Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
danny
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.01.2006
|
16.11.2021 01:47:27
Monitori surnud piksel & garantii |
|
|
Tere.
On kellelgi Benq monitoriga kokkupuuteid garantii osas?
Monitor täiesti uus ja keskel surnud piksel, ostetud arvutitargast.
Mudel: benq xl2456k
(suured pildid)
Spoiler
Piksli asukoht keskel kursori kõrval.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Dev Grex
HV Guru
liitunud: 29.07.2012
|
16.11.2021 08:58:49
|
|
|
Üksik vigane piksel ei lähe tavaliselt garantii alla. Monitori dokumentides peaks olema informatsioon selle kohta.
|
|
Kommentaarid: 343 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
293 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
16.11.2021 10:33:48
|
|
|
Kui netist ostsid siis saab 14p jooksul tagastada, kui ei siis tuleb leppida.
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
danny
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.01.2006
|
26.11.2021 12:01:31
|
|
|
Ei taha jännata "toon tagasi, ei sobinud poliitikaga".
Minu jaoks tegemist nagu katkise tootega (huvitava faktina toon välja, et kui viimati ostsin uue monitori ~5a tagasi Asus 144hz kallim toode siis sain samuti katkise monitori, siis olid monitoril triibud 3 tk, garantiiga sai korraliku sõda peetud, garantii spetsialist soovitas kasutada hdmi kaablit, kuna viga oli ainult displayporti kasutades, saatsin sinna samusesse ja lõpuks võitlesin uue monitori välja.
Tulles teema juurde tagasi ja uurides natuke leidsin sellise asja https://www.benq.eu/content/dam/b2c/en-cee/policy/EN%20BenQ%20LCD%20Monitor%20Dead%20Pixel%20Policy%20v1.pdf
Seal toob välja:
Mul jääb see "lärakas" sinna kekmisse alasse.
EDIT:
Ajan siin asja veel ja sai saadetud pöördumine arvutitarka T 12.11.21 ja otse AS Fujitsu Estonia N 18.11.21
Saatsin neile mõlemile sama sisuga kirja koos piltidega ja vastanud on ainult AS Fujitsu Estonia(19.11.21):
Tere,
Palun tooge seade meile.
Uute alles ostetute puhul vahetab BENQ harilikult seadme välja aga otsus tuleb BENQ poolt.
Viin neile monitori ja vaatame mis saab edasi.
E: 26.11.21
Teistele teadmiseks.
22.11.21 Viisin seadme otse Fujitsu Estonia.
Täna tulivastus:
Remont on lõpetatud.
Tehtud tööd: Asendatud uuega
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
kreisa
HV kasutaja
liitunud: 01.08.2008
|
26.11.2021 12:48:01
|
|
|
Tänan jagamast.
Äärmiselt nõme on, et AT ei soostunud murega tegelema - see on tegelikult 100% nende asi see korda teha.
Kuidas nüüd seis jääb, sulle jääb ju ainult vana monitori ostudokument- mille alusel ja kelle kaudu selle uue monitori garantii siis kehtib? Ainult Fujitsuga seerianumbri alusel saad asju ajada?
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
|
1dumbpcuser
HV Guru
liitunud: 05.03.2002
|
26.11.2021 13:02:24
|
|
|
kreisa kirjutas: |
Tänan jagamast.
Äärmiselt nõme on, et AT ei soostunud murega tegelema - see on tegelikult 100% nende asi see korda teha.
Kuidas nüüd seis jääb, sulle jääb ju ainult vana monitori ostudokument- mille alusel ja kelle kaudu selle uue monitori garantii siis kehtib? Ainult Fujitsuga seerianumbri alusel saad asju ajada? |
No kui peaks uuesti probleeme tekkima, siis tuleb ilmselt uuesti pöörduda Fujitsu-sse, mitte AT-sse
_________________
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
danny
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.01.2006
|
26.11.2021 13:05:19
|
|
|
kreisa kirjutas: |
Tänan jagamast.
Äärmiselt nõme on, et AT ei soostunud murega tegelema - see on tegelikult 100% nende asi see korda teha.
Kuidas nüüd seis jääb, sulle jääb ju ainult vana monitori ostudokument- mille alusel ja kelle kaudu selle uue monitori garantii siis kehtib? Ainult Fujitsuga seerianumbri alusel saad asju ajada? |
AT teema jah 100% aga oma aja ja närvide säästmiseks pöördusin otse Fujitsu poole kuna AT mu meilile ei vastanud. Ja sellest ainukesest tilgast mu karikasse piisas, et AT-ga edaspidi mitte tegemist teha, on sada muud kohta.
Garantii kehtib ostudokumendi alusel ja e-maili alusel milles teostatud tööde kohta info olemas Fujitsu poolt. Ja hea meelega ajan otse Fujitsuga asju.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
26.11.2021 14:03:03
|
|
|
laurx kirjutas: |
fujitsu teostab neile garantiid. nemad vastavadki. |
Kordan siinkohal üle, kuigi enamik peaks seda niigi teadma:
De facto vastab hooldustööde teostaja, aga de jure vastutab müüja, kui ostja on eraisik ja müüja jur isik.
Müüjast on mugav saata ostja otse hooldaja poole pöörduma, kuigi seaduse järgi pole see korrektne käitumine.
Hooldustööde teostaja ei vastuta seaduse järgi ostja ees toote probleemide korral, müüja vastutab.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
danny
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.01.2006
|
26.11.2021 15:29:10
|
|
|
laurx kirjutas: |
fujitsu teostab neile garantiid. nemad vastavadki. |
No kui ma ikka kirjutan @arvutitark.ee mailile siis vastavad ikka sealsed indiviidid mitte keegi kolmas osapool.
