Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Cyberpunk 2077 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 85, 86, 87  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 14.04.2023 11:11:57 vasta tsitaadiga

Terve cp2077 nexusmods on tegelaste välimust paremaks tegevaid mode täis. Vaadake ainult et nõrgemate kaartide video mälu umbe ei tõmba. CDprojekt confis oma textuurid ilmselt 8gb mälu järgi.
1 või 2 path tracing bounce on ka sisuliselt arvamuse küsimus. Mäng ei ole sellepärast katki ,et tegija arvamus oli 2 b ei ja mudija arvamus 1b. Samahästi oleks võinud ka muid setinguid confida, et need 5 fps-i kuskilt kätte saada.

Üldiselt on tegu ühe parima reklaamikampaaniaga mida ma näinud olen. Sisuliselt oli tegu ikka Nvidia DLSS tehnoloogia reklaamiga.
Selle asemel, et laval mingeid küsitavaid slaide näidata (nagu konkurent tavaliselt teeb),
pandi 3 konkureerivat tehnoloogiat samasse mängu (einevalt konkurendist, kes laseb DLSS-i oma sponsoreeritud mängudest ära võtta) .
Suhteliselt ülbe käik, aga Nvidia tehnoloogiline edu on täna sellin, et nad saavad seda endale lubada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 14.04.2023 18:08:32 vasta tsitaadiga

ot:
Tomorrow kirjutas:
londiste, Pole vahet. Kõik on mängu osad. Mis kasu on täpsest valgustusest kui see realism puruneb kohe kui NPC puujuku kaadrisse koperdab ja oma suu avab?


Jap Avatar 2 pandi näitlejad basseini et vee vastumõju ka motion capture tehhiga üles võttes avalduks. Aga mida need vennad ka karakterite liigutuste animeerimisest teavad. Mingi tühine 1b$ eelarvega filmike, kus kasutati ka DLSS-i ja FG3 ja "seda tõelist Nvidia PT". Nvidia RTX on ikka see kõige õigem tehnoloogia. Ülejäänd töö seal juures, kunstnikud, motion capture jne ei mängi rolli, vajutad aga RT ON nuppu ja ongi Ultra Realisliku välimusega mäng valmis.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.04.2023 19:48:19 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
erinevalt konkurendist, kes laseb DLSS-i oma sponsoreeritud mängudest ära võtta

Sellist jama on raske kommenteerida. AMD'l ei ole piisavalt võimu, et minna mingi suure mänguarendaja juurde ja nõuda DLSS eemaldamist.
Kui mõni arendaja (tavaliselt indie vms) selle otsuse teeb on see pigem ikka aja ja ressursside küsimus mitte mingi väline surve.

Lisaks pole mina näinud seda mängu kust DLSS oleks eemaldatud pärast launchi. Võibolla üksikuid näiteid leiab juhustest kus DLSS ei ole lisatud enne launchi kuigi seda plaaniti aga see ei kinnita seda, et seda kunagi sinna ei lisata.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aap14
Kreisi kasutaja
aap14

liitunud: 20.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.04.2023 22:43:17 vasta tsitaadiga






Mõned pildid kah Path Tracingust. Muud sätted päris põhjas ei ole.

_________________
Slow is smooth and smooth is fast
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 14.04.2023 22:46:52 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
SirAskAlot kirjutas:
erinevalt konkurendist, kes laseb DLSS-i oma sponsoreeritud mängudest ära võtta

Sellist jama on raske kommenteerida. AMD'l ei ole piisavalt võimu, et minna mingi suure mänguarendaja juurde ja nõuda DLSS eemaldamist.
Kui mõni arendaja (tavaliselt indie vms) selle otsuse teeb on see pigem ikka aja ja ressursside küsimus mitte mingi väline surve.

Lisaks pole mina näinud seda mängu kust DLSS oleks eemaldatud pärast launchi. Võibolla üksikuid näiteid leiab juhustest kus DLSS ei ole lisatud enne launchi kuigi seda plaaniti aga see ei kinnita seda, et seda kunagi sinna ei lisata.


https://www.dsogaming.com/news/boundary-will-no-longer-feature-ray-tracing-ditches-dlss-over-fsr-xess/
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009




sõnum 14.04.2023 23:46:10 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
Tomorrow kirjutas:
SirAskAlot kirjutas:
erinevalt konkurendist, kes laseb DLSS-i oma sponsoreeritud mängudest ära võtta

Sellist jama on raske kommenteerida. AMD'l ei ole piisavalt võimu, et minna mingi suure mänguarendaja juurde ja nõuda DLSS eemaldamist.
Kui mõni arendaja (tavaliselt indie vms) selle otsuse teeb on see pigem ikka aja ja ressursside küsimus mitte mingi väline surve.

