hkurujo88r, võta järgmiseks siis Obj 277, tolle kahur on ikka väga hea ja torn peab ka hästi. Pole sellega ise väga palju sõitnud aga niipalju kui mänge olen teinud, siis kuidagi väga mõnus ja lihtne ning loogiline tundus see.
Kahur mis laseb sinna kuhu sihid ei tekita vähemalt stressi. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Ma nii vähe mängin, max palju võtab aega lahti mängida. Obj257 sitax meeldis, sellepärast saigi is7 lahti mängitud
Üldse t9 kuidagi kõvasti kergem pelada.
Selleks on klahv nr 2 klaviatuuril, kui 1 enam ei tööta. Kui 2 ka ei tööta, on aeg proovida klahvi nr 3. Soovitan. _________________ WoT StatsTwitch Stream
quiqy beebi videos oli kah juttu miskitest uuendustest aga sealt tuli välja, et premmkonto omanikud saavad rohkem valikuid teha. Kaarte bannida või artysid bannida saab aint premmkontoga. Seal oli päris mitu asja mis oli aint premmkontona saadaval. Tal olid kah suht ok kommentaarid wg ideedele.
Link _________________
arny, https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/1-5-common-test-1/
Arty bannimisest pole seal nagu juttugi, ainuke vahe tava- ja premiumkonto vahel on, et viimasega saad 2 kaarti välistada tavapärase 1 asemel. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Ega seal on muid asju veel, näiteks prem missioonid, valikuline boonuse määramine (peale lahingut) jne.
Lisaks paistab, et on kaks eri Premiumi: Wargaming Premium ja WoT Premium. Ilmselt on vahe siis teistele mängudele ülekandumises.
KUI ma õigesti aru sain, siis WG premium on sama, mis praegu, aga laieneb ka WoWS ja WoWP. Aga WoT P on ainult tankidele. Well, hind pidi samaks jääma, seega mis saab selle vastu olla. Kümps kuus meelelahutuse alla panna on minu arvates võrdlemisi väike summa.
Milline väärtus on oskusel "releejaam"? Ainus oskus, mille tööpõhimõte mulle arusaamatuks jääb.
Tankil on hetkel side ulatus 969 meetrit. Kas sellel releejaamal on ka mingit mõtet veel? Päris täpselt ei saa pihta - kas see on pigem mulle kasulik või meeskonnale kasulik? Kas peaks ühe oskuse - "remont" - vahetama välja "releejaama" vastu või ei ole see otstarbekas? Kumb on väärtuslikum oskus?
Tanki kasutan põhiliselt spottimiseks - wiewrange on 524 meetrit ja camo 1146. Kas minu "releejaam", mis oleks siis 100%-line oskus, annab meeskonnale mingit lisaväärtust? Mulle endale?
Sellest on kasu siis kui sul on meeskonnas keegi, kellel pole korralikku raadiot veel peal. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Neist koodidest WOT8ANNIVERSARY oli ainus, mis praegu töötas. WOTINBERLIN19 töötab ka.
Väike personal overall milestone ka:
WRiga ainult viimasel ajal kehvasti, grindisin Jaapani heavysid ja ei oska nii aeglasi masinaid korrektselt positsioneerida. _________________ WoT StatsTwitch Stream
Kas iga päev on stabiilselt 60-70% või nagu mul, et 1päev 70%, teine 80%
ja nädal aega võib jutti olla 100+lahingut 70+% ning siis tuleb 1-2 musta päeva 20-40%. Ja 30päeva resent ongi ilusti 60-65%.
Ja see on ajast-aega nii, mitte mingi ühekorde nähtus.
BlueQ, tahaks näha seda venda, kes soolos iga ilmaga, sõltumata sellest, kas on nädalavahetus või mõni järjekordne missioonimaraton, alati 60-70% WRi koju ära toob Enamasti seda ikka ei juhtu, toimub teatav kõikumine.
Ma ise pole kõige stabiilsem mängija, mul kipub halbade ja heade sessioonide vahe üsna suureks minema. Palju sõltub konkreetsest tankist, mida mängin. Veel hiljuti oli üks üsna pikk sessioon (20+ mängu), mille WR kukkus välja vist 50%. Pärast seda ikaldust tegin mitmepäevase pausi WoTist, nüüd tagasi tulles on viimase paari päeva WR 73.33% üle 30 mängu. Ja ongi kokku 61,66% mis on mu kõigi aegade keskmise lähedal.
Arvan, et enamikul seal see kõigub ligikaudu samal määral. Väiksemat kõikumist näevad need, kes rohkem platoonivad kolmestes plattides teiste oma tasemel või paremate mängijatega.
Raske öelda, kas see kõikumine on hea või mitte. Mulle ta meeldib selle pärast, et tipud näitavad kätte, mis on praeguste oskuste juures võimalik maksimum. Põhjad jälle sunnivad oma mängu stabiliseerima, et oleks vähem rumalaid vigu ja ehku peale minekut. _________________ WoT StatsTwitch Stream
Ütlesin sulle juba vist aasta tagasi, et su WR on ja jääb olema 61% ja nii ongi. Ja nii lihtsalt ongi. Oled sa kunagi mõelnud, et kuu lõikes on WR kahtlaselt sama, kuust kuusse, aastast aastasse?
On ilmselge, et kogu WoT on üles ehitatud WR, mitte WN8 peale. WN8 on teatav edevuse moment, aga WR on see, mis hoiab mängijaid mängus, eriti algajaid.
