Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
06.07.2019 21:10:14
|
|
|
Kahju, et sa neile selle SSD jätsid. Oleksin hea meelega seda ise uurinud veidi.
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
indrex
HV vaatleja
liitunud: 12.11.2002
|
07.07.2019 00:27:46
|
|
|
caramis kirjutas: |
mis AT esindusest juttu üldse? lihtne jutustada nii muidu nagu Hõbenoolestki. Tallinna Hõbenoole kohta ikka vahest kuuleb nurinat, aga Kadrina oma on korras. sama nimi, aga töötajad erinevad. |
Hooldust ja garantiid tehaks Saku 15, Tallinn 11314
Kui keegi AT sõpradest veel kobiseda tahab, siis garantiiakti nr on GR-1181126-006 ja ma tean ka selle asjapulga nime kes seal targutas.
_________________ big brother is google's little brother |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
1dumbpcuser
HV Guru
liitunud: 05.03.2002
|
08.07.2019 12:10:07
|
|
|
Millal AMD uut kraami saab?
_________________
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
xheix1712
HV Guru
liitunud: 24.06.2006
|
08.07.2019 12:28:06
|
|
|
1dumbpcuser, 3600x/3200 homme, 3700x kohe peale neid
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
174 |
|
tagasi üles |
|
|
1dumbpcuser
HV Guru
liitunud: 05.03.2002
|
08.07.2019 12:36:53
|
|
|
3600 ja 3900x?
Navi?
_________________
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
xheix1712
HV Guru
liitunud: 24.06.2006
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
174 |
|
tagasi üles |
|
|
indrex
HV vaatleja
liitunud: 12.11.2002
|
08.07.2019 15:26:19
|
|
|
indrex kirjutas: |
Täna tuletas AT ennast jälle meelde. Ja mitte meeldival moel.
Eelmise aasta lõpupoole sai neilt ostetud 8 ssd ketast. Üks neist keeldus ükskõik millist op süsteemi omaks võtmast. Ehk installisid ära ja peale esimest rebooti üles ei tulnud. Kui panna masinasse teiseks kettaks, siis kirjutamine/lugemine toimib. Viis korda sõitsin nende butiigi vahet ja proovisin neile seda seletad kuid see oli nagu vastutuult kusemine - endal püksid ikka märjad. Lõpuks vihastasin ja jätsin neile selle ketta - minu aeg on kallim kui see 40.- mille nad võitsid. Kusjuures - pidevalt pidin mina olema see kes neile helistas ja infot tahtis. Nemad väidetavalt olla mulle saatnud igasuguseid meile. Millest ma ühtegi näinud ei ole. Sealjuures ettemaksuarved on samale aadressile alati kohale tulnud. Lubasin endale, et sealt enam midagi ei osta.
Tagasi tänasesse:
Synology DS1815+ andis hommikul saba. Tarnijaks loomulikult, oh sweet irony, AT. Tahaks näha mis siis nüüd saab - 750€ ei tahaks samamoodi maha kirjutada.
to be continued... |
Scalewireless vahetas emaplaadi ootetööna 20min etteteatamisega. Eriti tahaks sealjuures tänada Gertut kes selle asja kiirelt ära organiseeris.
Arvutitark - teil on palju ägedaid ja hea hinnaga tooteid, kuid teie järelteenindus on olematu. Aga võibolla see ongi teie äriplaan.
_________________ big brother is google's little brother |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Ramm
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.10.2004
|
08.07.2019 17:17:02
|
|
|
indrex kirjutas: |
Arvutitark - teil on palju ägedaid ja hea hinnaga tooteid, kuid teie järelteenindus on olematu. Aga võibolla see ongi teie äriplaan. |
Kui teaksid rohkem siseelu kuidas käib kemplemine tootjatega siis arvan, et sa ei sooviks üldse midagi elus osta Nemad järgivad tootja ettekirjutusi ja kui seal asjad venivad siis see pole AT probleem vaid konkreetse tootja oma aga ei viitsi pikalt kirjutada..
