Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 510, 511, 512  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 07.02.2019 10:04:59 vasta tsitaadiga

Kiirendusel võib ju akust ka natuke võtta. Aga kui vaadata mis on kahetonnise tesla max kiiruse kineetiline energia siis see on päris muljetavaldav 1.3kWh, kiirendusel koos õhu ja muude takistustega ilmselt 2+kWh, elektrivelode skaalas päris suur aku üheainsa hoovõtu jaoks ja näitab kui vajalik on regen.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 187 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 09.02.2019 15:40:40 vasta tsitaadiga

icon_biggrin.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.02.2019 23:37:23 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg Maha 2n
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.02.2019 13:08:55 vasta tsitaadiga

https://insideevs.com/porsche-audi-tesla-model-3-teardown/
"Porsche, Audi Forced To Change Plans After Tesla Model 3 Teardown"
"Industry expert Sandy Munro was a bit skeptical of Tesla’s entry-level, lower-priced offering. He even went so far as to compare it to an early Kia, in terms of fit and finish. However, further analysis at a later date told a different story. While Munro still exposed issues with the Model 3, which is part of his job, he was enamored with the car’s construction in a number of ways."

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 16.02.2019 00:36:10 vasta tsitaadiga

TESLAl kaovad pidurid. Enne töötasid ja pärast töötasid nagu peavad.
https://www.elbil24.no/nyheter/bremsene-sviktet-helt-plutselig/70762812
Kas tõlkida see leht? Tõlgi


viimati muutis Oisu. 16.02.2019 00:48:42, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.02.2019 00:38:03 vasta tsitaadiga

Mitu inimest siin norra keelt mõistavad?
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002




sõnum 16.02.2019 02:03:36 vasta tsitaadiga

Teslal ei ole pidureid ju vajagi. Mingi 90%+ pidurdamisest toimub ju mootoriga. Kettad ja klotsid on ju väidetavalt selleks, et peavad olema - aga kasutust saavad minimaalselt.
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 16.02.2019 09:57:27 vasta tsitaadiga

44 Norra TESLA omanikul on olnud piduritega probleeme. Pidurdamisega õigemini. Istuvad kinnises kommuunis.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 16.02.2019 11:00:16 vasta tsitaadiga

Valitud euroopa riikide näitel viidi läbi 4 aastat kestev uurimus VW Golfi näitel, millest järeldus, et juba täna on elektriauto odavam, kui fossiilipõletajad, sealjuures üllatuslikult hübriid vist osutus tarbijale kõige kulukamaks.
https://cleantechnica.com/2019/02/14/report-electric-cars-already-cheaper-to-own-in-europe-than-gas-diesel-cars/
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 16.02.2019 11:17:04 vasta tsitaadiga

Subsideerides saab mida iganes näidata. Kui Eestis maksaks keegi selle +15K kinni, siis võiks ka meil oodata PHEV ja elektrika kiiremat kasvu
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.02.2019 11:28:20 vasta tsitaadiga

ICE puhul on mõnel juhul see subsiidium päris korralik. Et mitte isegi suurem.

Kui võtta arvesse tootjatele riiklikke maksusoodustusi ja abipakette või siis riiklikke toetusi töökohtade loomiseks kuskile. Ei ole nii, et ühtesid toetatakse ja teisi mitte. Arvestades sinna juurde veel fakti, et tegemist on sajandi jagu arendatud/optimeeritud tootmise ning tarneahelatega siis kasumlikkus on nagunii algsed investeeringud ammu katnud.


Elektriauto puhul vähemalt loob riik iga müüdud autoga autonoomiat kütusetootjatest/lähteriikidest. Elektrit saab oma auto jaoks vajalikud mahus igaüks ka ise toota, näiteks, soovikorral.
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 16.02.2019 12:19:52 vasta tsitaadiga

Kui paneme kõrvuti mehaaniliste osade koguse ja keerukuse siis peaks naftaautot olema suurusjärkudes kallim toota. Kõikvõimaliku kauba juures püütakse ju mehaaniliselt liikuvatest osadest loobuda sest mis liigub see kulub ja kipub saama vea põhjuseks.

