Eks reaalses maailmas on lõpmata hulk valguse peegeldusi mida ei ole võimalik ära renderdada. Nvidia tuli alguses välja jutuga et peegeldame ainult seda osa mis jõuab vaataja silmadesse ja teeme seda 10^9 kiire ulatuses mis peaks andma hästi nähtava tulemuse, sest ka neid vaataja silma jõudvaid footoneid oleks muidu lõpmatata hulk.
Nüüd tuldi välja optimeerimisega kus vähendati/prioritiseeriti peegeldavaid pindasid et jõudlust tõsta. Loogiline kui riistvara ei võimalda, küll aga on nüüd ümbritseva tõlgendus rohkem tsenseeritud. Samas eks tulevikus kui raud lubab saab lubada ka pindade eelistusteta. _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
ei vähendatud ju peegeldavaid pindasid.
prioritiseerimine viitab sellele, et dice jagas kiired kaadris ebaoptimaalselt ja ridade vahelt võib vist lugeda, et liiga palju neist ka sinna, kus kaadris peegeldusi ei olnudki. kiirte efektiivse jagamise jaoks on tehtud palju tööd ja kirjutatud uurimustöid, see ei ole lihtne probleem.
Zonerman kirjutas:
Ma just mainisingi, et pildikvaliteedis ei saagi aru ja pole vahet aga optimeeringut oli vaja ja leiti lahendus, et inimesed seda nagunii ei märka vahet. https://youtu.be/6WtVx_NE9Qg?t=224
Optimeering on selline hea sõna aga kas nad oleks seda reklaaminud alguses nii nagu nüüd on a la Ray tracing mitte terves ulatuses vaid need osad mis on olulised. Vastus ei oleks, sest see pole enam full ray tracing.
videos paistab tüüp ajavat juttu, mida dice/nvidia senine jutt ei kinnita. lehed ei olnud ka enne peegeldustes raytraced, seal oli paar muud putukat. filter/denoiser ei olnud enne kindlasti tensor corede peal, kas nüüd on, ei tea. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 10.12.2018 11:38:11, muudetud 1 kord
Eks igaüks näeb asja nii nagu talle meeldib tundub siin foorumis. Renka Näita mulle Nvidia reklaami või RT tudvustust, kus nad väidavad, et nad algusest peale ütlesid, et me teeme Ray Tracingut osaliselt mängudes ja vähesel määral. Isegi mõned päevad tagasi reklaamis Nvidia suurelt, kus nad tegid simulatsiooni näidates, kuidas kogu liikuv pilt on simuleeritud. Selge see, et tegemist polnud mänguga vaid puhtalt RT reklaam tulevikuks.
Fakt on see, et nad peavad hetkel mängudes RT optimeerimise jaoks asju "maha tuunima", et see üldse mõistlikult jookseks. Üks asi on mängu graafika optimeerimine teine asi on RT optimeerimine. Kui sa vahet ei sellel, siis pole mõtet edasi arutada.
rmc Nii ta on, eks see sõltub kes seda reviewed teeb aga sellist asja ei ole mõtet küll uskuda, et draiveritega saadi puhtalt pea 50% fps'i juurde.
Zonerman, hybrid ray-tracing on algusest peale jutuks olnud. täielikult raytraced asja ei ole keegi veel lubanud.
Zonerman kirjutas:
Üks asi on mängu graafika optimeerimine teine asi on RT optimeerimine. Kui sa vahet ei sellel, siis pole mõtet edasi arutada.
mis vahe neil on?
Zonerman kirjutas:
rmc Nii ta on, eks see sõltub kes seda reviewed teeb aga sellist asja ei ole mõtet küll uskuda, et draiveritega saadi puhtalt pea 50% fps'i juurde.
draiverid on väiksem osa asjast, bugfix või paar. suurem osa perfist tuli frostbite mootorispetsiifilisest optimeerimisest. ja senise jutu põhjal pigem selles võtmes, et kuidas renderdamise andmed tekivad ja liiguvad enne raytracing osale ettesöötmist. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Zonerman, hybrid ray-tracing on algusest peale jutuks olnud. täielikult raytraced asja ei ole keegi veel lubanud.
Näita Nvidia dokumentatsiooni, kus öeldakse selgelt hybrid RT. Eraldi on juttu mida RT'itakse kuid mitte selliselt, et seda omakorda tükeldatakse ning optimeeritakse kuidas RT peegeldusi, varje jne kalkuleerib.
Zonerman kirjutas:
Üks asi on mängu graafika optimeerimine teine asi on RT optimeerimine. Kui sa vahet ei sellel, siis pole mõtet edasi arutada.
mis vahe neil on?
AMD/Nvidia driver optimeerimisel graafika jõudluse osas ja RT optimeerimine vist ei ole mingit vahet onju. Iga game developer optimeerib seda samamoodi samadel alustel....
