Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
21.02.2019 09:36:16
|
|
|
Kas tänapäeval selline asi, nagu kõnede suunamine ka võimalik on? Mu android igatahes seda ei võimalda.
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 646 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
503 |
|
tagasi üles |
|
|
aarnet
HV kasutaja
liitunud: 07.07.2003
|
21.02.2019 09:45:29
|
|
|
Hiid kirjutas: |
Kas tänapäeval selline asi, nagu kõnede suunamine ka võimalik on? Mu android igatahes seda ei võimalda. :cry: |
Phone -> Menu -> Settings -> Calling accounts -> vali oma SIM kaart -> Call forwarding.
_________________ -- Aarne bloog -- |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
21.02.2019 11:14:27
|
|
|
aarnet kirjutas: |
Hiid kirjutas: |
Kas tänapäeval selline asi, nagu kõnede suunamine ka võimalik on? Mu android igatahes seda ei võimalda. |
Phone -> Menu -> Settings -> Calling accounts -> vali oma SIM kaart -> Call forwarding. |
Kindlasti saab 99% androididega suunamist kasutada.
Kus see menüüs täpselt asub, sõltub telefonimudelist ja tarkvaraversioonist.
Siia juurde lisan oma kogemusest, et suunamisega tasub olla ettevaatlik ning ühes telefoniaparaadis tehtud suunamine tuleks ka samas aparaadis maha võtta.
Minu kogemus:
Samsung S7 EDGE, panin peale tingimusteta suunamise olles 4G võrgus (VoLTE) ja mingil hetkel võtsin SIM kaardi välja, et võtta kasutusele uus telefon.
Panin SIM'i Sony XZ1 sisse ja asusin kasutama, kuid kõnesid sisse ei tulnud. Olin unustanud, et eelmises aparaadis sai suunamine peale pandud.
Seejärel proovisin menüü kaudu suunamist maha võtta - ei õnnestunud. Siis proovisin netist leitud erinevaid koode - ei saanud suunamist maha.
Siis läksin Telia esindusse, kus ka teenindaja proovis menüüst ning erinevate koodidega, helistas ka mingile tehnilisele tüübile. Proovis ka jaamapoolset restarti - ei midagi.
Õnneks abikaasal oli S7 EDGE ja sain oma kaardi tema telefonisse pista - kohe näitas, et suunamine on peal ja menüü kaudu sai maha võtta.
Kokkuvõttes:
Täiesti müstika, kuidas mõni aparaat suudab panna menüü kaudu selliselt suunamise peale, et muudmoodi kui sama mudeliga seda suunamist maha ei saa.
Seega alati tasub kindluse mõttes suunamine maha võtta sama aparaadiga, millega sai peale pandud, et sarnast jama vältida.
EDIT:
Tuli meelde, et kõnede suunamine on tegelikult võrgu teenus, mis peab olema operaatori poolt antud numbrile aktiveeritud.
Seega kui suunamine ei tundu õnnestuvat, tasub uurida operaatori käest kas vastav teenus on aktiivne.
Tingimusteta suunamine vanasti nagu oli kõikidel vaikimisi võimalik. Tingimuslikke vist pidi kohati eraldi tellima.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
Märt.
HV Guru
liitunud: 17.01.2004
|
21.02.2019 14:52:39
|
|
|
Draqula kirjutas: |
aarnet kirjutas: |
Hiid kirjutas: |
Kas tänapäeval selline asi, nagu kõnede suunamine ka võimalik on? Mu android igatahes seda ei võimalda. |
Phone -> Menu -> Settings -> Calling accounts -> vali oma SIM kaart -> Call forwarding. |
Kindlasti saab 99% androididega suunamist kasutada.
Kus see menüüs täpselt asub, sõltub telefonimudelist ja tarkvaraversioonist.
Siia juurde lisan oma kogemusest, et suunamisega tasub olla ettevaatlik ning ühes telefoniaparaadis tehtud suunamine tuleks ka samas aparaadis maha võtta.
Minu kogemus:
Samsung S7 EDGE, panin peale tingimusteta suunamise olles 4G võrgus (VoLTE) ja mingil hetkel võtsin SIM kaardi välja, et võtta kasutusele uus telefon.
Panin SIM'i Sony XZ1 sisse ja asusin kasutama, kuid kõnesid sisse ei tulnud. Olin unustanud, et eelmises aparaadis sai suunamine peale pandud.
Seejärel proovisin menüü kaudu suunamist maha võtta - ei õnnestunud. Siis proovisin netist leitud erinevaid koode - ei saanud suunamist maha.
Siis läksin Telia esindusse, kus ka teenindaja proovis menüüst ning erinevate koodidega, helistas ka mingile tehnilisele tüübile. Proovis ka jaamapoolset restarti - ei midagi.
