Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus? |
Jah |
|
9% |
[ 49 ] |
Ei |
|
42% |
[ 208 ] |
Mul juba olemas |
|
38% |
[ 188 ] |
Kolin mujale |
|
9% |
[ 47 ] |
|
hääli kokku : 492 |
|
autor |
sõnum |
|
itmynk
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.08.2008
|
30.10.2018 22:43:05
|
|
|
Taavi_R kirjutas: |
ZyXel elektrivõrguadapteritega probleem. Oskab keegi aidata?
Kaks aastat kõik ilusasti töötanud aga nüüd näitab veateadet:
Error 1: No network available. Please check that cables are connected on STB and gateway. |
Ruuteri juures põles Power ja Ethernet (HomePlug kustus st puudub ühendus teiste võrgupikendusega). Digiboksi juures vilkus pikalt Power. Kaks korda sai helistatud Telia abisse. Öeldi, et adapterid ei saa omavahel ühendust. Sai kõik võimalused sai läbi testitud - restart, adapterite omavahel vahetamine, kaabli vahetamine jne. Soovitati minna esindusse testima aga kuna kohalikus esinduses sellist võimalust ei olnud, siis sai ostetud uus komplekt. Kahjuks ikka ei tööta. Nüüd küll kõik tuled põlevad ilusasti aga veateade sama. Ruuteri, digiboksi ja adapterite manualid olen läbi lugenud ja kõik asjad läbi testinud.
Kas on veel mõni asi mida saaks testida või uuesti proovida? Soovisin ka tehnikut aga polnud vaba aega pakkuda. Lubati homse päeva jooksul asja täpsustada. Hetkel pole küll testinud digiboksi asemel mõne muu seadme ühendamist, kuna ühelgi seadmel pole võrgukaabli otsa.
PS! Huvitav tähelepanek, et Telia puldiga digiboksi ei saa sisse/välja lülitada. Peab boksi pealt seda tegema. TV saab sisse/välja lülitada. |
Mis ruuter sul on. Ma olen sellest kunagi siin kirjutanud aga mul lakkasid Zyxel adapterid töötamast siis kui TG789-le kõige uuem FW peale tõmmati mingi teise X probleemi pärast. Nii kummaline kui see ka polnud, kui lasin telioni 123 telefonineiul (ta helistas punaselt telefonilt kuhugile kõrgemale ja sealt tõmmati hoob vanema FW peale ) vana FW tagasi panna siis zyxelid jooksid jälle nagu siidi. Õnneks Intenoga seda jama ei ole.
Kas led pirni oled hiljuti kuskile pesasse kruvinud?
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
30.10.2018 22:45:03
|
|
|
Taavi_R, pane kasvõi lahtiselt netikaabel digiboksi, siis korras?
Digiboks on off ei toimi kui tal ühendus puudub... Zyxel PLC peal peavad 3 rohelist olema, segaduse vältimiseks, vajuta ühel sek nuppu, vilgub..ja siis teisel..lähevad omavahel paari. Siis digiboksi restart voolust. Võiks toimida.
netcat, OT. Kas teleris mnu teenuste all tegutseda mugavam poleks? Pole iseteenindusega antud valikus kursis.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Taavi_R
HV Guru
liitunud: 30.09.2002
|
30.10.2018 23:24:14
|
|
|
A.S. kirjutas: |
Suure tõenäosusega on keegi mõne (uue) häiret tekitava elektriseadme järgi ühendanud. |
Ise küll midagi ühendanud ei ole.
Kui ma ühte ZyXel adapterit digiboksi (Arris VIP1113) külge juhtmega ei ühenda, siis tulukeste järgi töötab see adapter igas pistikus korteris ja kaks esimest tuld põlevad:
Power - seade on sisse lõlitatud ja vooluvõrgus
HomePlug - on olemas ühendus teise võrgupikendusega
jeesus188 kirjutas: |
Mul hakkas ka kunagi nii jama....lõpuks vedasin juhtme |
itmynk kirjutas: |
Mis ruuter sul on. Ma olen sellest kunagi siin kirjutanud aga mul lakkasid Zyxel adapterid töötamast siis kui TG789-le kõige uuem FW peale tõmmati mingi teise X probleemi pärast. Nii kummaline kui see ka polnud, kui lasin telioni 123 telefonineiul (ta helistas punaselt telefonilt kuhugile kõrgemale ja sealt tõmmati hoob vanema FW peale ) vana FW tagasi panna siis zyxelid jooksid jälle nagu siidi. Õnneks Intenoga seda jama ei ole.
Kas led pirni oled hiljuti kuskile pesasse kruvinud? |
Ruuter on neli kuud vana Inteno DG200A. Update ise ei ole teinud.