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
08.07.2019 17:25:49
|
|
|
Ramm kirjutas: |
indrex kirjutas: |
Arvutitark - teil on palju ägedaid ja hea hinnaga tooteid, kuid teie järelteenindus on olematu. Aga võibolla see ongi teie äriplaan. |
Kui teaksid rohkem siseelu kuidas käib kemplemine tootjatega siis arvan, et sa ei sooviks üldse midagi elus osta :) Nemad järgivad tootja ettekirjutusi ja kui seal asjad venivad siis see pole AT probleem vaid konkreetse tootja oma aga ei viitsi pikalt kirjutada.. |
Kliendina ei huvita see mind absull, mis taustal toimub :)
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
caramis
HV Guru
liitunud: 19.09.2010
|
08.07.2019 18:13:59
|
|
|
oeh
sakinaga kirjutas: |
Ramm kirjutas: |
indrex kirjutas: |
Arvutitark - teil on palju ägedaid ja hea hinnaga tooteid, kuid teie järelteenindus on olematu. Aga võibolla see ongi teie äriplaan. |
Kui teaksid rohkem siseelu kuidas käib kemplemine tootjatega siis arvan, et sa ei sooviks üldse midagi elus osta Nemad järgivad tootja ettekirjutusi ja kui seal asjad venivad siis see pole AT probleem vaid konkreetse tootja oma aga ei viitsi pikalt kirjutada.. |
Kliendina ei huvita see mind absull, mis taustal toimub |
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
Ramm
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.10.2004
|
08.07.2019 19:55:43
|
|
|
Ramm kirjutas: |
Kliendina ei huvita see mind absull, mis taustal toimub |
Sellise suhtumisega ma hea meelega jätaksin sinu asjad sahtlisse tolmu koguma..
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Stabby
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.04.2007
|
09.07.2019 12:59:59
|
|
|
Kuna RTX 2070 Super seeria kaardid tulekul?
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
09.07.2019 18:28:37
|
|
|
Ramm kirjutas: |
Ramm kirjutas: |
Kliendina ei huvita see mind absull, mis taustal toimub |
Sellise suhtumisega ma hea meelega jätaksin sinu asjad sahtlisse tolmu koguma.. |
Mhmh, klient peab kõikidele neile vaesekestele kaasa tundma ja raskel hetkel kätt hoidma, kes tema pealt teenida soovivad.
Kas te vaesekesed kliendi elu peale ka mõelnud olete, kui ta oma raskelt teenitud raha eest miski mittetöötava käraka saab ja loodetud asjatoimetuste asemel peab hakkama vedama vägikaigast müüjaga, kes meilidele ei vasta või mingit häma hakkab ajama? Ah?
Ehk peaks miski muu ameti valima, kui kundede ja tarnijatega suhtlemine üle jõu käib.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
caramis
HV Guru
liitunud: 19.09.2010
|
09.07.2019 18:33:32
|
|
|
minulgi klienditeeninduses taust olemas ja Sinu jutu peale vastaksin, et osta siis mujalt. klienditeenindaja on ka inimene ja kui keegi kolmas või neljas kogu selles ahelas mingil põhjusel hakkama ei saa oma asjadega, siis ei ole kuidagi see klienditeenindaja süüdi. klient on kuningas ainult siis kui ta ise ka vastavalt käituda oskab. ehk siis, telli ise välismaalt ja tegele ise oma garantiimuredega.
ma ei ole AT fänn ega midagi, lihtsalt sinu enda käitumine ja olukorra sõnastamine jätab tugeva mulje. leian, et klienditeenindajatel oleks ka parem kui mõistmatu ja ennasttäis klient nende kallal ilkumas ei käiks
tcumen kirjutas: |
Ramm kirjutas: |
Ramm kirjutas: |
Kliendina ei huvita see mind absull, mis taustal toimub |
Sellise suhtumisega ma hea meelega jätaksin sinu asjad sahtlisse tolmu koguma.. |
Mhmh, klient peab kõikidele neile vaesekestele kaasa tundma ja raskel hetkel kätt hoidma, kes tema pealt teenida soovivad.
Kas te vaesekesed kliendi elu peale ka mõelnud olete, kui ta oma raskelt teenitud raha eest miski mittetöötava käraka saab ja loodetud asjatoimetuste asemel peab hakkama vedama vägikaigast müüjaga, kes meilidele ei vasta või mingit häma hakkab ajama? Ah?
Ehk peaks miski muu ameti valima, kui kundede ja tarnijatega suhtlemine üle jõu käib. |
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
attrs
HV Guru
liitunud: 04.03.2004
|
09.07.2019 19:04:14
|
|
|
caramis kirjutas: |
minulgi klienditeeninduses taust olemas ja Sinu jutu peale vastaksin, et osta siis mujalt. |
Järgmine klienditeenindaja, kellele raamatupidaja palka maksab. Kogu ettevõtte käekäik sõltub siiski müügikäibest ning see sõltub hetkel vähemal kuid aegamööda üha suuremal määral kliendi rahulolust link.