WG-l on keeruline ülesanne, hoida kõiki mängijaid mängus, et nad ei läheks ära. Sest iga mängija on varem või hiljem raha väärt.
Ja nii hoitaksegi uunikumi WR "sobival" tasemel, keskpärase mängija WR sobival tasemel ja tomati WR samuti "sobival" tasemel. Vastavalt siis 60%, 55% ja 48%. Noh, suurusjärgus.
On ju absurdne, et SenpaiEricku WR on 61% ja supertomati (pigem must WN8) WR on 45%. See pole loogiline. Aga nii see on ja nii see töötab. Ja ma mõistan seda.
Te arutlete tõsimeeli, kus on mingi tanki weakspot ja kuidas pn parem teda rünnata - aga see kõik on ettemääratud. Ma olen mänginud 7000 mängu ühe tankiga, E25, ma tean, kuidas see töötab. Üks mäng on sul vastas O-Ni ja sa pened teda igast asendist, igast küljest. No ma ju tean, kuhu teda lasta. Võit 15-5. Teine mäng - samad tingimused, samad positsioonid - sa ei pene O-Ni-d mitte ühegi lasuga, mitte ühestki küljest - see on lihtsalt võimatu. Ja tuleb kaotus 5-15. Või võidad suure punnitamisega kolm mängu, teed TOP dämmi ja oled muidu tubli - ja siis tuleb neljas mäng, kus sa kaotad 2-15. Ja viies, mille kaotad 4-15. Pole vähimatki võimalust. Nii lihtne see ongi ja nii see töötab mängust mängu. WR on ikka kuu lõikes sama, mis eelmine kuu. Ja eelmine aasta.
Mulle on intelligentse inimesena, alati muljet avaldanud see WG keerukas, aga samas ülimalt lihtne WR ja RNG hoob, millega nad mängijaid mõjutavad.
Edevus, auahnus, domineerimine. Ostad kulda, ostad meeskonnad - WR kerkib.. Juba natuke parem. Ostad premm tanki - jälle natukene WR kerkib (ilmselt antakse parem RNG). See on üliandekas ja osav süsteem ja kuigi ma mõistan selle mõttetust (homme paneb WG uksed kinni ja kõik su vaev, pingutus ja tuhanded tunnid pere arvelt on kadunud), on see siiski motiveeriv.
Ma austan WG selle eest, kui osavalt nad selle üle on ehitanud. Andekad patsiga poisid.
hm ise pole seda wr kunagi vaadanud, mul täitsa suva sellest. Mida ta siis ikka näitab, et olen kellestki milleski natuke parem. Lahingutes on lugu kord kord naa, nagu eespool kah öeldud, et kord võidab üks kord teine ja mida see näitab, mitte midagi. Kui mäng meeldib siis mängid kui ei meeldi siis miks mängida.
Omal selle crashimise ticketiga jõudis wg support nii kaugele, et soovitas mul juba ruuteris mingeid 10-neid porte seal määrata jne aga lõpuks ütles, et oodaku ma uus patch ära, see 1.5 vist, et siis saab korda. Tähendab nad ise kah teavad, et nende viga ja parandavad selle uuendusega ära. Miks mitte kohe korras asja teha, eks see rng sättimine võtab jah aja ära neil. _________________
Oled sa kunagi mõelnud, et kuu lõikes on WR kahtlaselt sama, kuust kuusse, aastast aastasse? ....
Ma austan WG selle eest, kui osavalt nad selle üle on ehitanud. Andekad patsiga poisid.
Miks see imelik siis peaks olema. Tiimis on ju 15 juhuslikku mängijat. Päris kummaline oleks kui see tomat satuks 100% ajast kokku ainult teiste tomatitega ja suudaks näidata 0% võiduprotsenti. See poleks statistiliselt lihtsalt võimalik. Pannes ahvi kasiinos ruletti mängima, võidaks ta ka puht juhuslikult midagi. Siin on neid muutujaid väga palju - iga mängija tase, iga konkreetse mängija tase antud masinaga, meeskonna tase sellel masinal, konkreetne päev, kas mängija on kaine, mitu mängu on juba jutti mänginud, kas naine on kuri teises toas jne. Lisaks kõik need muutujad 15 mängija kombinatsioonis teise tiimis samade muutujate vastu. Nö kellegi võiduprotsenti mängu loojate poolt hoida? Kuidas seda tagada ja miks see peaks üldse vajalik olema? Ma olen ka mänginud 2012 a. alates ja premium kontoga ning raha on ikka sinna kulunud, aga näe Ericku võiduprotsenti mulle ei taga WG...
Kui isegi uskuda seda, et WG kiusu pärast paneb mind punasesse tiimi, et mu WR liiga üles ei läheks, siis päris sageli teeb vastaste tiim koos uunikumidega liiga yolo ja tomatid võidavad. Seda oleks päris keeruline kuidagi ette näha ja ennustada.
Rääkimata sellest, et alati on mingi päev kus ühe tankiga ei tule võite, punnita palju tahad. Paar päeva tagasi mängisin skaute läbi ja kõikidega sain võidud aga krdi wz-132 oli vaja üheksa mängu, et seda ühte võitu välja meelitada. Jonni pärast ei jätnud järgi ka (ja nagu ikka siis hakkad tegema vigasid ning võiduvõimalus tervikuna väheneb). Selle teooria järgi siis WG tahtis mind just selle tankiga karistada?
Maailm on reeglina palju lihtsam ja kõik sellised vandenõuteooriad on liiga keerulised ja sõltuvad liialt paljudest teguritest, et need edukalt saaks üldse toimida... See siis minu arvamus.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.