Kogu korter LED valgustuse peal 3 aastat olnud. Viimasel ajal pirne vahetanud ei ole.
indrpo kirjutas: |
Taavi_R, pane kasvõi lahtiselt netikaabel digiboksi, siis korras?
Digiboks on off ei toimi kui tal ühendus puudub... Zyxel PLC peal peavad 3 rohelist olema, segaduse vältimiseks, vajuta ühel sek nuppu, vilgub..ja siis teisel..lähevad omavahel paari. Siis digiboksi restart voolust. Võiks toimida.
|
Mis mõttes "lahtiselt netikaabel digiboksi"?
EDIT: Nüüd suure nikerdamise peale ruuterisse ühendatud ZyXel adapteril põlevad kõik tuled. Digiboksi (Arris) juures kaks esimest (Power ja HomePlug). Nüüd tundub nagu adapter ei saaks digiboksiga ühendust?
_________________ raamatupidamine | laadakalender |
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
3 :: |
161 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
31.10.2018 07:52:22
|
|
|
Taavi_R, sul pole võimalik kontrollida pika võrgukaabliga kas ruuteri ja digiboksiga kõik korras on?
kas sul on võimalik proovida PLC adaptereid nii, et ühendad selle järgi sülearvuti ja kontrollid interneti kiirust?
nii peaks probleemikoht lokaliseeritud saama.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
montez
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.12.2002
|
31.10.2018 14:34:11
|
|
|
Mulle tuli ka kiri(Amino kasutaja), et detsembri alguses läheb vana menüü kinni ja saan soodsalt uue digiboksi ja puldi. Saan aru, et ka Motorolas läheb vana menüü ja S2 pult kinni. Uut menüüd ju S2 puldiga juhtida ei saa? Sellega jääb RF digiboksi juhtimiseks aga erinevalt IR-st, levib see ju ümberringi. Siiani oli mitu boksi, mille suunas siis IR pulti suunasin(Aminod).
Minu küsimus on "uue" RF puldi kohta, et kas on võimalik mitu Motorola/Arris digiboksi aga erinevate pultidega(nt Rootsi seadme oma ja Telia S5) samas ruumis?
_________________
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
31.10.2018 15:02:27
|
|
|
montez kirjutas: |
Saan aru, et ka Motorolas läheb vana menüü ja S2 pult kinni. Uut menüüd ju S2 puldiga juhtida ei saa? |
Saab.
Ja mis hind see soodne on millega uut pakutakse siis?
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
montez
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.12.2002
|
31.10.2018 15:39:27
|
|
|
Kui Motorola ja S2 töötavad ka uue menüüga, siis on mõistlik osta kasutatud seade. Mitte järelmaksu pakkumine. "Uuele digiboksile pakume hetkel üürisoodustust 0 € kuueks kuuks (tavahind 1,99 € kuus). Uuele puldile kehtib hetkel soodushind 5 € (tavahind 13 €)."
_________________
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Taavi_R
HV Guru
liitunud: 30.09.2002
|
31.10.2018 17:52:49
|
|
|
Sain omal asjad korda. Tehnik käis kohal ja vahetas digiboksi ära. Ei osanud midagi täpsemalt öelda, milles võis probleem olla. Digiboks kõikide tulukeste jm järgi töötas korralikult.
_________________ raamatupidamine | laadakalender |
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
3 :: |
161 |
|
tagasi üles |
|
|
alpha
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2002
|
01.11.2018 01:15:29
|
|
|
Täna nägin esimest korda, kus Salvestusele oli juurde kirjutatud: Juba aegunud. Tavaliselt peaks selline Salvestus kadunud olema.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
acer
HV veteran
liitunud: 22.06.2002
|
01.11.2018 10:29:09
|
|
|
Küsimus neile, kes siin Telia asjadega rohkem kursis. Kas vahepeal on tulnud mingeid uudiseid Salvestusteenuse edasiarendamise osas? Tahaks otsesaadet pausile panna ilma, et peaks vaatama salvestust algusest ja siis kerima saate õigesse kohta - kuigi kui aus olla, siis ei mäletagi, millal seda (salvestuse kerimist õigesse kohta) viimati teha sai, sest põhimõtteliselt kataks meie vajaduse ka kordusTV ning teenus on aktiivne igaks juhuks, et äkki läheb vaja mõne välismaise saate vaatamiseks paar korda kuus. Kui selline pausile panemise võimalus tekiks, siis oleks see päris cool.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
alpha
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2002
|
01.11.2018 11:17:52
|
|
|
acer kirjutas: |
Küsimus neile, kes siin Telia asjadega rohkem kursis. Kas vahepeal on tulnud mingeid uudiseid Salvestusteenuse edasiarendamise osas? Tahaks otsesaadet pausile panna ilma, et peaks vaatama salvestust algusest ja siis kerima saate õigesse kohta - kuigi kui aus olla, siis ei mäletagi, millal seda (salvestuse kerimist õigesse kohta) viimati teha sai, sest põhimõtteliselt kataks meie vajaduse ka kordusTV ning teenus on aktiivne igaks juhuks, et äkki läheb vaja mõne välismaise saate vaatamiseks paar korda kuus. Kui selline pausile panemise võimalus tekiks, siis oleks see päris cool. |
ei saa ja Telia tegelinskite jutu järgi seda ei tule ka
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
01.11.2018 14:47:44
|
|
|
acer, hetkel uudist pole ja tõenäoliselt tuleb see uudis siis kui kunagi valmis on.