Õnneks abikaasal oli S7 EDGE ja sain oma kaardi tema telefonisse pista - kohe näitas, et suunamine on peal ja menüü kaudu sai maha võtta.
Kokkuvõttes:
Täiesti müstika, kuidas mõni aparaat suudab panna menüü kaudu selliselt suunamise peale, et muudmoodi kui sama mudeliga seda suunamist maha ei saa.
Seega alati tasub kindluse mõttes suunamine maha võtta sama aparaadiga, millega sai peale pandud, et sarnast jama vältida.
EDIT:
Tuli meelde, et kõnede suunamine on tegelikult võrgu teenus, mis peab olema operaatori poolt antud numbrile aktiveeritud.
Seega kui suunamine ei tundu õnnestuvat, tasub uurida operaatori käest kas vastav teenus on aktiivne.
Tingimusteta suunamine vanasti nagu oli kõikidel vaikimisi võimalik. Tingimuslikke vist pidi kohati eraldi tellima. |
Kõlab Samsa käkina.
Profiili nr oli Nexus 5, tingimuslik suunamine tehtud S4 numbrile Nexus 5 menüüst.
Ostsin Nexus 6, profiili number sinna ja S4-s olnud nr. sai Nexus 5-de. Suunamine toimis veatult edasi.
Ostsin Nexus 6P, Nexus 5 olnud number sinna ja Nexus 6 jäi endiseks. Kõik on veatu.
Ostsin Pixel 2 XL, Nexus 6 olnud number sinna, suunamine Nexus 6P numbrile on veatu.
Kokkuvõtteks: korra Nexus 5 menüüst tehtud tingimuslik suunamine töötab läbi telefonimuutuste ikka ühtviisi hästi.
_________________ Albert Einstein: "Vaid kaks asja on lõpmatud, universum ja inimlik rumalus, ja selles esimeses pole ma nii kindel." |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
21.02.2019 15:39:17
|
|
|
Märt. kirjutas: |
Draqula kirjutas: |
aarnet kirjutas: |
Hiid kirjutas: |
Kas tänapäeval selline asi, nagu kõnede suunamine ka võimalik on? Mu android igatahes seda ei võimalda. |
Phone -> Menu -> Settings -> Calling accounts -> vali oma SIM kaart -> Call forwarding. |
Kindlasti saab 99% androididega suunamist kasutada.
Kus see menüüs täpselt asub, sõltub telefonimudelist ja tarkvaraversioonist.
Siia juurde lisan oma kogemusest, et suunamisega tasub olla ettevaatlik ning ühes telefoniaparaadis tehtud suunamine tuleks ka samas aparaadis maha võtta.
Minu kogemus:
Samsung S7 EDGE, panin peale tingimusteta suunamise olles 4G võrgus (VoLTE) ja mingil hetkel võtsin SIM kaardi välja, et võtta kasutusele uus telefon.
Panin SIM'i Sony XZ1 sisse ja asusin kasutama, kuid kõnesid sisse ei tulnud. Olin unustanud, et eelmises aparaadis sai suunamine peale pandud.
Seejärel proovisin menüü kaudu suunamist maha võtta - ei õnnestunud. Siis proovisin netist leitud erinevaid koode - ei saanud suunamist maha.
Siis läksin Telia esindusse, kus ka teenindaja proovis menüüst ning erinevate koodidega, helistas ka mingile tehnilisele tüübile. Proovis ka jaamapoolset restarti - ei midagi.
Õnneks abikaasal oli S7 EDGE ja sain oma kaardi tema telefonisse pista - kohe näitas, et suunamine on peal ja menüü kaudu sai maha võtta.
Kokkuvõttes:
Täiesti müstika, kuidas mõni aparaat suudab panna menüü kaudu selliselt suunamise peale, et muudmoodi kui sama mudeliga seda suunamist maha ei saa.
Seega alati tasub kindluse mõttes suunamine maha võtta sama aparaadiga, millega sai peale pandud, et sarnast jama vältida.
EDIT:
Tuli meelde, et kõnede suunamine on tegelikult võrgu teenus, mis peab olema operaatori poolt antud numbrile aktiveeritud.
Seega kui suunamine ei tundu õnnestuvat, tasub uurida operaatori käest kas vastav teenus on aktiivne.
Tingimusteta suunamine vanasti nagu oli kõikidel vaikimisi võimalik. Tingimuslikke vist pidi kohati eraldi tellima. |
Kõlab Samsa käkina.
Profiili nr oli Nexus 5, tingimuslik suunamine tehtud S4 numbrile Nexus 5 menüüst.
