Terve cp2077 nexusmods on tegelaste välimust paremaks tegevaid mode täis. Vaadake ainult et nõrgemate kaartide video mälu umbe ei tõmba. CDprojekt confis oma textuurid ilmselt 8gb mälu järgi.
1 või 2 path tracing bounce on ka sisuliselt arvamuse küsimus. Mäng ei ole sellepärast katki ,et tegija arvamus oli 2 b ei ja mudija arvamus 1b. Samahästi oleks võinud ka muid setinguid confida, et need 5 fps-i kuskilt kätte saada.
Üldiselt on tegu ühe parima reklaamikampaaniaga mida ma näinud olen. Sisuliselt oli tegu ikka Nvidia DLSS tehnoloogia reklaamiga.
Selle asemel, et laval mingeid küsitavaid slaide näidata (nagu konkurent tavaliselt teeb),
pandi 3 konkureerivat tehnoloogiat samasse mängu (einevalt konkurendist, kes laseb DLSS-i oma sponsoreeritud mängudest ära võtta) .
Suhteliselt ülbe käik, aga Nvidia tehnoloogiline edu on täna sellin, et nad saavad seda endale lubada.
londiste, Pole vahet. Kõik on mängu osad. Mis kasu on täpsest valgustusest kui see realism puruneb kohe kui NPC puujuku kaadrisse koperdab ja oma suu avab?
Jap Avatar 2 pandi näitlejad basseini et vee vastumõju ka motion capture tehhiga üles võttes avalduks. Aga mida need vennad ka karakterite liigutuste animeerimisest teavad. Mingi tühine 1b$ eelarvega filmike, kus kasutati ka DLSS-i ja FG3 ja "seda tõelist Nvidia PT". Nvidia RTX on ikka see kõige õigem tehnoloogia. Ülejäänd töö seal juures, kunstnikud, motion capture jne ei mängi rolli, vajutad aga RT ON nuppu ja ongi Ultra Realisliku välimusega mäng valmis.
erinevalt konkurendist, kes laseb DLSS-i oma sponsoreeritud mängudest ära võtta
Sellist jama on raske kommenteerida. AMD'l ei ole piisavalt võimu, et minna mingi suure mänguarendaja juurde ja nõuda DLSS eemaldamist.
Kui mõni arendaja (tavaliselt indie vms) selle otsuse teeb on see pigem ikka aja ja ressursside küsimus mitte mingi väline surve.
Lisaks pole mina näinud seda mängu kust DLSS oleks eemaldatud pärast launchi. Võibolla üksikuid näiteid leiab juhustest kus DLSS ei ole lisatud enne launchi kuigi seda plaaniti aga see ei kinnita seda, et seda kunagi sinna ei lisata.
erinevalt konkurendist, kes laseb DLSS-i oma sponsoreeritud mängudest ära võtta
Sellist jama on raske kommenteerida. AMD'l ei ole piisavalt võimu, et minna mingi suure mänguarendaja juurde ja nõuda DLSS eemaldamist.
Kui mõni arendaja (tavaliselt indie vms) selle otsuse teeb on see pigem ikka aja ja ressursside küsimus mitte mingi väline surve.
Lisaks pole mina näinud seda mängu kust DLSS oleks eemaldatud pärast launchi. Võibolla üksikuid näiteid leiab juhustest kus DLSS ei ole lisatud enne launchi kuigi seda plaaniti aga see ei kinnita seda, et seda kunagi sinna ei lisata.
erinevalt konkurendist, kes laseb DLSS-i oma sponsoreeritud mängudest ära võtta
Sellist jama on raske kommenteerida. AMD'l ei ole piisavalt võimu, et minna mingi suure mänguarendaja juurde ja nõuda DLSS eemaldamist.
Kui mõni arendaja (tavaliselt indie vms) selle otsuse teeb on see pigem ikka aja ja ressursside küsimus mitte mingi väline surve.
Lisaks pole mina näinud seda mängu kust DLSS oleks eemaldatud pärast launchi. Võibolla üksikuid näiteid leiab juhustest kus DLSS ei ole lisatud enne launchi kuigi seda plaaniti aga see ei kinnita seda, et seda kunagi sinna ei lisata.
erinevalt konkurendist, kes laseb DLSS-i oma sponsoreeritud mängudest ära võtta
Sellist jama on raske kommenteerida. AMD'l ei ole piisavalt võimu, et minna mingi suure mänguarendaja juurde ja nõuda DLSS eemaldamist.
Kui mõni arendaja (tavaliselt indie vms) selle otsuse teeb on see pigem ikka aja ja ressursside küsimus mitte mingi väline surve.
