Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
17.06.2020 14:16:38
|
|
|
On siin mingit konsensust ka, et mis tänavu "best bang for the buck" liikur olla võiks?
Otsest vajadust nagu pole, ent ilusate ilmadega tekkis väike kiusatus omale uus mänguasi võtta.
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
sama123
HV veteran
liitunud: 20.03.2009
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
18.06.2020 13:14:04
|
|
|
Sealt saidilt sa ei saa midagi, mingi fake/petu sait.
|
|
Kommentaarid: 211 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
18.06.2020 14:01:59
|
|
|
Ma plaanin osta M365 pro ja 10" rataste modi kohe külge installida.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
lancelot
HV vaatleja
liitunud: 13.01.2012
|
20.06.2020 13:38:28
|
|
|
Sai siin lähiajal elektritõuksiga linnast väljas märkamatult 48 km maha sõidetud. Põhiliselt ECO režiimis 15 km/h ja üksikutel lõikudel D režiimis 25 km/h. Varu akus jäi veel kusagil 10 km (üks indikaator).
Mida võib täheldada on see et linnast välja sõites on kergliiklusteed enamjaolt kvaliteetsemad ja arukamalt läbi mõeldud. Tallinn ise koos oma kergliiklusteedega on suht kehvasti planeeritud. Esmane prioriteet on Tallinnas ikka neljarattalised mootorsõidukid ja siis alles kõik muu mis sellest üle jääb. Näiteks ei saa sa sõita elektritõuksiga nauditavalt nonstop liinidel Mustämägi < > Nõmme < > Õismäe < > Kesklinn < > Lasnamägi < > Pirita jne. Mustamäel on näiteks kõnniteed nurgelised, mühklikud, auklikud ja katkendlikud. Nii on see Tallinnas väga paljudes kohtades. Kui tõuksiratas on 10" ja õhkrehviga siis saab hakkama kuid väiksemate ratastega ning õhkrehvita võib sõit kujuneda kannatuste rajaks. Ja ma ei ütleks et Tallinna kõnniteedel oleks eriti mugavam sõita jalgrattaga. Samad vibratsioonilised ja põrutuslikud probleemid. Tallinnas normintellektiga kergliikleja sõiduteel autodega koos ei kulgeks.
Kuna elektritõuksiga tuleb sõita ja teed jagada koos jalakäijate ning loomadega siis siingi peab pidevalt olema valves ja luures. Kõnni- ja kergliiklusteedel liikuvad ringi zombistunud "nutisõltlased". See on ohtlik rahvas! Ja ei saa üle ega ümber kelgliikulusteedel igas eas, liibuvates kostüümides, spordilembsetest, alati kiirustavatest jalgratturitest. Amatöörsportlased kes naudivad sekundite ja vahemaade ülitähtsat mängu. Nii mõnelegi neist meeldib sekundeid jahtides aeglasematest objektidest mööduda täispedaalil 10-20 cm kauguselt. Üks mõtlematu hetkeline liigutus vasakule või paremale ja "titaanid põrkuvad".
'degreal' Xiaomi M365 Pro 8.5" õhkrehvide asendus uute 10" õhkrehvidega on kuldsete kätega meistrimehe ettevõtmine. Mina ise ei viitsiks seda teostada. Kasutaksin tõuksi tehnikute tasulist abi. Võit aktsioonil 8.5" vs 10" on nii ja naa. Näiteks võidad sa elektritõuksi standard firmwarega max sõidukiiruses mis tõuseb kusagil 2-3 km/h. Elektritõuksi pardakompuuter pidavat kaotama oma numbrilise näidiku usutavuse ehk sõidul hakatakse kuvama kalossi numbreid.
Näiteks Youtube link antud teema kohta (kannatage ära 1-2 mõttetut lühireklaami): https://www.youtube.com/watch?v=-D-Af04yKn8
Mina isiklikult mõtleksin parem 10" õhkrehvidega elektritõuksi ostule. Tõuksile plastilist ei teostaks.
_________________ ☯ |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
20.06.2020 19:42:09
|
|
|
kermu kirjutas: |
Kuidas mõjub ülekaal elektri tõuksidele ? Näiteks 100kg piiranguga tõukerattale 130kg peale panna. Kas üldse veab kohalt minema ? Ilmselt kuluvad ka osad tunduvalt kiiremini ära. Ninebot ES2 näiteks. |
Panin ES4-l kahekesi, 170kg kilomeetrikese.. Liigub küll, ülekoormuses, aga liigub. Hoogu kogub kaua, pidurdab aeglaselt.
Kuna asjal on täisrehvid siis purunemist oodata ei ole. Löökaugust läbi sõites on kurb sest amortisatsioon vajutab lõpuni ja tont teab mis juhtub.
ES4 lisaaku aitab normaalsemalt liikuda. 130kg puhul 10km suuremal kiirusel ES2st pole väga oodata. 100kg-ga ES4 sõidab 20km kiirusel 25-28.