Ostsin Nexus 6, profiili number sinna ja S4-s olnud nr. sai Nexus 5-de. Suunamine toimis veatult edasi.
Ostsin Nexus 6P, Nexus 5 olnud number sinna ja Nexus 6 jäi endiseks. Kõik on veatu.
Ostsin Pixel 2 XL, Nexus 6 olnud number sinna, suunamine Nexus 6P numbrile on veatu.
Kokkuvõtteks: korra Nexus 5 menüüst tehtud tingimuslik suunamine töötab läbi telefonimuutuste ikka ühtviisi hästi. |
Igaks juhuks täpsustan:
Minu probleem polnud mitte selles, et suunamine ei töötaks vaid, et suunamist ei saanud teise tootja (Sony) telefoniga (ega muud moodi) maha võtta/muuta.
Ainult sama tootja telefoniga sai.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
Märt.
HV Guru
liitunud: 17.01.2004
|
21.02.2019 15:49:29
|
|
|
Jah,.see.jäi mainimata,.et.mahavõtmine toimib samuti senini korrektselt.
_________________ Albert Einstein: "Vaid kaks asja on lõpmatud, universum ja inimlik rumalus, ja selles esimeses pole ma nii kindel." |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
21.02.2019 15:50:46
|
|
|
Telia puhul saab ju iseteeninduses ka suunamist aktiveerida ja maha võtta. Tundub kuidagi uskumata, et see telefoniga seotud on kuna see on võrgu teenus ja on olemas olnud vist juba GSM algusajast(NMT kohta täpselt ei tea)
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Dijital
HV Guru
liitunud: 09.06.2003
|
21.02.2019 16:20:24
|
|
|
Tõesti imelik, et ei saa maha võetud. Sest tegelikult on see nö. käsukombinatsiooni saatmine keskusesse, stiilis "##12345**#", olenemata sellest, kus ning kuidas see ekraanil menüüs on kirjutatud ja kujundatud.
_________________ Mobrog tasustatud küsitluste paneeli affiliate link: KUTSE |
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
21.02.2019 16:29:46
|
|
|
Draqula kirjutas: |
Tuli meelde, et kõnede suunamine on tegelikult võrgu teenus, mis peab olema operaatori poolt antud numbrile aktiveeritud.
Seega kui suunamine ei tundu õnnestuvat, tasub uurida operaatori käest kas vastav teenus on aktiivne.
Tingimusteta suunamine vanasti nagu oli kõikidel vaikimisi võimalik. Tingimuslikke vist pidi kohati eraldi tellima. |
täna proovisin seda teha, aga ei õnnestunud.
Pöördub kuhugile, võimalik et võrgu poole ja siis teatab, et ei saa aktiveerida
nupuka aegadel seda keppi mul ei olnud.
Phoneks on galaxy 5 Neo
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 646 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
503 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
21.02.2019 16:35:16
|
|
|
Vaata iseteenindusest, kas sul on suunamised lubatud. Ennevanasti oli kõikide kõnede suunamine kõigile by default lubatud, aga võibolla nüüd mõni marketingi kunn on välja mõelnud, et see on lisateenus mis tuleb enne tellida.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
21.02.2019 17:08:27
|
|
|
Dijital kirjutas: |
Tõesti imelik, et ei saa maha võetud. Sest tegelikult on see nö. käsukombinatsiooni saatmine keskusesse, stiilis "##12345**#", olenemata sellest, kus ning kuidas see ekraanil menüüs on kirjutatud ja kujundatud. |
Nu mina ka arvasin seda varemalt. Kui ise poleks kogenud, ei kipuks uskumagi.
Aga nii oli S7 EDGE Telia 4G VoLTE võrgu otsas tehtud suunamise pani nii paika, et miski maha ei murdnud seda (v.a. sama telefonimudeliga menüüst).
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
olafsand
HV Guru
liitunud: 07.09.2007
|
22.02.2019 13:45:33
|
|
|
#002# võtab kõik suunamised maha.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
25.02.2019 10:39:07
|
|
|
olafsand kirjutas: |
#002# võtab kõik suunamised maha. |
Ma olen 99% kindel, et ka seda koodi Telia esinduses teenindaja proovis, kuid ei mõjunud.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
14.07.2019 09:37:55
|
|
|
Kas telefon ka pikapeale läheb hapuks, nigu PC?
Arvasin, et aku on vana ja ostsin uue, aga ikka saab 2x rutem tühjaks, kui pärast telefoni kasutuselevõttu
Mingid ebavajalikud äpid ja nende jäänukid koormavad telot ja see suurendab aku kulu?
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 646 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
503 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
14.07.2019 10:44:58
|
|
|
Võib olla ka see, et meelega telo tarkvara sööb akut/aeglustab telefoni, et ostaks uue.
