuma kui küts maksaks tanklas miski 2.6€ liiter.
Eriti kõva "tasuvus" tuleb veel, kui osta elektrikäru tiirutamaks vaid linnavahel ja aastane läbisõit vaevu 10k km. Sedasi peaks ikka täis debiil peast olema eelistamaks elektrisõidukit. Linnaõhk jne blablabla. Eesti on piisavalt väike, piisavalt laiade tänavatega ning piisavalt roheline, et õhk liiguks ja oleks korras. Samuti rahvaarv on krdi väike. Meil tuleb puhtalt võit sellest kui mingi 3-se diisli või 5-se benamootori asemel lastaks linnades ringi väikeste liitriste mootoritega ja vsjoo. 17k vs 45k pmst sama auto eest, vahe selles, et ühel väike benamootor teisel elektrimootor. Või siis kui tahadki linnaõhku "parandada" võta hübriid. meil linnad piisavalt väiksed, et hübriidiga ekektrimootori jõul saaks ühest servast teise.
5 aastat sai valitud kuna üldiselt liising nii pikk
Teiseks, akude mahutavus langeb aga bensupaagi oma mitte.
|
Nii labast käsitlust ei tasu isegi pikemalt kommenteerida.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
H_K
Aeg Maha 2n

liitunud: 09.01.2002
|
03.08.2019 21:39:39
|
|
|
Kiimlesin täna kasutatud Leafe hinnaskaalas 8000-15000€, huvipärast panin auto24 otsingusse palju maksab sarnase varustusega 5 aastat vana, automaatkastiga, parkimiskaamera, kliima, püsikas, navi jm bensukas - suht Leafiga samasse auku hinnad.
Meedia-foorumivõrdlustest kipub jääma mulje, et hea varustusega elektrikaid võrreldakse plankude (hind alates) fossiilidega, laod fossiilile samaväärselt varustust selga, ei ole enam elektrikaga 2x hinnaerinevus.
Peresse oleks ühte autot veel juurde vaja, naisele tööl-poes-jne käikudeks (rutiinne päeva kilometraaž on 30-70km), kasutatud Leaf tunduks nagu mõistlik, neil 5 aasta vanustel enamuses 100km sõiduulatusega akud veel.
Aga perspektiiv teeb ettevaatlikuks, kui täna saab 100km, mis seis 5 aasta pärast on, kas siis 70km veab veel välja.
Huvitav oleks teada, palju Eestis 24kW Leafi akuvahetus oleks, kuskilt paari aasta tagusest artiklist, kus need Tartu linna Leafi akud ära külmusid, jäi mulje sirka 7000€ akuvahetuse laks. Samas USA foorumites räägivad hindadest 5500$ + vahetustöö (3 tundi), sealjuures USA skeemis räägitakse veel, et vana aku müügist saavat veel 1000-1200$ tagasi (ei tea küll täpselt, kes neid vanu akusid ostavad, päikeseelektri off-grid entusiastid vist).
Üks variant oleks võtta rämedalt pekkis akuga Leaf, kui sellise odavalt saaks, vahetaks aku ära ja saaks 5+ aastat muretult kulgeda.
Ei tea neist elektrikatest midagi, kripeldab, kas 10+k euri hakkama panna on mõistuspärane tegu.
_________________ --------------- |
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
03.08.2019 21:53:06
|
|
|
madoc kirjutas: |
salatoimik kirjutas: |
Spoiler 
Päris kohutav ju. vaid 100 meetrit saab sõita. pmst parkla väljasõiduni ja siis tuleb tagasi pöörata, et uuesti laadida
aga oli kalkulatsioonisoov, here it comes
Kui võtta elektriauto mis on ka nagu auto siis esimene odavaim "mõistlik" isend mis ette jäi oli e-golf. Kui nüüd huvipakkuvad lisad ka külge toppida siis sai hinnaks 45500€ (hind algab 41k€-st nagunii)
kuluks on antud 15,7kwh/100km.
