Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
parm
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.11.2004
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
infidel
HV kasutaja
liitunud: 31.01.2004
|
26.03.2019 10:52:41
|
|
|
Ammu pole linnaehitusmänge näppinud, aga võtsin prooviks ligi. Peamiselt ägedate masinate pärast. Ja jäin kinni. Nüüd on viimanegi vaba aeg läinud
Early Access värk, nii et ideaalne veel pole. Rongid kipuvad väga tupikuisse või omavahel kokku sõitma, teed moodustavad ristmike asemel kahtlasi kurve ja nii edasi. Üldmuljet see eriti ei häiri. Positiivse poole pealt tuleb kindlasti välja tuua seda, et soovi korral saab suure osa mikromanageerimist (energiamajandus, haridussüsteem) välja lülitada.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
Aix
HV Guru
liitunud: 02.06.2004
|
10.06.2019 13:15:24
|
|
|
infidel kirjutas: |
Early Access värk, nii et ideaalne veel pole. Rongid kipuvad väga tupikuisse või omavahel kokku sõitma, teed moodustavad ristmike asemel kahtlasi kurve ja nii edasi. |
Soviet style, pigem - feature
|
|
Kommentaarid: 397 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
332 |
|
tagasi üles |
|
|
kaspar00
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Jaan700
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2007
|
11.06.2019 20:29:49
|
|
|
Lagi pela
Julgen soovitada. Mäng täpselt nii diip kui ise teed selle omale. Võid mängida nii nagu Transport Tycooni või midagi factorio/cities skylines vahepealset.
Lisaks, et early accessi bugid teevad mängu mõnusalt sovietilikuks. Kohati on keerukas normaalseid liiklussõlmesid moodustada
_________________ |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
kaspar00
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
25.06.2019 21:05:38
|
|
|
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
02.07.2019 17:56:33
|
|
|
On see üldse mängitav või tasuks oodata full version ära?
_________________ PS4 PSN: markomoisa |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
kaspar00
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
23.12.2019 17:29:57
|
|
|
firemark kirjutas: |
On see üldse mängitav või tasuks oodata full version ära? |
On küll. Liigagi - paned korraks käima ja kohe on mitmed tunnid kadund koguaeg on niipalju ehitada ja täiustada ja igat detaili peenhäälestada, et täitsa hullumaja aga väga kaasahaarav.
Kõige rohkem meenutab vana head Transport Tycooni oma olemuselt. Lihtsalt igasuguseid pisiasju mida timmida saab on sadakorda rohkem. Algul kui alustuseks antud raha veel jätkub siis ehitad suvalt.. natuke
hiljem vaatad igat senti ja püüad kõike optimeerida (tomib!)
See et ta *early access* on tähendab antud mängu puhul pigem seda, et nad plaanivad sinna igasuguseid asju kõvasti veel lisada. Aga see osa mis juba olemas on töötab küll kenasti. Võibolla oma loomult
natuke puiselt, mis ehitust puudutab.. aga mitte otseselt vigaselt, ei häiri. mingi 20h olen mängind ja ainutl 1 crash, aga kuna pidevalt on autosave siis ei juhtund ka sellest midagi. Graafika maha keerata siis töötab ka väga tagasihoidlikul läpakal.
Ma vaatasin enne mängima hakkamist natuke selle tüübi gameplay videosid ka: https://www.youtube.com/watch?v=6nNzFwbwSIg et nagu väike tutorial vms. Kuna ega seal mängus endas mingeid õpetusi pole.
Muidugi kes varem igasugu Tycoone mängind on ampsab ilmselt mingi ajaga enamus trikke niikuinii läbi ka ise.
EDIT:
päris ägedad täiendused transpordi alal tulemas
https://www.youtube.com/watch?v=HPW4mMuo4TA
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
kirjumega
HV veteran
liitunud: 25.10.2014
|
23.12.2019 18:17:39
|
|
|
Steamis hetkel -30% 15,39€.
|
|
Kommentaarid: 127 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
115 |
|
tagasi üles |
|
|
KrikU
HV veteran
liitunud: 14.12.2001
|
30.12.2019 21:21:28
|
|
|
Transport Tycoon oli teema küll, sel iidsel teosel oli ka multiplayer võimalus mida antud mängus ei paista, kuid no kus sa ikka neid inimesi leiad kui tänapäeval miljon mängu mida mängida netis. Koduka järgi ei ole ka planeeritud seda
Kuna kaspar00, on päris vanakooli HV kasutaja siis meelitab kirjeldus asja kallale asumist igatahes küll 3d tundub väga äge videote järgi.