alpha, päris nii pole öeldud, et ei saa. Saab kindlasti aga mitte tänase tehnilise TeliaTV platvormi peal. Kui uuesti ehitatakse ja teistmoodi, siis saaks.
Kas saama hakkab, ei oska mina "kruvikeerajaga tüüp" öelda.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
LongHorn
HV kasutaja
liitunud: 29.11.2004
|
01.11.2018 15:13:32
|
|
|
Nüüd vist hakatakse ka Samsungi appi kinni panemisega tegelema.
Töökaaslasele juba helistati ja öeldi, et järgmisest aastast läheb kinni.
Pakuti, et toovad Arrise kohale.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
01.11.2018 15:32:11
|
|
|
LongHorn kirjutas: |
Nüüd vist hakatakse ka Samsungi appi kinni panemisega tegelema.
Töökaaslasele juba helistati ja öeldi, et järgmisest aastast läheb kinni.
Pakuti, et toovad Arrise kohale. |
Nüüd siis mitte enam ainult vist, vaid kindlasti. Samsung ja LG mõlemad.
Paraku ei ole võimalik enam uusi arendusi neisse teha ja poolikut teenust pole mõistlik Telial pakkuda.
Olen/olin ise samuti pisut õnnetu, et lastetoa ja magamistoa telerite taha üks lisatoide ja boks ära mahutada aga ütleme nii, et seinal neid näha ei jäänud, menüü on kiirem ja teenus probleemivabam.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
anryo
HV kasutaja
liitunud: 14.10.2004
|
01.11.2018 15:40:53
|
|
|
indrpo - Kui juba soovide avaldamiseks läks, siis millal tekib saadete/seriaalide juurde võimalus otse eelmisele-järgmisele osale liikuda?
Jube tüütu on ikka saatekava mööda lapata ja eelmist-järgmist osa otsida. (Eriti nt. Discovery'l, kus need on mingil täiesti suvalisel päeval/kellaajal).
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Freedom
HV vaatleja
liitunud: 30.03.2003
|
01.11.2018 17:07:30
|
|
|
LG OLEDi kohta tuli ka kõne Teliast, et lõpetatakse LG tugi ära. Õnneks just tuli uus 4K UHD Arris digiboks välja seega olin meeleldi nõus vahetama. Loodetavasti menüü jms kõik kiire ja mõnus.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
hugo
HV veteran
liitunud: 01.12.2005
|
01.11.2018 18:07:00
|
|
|
LongHorn kirjutas: |
Nüüd vist hakatakse ka Samsungi appi kinni panemisega tegelema.
Töökaaslasele juba helistati ja öeldi, et järgmisest aastast läheb kinni.
Pakuti, et toovad Arrise kohale. |
Sain ise ka just sama kõne, et Samsungil lõpetatakse app ära ja et võta 3a tasuta uus Arris
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Karlsson
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.08.2004
|
01.11.2018 21:00:59
|
|
|
Sain täna sama kõne Samsungi api kohta.. Klienditeenus jättis veidike soovida, osaliselt ka seepärast kohe uut pakkumist ei võtnud. Sain aru, 3 aastaks digiboksi rent tasuta. Aga põhiline küsimus selles, mis saab, kui otsustan enne 3 aastat lepingu lõpetada? Kas annan seadmed tagasi ja kõik? Ega mingit leppetrahvi välja ei imeta?
|
|
Kommentaarid: 88 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
01.11.2018 21:13:57
|
|
|
Karlsson kirjutas: |
Sain täna sama kõne Samsungi api kohta.. Klienditeenus jättis veidike soovida, osaliselt ka seepärast kohe uut pakkumist ei võtnud. Sain aru, 3 aastaks digiboksi rent tasuta. Aga põhiline küsimus selles, mis saab, kui otsustan enne 3 aastat lepingu lõpetada? Kas annan seadmed tagasi ja kõik? Ega mingit leppetrahvi välja ei imeta? |
Jah. Ei ole trahviga seotud leping.