E-kaubanduse kasvu jätkudes on "traditsioonilistel" poodidel niigi surve, ning klienditeenindaja, kes lahkelt kliente ukselt minema saadab ei tee asju grammigi paremaks.
Paratamatult käib klienditeenindusega kaasas ka "sitt klient" kuid osa klienditeenindaja tööst ongi see kahjuks alla neelata ja edasi naeratada.
Kui see pole "sinu tass teed" siis tee endale ja ka teistele teene ning leia uus ning meelepärasem väljakutse.
Nõus, kui asi hapuks läheb saab nooremapoolne klienditeenindaja suure tõenäosusega mujalgi tööd, kaotajaks jääb tema eakam kolleeg ja ettevõtja.
...ise töötand ca 10 aastat klienditeeninduses ning 5 aastat keskastme juhina.
_________________ He who knows he has enough is rich. |
|
Kommentaarid: 404 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
piraat262
HV veteran
liitunud: 11.01.2006
|
09.07.2019 19:14:21
|
|
|
Teemat lapates täpselt ei näe - kas epoel on mingi hetk plaanis normaalsed filtrid ka luua? Üsna debiilne on midagi otsida, kui nt RAM otsides on ainsad filtrid hind, saadavus ja mälu tüüp.
_________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu! |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
caramis
HV Guru
liitunud: 19.09.2010
|
09.07.2019 19:18:45
|
|
|
ot: |
attrs kirjutas: |
caramis kirjutas: |
minulgi klienditeeninduses taust olemas ja Sinu jutu peale vastaksin, et osta siis mujalt. |
Järgmine klienditeenindaja, kellele raamatupidaja palka maksab. Kogu ettevõtte käekäik sõltub siiski müügikäibest ning see sõltub hetkel vähemal kuid aegamööda üha suuremal määral kliendi rahulolust link.
E-kaubanduse kasvu jätkudes on "traditsioonilistel" poodidel niigi surve, ning klienditeenindaja, kes lahkelt kliente ukselt minema saadab ei tee asju grammigi paremaks.
Paratamatult käib klienditeenindusega kaasas ka "sitt klient" kuid osa klienditeenindaja tööst ongi see kahjuks alla neelata ja edasi naeratada.
Kui see pole "sinu tass teed" siis tee endale ja ka teistele teene ning leia uus ning meelepärasem väljakutse.
Nõus, kui asi hapuks läheb saab nooremapoolne klienditeenindaja suure tõenäosusega mujalgi tööd, kaotajaks jääb tema eakam kolleeg ja ettevõtja.
...ise töötand ca 10 aastat klienditeeninduses ning 5 aastat keskastme juhina. |
mis sa maurad? ma ütlesin, et mul kokkupuude klienditeenindusega mitte et ma töötan parasjagu sel alal. mu praegune eriala on põllumajandusega seotud, Sinu poest ostetava leiva alguses. ei suuda mina päevad läbi toas istuda ja klaviatuuri klõbistada keskastmejuhi elu on raske, alt keeratakse käkki ja ülevalt saad samamoodi sõnnikut. seal peavadki närvid tugevad olema.
mida mina öelda tahtsin, et kui klient ei suuda, ei saa, ei või ega ei taha aru saada suurest pildist kuidas asjad käivad, temal on pohhui, et klienditeenindajal on antud olukorras käed seotud, sest varustaja käru keeras, siis mina leian, et mõlemad säästavad oma aega ja närve minnes erinevat teed, jäävad ka edaspidi sellised laimamised ära ja maine ei saa mõlke sarnaste ennasttäis tegelaste pärast.
tl;dr = selmet vaielda ja aega raisata, võiks oma murele muud ja/või mujalt lahendust otsima |
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
09.07.2019 19:31:43
|
|
|
caramis kirjutas: |
minulgi klienditeeninduses taust olemas ja Sinu jutu peale vastaksin, et osta siis mujalt. klienditeenindaja on ka inimene ja kui keegi kolmas või neljas kogu selles ahelas mingil põhjusel hakkama ei saa oma asjadega, siis ei ole kuidagi see klienditeenindaja süüdi. klient on kuningas ainult siis kui ta ise ka vastavalt käituda oskab. ehk siis, telli ise välismaalt ja tegele ise oma garantiimuredega.
ma ei ole AT fänn ega midagi, lihtsalt sinu enda käitumine ja olukorra sõnastamine jätab tugeva mulje. leian, et klienditeenindajatel oleks ka parem kui mõistmatu ja ennasttäis klient nende kallal ilkumas ei käiks
|
Kle, Sul on miskit sassi läinud.