Kuidas need pidurinõuded olidki, peab olema seisupidur, sõidupidur ja hädapidur? Kui elektrikale tõstetakse 1:1 ümber lahendus kus pidurite kasutus on täiesti teistsugune siis pole küsimus miks vaid millal. Ja kasutaja noomimine et enne iga sõidu alustamist tuleb mingi lennuki checklist läbi viia ei kõrvalda vea põhjust.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 187 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
5245jah
HV vaatleja

liitunud: 12.10.2014



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.02.2019 13:48:47 vasta tsitaadiga

Natuke teine teema, aga kes olete kuulnud odavatest hiina elektriautodest, mida nende kodumaal hästi odavalt toodetakse ning paari tuhande euri väärtuses müüakse ?
Mis arvate, kas oleks mingit mõtet mõni neist Eestisse ka tuua ja testida, kuidas nad siinses kliimas ja liikluses vastu peaksid ?
Link näitest:
https://www.youtube.com/watch?v=kILXXaqspcI

_________________
[link]
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.02.2019 13:54:05 vasta tsitaadiga

5245jah kirjutas:
Natuke teine teema, aga kes olete kuulnud odavatest hiina elektriautodest, mida nende kodumaal hästi odavalt toodetakse ning paari tuhande euri väärtuses müüakse ?
Mis arvate, kas oleks mingit mõtet mõni neist Eestisse ka tuua ja testida, kuidas nad siinses kliimas ja liikluses vastu peaksid ?
Link näitest:
https://www.youtube.com/watch?v=kILXXaqspcI

Ma kardan, et seda ei lasta siin ilma tüübikinnituseta teedele sõitma.
Võid ju tuua, aga võib minna koolirahaks

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.02.2019 13:55:08 vasta tsitaadiga

Elektriautode vastu pole mul midagi, aga kui need on pmst mopeedautod, siis hea meelega neid liikluses ei sooviks näha.
https://www.ohtuleht.ee/904343/uus-nuhtlus-mopeedauto-rooli-paasevad-lapsed-ja-joodikud
https://www.ohtuleht.ee/904431/oht-liikluses-soomes-tahetakse-mopeedautodest-lahti-saada
Kommentaarid: 729 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 550
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
5245jah
HV vaatleja

liitunud: 12.10.2014



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.02.2019 14:01:11 vasta tsitaadiga

Betamax, Väga hea väljapanek, leian, et siin on seaduses ja bürokraatias suuremad probleemid, kui autodes endis. inimesed ise tekitavad probleeme rohkem, kui neid jõutakse ära hoida.

Isegi kui sellele saada ka mopeedauto tüübikinnituse (ei tea täpselt, kuidas need käivad ), oleks ka päris OK, mingi piiraja mootorikontrollerile peale (et üle 45Km/h ei läheks) ja korras (paneeli alla väike switch, mis selle piiraja pealt ära võtab, et teistele jalgu ei jääks liikluses)
Pläriseva mopeedi asemel sõita väikse elektrikaga linna vahel ideaalis oleks isegi päris hea idee.

_________________
[link]
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002




sõnum 19.02.2019 14:03:45 vasta tsitaadiga

Niikaua kui need masinad linnas sõidavad ja maanteele ei trügi on kõik väga ok. Kahjuks need rollerautod kruiisivad maanteel ka ja ma ütleks, et see on ikka päris ohtlik juba.
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 19.02.2019 14:29:16 vasta tsitaadiga

Hiinast on saamas arvestatav elektiautode tootja, maailma top 10 elektrikate tootjast on pooled Hiina toodang.
https://cleantechnica.com/2019/02/18/top-10-best-selling-fully-electric-vehicle-brands-in-2019/

Hiinlasi teemas alahinnata ei tasuks, samas autotootjad toodavad oma toodangut kindlatele turgudele, kui euroopa turgu ei sihita, ei tarvitse EU nõudeid olla järgitud ja üksikeksemplaride või väikeseeriate müümiseks nõuete ja bürokraatia läbimine olla ülejõukäiv.
Kõige kindlam oleks tootjalt üle küsida, kas nende toode EU turule sobib, siis vaataks edasi, mis variante on.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 21.02.2019 19:30:37 vasta tsitaadiga

