RPG. Vampiirid. Maagia. 14 sajandi kesk-Euroopa.
The Blood of Dawnwalker is the first chapter of Rebel Wolves' brand new role-playing saga – a single-player open-world dark fantasy AAA RPG with a strong focus on story and narrative.
tsitaat:
“Inspired by classic RPGs, we want players to feel the sense of urgency in an open world game.
There are multiple approaches to saving Coen’s family with no clear division between main and side quests, you decide on how you spend the time.
Time is a resource and with each quest progressing its passage, it is impossible to complete all stories and arcs before the dreadful deadline, making each playthrough unique.
We call it a narrative sandbox.”
Persona seeria on näiteks sarnase ajalimiidiga.
Ma pole eriti suur fänn. Kindlasti hoiab see mängijat kindlal kursil ja mängija ei kaota ennast maailma ära. Teiselt poolt ei taha paljud mängijad mänge mitu korda mängida. ... Väljendaks ennast nii. Selleks, et mängu mitukorda mängida peavad kõik mängu elemendid olema suurepärased.
Loodetavasti ei eksita siis põhimõtte vastu, mis olevat veaks olnud Vampyr mängus -
- vampiir peaks lihtsurelike seas olema "pooljumal" mitte hullult võimlema ja higistama,
et lihtsatest pätikampadest jagu saada.
Teine küsimus - kuidas võitlus lahendatakse? Kas loevad statsid või pulditampimine? _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
vampiir peaks lihtsurelike seas olema "pooljumal" mitte hullult võimlema ja higistama,
et lihtsatest pätikampadest jagu saada.
Kahjuks ikkagi nii vast on On ju ka igast teistes mängudes sellist gringe bullshetti. A'la Robocopis ei peaks ju mingid tongipüssiga tolgused üldse mingit ohtu kujutama, Star Warsis peaks olema sedasi, et valgusmõõgaga mats ja vastane kukub aga reaalsus see, et nüpeldad pool tundi mingit konna kuskil põõsas jne. Plot junõu
Persona seeria on näiteks sarnase ajalimiidiga.
Ma pole eriti suur fänn. Kindlasti hoiab see mängijat kindlal kursil ja mängija ei kaota ennast maailma ära. Teiselt poolt ei taha paljud mängijad mänge mitu korda mängida. ... Väljendaks ennast nii. Selleks, et mängu mitukorda mängida peavad kõik mängu elemendid olema suurepärased.
Tundus päris äge see trailer ja teema... aga see mõttetu ajaliimidi värk on kindlasti paljude jaoks turn off ehk siis mitte selle mängu ost/mängimine .... täielik mõttetus millega see mäng põhja lasta. See on minu arvamus
Gap, ma arvan, et see pole mingi turn-off, sest see pole siiski kivisse rajutud ajalimiit. "To clarify, the time mechanics, which Rebel Wolves considers a core element of the game's narrative sandbox, will only move forward when you actually complete content to avoid stressing players too much."
Tõenäoliselt ainult main-quest veidi teist laadi lähenemisega. Pakun, et seal on ka vaba open world ilma limiidita. _________________
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.