Minu postitust inspireeris põhiliselt see:
tsitaat: |
Ramm kirjutas:
Kui teaksid rohkem siseelu kuidas käib kemplemine tootjatega siis arvan, et sa ei sooviks üldse midagi elus osta |
ja
tsitaat: |
Ramm kirjutas:
Sellise suhtumisega ma hea meelega jätaksin sinu asjad sahtlisse tolmu koguma..
|
Küll mina kunnina käituda mõistan, kui mind vastavalt koheldakse. Ja mitte ainult siis, kui raha näpu vahel uksest sisse tulen, vaid ka siis kui miski mure soetatud tootega on.
Viimase kirgi kütnud looga pole mul küll miskit pistmist, kuid paari aasta tagune tuttavaga toimunud garantiilugu tuleb küll meelde.
Kui ikka lubatakse nt nädala jooksul helistada, siis seda ka tehakse. Mitte et kunde peab hakkama taga otsima, kuhu see helistaja nüüd kadus. Meilid läksid ja kadusid vastuseta. Asi võttis tuurid üles alles siis, kui läbi mitme tuttava sai omaniku poole pöördutud.
Asi mis venis paar kuud, sai paari päevaga lahenduse.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
caramis
HV Guru
liitunud: 19.09.2010
|
09.07.2019 19:43:04
|
|
|
ot: |
Spoiler
tcumen kirjutas: |
caramis kirjutas: |
minulgi klienditeeninduses taust olemas ja Sinu jutu peale vastaksin, et osta siis mujalt. klienditeenindaja on ka inimene ja kui keegi kolmas või neljas kogu selles ahelas mingil põhjusel hakkama ei saa oma asjadega, siis ei ole kuidagi see klienditeenindaja süüdi. klient on kuningas ainult siis kui ta ise ka vastavalt käituda oskab. ehk siis, telli ise välismaalt ja tegele ise oma garantiimuredega.
ma ei ole AT fänn ega midagi, lihtsalt sinu enda käitumine ja olukorra sõnastamine jätab tugeva mulje. leian, et klienditeenindajatel oleks ka parem kui mõistmatu ja ennasttäis klient nende kallal ilkumas ei käiks
|
Kle, Sul on miskit sassi läinud.
Minu postitust inspireeris põhiliselt see:
tsitaat: |
Ramm kirjutas:
Kui teaksid rohkem siseelu kuidas käib kemplemine tootjatega siis arvan, et sa ei sooviks üldse midagi elus osta |
ja
tsitaat: |
Ramm kirjutas:
Sellise suhtumisega ma hea meelega jätaksin sinu asjad sahtlisse tolmu koguma..
|
Küll mina kunnina käituda mõistan, kui mind vastavalt koheldakse. Ja mitte ainult siis, kui raha näpu vahel uksest sisse tulen, vaid ka siis kui miski mure soetatud tootega on.
Viimase kirgi kütnud looga pole mul küll miskit pistmist, kuid paari aasta tagune tuttavaga toimunud garantiilugu tuleb küll meelde.
Kui ikka lubatakse nt nädala jooksul helistada, siis seda ka tehakse. Mitte et kunde peab hakkama taga otsima, kuhu see helistaja nüüd kadus. Meilid läksid ja kadusid vastuseta. Asi võttis tuurid üles alles siis, kui läbi mitme tuttava sai omaniku poole pöördutud.
