Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 511, 512, 513  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 09.07.2019 10:49:52 vasta tsitaadiga

Oisu. kirjutas:
SAAB. Küll võib inetu olla icon_confused.gif Saabiga vaid nii palju seotud, et Saabi endistes ruumides Trollhättanis toodetakse.
https://www.blocket.se/inspiration/bil/artiklar/provkord-elbilen-som-ska-byggas-i-saab-fabriken-17648


Seest on eriline peletis ikka. Armatuurlaud on tehtud vist nii, et maksimaalselt odav ja plank põhi võetud ja paar moodsat vidinat suvaliselt peale visatud. icon_neutral.gif

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Online

sõnum 09.07.2019 10:58:21 vasta tsitaadiga

Selle NCAP video kohta.. miks taga istujatel ees turvapatju olla ei võiks? Jõhkralt lendavad edasi ja tagasi need ikka..
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.07.2019 11:02:59 vasta tsitaadiga

Winterwind, https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=23&t=1708204


Link

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
rmc
Aeg Maha 2n
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.07.2019 12:07:35 vasta tsitaadiga

Winterwind, mõtlesin ise kohe sama. Arusaamatu, miks see juba standard ei ole. Kaelavigastuste osa tundus just imelik.
Elon Musk: Tesla will stop selling cars [Update: at consumer pricing] once full self-driving is solved
New study suggests electric bicycles are much better than electric cars for cities

_________________


viimati muutis rmc 09.07.2019 12:11:09, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg Maha 2n
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.07.2019 12:11:17 vasta tsitaadiga

icon_arrow.gif
_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.07.2019 13:54:47 vasta tsitaadiga

Winterwind kirjutas:
Selle NCAP video kohta.. miks taga istujatel ees turvapatju olla ei võiks? Jõhkralt lendavad edasi ja tagasi need ikka..

Lendamine on üsna okei. Probleem on kui mingi järsk aeglustus tekib.

Põhimõtteliselt on nii, et kui tagaistujate traumasid vähendada soovitakse, siis tuleb lasta tagaistujatel kontrollitult aeglustuda.
Selleks on mõistlik tagumised vööd eelpingutada ja siis vajadusel (kui pauk on suur) jälle pikemaks venitada. Ruumi on seal palju mängimiseks.
Airbag on tarvilik siis kui ruumi ei ole. Rooli ja juhi vahel, ning kõik külgkokkupõrgesuunad, eriti pea külgkokkupõrkes.

Sellest tulenevalt võiks oletada, et ees kõrvalistuja eesmine airbag on liigne. No veidi on jah, aga lendava jama eest saab ka kaitsta, eriti kutsumata põdrad vms,
taha nad ei kuku.
Airbag on abivahend, mis vähendab turvavööde puudujääke. Taga turvavööde puudujääke on vähem (kui on eelmainitud trikid juba kasutusel).

Omast kogemusest tean, et taga on ohutum istuda, isegi kui seal ei ole airbage ja ees on.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.07.2019 22:24:51 vasta tsitaadiga

rmc kirjutas:
New study suggests electric bicycles are much better than electric cars for cities

Kahtlemata, eriti meie talvel koos poekottide ja kahe lapsega.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 09.07.2019 22:44:05 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
rmc kirjutas:
New study suggests electric bicycles are much better than electric cars for cities

Kahtlemata, eriti meie talvel koos poekottide ja kahe lapsega.
Ka siin foorumis on inimesi, kes on cargo-bikega aastaringselt sõitnud, va kõige hullemad lumetormid. Niiet ei tasu nina krimpsutada midagi, kõik sõltub sellest, mida teehoolduses prioritiseeritakse. Tasub uurida, mis järjekorras nt Lahtis teid lahti lükatakse.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.07.2019 22:47:21 vasta tsitaadiga

Ei saa aru mis vaidlus siin käib, aga ütlen et järgmise autona tahaksin elektrikat!
Kommentaarid: 312 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 266
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.07.2019 22:55:40 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
Ka siin foorumis on inimesi, kes on cargo-bikega aastaringselt sõitnud, va kõige hullemad lumetormid. Niiet ei tasu nina krimpsutada midagi, kõik sõltub sellest, mida teehoolduses prioritiseeritakse. Tasub uurida, mis järjekorras nt Lahtis teid lahti lükatakse.