Lisaks pole mina näinud seda mängu kust DLSS oleks eemaldatud pärast launchi. Võibolla üksikuid näiteid leiab juhustest kus DLSS ei ole lisatud enne launchi kuigi seda plaaniti aga see ei kinnita seda, et seda kunagi sinna ei lisata.
erinevalt konkurendist, kes laseb DLSS-i oma sponsoreeritud mängudest ära võtta
Sellist jama on raske kommenteerida. AMD'l ei ole piisavalt võimu, et minna mingi suure mänguarendaja juurde ja nõuda DLSS eemaldamist.
Kui mõni arendaja (tavaliselt indie vms) selle otsuse teeb on see pigem ikka aja ja ressursside küsimus mitte mingi väline surve.
Lisaks pole mina näinud seda mängu kust DLSS oleks eemaldatud pärast launchi. Võibolla üksikuid näiteid leiab juhustest kus DLSS ei ole lisatud enne launchi kuigi seda plaaniti aga see ei kinnita seda, et seda kunagi sinna ei lisata.
aja ja ressursside küsimus mitte mingi väline surve.
Tomorrow kirjutas:
Lisaks pole mina näinud seda mängu kust DLSS oleks eemaldatud pärast launchi. Võibolla üksikuid näiteid leiab juhustest kus DLSS ei ole lisatud enne launchi kuigi seda plaaniti aga see ei kinnita seda, et seda kunagi sinna ei lisata.
Early Access versioon. Ja kas inimesed eeltellisid seda mängu seetõttu, et sellele lubati mingi hetk DLSS ja RT?
Ma kahtlen, et enamus seda tegid selle mängu puhul.
erinevalt konkurendist, kes laseb DLSS-i oma sponsoreeritud mängudest ära võtta
Sellist jama on raske kommenteerida. AMD'l ei ole piisavalt võimu, et minna mingi suure mänguarendaja juurde ja nõuda DLSS eemaldamist.
Kui mõni arendaja (tavaliselt indie vms) selle otsuse teeb on see pigem ikka aja ja ressursside küsimus mitte mingi väline surve.
Lisaks pole mina näinud seda mängu kust DLSS oleks eemaldatud pärast launchi. Võibolla üksikuid näiteid leiab juhustest kus DLSS ei ole lisatud enne launchi kuigi seda plaaniti aga see ei kinnita seda, et seda kunagi sinna ei lisata.
Äkki on asi selles, et FSR ja XeSS töötavad igal GPU'l, aga DLSS ainult nVidia omadel ehk pole mõtet topelt tööd teha, ei?
ressurssi on kahe vabavaral baseeruva tehnoloogia jaoks mis dubleerivad teinteist, millest ühte ei kasuta vist keegi ja mille mõlema teoreetiline kasutajate hulk on max 18% kogu kasutajatest.
ressurssi ei jätku tootele mis on teisest kahest kvaliteedi poolest parem ja mille kasutajate hulk kipub sinna 50% lähedale jääma. Ausalt ei viitsi kokku lugeda mis % DLSS2 võimelised GPU-d kokku annavad.
See , et abistava käe ulataja peaks nagu resursse juurde tooma , mitte ära viima, on täiesti ebaoluline näitaja.
SirAskAlot, Pole vahet kas FSR ja XeSS kasutajate hulk on 0,1% või 99,9% - fakt on see, et need on vabavaralised tähendab seda, et seda saavad kasutada ka Nvidia kaartide omanikud.
Sina räägid justkui Nvidia omanikud oleksid millestki ilma jäänud nüüd ja igavesti.
Seega FSR teoreetiline kasutajate hulk ei ole 18%. See on üle 90% kui jätta välja mõned väga vanad kaardid mõlemalt tootjalt.
Samas vastupidi DLSS kasutajate hulk võib ju näiliselt suurem olla Nvidia turuosa põhjal aga seda saavad kasutada ainult teatud Nvidia seeriate omanikud. FG featuuri ainult 40 seeria omanikud.
Ja see 18% põhineb ma eeldan Steami statistikal? Sellel mis on opt-in ja ei hõlma kogu PC kasutajate hulka
Ja mis "abistava käe" jama sa ajad? AMD ei ole selle mängu sponsor.
SirAskAlot
Tuleb jälle vana hea Gsync vs Freesync meelde, kus "dubleeriti" tehnoloogiat ja me kõik teame, milline on massides populaarsem kas litsentsi alusel või avatud variant. Jube paha on ikka, kui nvidia ei saa enda visiooni rahulikult mänguarendajatele peale suruda ainsa valikuna onju... _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
SirAskAlot, Pole vahet kas FSR ja XeSS kasutajate hulk on 0,1% või 99,9% - fakt on see, et need on vabavaralised tähendab seda, et seda saavad kasutada ka Nvidia kaartide omanikud.
Sina räägid justkui Nvidia omanikud oleksid millestki ilma jäänud nüüd ja igavesti.
Seega FSR teoreetiline kasutajate hulk ei ole 18%. See on üle 90% kui jätta välja mõned väga vanad kaardid mõlemalt tootjalt.