Zonerman kirjutas:
rmc Nii ta on, eks see sõltub kes seda reviewed teeb aga sellist asja ei ole mõtet küll uskuda, et draiveritega saadi puhtalt pea 50% fps'i juurde.
draiverid on väiksem osa asjast, bugfix või paar. suurem osa perfist tuli frostbite mootorispetsiifilisest optimeerimisest. ja senise jutu põhjal pigem selles võtmes, et kuidas renderdamise andmed tekivad ja liiguvad enne raytracing osale ettesöötmist.
"Optimeering" on hea öelda, kui keeratakse mingeid detaile maha konrkeetse mootori osas mis on hetkel frontbyte. Vaatame mida toob tulevik.
Using new hardware-based accelerators and a Hybrid Rendering approach, Turing fuses rasterization, real-time ray tracing, AI, and simulation to enable incredible realism in PC games, amazing new effects powered by neural networks, cinematic-quality interactive experiences, and fluid interactivity when creating or navigating complex 3D models.
esimene vaste google otsingule. näiteks.
kui mälu ei peta, siis oli hybrid neil ka kohe slidedecki alguses suurelt turingu väljakuulutamise slidedeckis.
Zonerman kirjutas:
AMD/Nvidia driver optimeerimisel graafika jõudluse osas ja RT optimeerimine vist ei ole mingit vahet onju. Iga game developer optimeerib seda samamoodi samadel alustel....
need on erinevad asjad. draiverites tegelevad tootjad nii üldiste kasutusjuhtude või api implementeerimisega, milles on aeg ajalt bugid (nagu näiteks antud juhul), kui ka konkreetsete mängude probleemsemate osadega.
developeri poolt mängu optimeerimine käib osalt sarnaselt aga veidi teises lõikes. rt optimeerimine käib lisaks rt-spetsiifilistele aspektidele paljuski sarnaselt ja seotud muidu renderdamise optimeerimisega. nagu öeldud, antud juhul paistab, et suurem osa lisajõudlusest tuli mitte niivõrd rt-spetsiiflisest optimeerimisest kui mõnest frostbite enda bugi parandamisest ja andmete modifitseerimisest rt-le ettesöötmiseks paremini sobivaks.
milliste detailide maha keeramist sa silmas pead? _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
"Gameri läpakad" - mitte ei saa aru kelle jaoks. Mängida tahad pead ikka juhtme seina ajama. Maksad hingehinda mobiilsuse eest ja igasugune CPU/GPU upgrade võimalus puudub nii et 2 aasta pärast kui miskit asisemat väljas pead terve sülearvuti välja vahetama.
heretic666, inimestele, kes käivad näiteks nädalasees välismaal tööl ja nädalavahetusel tulevad sellega koju. Üks tuttav päris mitu aastat nii kasutanud, parem ikka kui raali kaasas vedada.
"Gameri läpakad" - mitte ei saa aru kelle jaoks. Mängida tahad pead ikka juhtme seina ajama. Maksad hingehinda mobiilsuse eest ja igasugune CPU/GPU upgrade võimalus puudub nii et 2 aasta pärast kui miskit asisemat väljas pead terve sülearvuti välja vahetama.
Selle 2a jooksul saad mõned korrad garantiiremondis ka käidud.. Lisaks mängida kannatab enamjaolt vaid (müra summutavate)klappidega
Mu naine ostis omale säärase, umbes 3a vana 960m'ga asjandus. Upgrademine teda ei huvita teda ning väga erilist graafika tilu-lilu taga ei aja. Kodus lebotab diivanil, läpakas süles ning mängib. Laua taga ei taha istuda ning monitori juba sülle ei võta. Kord 3-4a tagant uuendades pole tal rohkemat vaja. Eelmine läpakas enne seda oli suht sarnane "gamer" mudel ning kasutas sarnaselt.
Ainus tehniline probleem on olnud nende kahe puhul, et esimesel andis peale 3a aku otsad. See sai koduste vahenditega välja vahetatud. _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kärvas ka minu 2080Ti keset puhkust gamingu ajal pani arvuti pildi kotti ja kõik, enam käima ei lähe, piiksu ka ei tee.
Mõtlesin et ehk toide läks, sai teise toitega proovitud ja ikka sama jura. Mõtlesin et mobo ju sis läks aga proovisin cmos ja patarei eemaldamiseks pidin kaardi eemaldama - voila hakkas tööle. Kaart tagasi külge ja vaikus.
Proovisin teises töötavas masinas ja nii kui 2080Ti sinna pandud sai oli arvuti vait nagu sukk kui power nuppu vajutada.
Freak case, nii et kui arvuti ühel heal päeval isegi käima ei lähe siis troubleshootiks proovige iGPU peal, äkki siis hakkab tööle
pole sellist elukat _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Mnjah, nende RTX kaartide puhul on ikka ülioluline garantii olemasolu. _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Mnjah, nende RTX kaartide puhul on ikka ülioluline garantii olemasolu.
müüakse kusagil ilma garantiita? _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.