Nägin jah, tihti sinine Wolt-kast seljas läbi sopa, lopa ja lume. Mul tõmbusid isegi autos istudes vaatepildi peale kõik kohad krimpsu. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 09.07.2019 22:56:29 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
sakinaga kirjutas:
Ka siin foorumis on inimesi, kes on cargo-bikega aastaringselt sõitnud, va kõige hullemad lumetormid. Niiet ei tasu nina krimpsutada midagi, kõik sõltub sellest, mida teehoolduses prioritiseeritakse. Tasub uurida, mis järjekorras nt Lahtis teid lahti lükatakse.

Nägin jah, tihti sinine Wolt-kast seljas läbi sopa, lopa ja lume. Mul tõmbusid isegi autos istudes vaatepildi peale kõik kohad krimpsu. :D
Cargo bike on midagi muud :)
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Online

sõnum 10.07.2019 00:06:32 vasta tsitaadiga

icon_lol.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocky-b
Kreisi kasutaja
rocky-b

liitunud: 06.06.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.07.2019 09:10:59 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
Ei saa aru mis vaidlus siin käib, aga ütlen et järgmise autona tahaksin elektrikat!



ma tahan offitud dislat
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.07.2019 20:20:54 vasta tsitaadiga

https://electrek.co/2019/07/09/tesla-chademo-adapter-model-3-charging-networks/
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2019 15:07:32 vasta tsitaadiga

Minu elektrikal on "autojuubel". Sai täis 5 aastat, liising on lõpetatud ja mis kõige üllatavam, ei pidanudki 3x akut vahetama beer_yum.gif

Andmeid, keda huvitab, mis siis saab Nissan Leafiga aktiivse kasutuse korral.

Läbisõit 148500km, aastane läbisõit umbes 30 000km.
Akumaht on kukkunud 13-14% originaalist.
Kiirlaadijas laetud 156 korda (millest ~20 korda pigem demonstratsiooniks, mitte vajadus). Seega vajasin kiirlaadimist keskmiselt 2 korda kuus.
Väga suur enamus nendest kordades on kuni 10 minutit, üldiselt "jäi veits puudu et koju jõuda" olukord.

Vastupidavus:
Värvkate - eeskujulik
Veoajam - eeskujulik
Veermik - eeskujulik (kui välja arvata liiga lihtne ehitus - BMW käitub lamaval politseinikul meeldivalt, see aga liiga otsekohene icon_lol.gif )
Pidurid - kehva (elektriautode vaatevinklis). Esiteks käsipidur (2014 mudelil on jalaga, mis on küll lihtsam, samas ei ole töökindel).
Klotsid surid hiljuti täiesti ära, trossid oksüdeerusid kinni (Eesti sool) olenemata regulaarsest kasutamisest. Pealegi oli pidur kehva peale
teist aastat ja esindus ei tahtnud isegi garantiikorras asja korda teha - eks neil oli teadmine, et kogu asi laguneb ära kui puutuda, tüüpviga.
Põhiklotsid on pehmed. Vanemal mudelil kui 2014 oli eesmised klotsid kolmandiku võrra suuremad ja väidetavalt kestsid mitu korda kauem,
aga samas oli probleeme kriuksatamisega. Minul krigistamist ei olnud üldse, kuid klotside kulumine nende pehmuse ja väiksuse tõttu on kiire.
Esimesed said esimest korda otsa 87000km juures (väga väga kulunud olid, liiga kulunud) ja üleeile vahetasin ise teist korda, 148000km.
Parajalt kulunud, kuid tagaplaadid olid täiesti ära mädanenud (esinduses pandud originaalid) ja pidurid ei olnud konkreetsed (uutega võrreldes).
Esikettad numbriliselt kaotanud 28-24,9mm=3,1mm, väidetavalt 2mm on maksimum. Kettad näevad ideaalselt kulunud, ei näe põhjust vahetada.
Tagumised klotsid said ka vahetatud, neil on veel elu sees vähemalt aastaks. Kettad kestavad veel väga kaua.

