Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  StartUp/ IT ettevõtluse foorum  »  Bolt (Taxify) ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 155, 156, 157  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.01.2019 15:33 vasta tsitaadiga

JevGenius kirjutas:
Selline küsimus, et varsti on vaja esitada tuludeklaratsioon. Olen sõitnud Taxify juhina aga mitte palju, 5-6 korda, kuidas ma peaks deklareerima seda tulu. Oleks hea step-by-step juhendit. Et kust ja millist numbrit võtta(kas see mis on tulnud pangaarvele või taxify aruannetes) ja kuhu sisestada EMTA lehel.

Ette tänades,

Jev


EMTA lehel oli selline juhend:

https://www.emta.ee/et/tulu-deklareerimine/ettevotlustulu/kasulik-teave/soidujagamisplatvormi-kaudu-soitjateveoteenust

_________________
Kõik ülalpool öeldu on minu isiklik arvamus, ei vastuta kõikide faktide korrektsuse eest.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JevGenius
HV vaatleja

liitunud: 02.03.2015




sõnum 10.01.2019 21:03 vasta tsitaadiga

Draqula kirjutas:
JevGenius kirjutas:
Selline küsimus, et varsti on vaja esitada tuludeklaratsioon. Olen sõitnud Taxify juhina aga mitte palju, 5-6 korda, kuidas ma peaks deklareerima seda tulu. Oleks hea step-by-step juhendit. Et kust ja millist numbrit võtta(kas see mis on tulnud pangaarvele või taxify aruannetes) ja kuhu sisestada EMTA lehel.

Ette tänades,

Jev


EMTA lehel oli selline juhend:

https://www.emta.ee/et/tulu-deklareerimine/ettevotlustulu/kasulik-teave/soidujagamisplatvormi-kaudu-soitjateveoteenust



Aitäh, aga millised numbrit on vaja Taxify'st võtta. Seal on maksuaruanded näiteks.
Ja detsembri kuus:

Käive: 42,80
Boonused: 4.80
Taxify vahendustasu: 8.56

kas deklareerin ainult käive, või käive -(+) boonused - vahendustasu?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.01.2019 21:28 vasta tsitaadiga

deklareerid selle mis reaalselt kätte said. Siit läheb natuke keemiaks. Kui maksti äpi kaudu, siis deklareerid selle mis taxify sulle üle kandis. Kui maksti sulas, siis deklareerid kogu summa, mis maksti.
Eraisik ei saa oma tuludest kulusid maha arvata ehk kui üidini aus tahad olla, siis on äpimakse sulle isegi kasulikum kuna siis pole sina seda raha enne taxify teenustasude mahaarvamist näinud.
Kui plaanud rohkem sõita, siis soovitan sul ennast FIE või OÜ-na registreerida, sel juhul saad tuludest kõik kulud(kütus, vahendustasu, autopesu jne.) maha arvata. Muidugi on selle OÜ ja FIE-na arvelevõtmisega ka omad miinused, seda eriti kui põhitöö on midagi muud
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.01.2019 22:26 vasta tsitaadiga

Nõukaaegne meelespea taksojuhile
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
HV kasutajate autode tabel
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2019 05:28 vasta tsitaadiga

Üks aegajalt sõitja kaebas, et kultuursed reisijad pidid pidevalt nii räigelt uksi paugutama, et nutt kurgus. Nagu sigulliuksi pekstakse kinni. See pidi taksot sõitmise juures kõige ärritavam asi olema.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JevGenius
HV vaatleja

liitunud: 02.03.2015




sõnum 11.01.2019 10:12 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
deklareerid selle mis reaalselt kätte said. Siit läheb natuke keemiaks. Kui maksti äpi kaudu, siis deklareerid selle mis taxify sulle üle kandis. Kui maksti sulas, siis deklareerid kogu summa, mis maksti.
Eraisik ei saa oma tuludest kulusid maha arvata ehk kui üidini aus tahad olla, siis on äpimakse sulle isegi kasulikum kuna siis pole sina seda raha enne taxify teenustasude mahaarvamist näinud.
Kui plaanud rohkem sõita, siis soovitan sul ennast FIE või OÜ-na registreerida, sel juhul saad tuludest kõik kulud(kütus, vahendustasu, autopesu jne.) maha arvata. Muidugi on selle OÜ ja FIE-na arvelevõtmisega ka omad miinused, seda eriti kui põhitöö on midagi muud



Tänud vastuse eest. Ei plaani palju sõita, sõidan rohkem sellepärast, et huvitav on aeg-ajalt)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2019 12:49 vasta tsitaadiga

Ma olen vist selle uste selliga sõitnud.
Tõmbad ukse igati normaalselt kinni - nagu seda sadu või tuhandeid kordi varemgi tehtud - ning juht kipub lõugama icon_neutral.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2019 13:06 vasta tsitaadiga