Lisaks pole mina näinud seda mängu kust DLSS oleks eemaldatud pärast launchi. Võibolla üksikuid näiteid leiab juhustest kus DLSS ei ole lisatud enne launchi kuigi seda plaaniti aga see ei kinnita seda, et seda kunagi sinna ei lisata.


https://www.dsogaming.com/news/boundary-will-no-longer-feature-ray-tracing-ditches-dlss-over-fsr-xess/


Äkki on asi selles, et FSR ja XeSS töötavad igal GPU'l, aga DLSS ainult nVidia omadel ehk pole mõtet topelt tööd teha, ei?

_________________
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 15.04.2023 00:20:23 vasta tsitaadiga

labidas kirjutas:
SirAskAlot kirjutas:
Tomorrow kirjutas:
SirAskAlot kirjutas:
erinevalt konkurendist, kes laseb DLSS-i oma sponsoreeritud mängudest ära võtta

Sellist jama on raske kommenteerida. AMD'l ei ole piisavalt võimu, et minna mingi suure mänguarendaja juurde ja nõuda DLSS eemaldamist.
Kui mõni arendaja (tavaliselt indie vms) selle otsuse teeb on see pigem ikka aja ja ressursside küsimus mitte mingi väline surve.

Lisaks pole mina näinud seda mängu kust DLSS oleks eemaldatud pärast launchi. Võibolla üksikuid näiteid leiab juhustest kus DLSS ei ole lisatud enne launchi kuigi seda plaaniti aga see ei kinnita seda, et seda kunagi sinna ei lisata.


https://www.dsogaming.com/news/boundary-will-no-longer-feature-ray-tracing-ditches-dlss-over-fsr-xess/


Äkki on asi selles, et FSR ja XeSS töötavad igal GPU'l, aga DLSS ainult nVidia omadel ehk pole mõtet topelt tööd teha, ei?
aga oi kui hästi teeb dlss ja frame generation tööd
_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.04.2023 01:22:37 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
Tomorrow kirjutas:
SirAskAlot kirjutas:
erinevalt konkurendist, kes laseb DLSS-i oma sponsoreeritud mängudest ära võtta

Sellist jama on raske kommenteerida. AMD'l ei ole piisavalt võimu, et minna mingi suure mänguarendaja juurde ja nõuda DLSS eemaldamist.
Kui mõni arendaja (tavaliselt indie vms) selle otsuse teeb on see pigem ikka aja ja ressursside küsimus mitte mingi väline surve.

Lisaks pole mina näinud seda mängu kust DLSS oleks eemaldatud pärast launchi. Võibolla üksikuid näiteid leiab juhustest kus DLSS ei ole lisatud enne launchi kuigi seda plaaniti aga see ei kinnita seda, et seda kunagi sinna ei lisata.


https://www.dsogaming.com/news/boundary-will-no-longer-feature-ray-tracing-ditches-dlss-over-fsr-xess/

Tomorrow kirjutas:
aja ja ressursside küsimus mitte mingi väline surve.

Tomorrow kirjutas:
Lisaks pole mina näinud seda mängu kust DLSS oleks eemaldatud pärast launchi. Võibolla üksikuid näiteid leiab juhustest kus DLSS ei ole lisatud enne launchi kuigi seda plaaniti aga see ei kinnita seda, et seda kunagi sinna ei lisata.

Early Access versioon. Ja kas inimesed eeltellisid seda mängu seetõttu, et sellele lubati mingi hetk DLSS ja RT?
Ma kahtlen, et enamus seda tegid selle mängu puhul.

Või kui paljud sellest mängust üldse kuulnud on.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 15.04.2023 02:36:48 vasta tsitaadiga

labidas kirjutas:
SirAskAlot kirjutas:
Tomorrow kirjutas:
SirAskAlot kirjutas:
erinevalt konkurendist, kes laseb DLSS-i oma sponsoreeritud mängudest ära võtta

Sellist jama on raske kommenteerida. AMD'l ei ole piisavalt võimu, et minna mingi suure mänguarendaja juurde ja nõuda DLSS eemaldamist.
Kui mõni arendaja (tavaliselt indie vms) selle otsuse teeb on see pigem ikka aja ja ressursside küsimus mitte mingi väline surve.

