Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  3D printerid märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 53, 54, 55  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
redart
HV kasutaja

liitunud: 08.04.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2019 18:20 vasta tsitaadiga

radist87 kirjutas:
Mis materjalist teha auto põrkeanduri kinnitust? Peab pärast värvitav olema... nailoni ja petg jätaks välja. Mingi imedisainiga ulmekallis põrkeraud, milllele tootja ja esindus eraldi kinnitusi ei müü.
Tavaline ABS suudab selles keskkonnas elada?

Enamus bumpereid ise on ABS-ist tehtud, seega võiks ju kesta
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 09.01.2019 22:19 vasta tsitaadiga

Peaks kestma, lihtsalt nõrgem on, kuna valmis jupid tavaliselt klaaskiusisaldusega.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
redart
HV kasutaja

liitunud: 08.04.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2019 22:54 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
Peaks kestma, lihtsalt nõrgem on, kuna valmis jupid tavaliselt klaaskiusisaldusega.

Vahe on kindlasti ka selles, et injection moldingu tulemus on homogeenne, aga printides kihtide nake on viletsam.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
radist87
HV veteran
radist87

liitunud: 24.07.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2019 23:27 vasta tsitaadiga

Midagi pean kindlasti toekama tegema. Originaalil on mõned kõrvad väga peenikesed ja neid sellisel kujul prindituna pidama ei saa. Enam vähem seda tüüpi. https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/set-of-mounts-front-pdc-p/51118063195/ Selle vahega, et seda konkreetset komplekti ei müüda mitte kuskil.
Eks näeb. Homme jõuavad jupid ja andurid minuni.

ABS printimine on soojas kapis päris hästi välja tulnud. 4 perimeetrit katsejupp purunes selles katses alles 29,34 kilo peale thumbs_up.gif

_________________
Please don't follow me into the sun.
Tsüklis töönarkomaan. Öös on asju mida magajad ei näe...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2019 18:30 vasta tsitaadiga

Minu pakk jõudis kohale. Nädalavahetusel vast jõuan pool kokku panna icon_smile.gif
Saksast tuli pakk siis lubatud 2-5 päeva asemel 8 päevaga. Ja kukkus mitte AliExpressis sätitud aadressile (milleks on Omniva pakiautomaat)
vaid lähimasse Smartposti automaati tollest Omniva automaadist. Üsna huvitav paindlikkus icon_lol.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pwn13
HV veteran
pwn13

liitunud: 04.10.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.01.2019 07:42 vasta tsitaadiga

Keegi vorpali on kokku klopsinud? Tellisin alist jupid juba suht ammu, pole veel viitsinud kere osi printida.
_________________
pWn
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.01.2019 20:53 vasta tsitaadiga

Noo tere. 2 tundi rõõmu printeri kokku panemiseks ja üllatuseks... ekstruuderi ajam ei ketra. Vahetasin X-i ja E pistikud kohtadega, stepper funkab, nüüd ei funka X-telg.
Panin tagasi, nii nagu varem.
Mis on tüüpviga DOA puhul, kas katkine juhe või katkine emaplaat?

Kas peaksin tegema koha Alis complainti? Kui kinnitan, et kaup on kohal, siis oli vist 15 päeva aega.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
haidee445
HV vaatleja

liitunud: 27.02.2006




sõnum 15.01.2019 21:08 vasta tsitaadiga

Ekstruuderiga on selline asi, et mootor ei hakka ennem tööle, kui otsa temperatuur on 170 või oli see 175 kraadi. Muul juhul võib viga olla lihtsalt mootori draiveris.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Laurman
Kreisi kasutaja
Laurman

liitunud: 08.06.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.01.2019 22:39 vasta tsitaadiga

Külmalt saad ka proovida, kui saadad printerile M302 S0 käsu. Rohkem infot: http://marlinfw.org/docs/gcode/M302.html
_________________
Pildimülgas
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2019 18:01 vasta tsitaadiga

haidee445 kirjutas:
Ekstruuderiga on selline asi, et mootor ei hakka ennem tööle, kui otsa temperatuur on 170 või oli see 175 kraadi. Muul juhul võib viga olla lihtsalt mootori draiveris.