Uuendusi tundub, et tuleb veel. Leidsin beta foorumi ning väga aktiivne igapäevane arendus käib, viimased hotfixid on lausa keset jõulupühi tulnud
Niisiis nädalavahetus võttis 35 tundi seda mängu enda alla Väga meeldib aga muidugi on tegu algfaasis asjaga. Hakkasin kohe test versiooni mängima, fps on parem ja võimalusi rohkem ning farmid töötavad paremini.
Aegajalt on crash to desktop tüüpi kokku jooksmised. Esimene maailm läkski mul nõnda, et ka save game loadimine crashis. Tasub auto-save ikka peal hoida. Õnneks oligi see õppimise faas ja edasi sai palju rutem esimesed asjad tehtud. EDIT: Kuna saatsin dev-idele oma vigase save faili siis nüüd tuli e-mail, et fix tehtud ja saan jätkata soovi korral
Minu jaoks on pidevalt ruumi puudu, et ehitisi omavahel ära mahutada. Tehaste vaheliste otse ühenduste forklift teede tegemine on ka tohutu peavalu, sest alati peab olema ka vahel forklift garaaz ning need teed ei tohi liiga pikad olla. Tavaliste teede ehitus ajab aegajalt väga närvi kui mingit ühendust ei saa tehtud kuna maa on veidi viltu näiteks. Korralik nikerdamine on sellega, sama teema ka konveierlintidega kivisöe- ja rauamaagi transportimiseks. Construction office kontseptsioon on väga lahe ning avastasin selle alles hiljem, kuigi tutorialit tegin algul. Niikuinii on selle jaoks tarvis enamik tooraine tehaseid püsti panna samas. Ainuke asi mida selle variandiga ei õnnestunud ehitada on teed - millegipärast ei ole piisavalt teetöölisi kunagi võtta kuigi tooraine vedeleb ammu ehitusel ootamas töölisi Ehitiste puhul saab ka kõrval elamutest rahvast sinna objektile tööle suunata mida teede puhul ei saa. Tihti tuleb elektriliinide vedamisel vigu, mida parandada vaja, samuti on jama siis kui näiteks vead autoga toorainet kohta kuhu enam seda ei mahu ja siis sõidab auto täislastis edasi-tagasi. Ilmselt peab mingi warehouse-ladustamisplats laadse vahe asja selleks tegema - sealt võib juba näiteks asju eksportida, et raha teenida.
Kõige nõmedam on aga hoopis toiduga manageerimine kui üritada isemajandavaks minna. Otsi neid poode ja kaubikuid mööda kaarti (mööda list shops/trucks tabelit) kuhu siis neid saata jms. Õudne mikromanagement mis vajaks sarnast Office varianti nagu majade ehitus. Sellest on ka juba Steami foorumis räägitud - https://steamcommunity.com/app/784150/discussions/0/1770385542785832067/
Hetkel lahendasin selle nõnda, et kuna vilja kasvatus on tõsiselt nüri ning sesoonne teema siis hakkasin toidu asemel vilja importima ja toidulaod on täis, seega nõudlus rahvale täidetud
Jube põnev on
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
31.12.2019 16:14:12
|
|
|
Just proovisin hetk tagasi esmakordselt mängida. Täitsa omapärane mäng on, soovitan proovida.
_________________ PS4 PSN: markomoisa |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
KrikU
HV veteran
liitunud: 14.12.2001
|
25.02.2020 17:14:45
|
|
|
Lõpuks ometi on 0.8x mänguversioon ametlikuks tehtud - palju uut kraami
Täna tuli nende FB lehel uudis seoses tuumaelektrijaama tulekuga mängu, koos oma ressursiahelatega mis tunduvad esialgu kitsalt ainult tuumajaama tööks vajalikud olema.
