Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mis mootorrattast/rollerit omad või ostad? |
Yamaha |
|
6% |
[ 34 ] |
Honda |
|
8% |
[ 45 ] |
ATM |
|
0% |
[ 5 ] |
KTM |
|
2% |
[ 13 ] |
Aprilia |
|
4% |
[ 23 ] |
Cpi |
|
1% |
[ 7 ] |
BMW |
|
1% |
[ 11 ] |
Harley-Davidson |
|
1% |
[ 10 ] |
Kawasaki |
|
5% |
[ 30 ] |
Suzuki |
|
8% |
[ 47 ] |
Vene masin |
|
9% |
[ 50 ] |
Pocketbike |
|
1% |
[ 7 ] |
Mingi muu veereja ... |
|
9% |
[ 50 ] |
Polegi sellist sõidukit. |
|
39% |
[ 219 ] |
|
hääli kokku : 551 |
|
autor |
sõnum |
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
27.02.2019 22:42:48
|
|
|
Wusses kirjutas: |
Kas ilma proovimata pmst oleks väga vale tellida? Mõõdad pea ära vms ja tellid. |
Võib jopata, võib mitte. Oleneb tootjast. Ostsin nädal tagasi Kristiinest ühe pusa moodi asja. Tavaliselt sobib mulle M või L. Võtsin M-i ja läksin kabiini. Põmst oleks selle võinud jopele peale tõmmata (kahtlustasin seda juba stange juures, muidu oleks esimesena L-i võtnud). S oli ka liiga suur, nii et mu garderoobi saabus elu esimene XS suuruses riideese. Kõik - õlgade laius, varrukate pikkus, kereosa pikkus ja ümbermõõt vastab tüüpilisele M, mõne toote puhul isegi L suurusele
Täpsustan veel, et lipikul oli EUR - XS, mitte US - XS.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
27.02.2019 23:18:42
|
|
|
Wusses kirjutas: |
Hessu kirjutas: |
https://sharp.dft.gov.uk
Kõige tähtsam on, et kiiver oleks paras, mugav ning nähtavus hea. Loomulikult ei kõlba Hiinast tellitud varustus, paljud näevad nagu ehtsad välja aga sisu pole ikka see. |
Selge. Tänud.
Kas ilma proovimata pmst oleks väga vale tellida? Mõõdad pea ära vms ja tellid. |
Soovitan ikkagi proovida, aga kui tõesti tootjal mõõtmed on täpsed ja mõõtmismetoodika kirjas, siis why not.
Minul on jopanud, keha on Euro-keskmine (kõht nüüdseks veidi suur ) ehk pea kõik saab tellitud. Samas tean enda mõõtusid kah (pealaest jalatallani).
Aga siiski soovitan käia kusagil poes ning proovi erinevaid kiivreid, lihtsalt huvi pärast. Soovituste peale võib tunduda, et 500€ kiiver on hea, aga kui paned mingi 200€ kiivri pähe, rihm kinni, väristad pead, püsib paigal, päikesevisiir ka ehk olemas, alt avatav (kui meeldib) - siis ostad tõenäoliselt seal kohapeal selle ära.
Näiteks kogemuse põhjal eelmisel hooajal sain aru, miks võib olla vajalik päikese "nokk" (sun visor?). Sest kui päike on sellise rõveda nurga all, kus paistab täpselt visiiri vahest sisse, siis nokk hoiab selle jama ära. Nii mõnelgi korral õhtupoole sõites sõbral nauding, mul ebamugav (ning kindlasti ohtlikum ka). Aga see läheb juba pigem mugavuse kategooriasse. Turvalisus on Eestis ametlikult müüdavatel kiivritel tagatud "euro tähistusega". Hiinakatel mitte.
_________________ itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
EstGane70
HV kasutaja
liitunud: 26.11.2017
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
27.02.2019 23:30:03
|
|
|
Wusses kirjutas: |
Kuidas see kiivri teema on? Sõber väidab et need 200-300eur kiivrid ei aita kuhugi. Küsin kuna olen algaja ja plaanin lube teha |
Üldiselt pead endaga kõigepealt kokkuleppele saama, millist kiivrit üldse vajad. Üldiselt viisakamad tootjad on näiteks Arai, Schuberth, Shoei, AGV, Nolan.
Ise läksin Schuberthi ja Shoei teed, nüüdseks on neid erinevaid kiivreid aastatega tükki 5 kogunenud riiulile.. kuigi tsiklit enam ei ole.
Kas nö munakoor ( Nolan N21 ), kaitstud lõuaga munakoore moodi asi ( Schuberth J1 ), avatava lõuaga ( Schuberth C3 ) või täiesti kinnine kiiver ( Schuberth S1 ).
