Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  teeme kamba peale oma mängu!! märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
dynamic
HV kasutaja
dynamic

liitunud: 02.12.2001




sõnum 08.06.2004 04:40:49 vasta tsitaadiga

kõik ainult jahuvad, mõtlesin et teen siis midagi ise ka valmis. ussimäng java appleti kujul on siin

edit: kes proovib, võiks ka kirjutada, palju punkte tuli
edit2: pange applet tööle samas aknas (s.t copy link location ja siis aadressiväljale), muidu ei saa ta fookust ja uss ei reageeri klaviatuurile (my bad)
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ekskavaator
HV kasutaja
ekskavaator

liitunud: 02.12.2002




sõnum 09.06.2004 11:45:03 vasta tsitaadiga

siin on mu punnimäng ka. sortsud. lühike testimine tõestas et piiramisalgoritmis on veel mõni viga sees (ma olen neid juba kamaluga välja rookind, palju võib!).

see on siis nn. punnitamine, või "maade piiramine". mängitakse ruudulise paberi peal igavates tundides. üks teeb mingeid punne ja teine täppe ja on tarvis vastase jublasid enda omadega ümber piirata.

tahaks kunagi minig ai asja sinna külge pookida.

_________________
param-paraa
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mattiaza
HV kasutaja
mattiaza

liitunud: 15.07.2002




sõnum 09.06.2004 14:16:28 vasta tsitaadiga

ekskavaator, muidu thumbs_up.gif asi, aga paar nõuannet:
* Punn.h's asenda mem.h standardse headeriga string.h (veelgi parem oleks uuem cstring, aga siis vaja ka namespaced sisse tuua). Selle muudatuse järel töötas ka linuxis uue allegroga kenasti.
* Paki failid kokku alati koos kaustaga. Muidu juhtub see, et konsoolist lahti pakkides on kogu downloadi kaust igasugu lahtiseid faile täis.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
l@ta
HV kasutaja

liitunud: 11.12.2003




sõnum 09.06.2004 15:23:01 vasta tsitaadiga

Ei tea mis jama on aga mul see punnimäng ei tööta, tuleb korraks must pilt ja siis kaob ära icon_neutral.gif
_________________
vajuta!
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ekskavaator
HV kasutaja
ekskavaator

liitunud: 02.12.2002




sõnum 09.06.2004 21:50:30 vasta tsitaadiga

mattiaza, tänan soovituste eest, järgin.

l@ta, võibolla on vaja allegro40.dll windowsi system(32?) folderisse panna, kuigi ta vist peaks ikka kohalikust kataloogist kah otsima.

dynamic, su java applet võiks mitte järgmist klahvi tshekkida kui eelmisele on reageeritud. praegu kui kiiresti vajutada üles-vasakule siis ta läheb ainult üles ja kuna vasakule ei saa minna (ta veel tuleb sealt) siis see klahv lihtsalt jäetakse kõrvale. väheamlt ma arvan et selles on asi. järsud pöörded ei tule eriti hästi välja nii.

_________________
param-paraa
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
l@ta
HV kasutaja

liitunud: 11.12.2003




sõnum 09.06.2004 21:57:59 vasta tsitaadiga

[quote="ekskavaator"]
l@ta, võibolla on vaja allegro40.dll windowsi system(32?) folderisse panna, kuigi ta vist peaks ikka kohalikust kataloogist kah otsima.
quote]
Ikka ei tööta icon_confused.gif Kuid tahaks väga proovida seda mängu icon_wink.gif

_________________
vajuta!
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
project
HV Guru
project

liitunud: 18.02.2004




sõnum 09.06.2004 22:38:10 vasta tsitaadiga

siin on siis mu müstiline mäng... icon_biggrin.gif kahele mängijale.... üks mängib nooltega teine nuppudega asdw. need loomad seal peaksid rotte meenutama mingi valemiga. score mai osanud kaheks jagada icon_biggrin.gif nii et punktid liidetakse kokku icon_smile.gif
buge on ka... n. et üks loom kaob teise sisse ära.. siis jääb üle aint mäng uuesti käivitada. ja mängu point on teisele loomale peale hüpata icon_smile.gif
http://www.zone.ee/diblo007/ratter.rar
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ohohh
Kreisi kasutaja
Ohohh

liitunud: 13.09.2003




sõnum 09.06.2004 22:53:24 vasta tsitaadiga

Kunagi oli selline leht nagu Omad mändud. Seda oli huvitav vaadata, inimesed olid ikka vaeva näinud mängude kallal. Aga praegustel sellistel lehtedel on üle poole gamemakeritega tehtud thumbs_down.gif . Kõik on nii üheülbalised. Igal mängul peaks ikka mingi oma "nägu" olema.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
project
HV Guru
project

liitunud: 18.02.2004




sõnum 09.06.2004 23:02:51 vasta tsitaadiga

Ohohh kirjutas:
Igal mängul peaks ikka mingi oma "nägu" olema.