Lisaks pole mina näinud seda mängu kust DLSS oleks eemaldatud pärast launchi. Võibolla üksikuid näiteid leiab juhustest kus DLSS ei ole lisatud enne launchi kuigi seda plaaniti aga see ei kinnita seda, et seda kunagi sinna ei lisata.


https://www.dsogaming.com/news/boundary-will-no-longer-feature-ray-tracing-ditches-dlss-over-fsr-xess/


Äkki on asi selles, et FSR ja XeSS töötavad igal GPU'l, aga DLSS ainult nVidia omadel ehk pole mõtet topelt tööd teha, ei?


ressurssi on kahe vabavaral baseeruva tehnoloogia jaoks mis dubleerivad teinteist, millest ühte ei kasuta vist keegi ja mille mõlema teoreetiline kasutajate hulk on max 18% kogu kasutajatest.

ressurssi ei jätku tootele mis on teisest kahest kvaliteedi poolest parem ja mille kasutajate hulk kipub sinna 50% lähedale jääma. Ausalt ei viitsi kokku lugeda mis % DLSS2 võimelised GPU-d kokku annavad.
See , et abistava käe ulataja peaks nagu resursse juurde tooma , mitte ära viima, on täiesti ebaoluline näitaja.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.04.2023 02:50:41 vasta tsitaadiga

SirAskAlot, Pole vahet kas FSR ja XeSS kasutajate hulk on 0,1% või 99,9% - fakt on see, et need on vabavaralised tähendab seda, et seda saavad kasutada ka Nvidia kaartide omanikud.
Sina räägid justkui Nvidia omanikud oleksid millestki ilma jäänud nüüd ja igavesti.

Seega FSR teoreetiline kasutajate hulk ei ole 18%. See on üle 90% kui jätta välja mõned väga vanad kaardid mõlemalt tootjalt.

Samas vastupidi DLSS kasutajate hulk võib ju näiliselt suurem olla Nvidia turuosa põhjal aga seda saavad kasutada ainult teatud Nvidia seeriate omanikud. FG featuuri ainult 40 seeria omanikud.
Ja see 18% põhineb ma eeldan Steami statistikal? Sellel mis on opt-in ja ei hõlma kogu PC kasutajate hulka icon_rolleyes.gif

Ja mis "abistava käe" jama sa ajad? AMD ei ole selle mängu sponsor.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 15.04.2023 11:59:14 vasta tsitaadiga

SirAskAlot
Tuleb jälle vana hea Gsync vs Freesync meelde, kus "dubleeriti" tehnoloogiat ja me kõik teame, milline on massides populaarsem kas litsentsi alusel või avatud variant. Jube paha on ikka, kui nvidia ei saa enda visiooni rahulikult mänguarendajatele peale suruda ainsa valikuna onju... doh.gif

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 15.04.2023 13:09:20 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
SirAskAlot, Pole vahet kas FSR ja XeSS kasutajate hulk on 0,1% või 99,9% - fakt on see, et need on vabavaralised tähendab seda, et seda saavad kasutada ka Nvidia kaartide omanikud.
Sina räägid justkui Nvidia omanikud oleksid millestki ilma jäänud nüüd ja igavesti.

Seega FSR teoreetiline kasutajate hulk ei ole 18%. See on üle 90% kui jätta välja mõned väga vanad kaardid mõlemalt tootjalt.

Samas vastupidi DLSS kasutajate hulk võib ju näiliselt suurem olla Nvidia turuosa põhjal aga seda saavad kasutada ainult teatud Nvidia seeriate omanikud. FG featuuri ainult 40 seeria omanikud.
Ja see 18% põhineb ma eeldan Steami statistikal? Sellel mis on opt-in ja ei hõlma kogu PC kasutajate hulka icon_rolleyes.gif

Ja mis "abistava käe" jama sa ajad? AMD ei ole selle mängu sponsor.


Surgical Scalpels claimed that AMD has provided them with great technical and resource support.


Steami survey hõlmab piisaval hulgal küsitletuid,et sellepõhjal statistilisi järeldusi teha. Igaljuhul kordades rohkem kui Eestis läbiviidavad küsitlused mille põhjal me isgasugseid kohalikke edetabeleid koostame.

Kui neil on nii suur ressursi puudus oleks olnud , siis oleks loogiliselt esimesena välja jäetud inteli XeSS. Antud on nad jõudnud olukorda kus arendavad ikka 2-e süsteemi ja suurem osa mängijaid saab sitema toote. Täiesti ebaloogiline ja majanduslikult põhjendamatu otsus. Ainuke loogiline põhjus sellisele otsusele oleks, et keegi ei tahtnud DLSS-i seal mängus näha.

See selleks, üritan nädalvahetusel cp2077 tegelaste ja muude asjade paremad tekstuuri modid alla tirida. Võibolla saab mingi oletatava eelvaate palju ressurssi tuleviku AAA mängud tahavad. Ikka selleks , et ma hoolin ligimestest ja keegi tulevukus, umbes 5 aasta pärast ei ütleks, et ma soovitasin kellelgi all 16GB videmäluga kalli asja osta.

ligimestest - Jürgen Ligiga mestis olevad oravate fänniklubi liikmed (tulevane filoloogia tudeng)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.04.2023 18:04:23 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
Surgical Scalpels claimed that AMD has provided them with great technical and resource support.