Ütleme aastaseks läbisõiduks 30k km. panin aastaseks kuluks veits rohkem ning 5500kwh
mingi elektrihinnakalkulaator viskas ette aastase kulu 300€ + sinna siis veel võrgu ja muud tasud juurde teine 300€ vast, ok aastas 600€ elektripeale. 5 aasta peale siis 3000€ elektri eest.
Jätame välja igasugu kindlustused, kaskod ja muu jura sest need on nagunii.
pmst tuleb 5 aasta jooksul auto hinnaks 48500€, aastas siis kulub auto peale 9700€ ning kuus 808€
Kui võtta mingi mikromootoriga auto okm varustusega 21k € eest ning keskmine kütusekulu 5.5l/100km ja aastane läbisõit endiselt 30k km siis bensu peale kulub aastas 2228€ ja 5 aasta jooksul 11138€
Auto maksumuseks koos kütsikuluga 32138€, aastane kulu autole 6427€ ning kuus 535€
Seega pmst Ma ei tea, iga kuu saab 300€ panna remondifondi põhimõtteliselt. Elektrikäru hakkaks hetkehindadega ära tasuma kui küts maksaks tanklas miski 2.6€ liiter.
Eriti kõva "tasuvus" tuleb veel, kui osta elektrikäru tiirutamaks vaid linnavahel ja aastane läbisõit vaevu 10k km. Sedasi peaks ikka täis debiil peast olema eelistamaks elektrisõidukit. Linnaõhk jne blablabla. Eesti on piisavalt väike, piisavalt laiade tänavatega ning piisavalt roheline, et õhk liiguks ja oleks korras. Samuti rahvaarv on krdi väike. Meil tuleb puhtalt võit sellest kui mingi 3-se diisli või 5-se benamootori asemel lastaks linnades ringi väikeste liitriste mootoritega ja vsjoo. 17k vs 45k pmst sama auto eest, vahe selles, et ühel väike benamootor teisel elektrimootor. Või siis kui tahadki linnaõhku "parandada" võta hübriid. meil linnad piisavalt väiksed, et hübriidiga ekektrimootori jõul saaks ühest servast teise.
5 aastat sai valitud kuna üldiselt liising nii pikk
Teiseks, akude mahutavus langeb aga bensupaagi oma mitte.
|
Nii labast käsitlust ei tasu isegi pikemalt kommenteerida. |
No aga palun, ootab siis tipptasemel kalkulatsiooni ja arvamust tasuvuse kohta.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
03.08.2019 21:55:16
|
|
|
Leafi täis varustus poolkõva ju. Jubedat plastikut täis, ekraanid päikse käes kohutavad. Kaamerate kvaliteet hirmus. Saaks siis veel selle suure hinna eest mingid mugavamad istmed ka, aga ei.
|
|
Kommentaarid: 126 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
anubis
HV Guru

liitunud: 08.06.2002
|
03.08.2019 22:28:31
|
|
|
Ma võtaks võrdluseks hetkel näiteks https://www.eurostauto.ee/nissan/e-pood/laoautode/show/offer18104.html
tsitaat: |
LEAF ACENTA 40 KWH (#ET1)
Müügis
Soodushind € 37 190 |
Püsikulude kohapealt mõned näited. Kui lahutada UK maksud ja kohandada igasugused lisakulud siis vahed jäävad protsentuaalselt samaks ka Eestis.
https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/long-term-tests/nissan/leaf-ev-40kwh/
Counting the cost: Nissan Leaf depreciation
Cost new £30,055
Private sale £24,353
Part-exchange £22,858
Cost per mile 3.6p
Cost per mile including depreciation 72p
https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/long-term-tests/mercedes-benz/a-class-hatchback/
Cost new £31,710
Private sale £25,205
Part-exchange £26,905
Cost per mile 14.5p
Cost per mile including depreciation £1.24
https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/long-term-tests/mazda/6-tourer-long-term-test-review/
Count the cost
Cost new £32,495 as tested
Private sale £22,930
Part-exchange £21,780
Cost per mile 18.4p per mile
Cost per mile including depreciation 86p
https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/long-term-tests/suzuki/swift-sport-2018/
Count the cost
Cost new £17,999
Private sale £12,660
Part-exchange £12,020
Cost per mile 12.9p
Cost per mile including depreciation 99p
https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/long-term-tests/seat/seat-arona-fr-15-tsi-evo-2018-long-term-test-review/
Count the cost: Seat Arona depreciation
Cost new £21,270
Private sale price £17,690
Part-exchange price £16,845
Cost per mile 11p
Cost per mile including depreciation 77.3p
|
|
Kommentaarid: 326 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
 |
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
03.08.2019 23:03:48
|
|
|
Kõva long term test, poole aasta tulemused.