mu mängul roti nägu icon_smile.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HacaX
HV Guru
HacaX

liitunud: 22.01.2004




sõnum 09.06.2004 23:45:19 vasta tsitaadiga

No... käiks kah selle mis kunagi sai valmis treitud välja:
* PC-Rotation
* PC-Rotation II (ülikerge edasiarendus)
PC versioon ühest mobladel jooksnud mängust. Algeline ja DOSi all jooksev, aga noh... parem kui mittemidagi... või nii icon_wink.gif Vähemalt tõestasin tol korral toanaabrile, et saan küll mingi mänguhakatise valmis kirjutatud kui end kätte võtan icon_lol.gif

Ahjaa, kui keegi hull juhtub alla tirima ja poindile pihta ei saa - ülesandeks on numbrid järjekorda ajada...

_________________
IMO & GPLed
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
dynamic
HV kasutaja
dynamic

liitunud: 02.12.2001




sõnum 10.06.2004 01:08:46 vasta tsitaadiga

ekskavaator kirjutas:

dynamic, su java applet võiks mitte järgmist klahvi tshekkida kui eelmisele on reageeritud. praegu kui kiiresti vajutada üles-vasakule siis ta läheb ainult üles ja kuna vasakule ei saa minna (ta veel tuleb sealt) siis see klahv lihtsalt jäetakse kõrvale. väheamlt ma arvan et selles on asi. järsud pöörded ei tule eriti hästi välja nii.


sellest sain juba ammu aru ja see on ära tehtud ... mul on kõik korras. on sul ikka kõige uuem JRE ?

edit: tegelikult natuke segaseks jäi, mida mõtled. et nagu klaviatuuri-cache, kui vajutada üles+vasakule, siis ei jäeta korraldust 'vasakule' kõrvale, vaid pannakse cache'i ja täidetakse järgmisel käigul ?
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ekskavaator
HV kasutaja
ekskavaator

liitunud: 02.12.2002




sõnum 10.06.2004 18:42:31 vasta tsitaadiga

dynamic, just. jre ei usu et viimane versioon, aga suht uus peaks küll olema, paar kuud vms. aga proovi ise kannapööret teha. et lligud vasemale, siis vajutad väikeste vahedega üles-paremale. üles klahv tõlgitakse ära ja suund muutub üles või kuidasiganes see sul käib, aga paremale nool jäetakse ilmselt kõrvale, kuna sinna ei saa ju minna, omal eelmine kaelajupp ees vms. peab vajutama üles, siis ootama et ta ühe sammu üles ära teeks ja alles siis paremale. aga nii on ajastamine väga raske.
_________________
param-paraa
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dynamic
HV kasutaja
dynamic

liitunud: 02.12.2001




sõnum 10.06.2004 23:14:55 vasta tsitaadiga

mul tuleb 'kannapööre' küll üsna hästi välja. mõtlesin tegelikult, et ei peagi mängijale kõike nii lihtsaks tegema, ongi teatav osavuse aspekt ka olemas. just see ajastuse küsimus.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aadiadio
HV vaatleja
aadiadio

liitunud: 22.02.2005




sõnum 21.11.2005 00:58:51 vasta tsitaadiga

tehke näiteks RuneScape taoline mäng www.runescape.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
qratman
HV kasutaja
qratman

liitunud: 25.11.2003




sõnum 21.11.2005 02:03:30 vasta tsitaadiga

aadiadio kirjutas:
tehke näiteks RuneScape taoline mäng www.runescape.com

Juba tehakse:
http://www.bmonde.net/loojavalik/
http://www.createphpbb.com/phpbb/index.php?mforum=coefi
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dynamic
HV kasutaja
dynamic

liitunud: 02.12.2001




sõnum 21.11.2005 03:35:31 vasta tsitaadiga

iidne teema üles kaevatud ... aeg tulemusi näidata?