My bad. Kui nad ise nii ütlesid, siis ju nii oli. Aga see ei tähenda, et AMD abi tingimus oli DLSS eemaldamine. Me ei tea mis seal kaadri taga toimus. Võibolla nad küsisid Nvidialt tehnilist ja ressursi abi DLSS lisamiseks ja Nvidia ei andnud seda.
SirAskAlot kirjutas:
Kui neil on nii suur ressursi puudus oleks olnud , siis oleks loogiliselt esimesena välja jäetud inteli XeSS. Antud on nad jõudnud olukorda kus arendavad ikka 2-e süsteemi ja suurem osa mängijaid saab sitema toote. Täiesti ebaloogiline ja majanduslikult põhjendamatu otsus. Ainuke loogiline põhjus sellisele otsusele oleks, et keegi ei tahtnud DLSS-i seal mängus näha.

Kui AMD abi tingimus oleks olnud DLSS eemaldamine, siis ei ole kuskilt otsast loogiline XeSS lisamine mis on samuti konkureeriv tehnoloogia.
Vahe on selles, et suurem osa mängijaid saavad mingi toote. DLSS puhul oleks välja jäänud kõik AMD, Inteli ja ka Nvidia enda vanemate kaartide omanikud.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
asjameez
Kreisi kasutaja
asjameez

liitunud: 10.12.2006




sõnum 17.04.2023 14:05:06 vasta tsitaadiga

Oman AMD GPU-d aga kasutan XeSS'i FSR'i asemel kuna FSR'iga on autol kiiresti sõites "saba" taga. Ei mäleta, et see saba oleks algusest peale olnud. Tundub mingi värske viga.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MatchMaker
Kreisi kasutaja
MatchMaker

liitunud: 23.06.2007




sõnum 11.06.2023 21:24:41 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 14.06.2023 09:41:36 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.06.2023 21:34:33 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
wirx
HV Guru
wirx

liitunud: 03.08.2002




sõnum 25.07.2023 21:26:52 vasta tsitaadiga

Kes veel pole näinud, siis Upgrade film oleks nagu mängu pealt maha viksitud või siis vastupidi -
https://www.rottentomatoes.com/m/upgrade_2018
Täitsa hea vaatamine, kindel soovitus Cyberpunk fännidele.

_________________
Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Devious_Takata
HV vaatleja
Devious_Takata

liitunud: 10.04.2023



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.07.2023 15:24:04 vasta tsitaadiga

wirx kirjutas:
Kes veel pole näinud, siis Upgrade film oleks nagu mängu pealt maha viksitud või siis vastupidi -
https://www.rottentomatoes.com/m/upgrade_2018
Täitsa hea vaatamine, kindel soovitus Cyberpunk fännidele.

Tundub hea. Altered Carbon S1 oli ka väga mõnus küberpungine imo ja story oli huvitav. S2 sõitis kuidagi rööbastelt täitsa maha.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Velociraptor
HV veteran
Velociraptor

liitunud: 27.03.2004




sõnum 12.08.2023 08:53:33 vasta tsitaadiga

Keegi CP-d selle LukeRoss VR modiga on proovinud ? Kuulsin enamasti head juttu.
Ahh ja uus novell tuli välja, audio versiooni loeb Cherami Leigh thumbs_up.gif
https://www.audible.com/pd/Cyberpunk-2077-No-Coincidence-Audiobook/B0BV8VMMHD

_________________
🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rastaman
Kreisi kasutaja
rastaman

liitunud: 27.02.2011




sõnum 26.08.2023 21:20:07 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AlvinL
Kreisi kasutaja
AlvinL

liitunud: 04.03.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.08.2023 16:05:41 vasta tsitaadiga

Juudid kuramus ikka kasseerivad raha selle eest. Cyberpunk 2077, 90 euri, lõppversiooni saate mõned aastad hiljem mängida icon_lol.gif

To their credit, 2.0 release on enne PL, seega on aega otsustada, kas tahad plekkida või mitte.

_________________
Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009




sõnum 27.08.2023 16:56:38 vasta tsitaadiga

rastaman, algselt räägiti et iga NPC on omaette eluga/day/night cycle vmt) ja iga hoone on läbikäidav. Vaevalt, et nad selle ära tegid.
_________________
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Velociraptor
HV veteran
Velociraptor

liitunud: 27.03.2004




sõnum 27.08.2023 18:47:53 vasta tsitaadiga

Esialgsest "plaanist" on asi väga kaugel, aga täiesti aksepteeritav tundub olevat, isegi enne 2.0 patchi.
_________________
🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MatchMaker
Kreisi kasutaja
MatchMaker

liitunud: 23.06.2007




sõnum 14.09.2023 18:34:22 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Cyberpunk 2077 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 85, 86, 87  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.