Siis võid mõelda, mis tsikliga sõitma plaanid hakata üldse. Krossikaga või cruiseriga tiksudes pole just mõnus täiesti kinnise kiivriga kannatada.
Siis võid mõelda, kas oled näiteks prillikandja. Et prillisangadel oleks kiivri sees mugav olla.
Siis võid mõelda, kas hakkad kasutama intercomi. Et kõrvaklappidel ja mikril oleks kiivri sees mugav olla.
Siis võid mõelda, et kas vajad päikesevisiiri.
Iseenesest kõige turvalisem on täiesti kinnine kiiver. Aga ka kõige ebamugavam näiteks palava ilmaga ja linnaoludes.
Üldiselt kõigel, millel on päriselt CE märgistus peal, vastavad ka turvanõuetele. Viimane 10% turvalisust 100%ist ning mugavus tuleb aga juba hinna arvelt. Ning kipub nii olema, et mida kallim, seda mugavam. Laias laastus kaitsevad sama hästi seesama 100 eurone ja 500 eurone kiiver, kui neil on CE märgistus peal.
|
|
Kommentaarid: 1150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
858 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
27.02.2019 23:44:07
|
|
|
Plätudega hakkad sõitma?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
27.02.2019 23:51:50
|
|
|
Kindlasti ei ostaks ma kiivrit, kui ma ei ole saanud seda pähe proovida. Hea oleks, kui saaks kiiver peas umbes 10-15 minutit ka kaupluses ringi kõndida. Siis hakkavad tekkima esimesed nähud erinevatest survepunktidest. Sõidu aeg on olukord muidugi teine, sest siis tuleb mängu ka näiteks tuul.
Kiivri suuruse valimisel on esmane tingimus see, et kiiver peab korralikult peas püsima. Kui kiiver on kinnitatud ja lõuaosa kinni (avatava kiivri korral), siis ei tohi kiiver küljelt küljele ja ülevalt alla pead liigutades liikuda, vaid peab seisma hästi paigal. Samal ajal peab kiivririhm olema kinnitatud sellise pikkusega, et 1-2 sõrme mahuvad mõnusalt vahele.
Arvestama peaks ka paksema kiivrisuka kandmise võimalusega, sest motomaailma mõistes on Eesti külm maa.
Loomulikult on oluline, et kiiver vastab E-22 nõuetele. vastav tähis peab olema kiivri peale kantud.
Kõik muu on juba mugavusvarustus. Näiteks sisseehitatud päikesevisiir, mitmeastmeline visiir, õhuavad lõuaosas ja pealael ning võib-olla mujalgi. Mitmed erinevad astmed nende reguleerimiseks, reguleeritav/eemaldatav lõuakott (tuule blokeerimiseks), müratase (kvaliteettootjatel on see üldjuhul mõõdetud ja tootja andmetes kirjas), süvendid sidesüsteemi kõrvaklappidele ja süsteemile endale - osadel tootjatel on valmisolek teatud sidesüsteemide paigaldamiseks kiivrisse.
Kui nüüd rääkida lühidalt riietest, siis mida erinevamates tingimustes riietega sõidetakse, seda rohkem raha läheb. Kui arvad, et plaanid hakata osalema motomatkadel, siis sa soovid endale lõpuks riideid, millega saaks sõita nii +10 kraadises jaheduses kui ka +40-kraadises kuumuses. Sellised riided on täitsa olemas. Jah, on matkamehi, kes võtavad kaasa mitu komplekti riideid, kuid pagasi maht seab piiranguid.
Näiteks minu sõiduriided on kaheosalised. Kuna käin rattaga palju matkamas, siis on see minu jaoks oluline. Konkreetne sõiduriietus, mis minul on on see. Otsisin sobivat jakki kaua. Minu jaoks oli oluline järgmine:
1. Jakk peab olema vajadusel võimalikult kinnine ja pidama vastu kerge vihmasabina. Vihmavoodriga võiks vastu pidada kauem - testituna on vastu pidanud 150 km vihma. Siis hakkab märguma.
2. Jakil peab olema palju võimalikke ventileerimisavasid. Eriti olulised olid varrukate ventileerimisavad, mis on väga efektiivne jahutamise võimalus kuumades sõidutingimustes. Ehk siis olemas on ventileerimisavad rinna peal (näha olevad klapid lähevad peitu ja nende all on spetsiaalne võrk, millest õhk läbi käib), varrukad täies pikkuses, väikesed jahutusavad õlgade peal ja jahutusavad selja peal, et õhk pääseks läbi jaki liikuma.
3. Jakk peab olema mugav ja reguleerimisvõimalusega. Saab reguleerida nii varrukate läbimõõtu kui ka vöökohta. Ülekaalulisena võin öelda, et jaki ainuke puudus on see, et võiks olla umbes 3-5 cm pikem veel minu jaoks.