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
raul141
HV veteran
liitunud: 17.05.2003
|
21.06.2020 22:39:46
|
|
|
Xiaomi pro versus 365, et tavaline ka veekindel? Kumba vötta ? Samas pea 100 eurone vahe.
_________________ dell somm ding mi poi |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
lancelot
HV vaatleja
liitunud: 13.01.2012
|
23.06.2020 14:21:17
|
|
|
Sai siin Ninebot Max G30 jutti maha sõidetud 57 km. ECO sõidurežiimis 50 km 15-18 km/h ja D režiimis 25 km/h 7 km. Kui koduni jäi veel 3 km hakkas aku viimane indikaator vilgutama punast. Kui jõudsin ECO reziimis kodu ukseni siis näitas nutitelefoni äpp et oleks saanud veel sõita kuni 2 km.
Hetke kalkulatsioonide järgi peaks D sõidurežiimis kuni 25 km/h elektritõuks vastu pidama vähemalt 45-50 km. S režiimi kuni 30 km/h ei ole ma veel testinud. Tallinnas pole ka kergliiklusteid ja kohti kus seda põhjalikumalt testida saaks. Liiga palju ringi kulgejaid.
'raul141' kui sa oled kasvult lühike ja kerge, jalanumbriga 39-42, soovid poodi õlle järgi sõita kuni 5 km kaugusele ja sinu teekonnale ei satu ette mitte ühtegi tõusu ega mäge ning sa ei sõida ealeski pikemat otsa kui 30 km (15 + 15 km) siis võid otsustada Xiaomi M365 Mi kasuks. Samas aga kui kõik need eelmainitud näitajad, hulgad ja kogused on suuremad siis tasuks kindlasti kaaluda Xiaomi M365 Pro kasuks.
Mõlemal elektritõuksil on 8.5" õhkrehvid, tõuksid vihmakindlad ja kannavad ära 100 kg. Xiaomi M365 Mi on lihtsalt kergema kaalu, väiksema jõudlusega ja mõõtmetelt pisem elektritõuks. Mina isiklikult teeksin Xiaomi M365 Pro valiku sest olen olnud sellise tõuksi omanik ja olnud igati sellega rahul.
Xiaomi'de puhul on Youtubes üleval Ben Fox'i võrdlus:
https://www.youtube.com/watch?v=lj2dhAvDQKM
_________________ ☯ |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
23.06.2020 14:30:20
|
|
|
On pro pikema teljevahega, et suurema kinganumbriga mugavam? Ma mõtlesin, et ainult mingi displei vahe. Sel juhul pole see pro-ks konversioon ju midagi nii lihtne.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
mega
HV Guru
liitunud: 12.02.2004
|
|
Kommentaarid: 267 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
234 |
|
tagasi üles |
|
|
Realist
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.11.2001
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
26.06.2020 00:14:52
|
|
|
Eks ta mõni Inokim vms ole. Just selliste sõitjate pärast seadusi selga väänataksegi. 70-ga ilma kiivri ja muude kaitsmeteta autode vahel. Hetkel (veel mõned päevad) lubatav ka joobes sõitmine. Vastutuskindlustust pole. Reaalselt peaks selline sõiduk A-kat-i alla käima. Järgmisest kuust alates võtab politsei sellised rajalt maha.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
pwn13
HV veteran
liitunud: 04.10.2011
|
26.06.2020 07:32:52
|
|
|
pärnu pollaritel ka innokimid. liiguvad hästi.
_________________ pWn |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
26.06.2020 12:54:29
|
|
|
Sai ära proovitud Bolti ja Tuule uued tõuksid Tallinnas.
Võrdlused:
- Bolt Ninabot Max G30
4-st rattast parima kiirendusega, kõige kehvemate piduritega neljast, täis kummid, väga kõva, ääre kividest ülesse sõites
ja väikestest aukudest läbi pannes ei soovita keelt hammaste vahel hoida, põrutab teinekord kasvõi käed lahti.
Raske, ühekäega naljalt ei tõsta seda trepist ülesse. Ilmselt kõige ebaturvalisem variant 4-st.
- Bolt Segway ES3
Eelmise aasta kogemuste põhjal, uimane kiirendus, 20km/h piiratud, uimane pidur,
liiga kõva ja ebamugav sõita. Pidurdamine on enam-vähem ok, kaal hea kerge.
- Isiklik Xiaomi M365
4-st kõige pehmema vedrustusega, kiirendus enam-vähem ok, võiks olla PRO.
Hea kerge kaal, saab kaasas vedada igalepoole.
- Tuul
Ilmselt rendikatest ülekaalukalt parim ratas, väga jäiga keeramisega, lihtsalt
käest ära ei lähe, hea kiirendus, väga tugevad pidurid, nagu jalgrattal!
Kahjuks liiga raske, et ühe käega ülesse tõsta, tänu suurtele õhkrehvidele
ka pehme ja mugav sõita, kuigi m365 oli pehmem. Meeldib ka lai astmelaud,
kuhu saab mugavalt jalad ära mahutada nii nagu tahad.