siin üks huvitav link - sel aastal viiakse vist esimest korda TÜ mat-inf teaduskonnas läbi arvutigraafika kursust. rühmaprojektide lehel on üht-teist huvitavat, ka 3D mängud on valmimas: http://ats.cs.ut.ee/courses/2005/graphics/Main/Projektid
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
digerati
HV vaatleja
digerati

liitunud: 16.10.2005




sõnum 21.11.2005 17:19:09 vasta tsitaadiga

ohhoo. tahtsin just seda loojavalikut soovitada! olen ise ka asjaga tegev juba pikemat aega(küllaltki algusest), kuid viimasel ajal on programmeerimise pool ära vajunud aja puuduse tõttu (ja endal ei ole hetkel arvutit)

tulemusteks on suuremas osas hetkel mudelid ja tekstuurid, kuid on ka mõni algeline demo mis neid mängus tervikuks seob
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ohohh
Kreisi kasutaja
Ohohh

liitunud: 13.09.2003




sõnum 21.11.2005 23:42:15 vasta tsitaadiga

See Looja Valik tundub küll surnud projekt olevat. Kodulehel ei ole peaaegu midagi ja viimane post foorumis on juuni kuust...
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
digerati
HV vaatleja
digerati

liitunud: 16.10.2005




sõnum 22.11.2005 16:59:28 vasta tsitaadiga

jah tõsi - me ple oma kodulehte tykk aega uuendanud. kohati on andmed vananenud.

aga foorumiga on selline värk et AVALIKUS foorumis on post juuni kuust; MÄNGU TEGIJATEL on kinnine foorum (et hoida asjalik jutt kommentaaridest lahus)

igal projektil on oma tõusud ja mõõnad.. icon_wink.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ohohh
Kreisi kasutaja
Ohohh

liitunud: 13.09.2003




sõnum 22.11.2005 22:02:11 vasta tsitaadiga

Kui nüüd sõjaväge kollitamas ei oleks, siis liituks tegelikult isegi. Eks järgmine aasta vaatan, äkki siis liitun kah teiega.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marduuhin
HV Guru
Marduuhin

liitunud: 02.09.2004




sõnum 24.11.2005 15:53:47 vasta tsitaadiga

Pigem oleks mõteks mingi mod teha.. UT, HL mootrile?

Tuleks mapperiks, kui vaja läheb.. icon_wink.gif

_________________
Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018
Kommentaarid: 128 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 108
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 24.11.2005 15:58:07 vasta tsitaadiga

Oli vahepeal ju Source'le... icon_sad.gif Aga suri välja.
Ja HL mootor on niivõrd vana asi et sellega ei saa õieti experience'i ka icon_razz1.gif
UT mootor oleks siiski tsuts mõeldavam. Isegi UnrealEd'ga kokku puttu. Btw, Mardu, on sul äkki töid näidata icon_razz1.gif

Edit: Muuseas, UT on veel niivõrd parem, et ka Ho Ho ja v6sa saavad linuxi peal kaasa lüüa icon_biggrin.gif

_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marduuhin
HV Guru
Marduuhin

liitunud: 02.09.2004




sõnum 24.11.2005 16:03:15 vasta tsitaadiga

Midagi huvitavat küll pole.. thumbs_up.gif
Plaan on üks CSi map teha, aga asi on jooniste juures veel..

EDIT: http://battleempire.kylm.com/maps/mardu%20rally%20%231.bem icon_lol.gificon_lol.gif Avastasin parajasti, kui tahtsin Battle't toksida. icon_lol.gif

_________________
Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018
Kommentaarid: 128 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 108
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ohohh
Kreisi kasutaja
Ohohh

liitunud: 13.09.2003




sõnum 24.11.2005 16:22:01 vasta tsitaadiga

Mida see modide tegemine täpselt tähendab? Kas tulemus on ikka UT või HL sarnane FPS või on kasutusel ainult 3D mootor ja mängu enda stiil võib olla täiesti suvlaine?

Mingile olemasolevale mängule kaartide juurde nikerdamine tundub kuidagi mõttetu. See ei ole ju oma mängu tegemine.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 24.11.2005 16:39:54 vasta tsitaadiga

Kasutusel on ainult mängu mootor ning tulemus võib olla ükskõik milline. Võtame näiteks selle hl2 modi - http://www.itsabeast.com/cg/ Carmagordon, rallikas Source mootoril.
_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  teeme kamba peale oma mängu!! mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.