Auto uksed käivad erinevalt, ei saagi eeldada, et alati täpselt õige jõuga tõmmatakse kinni icon_rolleyes.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine?
Digiajastu on tulnud, et jääda.......loodetavasti
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003




sõnum 11.01.2019 13:22 vasta tsitaadiga

Kui ustega paugutamine ei meeldi, siis avagu ja sulgegu ust ise kliendi eest. Lisaks boonuspunktid kliendilt VIP-teeninduse eest.
_________________
Müüa videokaardid RX580 ja GeForce 1070: https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=10131838#10131838
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2019 13:33 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
Üks aegajalt sõitja kaebas, et kultuursed reisijad pidid pidevalt nii räigelt uksi paugutama, et nutt kurgus. Nagu sigulliuksi pekstakse kinni. See pidi taksot sõitmise juures kõige ärritavam asi olema.
Ma taksot ei sõida aga kui kedagi sõidutan siis pea alati käib see uks ka ilge pauguga kinni icon_neutral.gif
_________________
There is no place like 127.0.0.1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006




sõnum 11.01.2019 15:29 vasta tsitaadiga

Häbi on kui lükkad ukse vaikselt kinni aga selgub et hoog polnud piisav, siis peab ukse taaskord avama ja kinni lükkama
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2019 17:26 vasta tsitaadiga

Killer85 kirjutas:
Ma olen vist selle uste selliga sõitnud.
Tõmbad ukse igati normaalselt kinni - nagu seda sadu või tuhandeid kordi varemgi tehtud - ning juht kipub lõugama icon_neutral.gif

Ta on pigem marurahulik ja ei ütle seda kliendile kunagi - väljudes paugutanule pole ju niikuinii enam võimalik öelda. Tunnen teda pikka aega ja pigem usun probleemi kui ülereageerimist. Jutt oli ikka PAUGUTAMISEST.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2019 17:32 vasta tsitaadiga

prtv kirjutas:
Häbi on kui lükkad ukse vaikselt kinni aga selgub et hoog polnud piisav, siis peab ukse taaskord avama ja kinni lükkama
Mul on softclose uksed icon_neutral.gif Aga noh kuna pole sellise asjaga harjutud siis ei teata ja mina kui igapäevane autokasutaja pole paugutamisega enam harjunud.
_________________
There is no place like 127.0.0.1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2019 17:41 vasta tsitaadiga

Softclose on muidugi omaette teema - kui see niiviisi tagantkätt kinni lüüakse, et klaas kliriseb, astuks vist ise ka välja ja sõimaks läbi. icon_smile.gif

Eks ukse sulgumine on muidugi ka erinev olenevalt sellest, kas samal ajal on ka mõni teine uks lahti või mitte.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.01.2019 01:11 vasta tsitaadiga

https://majandus24.postimees.ee/6499115/elektritakso-skeemitab-kindlustusega

Kui palju taksoteenuse hind tõusta võiks, kui Elektritakso turult kaob?

_________________
HV kasutajate autode tabel
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.01.2019 01:19 vasta tsitaadiga

Seda teevad paljud taxify ja uberi all sõitjad ka, et sõidukikaarti ei vormista ja kindlustavad tavasõidukina, seega ühe pisikese taksofirma kadumine turgu väga palju ei kõigutaks.
Aga noh kuna artikkel on paywall taga, siis ei välista et mu vastus teemast mööda on.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mocc
Kreisi kasutaja
mocc

liitunud: 21.07.2003




sõnum 17.01.2019 16:56 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Seda teevad paljud taxify ja uberi all sõitjad ka, et sõidukikaarti ei vormista ja kindlustavad tavasõidukina, seega ühe pisikese taksofirma kadumine turgu väga palju ei kõigutaks.
Aga noh kuna artikkel on paywall taga, siis ei välista et mu vastus teemast mööda on.


Olles asjas suuremal või väiskemal moel sees siis ütlen, et Uber on suutnud teha suht algusest peale süsteemi mis kontrollib MTR'ist paar korda nädalas kas sõidukikaart on kehtiv. Nii nagu avastab, et pole siis bänn autole.

TaxiFUI ajab teemat, et see on juhi teema, nemad ei vastuta ja neid ei huvita. Lisaks olla ilgelt keeruline teha samasugust koodijupikest nagu UBER suutis teha väga väikse ajaga.

Yandexi seisukohta ei tea aga ilmselt sama mis Fuil.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marto.
HV veteran

liitunud: 24.11.2001




sõnum 18.01.2019 10:48 vasta tsitaadiga

Ja reaalselt niikaua kuni kindlustuse vahed on viiekordsed mis pole just väga mõistlik siis jätkub ka praegune olukord kus selle jamaga ei minda kaasa. FY ja Yandex saavad aru, et neil tekiks autode puudus nagu seda on Uberis kui nad läheks sama teed.
Suuremosa sõidab ju nö lisa/hobikorras ja nii kaoks üldse mõte ära kui normaalne auto taksona kindlustada ja kogu käibe pealt veel makse maksta aga samas sõita nii 40tundi kuus umbes. Teine teema on see kui kõik tõstaks tariifi ca 50% mis oleks normaalne. Eile sõitsin järvelt sikupilli ja arveks tuli 4eur. Olgugi, et juhil oli gaasikas aga see on ju mõnitamine.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2019 10:57 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Yandexi seisukohta ei tea aga ilmselt sama mis Fuil.

kas Yandex mitte Uberiga pole otseselt seotud?
https://www.reuters.com/article/us-uber-yandex-jointventure/uber-yandex-complete-ride-services-merger-idUSKBN1FR2IR

tsitaat:
Uber and Russia’s Yandex have completed a deal to combine their ride-sharing businesses in Russia and neighboring countries, Yandex said on Wednesday.