Esindus - kehva. Jah, teevad elementaarsed tööd ära, aga üsna üsna kiiruga ja pinnapealselt. Jahutusvedelikku kallasid üle maksimumi.
Pidurivedelikku kallasid vahetamisel täis MAX piirini (klotsid oli kulunud) ja klotsivahetamisel tekitasid probleemi. Pidureid nad tõesti hooldasid
(ise ütlesidki, et meie kliimas vaja raudselt kord aastas lahti võtta, ära puhastada, ära määrida), kuid mitte piisavalt. Esiteks, nagu ütlesin,
käsipiduriga ei tegeletud ÜLDSE (hoolduse käigus isegi ei märgatud, et käsipiduri efektiivsus on pea null) ning kahjuks ei puhastatud ega määritud
pidurikolvi tolmuka alt - üleeile tekkis probleem ühe kolvi tagasilükkamisega - roostetolmu täis, vajas puhastust. Teistele teadmiseks, võtke
iga klotsivahetusega sinna alla piilumine ette ja korrosiooni ära hoidmiseks võiks kasutada spetsiaalset määret. Või kui keegi teil teeb.
Iga hooldus on 200-300€, mis oleks okei, kui selle raha eest saaks miskit tehtud. Kvaliteetselt. Ei saa. Ja iga tegevus maksab ebamõistlikult palju,
võrreldes BMW esindusega ja kvaliteediga, mida sealt saab. Ma ei soovita seal raha kulutada esimesest päevast alates. Kui oskad, siis ise, kui ei,
siis mõni eliitsem remondikoht. Ja tehakse ebavajalikke hooldusi. Näiteks liiga tihti vahetatakse jahutusvedelikku ja pidurivedelikku. Samas ei
vahetata üldse reduktorivedelikku, tehas seda ei nõua. Kuigi kõik võivad teile rääkida, et seda ei tehta, siis tegelikult vahetamine pikendab sõlme eluiga.

Mul on uus ja vana õli võrdluseks alles + fotod metallipurust magnetite küljes. Teslamaailmas saadud teadmiste põhjal pea kogu kulumine toimub esimesel
aastal, ehk sissetöötamisperioodil. Ma vahetasin õli 140000km kandis. Soovitan vahetada elektriautodel õli 100000-150000 km vahel. 1,4 liitrit ATFi Leafil.
Tegelikult laieneb see kõikidele autodele kõikidele reduktoritele ja vahekastidele ja manuaalkastidele ja ka automaatkastidele (seal juba koos filtriga).
Ahjaa, salongifiltri maksimaalne eluiga on tõesti 1 aasta ja kuni 30 000km. Nüüd kui esinduse 30€-se filtri asemel ostsin ise kvaliteetse 6€-se ja
vahetasin filtri ise (5 minutit) siis nägin, kuivõrd hull olukord oli tekkinud ühe aastaga. icon_eek.gif Eks ma harjusin ära vist BMW-ga - suuremad filtrid ja 2tk.
Kojameestega on selline värk, et esinduses maksavad mitukümmend euri tükk. Leidsin lahenduse - saab tellida erilise kujuga kumme ja vahetada ainult neid.
Universaalsed kojamehed ei sobi. Leafi kojamehed on väga ilusad. Salongis istudes pole vart näha - universaalsed raamita on alati vars kojamehe peal.

