Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
dynamic
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2001
|
08.06.2004 04:40:49
|
|
|
kõik ainult jahuvad, mõtlesin et teen siis midagi ise ka valmis. ussimäng java appleti kujul on siin
edit: kes proovib, võiks ka kirjutada, palju punkte tuli
edit2: pange applet tööle samas aknas (s.t copy link location ja siis aadressiväljale), muidu ei saa ta fookust ja uss ei reageeri klaviatuurile (my bad)
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
ekskavaator
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2002
|
09.06.2004 11:45:03
|
|
|
siin on mu punnimäng ka. sortsud. lühike testimine tõestas et piiramisalgoritmis on veel mõni viga sees (ma olen neid juba kamaluga välja rookind, palju võib!).
see on siis nn. punnitamine, või "maade piiramine". mängitakse ruudulise paberi peal igavates tundides. üks teeb mingeid punne ja teine täppe ja on tarvis vastase jublasid enda omadega ümber piirata.
tahaks kunagi minig ai asja sinna külge pookida.
_________________ param-paraa |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
mattiaza
HV kasutaja

liitunud: 15.07.2002
|
09.06.2004 14:16:28
|
|
|
ekskavaator, muidu asi, aga paar nõuannet:
* Punn.h's asenda mem.h standardse headeriga string.h (veelgi parem oleks uuem cstring, aga siis vaja ka namespaced sisse tuua). Selle muudatuse järel töötas ka linuxis uue allegroga kenasti.
* Paki failid kokku alati koos kaustaga. Muidu juhtub see, et konsoolist lahti pakkides on kogu downloadi kaust igasugu lahtiseid faile täis.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
l@ta
HV kasutaja
liitunud: 11.12.2003
|
09.06.2004 15:23:01
|
|
|
Ei tea mis jama on aga mul see punnimäng ei tööta, tuleb korraks must pilt ja siis kaob ära
_________________ vajuta! |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
ekskavaator
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2002
|
09.06.2004 21:50:30
|
|
|
mattiaza, tänan soovituste eest, järgin.
l@ta, võibolla on vaja allegro40.dll windowsi system(32?) folderisse panna, kuigi ta vist peaks ikka kohalikust kataloogist kah otsima.
dynamic, su java applet võiks mitte järgmist klahvi tshekkida kui eelmisele on reageeritud. praegu kui kiiresti vajutada üles-vasakule siis ta läheb ainult üles ja kuna vasakule ei saa minna (ta veel tuleb sealt) siis see klahv lihtsalt jäetakse kõrvale. väheamlt ma arvan et selles on asi. järsud pöörded ei tule eriti hästi välja nii.
_________________ param-paraa |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
l@ta
HV kasutaja
liitunud: 11.12.2003
|
09.06.2004 21:57:59
|
|
|
[quote="ekskavaator"]
l@ta, võibolla on vaja allegro40.dll windowsi system(32?) folderisse panna, kuigi ta vist peaks ikka kohalikust kataloogist kah otsima.
quote]
Ikka ei tööta Kuid tahaks väga proovida seda mängu
_________________ vajuta! |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
project
HV Guru

liitunud: 18.02.2004
|
09.06.2004 22:38:10
|
|
|
siin on siis mu müstiline mäng... kahele mängijale.... üks mängib nooltega teine nuppudega asdw. need loomad seal peaksid rotte meenutama mingi valemiga. score mai osanud kaheks jagada nii et punktid liidetakse kokku
buge on ka... n. et üks loom kaob teise sisse ära.. siis jääb üle aint mäng uuesti käivitada. ja mängu point on teisele loomale peale hüpata
http://www.zone.ee/diblo007/ratter.rar
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ohohh
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.09.2003
|
09.06.2004 22:53:24
|
|
|
Kunagi oli selline leht nagu Omad mändud. Seda oli huvitav vaadata, inimesed olid ikka vaeva näinud mängude kallal. Aga praegustel sellistel lehtedel on üle poole gamemakeritega tehtud . Kõik on nii üheülbalised. Igal mängul peaks ikka mingi oma "nägu" olema.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
project
HV Guru

liitunud: 18.02.2004
|
09.06.2004 23:02:51
|
|
|
Ohohh kirjutas: |
Igal mängul peaks ikka mingi oma "nägu" olema. |
mu mängul roti nägu
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
HacaX
HV Guru