Kokkuvõttes: ES3 osta ei soovita, Ninebot G30 Max jättis väga halva mulje, tänu just kaalule ja täisrehvile. Kindlasti sellele mitte täisrehvi panna!
Tuule ratta võiks osta, kui oleks müügis, umbes 700€ võiks maksta selle eest. Aga muidu soovitan pigem võtta M365 või M365 Pro, parima
mugavuse, turvalisuse ja hinna/kvaliteedi suhtega asi.
Birdi oma ei ole veel proovida saanud, aga kardan, et ta kipub sinna ES3 kanti jääma.
|
|
Kommentaarid: 211 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
26.06.2020 13:40:55
|
|
|
IceUul kirjutas: |
Birdi oma ei ole veel proovida saanud, aga kardan, et ta kipub sinna ES3 kanti jääma. |
Ma mingi hetk proovisin - vähemalt see konkreetne isend oli ka kehvade piduritega. Tagumine pidur võttis väga kehvasti ja kuna enamus pidurdamisest tuli seega esirattal ära teha (ja kuna on tegu meh. piduretga), siis erinevalt siin palju kirutud ES'ide el. pidurist, pidi üsna tähelepanelik olema, et blokki ei laseks.
Tuule osas 100% nõus! Väga ägedad aparaadid!
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
raul141
HV veteran
liitunud: 17.05.2003
|
26.06.2020 14:34:59
|
|
|
Siin siis vene keele s PRO- l tuntud vead , mis välja tulevad, arvata osa saab ise ka parandada. aga noh teistel massinatel arvata ka vigu. Venelased remondivad, aga läänes visatakse nurka arvata, kui miskit ei tööta.
https://www.youtube.com/watch?v=2R9WPboe-Mg
_________________ dell somm ding mi poi |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
Realist
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.11.2001
|
29.06.2020 09:46:54
|
|
|
Mis võiks viga olla? Tagumine rehv tühjeneb st ca 24t hoiab õhku sees ja siis pehme. Kuna suht aeglaselt õhk väljub siis, mis võiksid variandid olla mida uurima hakata. Ventiil, rehv ise? Ratas suht uus nii, et sellist jama nagu autorehvidel mõnikord, et veljeäär roostetab ja sealt lekib, ei ole.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
29.06.2020 10:00:11
|
|
|
Realist, kruvi rehvis?
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
29.06.2020 10:19:48
|
|
|
Võta alt ja viska pöidapidi vette. Vahel piisab ka fairivee peale pritsimisest.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
29.06.2020 10:25:01
|
|
|
rex kirjutas: |
Eks ta mõni Inokim vms ole. Just selliste sõitjate pärast seadusi selga väänataksegi. 70-ga ilma kiivri ja muude kaitsmeteta autode vahel. Hetkel (veel mõned päevad) lubatav ka joobes sõitmine. Vastutuskindlustust pole. Reaalselt peaks selline sõiduk A-kat-i alla käima. Järgmisest kuust alates võtab politsei sellised rajalt maha. |
Jah, aga seadus ei võimalda asja mitte mingil moel registreerida, sest puudub iste. Ehk isegi parima soovi korral seda legaalseks ei saa.
Ja seadus ei taha aru saada, et jalgrattaga sõidetakse kiiremini kui 25km/h.
Realist:
Rehvi leket kontrollitakse ämbris. Pane rehv osati vette ja oota, küll sa mullikesi nägema hakkad.
EDIT: jah, fairyveega saaks ka.
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
29.06.2020 13:39:42
|
|
|
Kui on väga väike auk (tühjeneb 24h), siis ei pruugi vees (rääkimata Fairy'ga) probleemne koht välja tulla...
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
29.06.2020 13:47:50
|
|
|
Mingi kuu-kaks tagasi võtsin just autorehvi ette, kuna jooksis nii 2-3 päevaga 2,5 > 1. Alt ära, garaažis pritsipudelist fairivesi peale ja mullitas ilusti. Kruvitüügas välja, nöör sisse, alla. Mõne päevaga jälle tühi. Sama protsess, nael ka välja, alla, ok. Ehk isegi kui üks koht käes, tasub alati kogu pind üle käia, kuna ei pruugi ainult üks leke olla.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
Realist
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.11.2001
|
29.06.2020 13:53:18
|
|
|
Autol saan aru kruvi rehvi sõitmisest, aga tõuksi puhul tundub päris sürr. Aga jah lekib vaikselt oma 90kg-ga peal sõites ei toimu mingit kiiremat leket
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
29.06.2020 15:50:03
|
|
|
Tubeless võib vabalt ikkagi ka velje servast lekkida. Pilukad on sinna mingi valujäägi või muu rämpsu vahele jätnud ja ongi olemas. Ventiil võib ka lekkida. Internetis raske täpsemalt diagnoosida, lase mullivesi peale või vii remonti ja maksa arve ära.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
|