Pudinad auto küljes - kehva. KÕIK logod mis on siniseks värvitud (tehti kuni 2017 vist) kooruvad. Ees, taga, veljekapslid, ustel - absoluutselt
kõikidel on täpselt sama viga. Lahendust ei olegi. Kapslid võib muidugi tavalised valged panna, aga ette-taha logosid valgeid ei leidu sellele aastakäigule.
Lagunevaid asju ikka leidub. Roolinupud kuluvad ära enne 100 000km möödumist, tore et garantiiajal sain uue roolipadja.
Mõtlesin kaua ja leidsin ravi antud probleemile, et uuesti ei korduks. Nupustik katta keraamikaga. Töötab.
Keskkonsool on kinnitatud kahe pisikese kruvikesega - ei kesta piisavalt, tuleb midagi mehisemat panna ise kui aeg tuleb.
Käetoe laeka peal on pisikesed kumminublud - need surevad ära ja hakkab närvidele käima. Kord garantii jooksul vahetatud, jälle väsivad. Peab ise leidma
kummistopperid ja sinna juurde lisama.
Lävepakud - soovitatav on kohe peale ostu katta kriitiline ala kõigil neljal uksepakul kaitsekilega. Ma jäin veits hiljaks, aga rooste ei lähe ja nüüd kaitstud.

Kas auto on ennast väärt? - ükskõik mis teise Nissaniga võrreldes - kindlasti. Rahasääst on ulmeliselt suur. Töökindlus on väga kõrge. Nissanite CVT-d on
katastroofiliselt kehvad, mootorid on mökud ja 200 000km nad ei kesta ilma korraliku väljaminekuta (sama ka automaatkastide kohta).
Autot hoian veel vähemalt 5 aastat. Ennustatav akumaht peale 300 000km ja 10 aasta möödumist on umbes 70-75%. Umbes sel ajal hakkavad
tekkima probleemid igapäevase pikema otsa sõiduga talvel. Loodan et linna tekib rohkem aeglaseid laadimisi, et kui kinos või jõusaalis käin, siis saan
särtsu juurde vajaliku koguse.
Kes praegu tahab osta elektrikat ei pea eriti muretsema. Polegi selliseid elektrikaid, mille aku on nii väike nagu minu masinal. Ja kui 2x suuremalt akult
10% maha lahutada jääb ikka kuradi palju sõiduulatust.
Õnneks valik kasvab iga aasta. Ei pea võtma uut Leafi. Kohevarsti areneb ka laadimisvõrgustik ja saab julgemalt osta ka mitte Leafi.
Nende aastate jooksul olen eelistanud/pidanud diiselbemmi kasutama elektrika asemel heal juhul 1-3x kvartalis, kas konksu kasutamiseks või
mõne Tartu või kaugema otsa tarvis. Kui on säästlik (kuni 6l/100km) auto võtta, siis pole rahaliselt mõistlik sõita elektrikaga kaugemale kui selle akumaht
võimaldab. Ehk siis kui mina sõidan 100km maanteel ära, siis Tallinn-Pärnu võikski jääda maksimumiks. Kui uus Leaf sõidab 250km, siis Tallinn-Tartu.
Kiirlaadimine maksab ikkagi rohkem kui kodus öösel ja mõne-eurose rahasäästu nimel ei ole mõtet vaeva näha. Pealegi diislitele on pikamaaotsad otseses
mõttes tarvilikud ja kasulikud. Kui on midagi võtta, siis pigem võta, kasvõi kord kvartalis. Vaheta mõne lähedasega autod ära päevaks kui peres teist ei ole.

Kes tahab kasutatud Leafi osta, siis soovitan kedagi kaasa võtta, kes oskab natuke asja uurida (näiteks mind). Aastatega on need tehniliselt palju muutunud.
Kes tahab uut elektrikat osta, siis tuleks ikka teadjaga konsulteerida (jälle mina!!!). Enne ostu TULEB kodus laadimine võimalikuks teha.
Ahjaa, toetused võivad tagasi tulla. Enamvähem õiges summas, et keegi tormi ei jookseks ja reaalselt abi ka oleks.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2019 22:35:54 vasta tsitaadiga

Mina tahan väga elektrikat. Rapidi liising saab oktoobris läbi. Lõpetada saab kindlasti ka varem.
Ei ole julgend autot kuhugi müüki panna, sest kui ära ostetakse, siis on jama majas.
Mul on autot vaja.
Kommentaarid: 312 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 266
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2019 22:40:27 vasta tsitaadiga