Mul oli veel üks väga eripärane nõue, mis tegi jaki leidmise keeruliseks. Nimelt on väga paljudel jakkidel varrukate otsad nn "paksud", ehk siis väga raske on kanda kindaid jaki peal. See oli üks ainumaid jakke, mille varruka luku avamisel on varrukas piisavalt lai ja mugav, et jakki selga panna ning luku kinnipanekul ja takja kinnitamisel on varrukaots täpselt ümber randme ja kinnas mahub suurema vaevata peale.
Püksid on mul RST Ventilator III, mis oli selles mõistes pisike altminek, et jahedates tingimustes on mul vihmavooder kogu aeg sees - kuna ventilatsiooniavad on kogu aeg nn "avatud" ja klappe pole, siis on muidu lihtsalt külm. Samas soojades tingimustes oli väga hea ja mõnus. Paljud eelistavad soojas sõitmiseks muidugi juba sõiduteksaseid. Ka see ei ole halb valik.
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
EstGane70
HV kasutaja
liitunud: 26.11.2017
|
28.02.2019 00:04:11
|
|
|
rex kirjutas: |
Plätudega hakkad sõitma? |
Saapad ja kindad olemas Aga väga okeid Alpinestarsi poolsaapad olid ca 130.- , see liida siis juurde
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Wusses
mehine eesti muffin
liitunud: 31.03.2008
|
28.02.2019 06:03:43
|
|
|
Tänud kes vastasid.
Päris palju väärt infot sain.
Millega ma sõitma hakkan ma veel ei tea. Kawasaki ninjad meeldivad sitaks aga kuna mul 80% on linnasõitu siis kas "superbike" oleks just parim mõte.
Hinnapiir jääks kuskile kuni 4000 + hoolduse raha.
_________________
|
|
Kommentaarid: 319 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
Tbit
HV Guru
liitunud: 27.04.2004
|
28.02.2019 12:19:11
|
|
|
R4 ja clip-on ei ole linnas tõesti kõige mugav, samas Ninja seeriast sobib linnas tiirutamiseks väga hästi ER-6, näiteks https://www.auto24.ee/used/2842514
_________________ DVD is da 4483MB :-/)
|OSTAN|-> T43 pikk jahutus |
|
Kommentaarid: 264 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
229 |
|
tagasi üles |
|
|
Wusses
mehine eesti muffin
liitunud: 31.03.2008
|
28.02.2019 13:26:08
|
|
|
Tbit kirjutas: |
R4 ja clip-on ei ole linnas tõesti kõige mugav, samas Ninja seeriast sobib linnas tiirutamiseks väga hästi ER-6, näiteks https://www.auto24.ee/used/2842514 |
Tänud, lähen täna korra vaatama seda.
Eks peab peale istuma ja nii otsustama.
Ma ise olen muidugi märksa vanemaid pille vaadanud.
Nt seda lähen täna ka vaatama.
https://www.auto24.ee/used/2936354
_________________
|
|
Kommentaarid: 319 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
28.02.2019 13:29:14
|
|
|
Selles aastakäigu Ninjast on rohkem remonti kui sõidurõõmu. Aga kui käed otsast ära ei kuku, siis võib remontimisest päris meeldiv tegevus saada.
Wusses kirjutas: |
Tbit kirjutas: |
R4 ja clip-on ei ole linnas tõesti kõige mugav, samas Ninja seeriast sobib linnas tiirutamiseks väga hästi ER-6, näiteks https://www.auto24.ee/used/2842514 |
Tänud, lähen täna korra vaatama seda.
Eks peab peale istuma ja nii otsustama.
Ma ise olen muidugi märksa vanemaid pille vaadanud.
Nt seda lähen täna ka vaatama.
https://www.auto24.ee/used/2936354 |
|
|
Kommentaarid: 1150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
858 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Wusses
mehine eesti muffin
liitunud: 31.03.2008
|
28.02.2019 14:11:40
|
|
|
laurx kirjutas: |
Tbit kirjutas: |
R4 ja clip-on ei ole linnas tõesti kõige mugav, samas Ninja seeriast sobib linnas tiirutamiseks väga hästi ER-6, näiteks https://www.auto24.ee/used/2842514 |
Er6 ga saab mugavalt sõita 155 pikk (naine). Ma olen 177 ja tuul tuli rinda.. |
Selge.
Ma ise olen 174cm
Palju realselt sellise vanema ratta peale teil remonti/hooldusease raha umbeski läheb?
