praegune kellaaeg 21.06.2025 20:15:30
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
tomson
HV veteran

liitunud: 22.08.2003
|
16.05.2004 15:51:58
ATI Artifacteon 9200 |
|
|
probleem: mängudes Unreal Tournament 2004 ja America's Army: Operations viskab mõnedes map'ides pildi ühel hetkel suureks artifact'iks. näiteks panen käima UT2004 ja võtan Game Type'ks Assault või Onslaught (mõlemal on map'id võiks öelda väga suured) ning hakkan mängima, ühel hetkel viskab pildi fullscreen kaleidoskoobiks ning kui ma ESC vajutan siis menüü küll tuleb ette, kuid kursor liigub mega aeglaselt, vajutades mingi imevalemi läbi Forheit ja jõudes tagasi peamenüüsse on asi jälle korras. hakates uuesti mängima toimub kõik uuesti, kuid seekord tuleb suur artifact varem. samas väikeseid Deathmatch map'e võiks kasvõi terve päev mängida, midagi ei juhtu. America's Army'ga on lugu selline, et artifact'iks viskab ka, kuid ainult kindlates map'ides.
my guess: võiks arvata, et kaart kuumeneb üle, kuid seda nagu eriti uskuda ei tahaks, sest lollakate penskarite tõttu on küte majas väljakeeratud (nad ei taha maksta) ning toas on märgatavalt külm. talvel kui küte sees oli siis CPU oli idle's 43 - 44, nüüd on 36 - 38, võib-olla hakkab lihtsalt kaart otsi andma
riist- ja tarkvaralinekeskkond:
videokaart: Sapphire Atlantis Radeon 9200 64MB DDR, 250/200, 128-bit mem (PN# 1024-2C13-02-SA)
emaplaat: Abit KV7 with VIA Technologies, Inc. KT600
BIOS: AGP speed 8x, FastWrites Enabled
OS: GNU/Linux 2.4.22-1.2188.nptl (Fedora Core 1 + updates)
graphics driver: ATI Proprietary Linux Driver 3.7.6 for XFree86 4.3.0 (FireGL)
väike pilt kah kaardist
jah, see kaart läheb mängides kuumaks, isegi väga kuumaks, seda käppides UT2004 ajal pole mingi probleem vill saada näpu otsa
vot selline lugu siis. kaart on üldiselt plaanis väljavahetada mingi GeForce FX 5700 vastu või millegi sarnase, kuid mõnda aega peab sellega elama veel.
mis pakute välja, milles probleem?
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
.:MDK:.
HV veteran

liitunud: 24.12.2002
|
16.05.2004 15:56:53
|
|
|
aga pane ajutiselt mingi suva vent peale puhuma ja proovi siis mängida?
_________________ Experience is gained immediately after it is needed. |
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
96 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004

|
16.05.2004 17:37:49
|
|
|
Alustuseks keela FastWrite ära. See ei meeldi ATI Radeon kaartidele ja väidetavalt ei mõjuta nende puhul ka kiirust.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
tomson
HV veteran

liitunud: 22.08.2003
|
16.05.2004 18:47:21
|
|
|
ok, FastWrites keelasin ära, midagi ei muutunud, HV'st muidu tõesti välja tulnud, et FastWrites ei ole ATI'le hea, kuid samas ametlik tugi on olemas, vahet pole, olgu siis Disabled
kõrge temperatuuri jätaks välja mitmel põhjusel: sõbral oli barebone (IBM A40), milles oli sees passiivse jahutusega Radeon 9000 PCI ning samal ajal kui toas oli 30 kraadi sai mitu tundi mängitud GTA 3'e, kaart läks nii tuliseks, et isegi korpust ei tahtnud katsuda ning kui võtta konkreetselt Radeon 9200 siis sellel ongi ATI spec'is ettenähtud passiivjahutus, kuid eks ma proovin mingi vendiga kui ma mõne kuskilt saan
veel on veider see, et artifact'iks viskab pildi ainult kindlate map'idega, teisi võibki jääda mängima... jah, ma olen teinud reinstalli
siin siis väike pilt kah:
America's Army: Operations 2.0.0a
väike mõte käis läbi ka sellest, et äkki Linux või draiverid kalavad, kuid see ei seleta seda, et teised map'id ideaalselt töötavad
kas on võimalik, et see on mingi efekt (GL Extension), mida osades map'ides kasutatakse ja osades mitte? või äkki saab mingi mälu täis?
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
traks
HV Guru
liitunud: 07.03.2002
|
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
304 |
|
tagasi üles |
|
 |
devean
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.02.2003
|
16.05.2004 19:21:11
|
|
|
ainult nende mängudega kalab?
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
tomson
HV veteran

liitunud: 22.08.2003
|
17.05.2004 00:34:38
|
|
|
devean kirjutas: |
ainult nende mängudega kalab? |
jah, tegelikult need üks sama mäng, America's Army ja Unreal Tournament 2004 on sama 3D mootori peal, Quake III Arena jookseb puhtalt, probleeme ei ole ega tule ka mitu tundi mängides, sama asi ka RTCW'ga, probleeme pole
kõige imelikum ongi just see, et osasid map'e võid tundide viisi mängida (UT2004 Deathmatch) ning osasid mitte (Onslaught), America's Army's viskab ühes map'is artifact'iks kohe peale seda kui see map algab
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|