Superluks, täpselt nii koba olingi, et neid kahte asja kokku ei pannud. Nüüd tundub kõik funktsioneeriv olema.
Z-telg algselt kohe üldse ei tahtnud ülesse liikuda kõrgusest üle 10cm sammhaaval, suuresti lahenes sellega, et tegin rullikute kinnitused lahti ja lasin lõdvemaks - tehase poolt oli liiga tuuga.
Samas ikkagi, kui käsitsi kruttida Z-telge 0,1mm kaupa, siis vahest paugutab kõvemini ja võib jääda isegi vahele. Kas G-koodi jooksutamise ajal on siis karta ka seda, et kui teen
mõne kõrgema prindi, siis ülemises otsas võivad defektid tekkida? Z-kruvilati ülemise puksi lõdvestamist proovisin ka juba icon_confused.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IffikaS
Kreisi kasutaja
IffikaS

liitunud: 17.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2019 21:48 vasta tsitaadiga

arnis kirjutas:
haidee445 kirjutas:
Ekstruuderiga on selline asi, et mootor ei hakka ennem tööle, kui otsa temperatuur on 170 või oli see 175 kraadi. Muul juhul võib viga olla lihtsalt mootori draiveris.


Superluks, täpselt nii koba olingi, et neid kahte asja kokku ei pannud. Nüüd tundub kõik funktsioneeriv olema.
Z-telg algselt kohe üldse ei tahtnud ülesse liikuda kõrgusest üle 10cm sammhaaval, suuresti lahenes sellega, et tegin rullikute kinnitused lahti ja lasin lõdvemaks - tehase poolt oli liiga tuuga.
Samas ikkagi, kui käsitsi kruttida Z-telge 0,1mm kaupa, siis vahest paugutab kõvemini ja võib jääda isegi vahele. Kas G-koodi jooksutamise ajal on siis karta ka seda, et kui teen
mõne kõrgema prindi, siis ülemises otsas võivad defektid tekkida? Z-kruvilati ülemise puksi lõdvestamist proovisin ka juba icon_confused.gif


Sul raam on ikka sirgelt koos? Kui ma õigesti mäletan siis alus vist oli sellel juba karbist koos ja ülejäänud keerasid ise külge ja see põhjustas poomist all ja täitsa üleval. Ehk tasub ülevaadata ikka on kõik 90 nurga all.
Väike link kui pole ise selleni jõudnud - https://www.reddit.com/r/3Dprinting/wiki/newguideender3#wiki_building

_________________
beer_yum.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
haidee445
HV vaatleja

liitunud: 27.02.2006




sõnum 18.01.2019 19:58 vasta tsitaadiga

See printer on vist ainult ühe z- telje mootoriga. Sel juhul võib tõesti tõstmisel kiiva kiskuda, kui teine pool veidikenegi takistab.
Need naksud näitavadki seda, et mootor jätab samme vahele.
Vaata, kas teisel poolel laagrid ikka vabalt liiguvad ja nagu siin eelnevalt mainiti, peavad mõlemad püstised profiilid olema rangelt paralleelsed ja alusega risti..
Kõige õigem oleks stopper kruvid z-mootori küljest lahti lasta ja käsitsi seda muhvi koos keermelatiga keerutada. Nii on kohe tunda, kus tekib takistus.
Teiseks on kasulik ka keerme võlli ja tõste mutri peal määret kasutada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.01.2019 23:05 vasta tsitaadiga

Õhtust!
Uudishimu sai võitu ja haarasin siit samast ühe hiinlaste tehtud Prusa klooni ligi. Nädalavahetus läks kokku kruvimisele ja nüüd olen jõudnud juba mõned proovitrükid teha.

Loomulikult on tekkinud mõned probleemid, millele loodaks siit lahendust leida.

Päris esimene 5mm kuubikute hunnik läks suht võssa.
Teisel katsel panin 0,2mm kihi + 40mm/s kiiruse ja tulemus oli palju viisakam. Valdavas enamuses minu jaoks suht ideaalne... aga see viimane korrus läks ikka lappesse. Jääb mulje nagu see hotend'i soojus ei laseks välja pritsitul materjalil piisavalt kiiresti maha jahtuda. Loogiliselt võttes ei jäta 5x5mm alal ringiratast liikmine väga võimalust ka.