_________________
|
|
Kommentaarid: 319 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
28.02.2019 14:23:39
|
|
|
Kõik läheb ära.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
28.02.2019 14:41:37
|
|
|
laurx kirjutas: |
Er6 ga saab mugavalt sõita 155 pikk (naine). Ma olen 177 ja tuul tuli rinda.. |
mis mõttes tuli tuul rinda?
er6f või er6n? mõlemal on suhteliselt püstine isteasend, üks naked teine gondliga.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
28.02.2019 14:45:33
|
|
|
võid arvestada, et jupid on kallimad kui autol, kohati kordades
piduriketas ca 200 tk
keti/hammakate komplekt 100+
rehvid 100+ tk
jne
selles mõttes, et arvutada pole väga mõtet, läheb palju läheb
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
28.02.2019 14:47:28
|
|
|
renx09 kirjutas: |
võid arvestada, et jupid on kallimad kui autol, kohati kordades
piduriketas ca 200 tk
keti/hammakate komplekt 100+
rehvid 100+ tk
jne
selles mõttes, et arvutada pole väga mõtet, läheb palju läheb |
On ikka mõtet arvutada ju. Statistiliselt - mida vanema isendi ostad ( soodsamalt-odavamalt ), seda rohkem hakkab minema tulevikus jubinate alla...
|
|
Kommentaarid: 1150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
858 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
28.02.2019 14:50:37
|
|
|
kas vanemal rattal läheb kuidagi kette ja rehve rohkem kui tutikal?
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
Wusses
mehine eesti muffin
liitunud: 31.03.2008
|
28.02.2019 14:56:21
|
|
|
Samas ma eeldaks jällegi nt vanema jupid on pigem tunduvalt odavamad.
Muidugi
Rehve , kette, pidureid vahetad iga paari aasta tagant ? Nii võttes pole üldse kulukas .
Nt see sama sõber oli ostnud hornetile pea 400eur paar rehve mis tundub hinna poolest suht ulme
_________________
|
|
Kommentaarid: 319 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
28.02.2019 14:58:48
|
|
|
londiste kirjutas: |
laurx kirjutas: |
Er6 ga saab mugavalt sõita 155 pikk (naine). Ma olen 177 ja tuul tuli rinda.. |
mis mõttes tuli tuul rinda?
er6f või er6n? mõlemal on suhteliselt püstine isteasend, üks naked teine gondliga. |
Püstine ta on aga väga madal ja väikse teljevahega. Tuul tuli rinda üle klaadi. Isegi 600xgsr oli parem sõita selles suhtes. Istud sadulas ja vaatad esiratast.
Ketid ja muu jurr o kuluosad. Mõnda mootorit peab regullima, vfr tahab esimest klapiregulli 100k tagant. Enamus rattsid sõidetakse selleks ajaks puruks.
_________________ Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. ca 100km raadiuses võin täna/homme ära ka tuua. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
28.02.2019 15:01:35
|
|
|
renx09 kirjutas: |
kas vanemal rattal läheb kuidagi kette ja rehve rohkem kui tutikal? |
Sa kirjutad kuluosadest. Mina pean silmas remonti. Karpa vaakummembraanid ( a la 100 eur tk originaalid ), trossid ja nii edasi... mida vanem ratas, seda tõenäolisemalt sellised asjad vahetust hakkavad tahtma.
Wusses, nende juppide hinnad ei ole ratta vanusega korrelatsioonis.
viimati muutis yerba 28.02.2019 15:03:44, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 1150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
858 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
28.02.2019 15:02:23
|
|
|
yerba kirjutas: |
renx09 kirjutas: |
kas vanemal rattal läheb kuidagi kette ja rehve rohkem kui tutikal? |
Sa kirjutad kuluosadest. Mina pean silmas remonti. Karpa vaakummembraanid ( a la 100 eur tk originaalid ), trossid ja nii edasi... mida vanem ratas, seda tõenäolisemalt sellised asjad vahetust hakkavad tahtma. |
seda küll
|
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
Alan
HV veteran
liitunud: 12.02.2008
|
28.02.2019 15:27:25
|
|
|
laurx kirjutas: |
kes viimati kukkus? 2010 10juuni |
2015 juuli, lubadeta ja tõenäoliselt purjus nolk sõitis külje pealt sisse ja põgenes sündmuskohalt. Tänu sotsiaalmeedias välja pandud vaevatasule ja sealt laekunud vihjetele leidsin järgmine päev metsa peidetud auto üles ja ka tüübi ise kätte. Kui ta auto peale võtsin ja jaoskonda viisin, oli terve auto alkohaisu paksult täis. Aga tagantjärele joovet enam avariimomendiga kokku panna ei saa, seega sai väikese trahvi ilmselt ainult avarii põhjustamise, ÜV-ta auto, lubadeta sõidu ja sündmuskohalt põgenemise eest.
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
28.02.2019 15:27:32
|
|
|
Alan, hea inimene, et jaoskonda viisid.
_________________ www.lapik.ee - parima hinnaga patareid! |
|
Kommentaarid: 1150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
858 |
|
tagasi üles |
|
|
|