No osta elektrikas enne teise kõrvale ära.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 29.07.2019 09:34:08 vasta tsitaadiga

arnis, mida tähendab ulmeliselt suur rahasääst? Mingi määratlus võiks ka olla.
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2019 16:00:20 vasta tsitaadiga

softis, suurim rahasäästu osa seisneb sõidukuludes. Me ei saa siinkohal võrrelda "uus elektrikas oma amortisatsiooniga vs vana diislikas puuduva amortisatsiooniga".
Vaid ikka ainult "uus elektrikas vs uus fosiilne".
Kui elektrikaga ümmarguselt kulub kõikide kadudega ja eelsoojendustega ja laadimiste ja kiirlaadimiste preemiumhinna tõttu keskmiselt 20kWh/100km ja samaväärse
dislaga reaalne kulu samades tingimustes on 6-7l/100km kanti siis 150 000 km läbimise tulemusena vahe on VÄGAmitu tuhat eurot.
Kas keegi tahab selle harjutuse ise ära teha? Mainin et elekter turu hinnaga öösel ja võrgupakett elektrilevilt VÕRK4, mis on kõige loogilisem elektriauto kasutajale.

_________________
Teen kodudes elektriasju korda. 40€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 29.07.2019 22:54:12 vasta tsitaadiga

Olematu mahtuvus, lootusetu sõiduulatus icon_lol.gif
500km järjest kütusekulu on dislal 4-5/100km.
Mul oleks mõtet alles siis kui Superbi suuruses asi oleks vähemalt 500km sõiduulatusega.
Leafi punnid töristavad maanteed 80-ga ja Haanja vahel lasi üldse 50-ga.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 29.07.2019 23:03:53 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Olematu mahtuvus, lootusetu sõiduulatus icon_lol.gif
500km järjest kütusekulu on dislal 4-5/100km.
Mul oleks mõtet alles siis kui Superbi suuruses asi oleks vähemalt 500km sõiduulatusega.
Leafi punnid töristavad maanteed 80-ga ja Haanja vahel lasi üldse 50-ga.


Nii on jah. Teslad veel kannatavad, aga päris kallid. Muud peale teslade ikka väga pätsid ja ebamugavad/odava salongiga arvestades kallist hinda.
Kommentaarid: 126 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2019 23:10:02 vasta tsitaadiga

ei tasu ära endiselt veel icon_biggrin.gif
Kui saaks elektrika min 500km sõiduulatusega (ma ei viitsiks küll iga päev laadida ja möllata) ja max 30k € hinnalipikuga siis hakkaks vaikselt ära tasuma. (ja see 30k max ei tohiks olla mingi plank baasmudel.)
Pigem linnas sõites on rohkem pointi sellisel või üleüldiselt toob linna arvelt benakulu alla https://www.hyundai.ee/mudelid/ioniq-hybrid/

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2019 23:10:59 vasta tsitaadiga

Ma julgen pakkuda, et 99,99% fosiilkütusel toimivate autode juhtidest ei sõida 500km järjest.

Ehk siis sellest probleemi tegemine on võrdne virisemisega, et sa ei saa järjest sõita Valga-Jõhvi-Tallinn-Pärnu ilma peatuseta.
link
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2019 23:16:14 vasta tsitaadiga

Njah aga mul korteris näiteks puudub võimalus mingisuguse juhtme veoks välja. Ok kõik ehitatav aga milleks... Benamootoriga ma ei pea tanklat ehitama hakkama endale. Hulga lihtsam oleks mingi kord iga 3-4 päeva tagant jätta veidi kaugemal oleva laadija külge ja hiljem sealt ära tuua. Iga päev seda keppi ei viitsiks küll teha.
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2019 23:50:22 vasta tsitaadiga

salatoimik, Ega kõigile see elektrikas ei sobigi. Mulle sobiks, aga poehind liiga kõrge veel ja järelturul on kah, noh nii ja naa nende autodega.
Kommentaarid: 312 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 266
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 511, 512, 513  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.