Samsung, Apple puhul tõestatud värk.
Mul kui pilti hakkan tegema ja aku ~50% siis viskab pildi hoopis tasku, vist seekord tõesti aku probleem.
Siiber juba, ehitan varsti ise S5-le 15000 mAh aku külge, siis peaks saama nädala
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
14.07.2019 12:00:56
|
|
|
mul ongi S5 NEO
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 646 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
503 |
|
tagasi üles |
|
|
H_K
Aeg Maha 2n
liitunud: 09.01.2002
|
14.07.2019 17:54:00
|
|
|
Kas see akutühjenemise probleem ei ole ikkagi labane aku vananemine. Tootjad uue mudeli väljatulekul üritavad akusse pressida niipalju, kui vähegi kannatab, sest aku vastupidavus on üks kriteerium, mida ülevaadete ja võrdluste tegemisel tähele pannakse - turustamisel aku vastupidavus oluline kriteerium.
Liitiumi baasil akutehnoloogiad jällegi on tundlikud ülelaadimise suhtes, just see viimane kümnendik laadijaga akusse pressimist vast mõjubki aku elueale kahjulikult ja aku väsib 2-3 aastaga.
Enda LG G6 aku vastupidavus ilmutab ka väsimuse märke, kuigi talvel just keegi foorumis halas, et sellel telefonil akud ei kesta, mõtlesin, et jama jutt, sest endal talvel veel nagu ei tundunud aku vastupidavusega muret, nüüd juuli alul sai telefon 2 aastat kasutuses olnuks ja kohe nagu on tunda, kuidas aku ei ole enam see, 100% pealt 50% peale läheb ikka väga kergelt.
Kuskilt foorumiavarustes keegi väitis, et 2 aastaga aku mahutavuse vähenemine 30% olevat igati tavapärane ja norm, see 30% vähem akut võib isegi tõsi olla ja igapäevases kasutuses tunda anda.
Vägisi tuleb turuoludega kohaneda ja end juba varakult harjutada mõttega, et nutitelefoni kasulik eluiga ongi 2 aastat, seejärel võiks uue suunas hakata vaatama..
Kui uskuda seda aku täislaadimise kahjulikkuse juttu, kas ei ole sellist äppi või häkki, kus saaks uuel telefonil juba ära piirata, et ei laeks akut 100%, vaid näiteks 80- või 90% (aku näidik näitaks endiselt 0-100%). Elektriautodel vist oli sarnane võimalus, kus seadetest piirad ära, aku säästmiseks laeb ainutl 80% ja kui plaanis pikem sõit siis seadistad laadimise 100% peale.
_________________ --------------- |
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
14.07.2019 17:54:07
|
|
|
nututelefoni esimene liigutus kui telefoni enam täis ei suuda laadida või saab imekiirelt tühjaks on tehaseseaded ja kui siis ka ei lahene, hakkad uut akut hankima. tuksis akul tuleb lõpp kiirelt. nt 20% pealt kukub nulli kui lambi põlema paned vms.
_________________ Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. ca 100km raadiuses võin täna/homme ära ka tuua. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
14.07.2019 19:20:23
|
|
|
H_K,
tsitaat: |
Arvasin, et aku on vana ja ostsin uue
|
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 646 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
503 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
14.07.2019 19:27:24
|
|
|
Hiid, kust sa selle uue aku ostsid? Minu kogemus näitab, et ei telefonile ega läpakale pole mõtet hiinakat osta, need kestavadki veel vähem kui mõni aasta vana originaal.
See võib muidugi ka olla, et mingid taustal jooksvad äpid koormavad. Aga seda peaksid seadetes kuskil battery vms. alt nägema, mis äpp kui palju akut on söönud ja kui seal on midagi sellist, mida sul ilmselgelt vaja pole, siis saad selle äpi välja rookida
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
14.07.2019 19:45:00
|
|
|
Amazonist. Väidetavalt originaal.
Sees oli paar aastat vana vuffel. Aga peavad ühte moodi
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 646 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
503 |
|
tagasi üles |
|
|
H_K
Aeg Maha 2n
liitunud: 09.01.2002
|
14.07.2019 20:05:31
|
|
|
Hiid kirjutas: |
H_K,
tsitaat: |
Arvasin, et aku on vana ja ostsin uue
|
|
ei oska midagi arvata, ehk tõesti teha koos uue akuga ka tehaseseadistus, muidu telefon ei teagi, et uus aku sees ja kohtleb telefoni vana aku järgi
Ise ei ole ka kunagi uuest akust abi saanud, minevikus korra sai isegi suurema mahutavusega asendusaku soetatud, mis kestis vähem, kui vana ja väiksemate kirjadega originaal.
_________________ --------------- |
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
|