See teema peaks olema siit varem ka juba läbi käinud. Nüüd siis kindel, et tuleb juba see aasta toetus tagasi ja ettevõtetele nagu arvatati. Plaanitud toetuste kogumaht 1.2 miljonit € ja ainult uutele autodele. Väga suur summa kokku just ei ole.
Link: https://www.accelerista.com/soiduauto/elektriauto/elektriautode-toetusmeede/

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.02.2019 10:52:17 vasta tsitaadiga

https://electrek.co/2019/02/21/watch-tesla-semi-electric-truck-accelerate-ramp/

Päris nobe.
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 22.02.2019 11:40:21 vasta tsitaadiga

Mida äkilisem kiirendus, seda suurem energia kulu. Rekkad ei sõida vaid linnavahel. Üldjuhul ikka läbivad pikki vahemaid. 650-800 on täitsa läbitav vahemaa 9-10 tunniga icon_rolleyes.gif Kas ikka jagub energiat selliste kiirenduste juures selliste vahemaade läbimiseks?
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 22.02.2019 11:49:21 vasta tsitaadiga

Lisaks me ei tea, kas see kiirendus toimus koormatud või koormamata haagisega. Ka fossiil rekkad, eriti, kui haagist taga pole teevad uljast ja äkilist liiklemist, korra juhust olnus, istus mul üks ilma haagiseta rekka pea stanges kinni, käis närvidele, lasin kiiruse maha, siis spurtis mööda - oli nagu äkilist minekut küll icon_smile.gif
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.02.2019 11:58:22 vasta tsitaadiga

Kiirendus on elektriauto puhul mootori eripärast tulenevalt hea, tippmoment on saadavalt 0 pöördest.

Hetkeseisuga on välja käidud 900km sõiduulatus. Eeldaks siis koormatult.
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 22.02.2019 12:48:22 vasta tsitaadiga

Oisu. kirjutas:
Mida äkilisem kiirendus, seda suurem energia kulu. Rekkad ei sõida vaid linnavahel. Üldjuhul ikka läbivad pikki vahemaid. 650-800 on täitsa läbitav vahemaa 9-10 tunniga icon_rolleyes.gif Kas ikka jagub energiat selliste kiirenduste juures selliste vahemaade läbimiseks?


Energiakulu sõltub ikka kasutegurist, niiehknaa on vaja kiirus üles saada ja tulemuseks on liikumisenergia. 6sek 1000kW või minut 100kW on sama kulu. Mis tava rekka laseb pidurdamisel soojaks õhuks aga särtsukas saab järgmiseks kiirenduseks salvestada.

Järgmine gen oleks ilmselt isesõitev flatbed. Ainult raam ja rattad ja kogu tarkus seal vahel, kabiini jaoks pole vaja ruumi raisata. Konteiner peale ja jeehat.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 187 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg Maha 2n
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.02.2019 13:42:11 vasta tsitaadiga

Nagu ikka, ilmuvad välja usupimeduslikku pessimismi külvavad isikud, kes jõuavad "nagu vaja" esimese takistuseni - ei kaugemale.
"Tesla last week finally unveiled its long-rumored semi truck, an electric-powered monster that features 500 miles of range on a single charge and, according to Tesla CEO Elon Musk, will be far more economical than a standard diesel truck right from the start. As far as specs are concerned, Tesla boasts that its semi-truck can go from 0-60 MPH in five seconds flat. What’s more, the Tesla Semi, when hauling 80,000 pounds, can go from 0-60 MPH in 20 seconds.
By way of contrast, your standard diesel truck needs 15 seconds to go from 0-60 MPH and a full minute to go from 0-60 MPH while attached to an 80,000 pound load."
https://bgr.com/2017/11/20/tesla-semi-acceleration-sound-video-0-60/

2017. aasta reveali info, sest sellest räägiti juba siis kohe. Energiakulu osas, just... regeneratiivne pidurdamine + üleüldse tasuks mõelda sellele kui palju "veokindus" sellest sujuvamaks-kiiremaks ja juhile vähem stressi tekitavaks muutub. Ei ole enam vaja vältida hoo maha võtmist, vaid saab sõita vastavalt vajadusele.

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 510, 511, 512  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.