Tõsi, uudises pole mainitud Balti riike.

_________________
HV kasutajate autode tabel
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2019 11:19 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
tsitaat:

Yandexi seisukohta ei tea aga ilmselt sama mis Fuil.

kas Yandex mitte Uberiga pole otseselt seotud?
https://www.reuters.com/article/us-uber-yandex-jointventure/uber-yandex-complete-ride-services-merger-idUSKBN1FR2IR

tsitaat:
Uber and Russia’s Yandex have completed a deal to combine their ride-sharing businesses in Russia and neighboring countries, Yandex said on Wednesday.


Tõsi, uudises pole mainitud Balti riike.


Neil on jah teatud piirkondades "leivad ühes kapis".
Venemaal vist ei tee väga äri kui pole kohapealseid olusid tundvat partnerit - imedemaa ikkagi.

_________________
Kõik ülalpool öeldu on minu isiklik arvamus, ei vastuta kõikide faktide korrektsuse eest.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mocc
Kreisi kasutaja
mocc

liitunud: 21.07.2003




sõnum 18.01.2019 12:49 vasta tsitaadiga

Marto. kirjutas:
Ja reaalselt niikaua kuni kindlustuse vahed on viiekordsed mis pole just väga mõistlik siis jätkub ka praegune olukord kus selle jamaga ei minda kaasa. FY ja Yandex saavad aru, et neil tekiks autode puudus nagu seda on Uberis kui nad läheks sama teed.
Suuremosa sõidab ju nö lisa/hobikorras ja nii kaoks üldse mõte ära kui normaalne auto taksona kindlustada ja kogu käibe pealt veel makse maksta aga samas sõita nii 40tundi kuus umbes. Teine teema on see kui kõik tõstaks tariifi ca 50% mis oleks normaalne. Eile sõitsin järvelt sikupilli ja arveks tuli 4eur. Olgugi, et juhil oli gaasikas aga see on ju mõnitamine.


Samas, mis sa tõesti arvad, et kõik kes on end ametlikult taksoks reganud sõidavad 24/7. No ei ole nii. Aga see, et sa teed seda teise töö kõrvalt vabal ajal tähendabki seda, et sa pakud taksoteenust ja pead olema võrdne teistega, kes vb teevad seda igapäevaselt põhitööna.

Põhimõtteliselt sama võrdlus, et kas sa müüd 1 asja nädalas või müüd 500 asja, ei tee sind halvemaks kui see kes 500 müüb seaduse mõttes.


Taxify ametlik vastus teemal: "meid ei koti seadused"
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2019 13:09 vasta tsitaadiga

mocc kirjutas:
Põhimõtteliselt sama võrdlus, et kas sa müüd 1 asja nädalas või müüd 500 asja, ei tee sind halvemaks kui see kes 500 müüb seaduse mõttes.

Nii ja naa - riik on ette näinud, et suuremad tegijad peavad oma toote või teenuse hinnale lisama käibemaksu, väiksemad mitte.

Pigem ei soovita ka neil sõidukikaarditega juhte näkku nussima hakata, kuna praeguste tariifide juures jääksid siis paljud koju. Kõik kulud peab kinni maksma ikkagi klient. Pealegi ei taha kuigi paljud oma isikliku auto digitoimiku külge mingit taksomärgist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2019 06:59 vasta tsitaadiga

Paar aastat tagasi kokkukeedetud supp hakkab kõrvetama
https://www.err.ee/903291/taxify-ei-soovi-votta-vastutust-juhtide-tausta-ja-kindlustuse-eest

tsitaat:
Taxify ähvardab tegevuse Eestis lõpetada, kui riik paneb sõiduvahendajad vastutama selle eest, et ükski nende juht ei paku enam teenust ilma puhta tausta, korras auto ning õigesti makstud kindlustusmakseteta

_________________
HV kasutajate autode tabel
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2019 08:27 vasta tsitaadiga

Ah, loodus tühja kohta ei salli, küll mõni 17-aastane teeb siis uue täiesti pirajuhtide jagamise keskkonna, kus absull mingid juhi- ega sõidukikaardid rolli ei mängi. Riik keerab vinti liiga üle - nagu eespool öeldud - ükski eraisik ei hakka oma eraautole taksokindlustust tegema ega taha selle külge ka taksoülevaatuse kirjet. Kolisevad sarad sõeluvad kliendid hindamissüsteemi kaudu niikuinii välja.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003




sõnum 24.01.2019 11:54 vasta tsitaadiga

Või et ähvardab tegevuse Eestis lõpetada? Kas siis välismaal on nii tugevasti kanda kinnitatud juba, et koduturg on pmst marginaalse väärtusega konnatiik?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  StartUp/ IT ettevõtluse foorum  »  Bolt (Taxify) ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 155, 156, 157  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.