Rendid, kaua ise soovid.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
freestyler
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.03.2002
|
01.11.2018 22:02:06
|
|
|
Kas äpp keeratakse kinni (pilt lännu) või lihtsalt jäetakse nagu hetkel on? Ma olen nõus ka nende TV äpi "puudustega", jätke palun tööle!
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
acer
HV veteran
liitunud: 22.06.2002
|
01.11.2018 22:08:37
|
|
|
netcat kirjutas: |
Jumal küll see Telia iseteenindus on ikka õudne! Koduste teenuste all näitab TV kohta, et on lisateenuste all salvestamine ja kaks noppekanalit, nagu peab. Vajutad siis "Haldan" ja seal näitab, et ei ole ühtegi lisateenust valitud ja 0 noppekanalit. Seega ei saa neist ka loobuda. Aga kui valid kõigepealt netiühenduse ja selle haldamise ja siis seal lähed hoopis TV tab-i peale, siis seal all on jälle kenasti ära näidatud, mis lisateenused on tellitud ja mis mitte. Aga kui lähed proovid midagi muuta, siis öeldakse ainult: tehniline viga. |
Kellele seda iseteenindust ikka vaja on? Ma olen pigem seda meelt, et Telia võiks oma muid olemasolevaid teenuseid arendada ja sealjuures uusi teenuseid turule tuua. See iseteenindus tundub, et ei saagi neil valmis. Mulle on jäänud juttudest mulje, et Telia platvorm on vananenud ning lagi on ees ja sellele enam midagi uut juurde lisada ei saagi puhtalt tehnilistel põhjustel. Telia HBOd kasutasin 2 kuud ning siis loobusin, kuna tahvlis ja telefonis seda vaadata ei saa - aasta on ikkagi 2018 juba.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Taavi_R
HV Guru
liitunud: 30.09.2002
|
01.11.2018 22:44:42
|
|
|
anryo kirjutas: |
Jube tüütu on ikka saatekava mööda lapata ja eelmist-järgmist osa otsida. (Eriti nt. Discovery'l, kus need on mingil täiesti suvalisel päeval/kellaajal). |
Sellest tunnen ise ka puudust. Saadetest/seriaalidest võiks tekkida eraldi mingi kataloog.
_________________ raamatupidamine | laadakalender |
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
3 :: |
161 |
|
tagasi üles |
|
|
Fate
HV kasutaja
liitunud: 12.06.2004
|
01.11.2018 23:11:14
|
|
|
freestyler kirjutas: |
Kas äpp keeratakse kinni (pilt lännu) või lihtsalt jäetakse nagu hetkel on? Ma olen nõus ka nende TV äpi "puudustega", jätke palun tööle! |
Sama siin. Televiisoris on soft ja äpp uppimata ja kõik töötab suhteliselt selliseilt, nagu ta alati töötanud. HBO-st ei tunne puudust. Ühte pulti ja source'i vahetust hindan rohkem kui tasuta renti. Veelgi enam - äpiga olen juba 2a hakkama saanud, rendile andmine kolmeks aastaks on suht mõnitamine sest üks põhjus miks äpiga televiisorit vaatasin oligi see, et ei peaks digiboksi rentima/ostma. Kulu igakuiselt väike, aga kulu seegi.
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
01.11.2018 23:27:10
|
|
|
Fate, mul Samsungi telekaga on ka üks pult ja üks source. Kuigi HDMI otsas on uus Arris. Ei tea kas see on uuema aja Samsungi teleka lõbu või ehk vanemad ka oskavad? Igatahes väga mugav on teleka puldiga kõike opereerida ja Telia pult vedeleb kusagil kaugel peidus.
_________________ There is no place like 127.0.0.1
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
JazZ
HV kasutaja
liitunud: 25.12.2012
|
01.11.2018 23:29:01
|
|
|
See äpp on/oli minu silmis ainuke eelis mis Telial oli. Jah, Samsung'il see ei toiminud kõige paremini, aga LG peal töötab siiani probleemitult. Miks seda on nüüd vaja vägisi ära tappa? Ma ei saa aru mis vaimustus seal Telias on selle digiboksi ja oma puldiga. Kas otsustajad tõesti ei saa aru et televisioon ei ole enam ammu ainuke asi mida inimesed vaatavad või siis ongi eesmärk kõige muu tarbimine võimalikult keeruliseks teha? Päevas kahe salvestuse vaatamiseks igasse tuppa eraldi karp ja pult ei tundu mõistlik lahendus mulle. Oleks siis vähemalt HDMI-CEC, aga seda ka pole.
Positiivse küljepealt saab siis lõpuks Telia ruuteri rentimisest loobuda ja oma ruuterit kasutada.
|
|
tagasi üles |
|
|
|