Mis selle vastu aitaks?

Ühe paadi tegin ka. Sellega nii hästi ei läinud. Üks häda on see, et vöör jäi astmeline ja siis jälle see sama "tatikolli" probleem. Miskipärast jäävad mingid sellised kärakad plasti maha vedelema ja kui need juba ära jahtunud on, siis hotend vahest komistab nende otsa ja see jälle omakorda käkib kvaliteedi ära



Kui need "tatikollid" kõrvale jätta, siis paadi sisemus näeb üsna viisakas välja.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maxfox04
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.02.2010




sõnum 22.01.2019 23:27 vasta tsitaadiga

Printeri hotendist pilte? Mudeli jahutus milline?
_________________
Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
Teen pisemat jootmistööd odavalt. Suuremad kokkuleppel.
Huvid: mikrokontrollerid, DIY, IoT, CNC, 3D printer: Prusa i3.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pwn13
HV veteran
pwn13

liitunud: 04.10.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.01.2019 00:44 vasta tsitaadiga

tundub leke kuumkeha juurest.
_________________
pWn
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.01.2019 11:16 vasta tsitaadiga

pwn13, kisub vist jah veidike liiga palavaks.

maxfox04, hotend on põhim. selline (pätsasin netist pildi):

Vent puhub selle radikaga osa peale ('heatbreak' on vist õige termin?) ja detailini sealt vist väga midagi ei jõua.
Liiga "roheline" veel, et oleks osanud kohe sellele tähelepanu pöörata :/
Vaatasin, et 'päris' Prusal on seal kohe mingi selline turbiin+õhusuunaja. Eeldaks, et selline jupstükk on kerge vaevaga sinna juurde prinditav?

Kammisin seda sama teemat mõned lehed tagasi ja leidsin jutu silikoonist 'sokkidest'. Kas see ka aitaks antud kontekstis?

_________________
O: Kuldse Dualshock 4 v2 puldi. Pakkumised PS'i!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maxfox04
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.02.2010




sõnum 23.01.2019 11:33 vasta tsitaadiga

Silikoon sokk on hotendi temperatuuri stabiliseerimiseks, et heatbreakeri ja detaili jahutus ja jahutaks seda.
Otsi oma mudelile õige detaili jahutus.
Minul on selline:


Prinditud väga ammu, veel sellest ajast, kui ise alles süvenesin 3d printeri teemasse.

_________________
Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
Teen pisemat jootmistööd odavalt. Suuremad kokkuleppel.
Huvid: mikrokontrollerid, DIY, IoT, CNC, 3D printer: Prusa i3.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IffikaS
Kreisi kasutaja
IffikaS

liitunud: 17.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.01.2019 12:20 vasta tsitaadiga

Sul tundub olema E3D V6 kloon, nii et see peaks sobima, kui just ülemise faniga liiga kitskas ei lähe.
2-in-1 lahendus.

https://www.thingiverse.com/thing:2449326

Väga hästi töötab, ise kasutan juba päris pikalt.

PS: Varsti panen selle sama printeri müüki CTC Prusa i3 Pro B

_________________
beer_yum.gif


viimati muutis IffikaS 24.01.2019 23:39, muudetud 2 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.01.2019 13:27 vasta tsitaadiga

IffikaS, tänud!
Mul on vist ikka natuke teine konf seal. Ventikad on külgede peal. Leidsin ühe natuke parema pildi:


Selline kahe sarvega lahendus on iseenesest päris huvitav aga ma ei saa vist külgede peale väga laieneda.