Ega poed kui edasimüüjad kel puuduvad vastavad volitused tootja poolt, ei teostagi garantiitöid.
Aga monitor käes, minu üllatuseks ei tehtud paneeli vahetust vm, vaid tuvastati viga ja anti kogu karp uue sisuga
Lisaks veel... peale tänaseid postitusi kontakteerus minuga ka Arvutitark ja vabandas.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
arny
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.01.2012
|
26.11.2021 17:44:32
|
|
|
Mul vist paar korda olnud kus garantii osas on olnud mõistlikum otse tootjaga asju ajada kui müüjaga ja seda lihtsalt kiiruse mõttes. See aeg mis kulub müüjal sinu asja saatmisega edasi kuhugi mis saadab selle edasi kuhugi jne saad ise saata asja otse tootjale ja ennem tagasi kui müüja selle teele oleks pannud. AT vist korra selline asi olnud kui toitekas paugu tegi muidu ei ole garantii osas AT midagi ette heita.
_________________
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
26.11.2021 19:26:16
|
|
|
arny kirjutas: |
Mul vist paar korda olnud kus garantii osas on olnud mõistlikum otse tootjaga asju ajada kui müüjaga ja seda lihtsalt kiiruse mõttes. See aeg mis kulub müüjal sinu asja saatmisega edasi kuhugi mis saadab selle edasi kuhugi jne saad ise saata asja otse tootjale ja ennem tagasi kui müüja selle teele oleks pannud. AT vist korra selline asi olnud kui toitekas paugu tegi muidu ei ole garantii osas AT midagi ette heita. |
Kui kõik läheb hästi... siis on loomulikult kiirem suhelda hooldaja või tootjaga ja maksimaalselt lülisid vahele jätta.
Aga kui läheb vaidluseks siis tootja (viidates enda dikteeritud garantiitingimustele) ja hooldaja (üldse millegi eest seaduse järgi ei vastuta kui sul praak toode) võivad käed puhtaks pühkida ning sind rahulikult pikalt saata, müüja on ainuke kellele saab Tarbijakaitseameti seaduse alusel kaela saata ja nõuda oma õiguste kaitset.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
arny
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.01.2012
|
29.11.2021 09:50:15
|
|
|
Jah aga tihti lugu on tootja garantii pikem kui müüja oma, et siis pole tarbikaitsel tähtsust enam. Müüjatel max 2a vist garantii aga tootjatel tihti 3a või 5a jne siis ei jäägi muud üle kui tootjaga suhelda. Mul seasonicu toitekaga oligi nii, et veidi üle 2a oli AT ostust möödas aga tootja garantii oli 10a. Pidingi otse tootjaga asju ajama sest müüja poolne garantii sai ennem läbi. Vist oleks saanud ka nende kaudu ajada kuidagi aga siis vist oleks pidanud neile mingit vahendus tasu maksma, ei mäleta enam aga oleks ka loogiline olnud.
_________________
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
07.12.2021 18:19:12
|
|
|
sellepärast ongi asjadel 1 aasta pretensooni firmad üritavad igal võimalusel sind pikalt saata. Tegelt peaks olema poe poolene garantii 2aastat mille jooksul peavad välja vahetama kobinata.Ja vahetama peavad ka siis kui viimasel päeval viid neile.
See pretensoonikas on tarbijakaitsest pääsemine millega ostjale kott pähe tõmmatakse. Enam poodidel polegi peale pretensoonika muud asja ostad oled sellega nõustunud milllega pood sulle kotti pähe tõmbab. Sellepärast ostekse rohkem juba väljamaalt kui eestist. Monitori on märksa raskem neti kaudu saada ega neid igapäev ei vaheta ka.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
08.12.2021 12:51:10
|
|
|
Veidi segamini on siin mõisted: pretensiooniesitamise õigus ja garantii.
Pretensiooniesitamise õigus:
Seaduse alusel 2a, kui ostja on eraisik, kes ostab juriidilise isiku käest siis automaatselt kehtib. Juriidilised isikud omavahel peavad lepinguliselt kohustusi reguleerima.
Esimesed 6 kuud eeldatakse, et probleem oli juba ostes olemas ning kui müüja väidab vastupidist (et klient on lammas ja lõhkus ära) siis peab müüja seda tõestama.
Viimased 1,5a on tõendamiskohustus kliendil. Kui müüja ütleb, et klient on lammas (näiteks lõhkus ära vale kasutamisega) siis peab klient hankima ekspertiisi (mis tagantjärgi ideepoolest hüvitatakse) ning tõestama, et pole lammas.
Garantii:
Garantii annab ja selle tingimused seab müüja või tootja, tarbijakaitse garantii teemadel ei reguleeri. v.a. nõue, et garantii ei tohi kitsendada kliendi õiguseid.
Garantii ei tohi tarbija õiguseid piirata, tohib ainult pakkuda täiendavaid eeliseid.
Näiteks: 1a garantii võib olla, kuid see ei mõjuta kuidagi kliendi 2a pretensiooniesitamise õigust.
Kui pöörduda müüja poole oma probleemi lahendamiseks siis tuleb olla täpne - kas pöördud pretensiooniesitamise õiguse alusel või garantii alusel.
Garantii alusel pöördumisel on müüjal kohati (sõltuvalt konkreetse toote garantiitingimustest) palju lihtsam pikalt saata klienti.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
|