Asi mis venis paar kuud, sai paari päevaga lahenduse. |
erand kinnitab reeglit. tol hetkel oli tuulepea seesama klienditeenindaja ise, mitte temast astmeid eemal. |
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
Vondur
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.01.2006
|
09.07.2019 19:59:39
|
|
|
piraat262 kirjutas: |
Teemat lapates täpselt ei näe - kas epoel on mingi hetk plaanis normaalsed filtrid ka luua? Üsna debiilne on midagi otsida, kui nt RAM otsides on ainsad filtrid hind, saadavus ja mälu tüüp. |
See on põhjus miks ma AT tavaliselt väldin. Isegi mingil suvalisel nööbi ja lõngapoel on filtrid olemas, AT-l aga mitte. HV-s Arvutitarga träni vaadates filtrid täitsa toimivad, aga lähed e-poodi, seal pole mingeid valikulisi parameetreid, ainult hind.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
09.07.2019 20:08:37
|
|
|
Ramm kirjutas: |
Ramm kirjutas: |
Kliendina ei huvita see mind absull, mis taustal toimub |
Sellise suhtumisega ma hea meelega jätaksin sinu asjad sahtlisse tolmu koguma.. |
loodan et sina, Ramm, pole AT töötaja
.. aga klienti ei peagi taustamelu kottima
olen isegi garantiijuhtumi korras ise nende poole pöördunud, kuna eeldatava remondiaja jooksul pole vastust saanud
süüdlaseks olnud teine või teised lülid poodniku ja ametliku remondi teostaja vahel
ega AT ei tee sul ju märget kalendrisse, et nüüd lubatud n aja jooksul anna kliendile märku asjade kulgemisest -
seda võidakse teha siis, kui miski reaalne liikumine toimub ja kindlasti siis, kui asi tagasi sinu kodulinna esinduses
letiteenindajaid pole mõtet süüdistada
_________________ |
|
Kommentaarid: 354 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
295 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
09.07.2019 20:22:52
|
|
|
Ärge nüüd valesti aru saage, mina ei ole see, kes end teenindaja peal välja elab, aga organisatsiooni kui sellise kohta teen järeldusi küll.
PS! Enda kogemused on siiamaani olnud positiivsed!
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
10.07.2019 09:38:05
|
|
|
Läheb juba samasse kategooriasse nagu need tüübid, kes kassas müüjat sõimavad, et poes on tooted liiga kallid...
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
10.07.2019 11:15:25
|
|
|
... klient ei pea kindlasti teadma kõiki neid telgitaguseid tarkusi, mis on vajalik kauba letile toomiseks ja selle järelteeninduseks.
Klient annab raha ja saab kauba, kui probleeme tekib, toob kauba tagasi ja müügikoht tegeleb, nii lihtne see peakski olema. Mis puutub müüja/teenindaja inimesekes olemisse, siis see inimene saab ju müügi/teenindamise eest tasutud, ega tee oma tööd kaugeltki pelgalt heast tahtest. Juhul, kui koormus ja stress sellest ülemäära suur, siis tuleks äristrateegia ümber hinnata või töökohta vahetada. Klient ei ole süüdi, et meie poed töötavad pahatihti tasuvuse piiril liiga lähedal või siis omanik on liiga ihne, et luua töötajate vajadustele vastavat töökeskkonda. Loomulikult tuleb ette olukordi, mis pole päris standardsed, kuid see ongi teenindaja elukutse üks olulisemaid kutseoskusi tulemaks neist nii välja, et hundid söönud ja lambad terved. Klient on kuningas, ei ole retooriline klišee, vaid mõistmine, et ilma kliendita ei ole ka äri ja ka ebameeldivale kliendile tuleb jätta mulje, et kõik on parimas korras isegi siis, kui tasku peidetud rusikas sõrmeluud ragisema paneb. Kliendi ebakompetentsus ei saa olla vabanduseks ebaprofessionaalsele käitumisele.
Ärieetika ja kultuur ongi paljuski näitemäng ja selle edukaks etendamiseks tuleb oma ego eos varna riputada, muidu võib edu saavutamine muutudagi kaelamurdvalt raskeks.
Ma mõistan inimlikust aspektist vajadust ennast aeg-ajalt välja elada ja arvamust avaldada, kuid siinkohal ei tohiks unustada, et HV foorum on selleks väga avalik koht ja kõiksugu markantsed ütlemised ei jää kindlasti ainult HV foormumlaste siseringi ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
slax
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2013
|
13.07.2019 13:22:40
|
|
|
Tellisin 08.07.2019. öeldi, et kui 12.07 kohale ei jõua siis 13.07 on kindlasti esinduses.
13.07 öeldi esindusest, et tänane kaup ammu kohal, küsisin oma toote kohta öeldi, et see tuleb alles järgmise kaubaga 17.07....
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
|
|