_________________
O: Kuldse Dualshock 4 v2 puldi. Pakkumised PS'i!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IffikaS
Kreisi kasutaja
IffikaS

liitunud: 17.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.01.2019 13:39 vasta tsitaadiga

Suht kräpp lahendus nendel piltidel.
Miinimum, mis alustuseks teha on see printida ja ventist tulev õhk suunata õigesse kohta.
https://www.thingiverse.com/thing:340312

Või siis katsetada ikkagi 2-in-1 lahendust, näiteks sellist (kasutades 1 venti võivad kaasneda muidugi muud probleemid nagu esimeste kihtide liiga kiire jahutamine jne - ideaalis peaks olema ikkagi kaks eraldi venti)
https://www.thingiverse.com/thing:839620

Thingiverse's veits tuhnida märksõnaga "E3D V6" ja leiad võib olla midagi sobivamat:
https://www.thingiverse.com/search?q=e3d+v6&dwh=485c485157c5835

_________________
beer_yum.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.01.2019 14:20 vasta tsitaadiga

Nüüd teisi lahendusi vaadates on seal seis jah suht nutune.

Iseenesest see 2in1 tundub täitsa lubav.
"Plaan B" oli see, et otsin mingi eest alla puhuva suunaja ja aretan sinna külge mingid sellised kõrvad, millega ma saaks ära kasutada olemasolevad ventikate kinnitused.

_________________
O: Kuldse Dualshock 4 v2 puldi. Pakkumised PS'i!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raitl
HV veteran


liitunud: 20.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2019 05:02 vasta tsitaadiga

warwas, seni kuniks jahutuse modiga tegeled, proovi printimisel hotendi temperatuuri langetada. Otsi mõni "temperature calibration" mudel ja timmi selle abil temperatuur paika. Erinevate filamentide printimise temperatuurid kõiguvad väga suurtes piirides. Näiteks olen printinud PLA'd mis tahab saada 210C ja ABS'i mis prindib ideaalselt 180C juures. Kuigi tootja soovitused olid vastavalt 180 ja 240C

Iga kord kui uue tootja filamenti võtad (ka iga uue värvitooni puhul) tasub kiire kalibreerimine teha ja välja selgitada konkreetselt selle plastiku ideaalne temperatuur.

Aegumatu kuld - https://reprap.org/wiki/Triffid_Hunter's_Calibration_Guide
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2019 10:56 vasta tsitaadiga

raitl, tänud. See kalibreerimise giid ehmatas esimese hooga veidi ära aga võtan õhtul täpsema uurimise alla.

Tegin eile õhtul veel natuke katsetusi.
Timmisin natuke aluse kõrgust ja võtsin teise plasti (Esun'i PLA+) kasutusele. See eelmine valge oli mingi täiesti tundmatu looma nahk, mis printeri juppidega kaasa tuli. Suure tõenäosusega niiskust saanud (aegajalt oli trükkimise ajal prõksumist kuulda).
Kuubikute test läks juba tunduvalt paremaks. Tuli vist 205 kraadi ja 40mm/s 0,2mm kihiga.

Mingi kerge jõnks jäi küll viimasesse korrusesse sisse aga kõvasti viisakam, kui eelmised katsetused. Kui nüüd veel jahutuse ka külge saaks, siis ehk saaks nendest viimastest anomaaliatest ka lahti.

Paadiga aga ei lähe üldse hästi.

Esimesed ~10..15 kihti tulevad ilusti ja siis läheb võssa. Lähedalt vaadates oli näha, kui pardaid prinditi, siis oleks materjal nagu nii kõvasti paisunud, et hotend lihtsalt kündis sealt läbi ja pehme plast mängis kaasa.
Samas paadi sisu tuleb üsnagi viisakas.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raitl
HV veteran


liitunud: 20.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2019 11:03 vasta tsitaadiga

warwas, võta see giid samm sammult läbi. Hetkel sul pressitakse liiga palju plastikut peale, sellest tekib see et välimist kesta printides hakkab nozzle eelmiste kihtide sees vagu vedama. Sisu on ok sellepärast et seal on ainult üks rida plasti, tal on ruumi kuhu kõrvale laiali valguda.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IffikaS
Kreisi kasutaja
IffikaS

liitunud: 17.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.01.2019 20:54 vasta tsitaadiga

Plaanis endale tellida Capricorn XS Series PTFE tube.

Äkki keegi soovib ka miskit järgnevalt lehelt - https://ooznest.co.uk.

_________________
beer_yum.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  3D printerid mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 53, 54, 55  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.