Samas vastupidi DLSS kasutajate hulk võib ju näiliselt suurem olla Nvidia turuosa põhjal aga seda saavad kasutada ainult teatud Nvidia seeriate omanikud. FG featuuri ainult 40 seeria omanikud.
Ja see 18% põhineb ma eeldan Steami statistikal? Sellel mis on opt-in ja ei hõlma kogu PC kasutajate hulka
Ja mis "abistava käe" jama sa ajad? AMD ei ole selle mängu sponsor.
Surgical Scalpels claimed that AMD has provided them with great technical and resource support.
Steami survey hõlmab piisaval hulgal küsitletuid,et sellepõhjal statistilisi järeldusi teha. Igaljuhul kordades rohkem kui Eestis läbiviidavad küsitlused mille põhjal me isgasugseid kohalikke edetabeleid koostame.
Kui neil on nii suur ressursi puudus oleks olnud , siis oleks loogiliselt esimesena välja jäetud inteli XeSS. Antud on nad jõudnud olukorda kus arendavad ikka 2-e süsteemi ja suurem osa mängijaid saab sitema toote. Täiesti ebaloogiline ja majanduslikult põhjendamatu otsus. Ainuke loogiline põhjus sellisele otsusele oleks, et keegi ei tahtnud DLSS-i seal mängus näha.
See selleks, üritan nädalvahetusel cp2077 tegelaste ja muude asjade paremad tekstuuri modid alla tirida. Võibolla saab mingi oletatava eelvaate palju ressurssi tuleviku AAA mängud tahavad. Ikka selleks , et ma hoolin ligimestest ja keegi tulevukus, umbes 5 aasta pärast ei ütleks, et ma soovitasin kellelgi all 16GB videmäluga kalli asja osta.
ligimestest - Jürgen Ligiga mestis olevad oravate fänniklubi liikmed (tulevane filoloogia tudeng)
Surgical Scalpels claimed that AMD has provided them with great technical and resource support.
My bad. Kui nad ise nii ütlesid, siis ju nii oli. Aga see ei tähenda, et AMD abi tingimus oli DLSS eemaldamine. Me ei tea mis seal kaadri taga toimus. Võibolla nad küsisid Nvidialt tehnilist ja ressursi abi DLSS lisamiseks ja Nvidia ei andnud seda.
SirAskAlot kirjutas:
Kui neil on nii suur ressursi puudus oleks olnud , siis oleks loogiliselt esimesena välja jäetud inteli XeSS. Antud on nad jõudnud olukorda kus arendavad ikka 2-e süsteemi ja suurem osa mängijaid saab sitema toote. Täiesti ebaloogiline ja majanduslikult põhjendamatu otsus. Ainuke loogiline põhjus sellisele otsusele oleks, et keegi ei tahtnud DLSS-i seal mängus näha.
Kui AMD abi tingimus oleks olnud DLSS eemaldamine, siis ei ole kuskilt otsast loogiline XeSS lisamine mis on samuti konkureeriv tehnoloogia.
Vahe on selles, et suurem osa mängijaid saavad mingi toote. DLSS puhul oleks välja jäänud kõik AMD, Inteli ja ka Nvidia enda vanemate kaartide omanikud.
Oman AMD GPU-d aga kasutan XeSS'i FSR'i asemel kuna FSR'iga on autol kiiresti sõites "saba" taga. Ei mäleta, et see saba oleks algusest peale olnud. Tundub mingi värske viga.
Kes veel pole näinud, siis Upgrade film oleks nagu mängu pealt maha viksitud või siis vastupidi -
https://www.rottentomatoes.com/m/upgrade_2018
Täitsa hea vaatamine, kindel soovitus Cyberpunk fännidele. _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kes veel pole näinud, siis Upgrade film oleks nagu mängu pealt maha viksitud või siis vastupidi -
https://www.rottentomatoes.com/m/upgrade_2018
Täitsa hea vaatamine, kindel soovitus Cyberpunk fännidele.
Tundub hea. Altered Carbon S1 oli ka väga mõnus küberpungine imo ja story oli huvitav. S2 sõitis kuidagi rööbastelt täitsa maha.
kaks ja pool aastat hiljem on lõplikult valmis selline mäng nagu algselt plaanitud. saab olema huvitav võrrelda kas kogemuse erinevus originaaliga on piisavalt märkimisväärne, tundub üpriski teistsugune
Juudid kuramus ikka kasseerivad raha selle eest. Cyberpunk 2077, 90 euri, lõppversiooni saate mõned aastad hiljem mängida
To their credit, 2.0 release on enne PL, seega on aega otsustada, kas tahad plekkida või mitte. _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
rastaman, algselt räägiti et iga NPC on omaette eluga/day/night cycle vmt) ja iga hoone on läbikäidav. Vaevalt, et nad selle ära tegid. _________________
Esialgsest "plaanist" on asi väga kaugel, aga täiesti aksepteeritav tundub olevat, isegi enne 2.0 patchi. _________________ 🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.