Seleta ära, kuidas on Uus leaf mõistlik. Kui ma saan hoopis kvaliteetsema, mugavama, sportlikuma Proceedi 22k€ eest. Igakuine liising ja kasko väiksem ka. Hooldus 130-180€.
|
|
Kommentaarid: 126 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
anubis
HV Guru

liitunud: 08.06.2002
|
03.08.2019 23:31:03
|
|
|
Sa vist ei oska/taha numbreid lugeda.
EV ostupoint on see, et kui sa jaksad autot osta (eeldatavalt on ostuplaan ikka enda hinnaklassis masinal, mitte hullukslaenamine sellenimel, et uhkem auto kui naabrimehel ukseees) siis tahad sa saada oma rahaeest maksimaalselt toodet. EV pakub seda, kõiki kulusid sissearvestades, odavamalt kui ICE mootoriga isendid.
|
|
Kommentaarid: 326 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
 |
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
03.08.2019 23:52:46
|
|
|
Kuidas see ev pakub seda? Mugavust ju ei paku, salong sama odav mugav kui 20k€ masinad. Ma ei tea ühtegi inimest kes teenivad
2-15k€ kuus ja mõtlevad elektri masina peale. Milleks maksta 40k€ väikse odava salongiga masina eest, kui saad hoopis suurema mugavama. Inimene kes ostab 45k€ eest masina on üldjuhul kütsikulust savi.
|
|
Kommentaarid: 126 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
madoc
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2003
|
04.08.2019 00:24:09
|
|
|
hkurujo88r kirjutas: |
Kuidas see ev pakub seda? Mugavust ju ei paku, salong sama odav mugav kui 20k€ masinad. Ma ei tea ühtegi inimest kes teenivad
2-15k€ kuus ja mõtlevad elektri masina peale. Milleks maksta 40k€ väikse odava salongiga masina eest, kui saad hoopis suurema mugavama. Inimene kes ostab 45k€ eest masina on üldjuhul kütsikulust savi. |
See inimlik aspekt on täiesti arusaadav.
Kui pank annab juba 40k eur sõiduki liisingu jaoks rohelise tule ja on valmidus maksta 50+ eur kaskot (elektriautol pigem isegi 70+ eur), siis tavapärase (alla 20000 km/a) läbisõidu korral on kütuse eest maksmine suht viimane mure.
Uue elektriauto ostmisel on määravad teised faktorid, kus raha kokkuhoiule viitamine paraku ei ole parim põhjendus.
Kasutatud elektriautodega on juba teine jutt.
Kui nüüd võrrelda sarnase kerega 20k eur ja 40k eur masinaid, siis jällegi - 20k eur masina ostja ei pruugi saada liisingut 40k eur masina jaoks ja siin võibki selleteemalise võrdluse paljude jaoks lõpetada. Liisingutooteid kohaldatakse nt kodulaenuga võrreldes 3x koefitsiendiga ehk 40k eur jäägiga liisingumasin on panga jaoks võrreldav uusarenduse 2-3 toalise korteriga Tallinnas.
20k eur ICE kasko võib olla sedavõrd odavam nt uue Leaf-i kaskost, et selle raha eest saab ICE-ga iga kuu 500 km maha sõita. Mõttekoht seegi.
viimati muutis madoc 04.08.2019 00:29:44, muudetud 3 korda |
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
|