liitunud: 22.01.2004
|
09.06.2004 23:45:19
|
|
|
No... käiks kah selle mis kunagi sai valmis treitud välja:
* PC-Rotation
* PC-Rotation II (ülikerge edasiarendus)
PC versioon ühest mobladel jooksnud mängust. Algeline ja DOSi all jooksev, aga noh... parem kui mittemidagi... või nii Vähemalt tõestasin tol korral toanaabrile, et saan küll mingi mänguhakatise valmis kirjutatud kui end kätte võtan
Ahjaa, kui keegi hull juhtub alla tirima ja poindile pihta ei saa - ülesandeks on numbrid järjekorda ajada...
_________________ IMO & GPLed |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
dynamic
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2001
|
10.06.2004 01:08:46
|
|
|
ekskavaator kirjutas: |
dynamic, su java applet võiks mitte järgmist klahvi tshekkida kui eelmisele on reageeritud. praegu kui kiiresti vajutada üles-vasakule siis ta läheb ainult üles ja kuna vasakule ei saa minna (ta veel tuleb sealt) siis see klahv lihtsalt jäetakse kõrvale. väheamlt ma arvan et selles on asi. järsud pöörded ei tule eriti hästi välja nii. |
sellest sain juba ammu aru ja see on ära tehtud ... mul on kõik korras. on sul ikka kõige uuem JRE ?
edit: tegelikult natuke segaseks jäi, mida mõtled. et nagu klaviatuuri-cache, kui vajutada üles+vasakule, siis ei jäeta korraldust 'vasakule' kõrvale, vaid pannakse cache'i ja täidetakse järgmisel käigul ?
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
ekskavaator
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2002
|
10.06.2004 18:42:31
|
|
|
dynamic, just. jre ei usu et viimane versioon, aga suht uus peaks küll olema, paar kuud vms. aga proovi ise kannapööret teha. et lligud vasemale, siis vajutad väikeste vahedega üles-paremale. üles klahv tõlgitakse ära ja suund muutub üles või kuidasiganes see sul käib, aga paremale nool jäetakse ilmselt kõrvale, kuna sinna ei saa ju minna, omal eelmine kaelajupp ees vms. peab vajutama üles, siis ootama et ta ühe sammu üles ära teeks ja alles siis paremale. aga nii on ajastamine väga raske.
_________________ param-paraa |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
dynamic
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2001
|
10.06.2004 23:14:55
|
|
|
mul tuleb 'kannapööre' küll üsna hästi välja. mõtlesin tegelikult, et ei peagi mängijale kõike nii lihtsaks tegema, ongi teatav osavuse aspekt ka olemas. just see ajastuse küsimus.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
aadiadio
HV vaatleja

liitunud: 22.02.2005
|
|
tagasi üles |
|
 |
qratman
HV kasutaja

liitunud: 25.11.2003
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
dynamic
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2001
|
21.11.2005 03:35:31
|
|
|
iidne teema üles kaevatud ... aeg tulemusi näidata?
siin üks huvitav link - sel aastal viiakse vist esimest korda TÜ mat-inf teaduskonnas läbi arvutigraafika kursust. rühmaprojektide lehel on üht-teist huvitavat, ka 3D mängud on valmimas: http://ats.cs.ut.ee/courses/2005/graphics/Main/Projektid
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
digerati
HV vaatleja

liitunud: 16.10.2005
|
21.11.2005 17:19:09
|
|
|
ohhoo. tahtsin just seda loojavalikut soovitada! olen ise ka asjaga tegev juba pikemat aega(küllaltki algusest), kuid viimasel ajal on programmeerimise pool ära vajunud aja puuduse tõttu (ja endal ei ole hetkel arvutit)
tulemusteks on suuremas osas hetkel mudelid ja tekstuurid, kuid on ka mõni algeline demo mis neid mängus tervikuks seob
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ohohh
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.09.2003
|
21.11.2005 23:42:15
|
|
|
See Looja Valik tundub küll surnud projekt olevat. Kodulehel ei ole peaaegu midagi ja viimane post foorumis on juuni kuust...
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
digerati
HV vaatleja

liitunud: 16.10.2005
|
22.11.2005 16:59:28
|
|
|
jah tõsi - me ple oma kodulehte tykk aega uuendanud. kohati on andmed vananenud.
aga foorumiga on selline värk et AVALIKUS foorumis on post juuni kuust; MÄNGU TEGIJATEL on kinnine foorum (et hoida asjalik jutt kommentaaridest lahus)
igal projektil on oma tõusud ja mõõnad..
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ohohh
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.09.2003
|
22.11.2005 22:02:11
|
|
|
Kui nüüd sõjaväge kollitamas ei oleks, siis liituks tegelikult isegi. Eks järgmine aasta vaatan, äkki siis liitun kah teiega.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
24.11.2005 15:58:07
|
|
|
Oli vahepeal ju Source'le... Aga suri välja.
Ja HL mootor on niivõrd vana asi et sellega ei saa õieti experience'i ka
UT mootor oleks siiski tsuts mõeldavam. Isegi UnrealEd'ga kokku puttu. Btw, Mardu, on sul äkki töid näidata
Edit: Muuseas, UT on veel niivõrd parem, et ka Ho Ho ja v6sa saavad linuxi peal kaasa lüüa
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ohohh
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.09.2003
|
24.11.2005 16:22:01
|
|
|
Mida see modide tegemine täpselt tähendab? Kas tulemus on ikka UT või HL sarnane FPS või on kasutusel ainult 3D mootor ja mängu enda stiil võib olla täiesti suvlaine?
Mingile olemasolevale mängule kaartide juurde nikerdamine tundub kuidagi mõttetu. See ei ole ju oma mängu tegemine.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
24.11.2005 16:39:54
|
|
|
Kasutusel on ainult mängu mootor ning tulemus võib olla ükskõik milline. Võtame näiteks selle hl2 modi - http://www.itsabeast.com/cg/ Carmagordon, rallikas Source mootoril.
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
|