Lisaks on oodata kaubakonteinereid, lennutransporti ja aastaaegasi - hooneid on vaja kütta. Muus osas saab arenguid jälgida Trello lehel
150+ tundi veedetud selle mängu kallal praeguseks. Kolmas projekt on see millega siiani mängin.
Peale peamiste toodanguahelate ja muus osas mängu mehaanika selgeks tegemist otsustasin suhteliselt kiirelt ja kõiki mängu pakutavaid tooraineid kasutades võimaluse panna käima kasumit toov majandus. Selleks kasutan hassle free võimalust "very easy" raskusaste kuid raha on reaalselt ja alustasin 10M rublaga.
Kõige ressursi ja tooraine mahukam tootmine on ilmselt teras - vaja on sisendiks väga suurt hulka rauda ja sütt ning tehases saab käia kuni 500 töötajat - ainult ajutised suurte ehitiste ehitusplatsid võimaldavad korraga rohkem töötajaid.
Mul hetkel terase tehase söe nõudluse jaoks on söemaardlas mägedes selleks kokku 4 kaevandust ja iga kaevandus võimaldab kuni 220 töötajat ning veel on veidi varu terase tehase söe impordi maksimumini. Teras töödeldakse "mechanical components" toodeteks ja on siis peamiselt eksport artikliks.
Teiseks ekspordi artikliks mängu edenedes olen teinud elektroonika. Selle tootmiseks on vajalik ahel pisut pikem kuid tehastes on vaja vähem töötajaid. "Chemicals" toote jaoks tuleb muidugi meeletult selle tehaseid teha kuna ühe tehase toodangumaht on üliväike.
Hetkel impordin kogu vilja mis vaja. Viljapõldude ja farmidega majandamine on eriti aeglane resursiahela alguse mõttes. Vilja on vaja külvata, lasta kasvada ning seejärel koristada. Toodangut tuleb peale hooti ning kogu maa ära toitmiseks on vaja palju farme ja väga suuri alasi põldude tarvis.
Tegin video ka praegusest projektist:
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
Jaan700
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2007
|
27.02.2020 13:29:14
|
|
|
Ise mängin -hardmode- võtmes. Linna alustan uuel kaardil piiri kõrval. Ühtegi ressurssi "auto-buy" ga ei osta. Kõik toorained peavad veokad piiripoest ise ostma ja kohale tassima. Vajadusel tuleb raha juurde laenata. Soovitan, annab mängule hoopis teise hingamise. Proovi sedasi "sustainable" asja ehitada
_________________ |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
KrikU
HV veteran
liitunud: 14.12.2001
|
27.02.2020 17:57:41
|
|
|
Jaan700 kirjutas: |
Ise mängin -hardmode- võtmes. Linna alustan uuel kaardil piiri kõrval. Ühtegi ressurssi "auto-buy" ga ei osta. Kõik toorained peavad veokad piiripoest ise ostma ja kohale tassima. Vajadusel tuleb raha juurde laenata. Soovitan, annab mängule hoopis teise hingamise. Proovi sedasi "sustainable" asja ehitada |
Ühesõnaga hakkasid kohe COSMONAUT MODE variandiga peale
Ei väga vinge, algul võtab ainult oma ressurssidega ehitamine korralikult aega sellisel juhul ja eks mängu kulgedes ka ikka neid momente mitmeid kui mingi üksik asi takistab kogu asja kiiresti valmimast - a suva, laksin kiirelt auto buy'ga ära, ei viitsi ju oodata
Piiripoest ostmisel jäävad ära transpordikulud mis autobuy'ga kohe otsa pannakse, samas pead hoolitsema, et veokitele oleks bensukates kütust saadaval, mida omakorda algul peab niikuinii piiripoest esialgu ostma kuniks oma nafta rafineerimistehas püsti.
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
Jaan700
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2007
|
27.02.2020 23:12:37
|
|
|
KrikU kirjutas: |
Spoiler
Jaan700 kirjutas: |
Ise mängin -hardmode- võtmes. Linna alustan uuel kaardil piiri kõrval. Ühtegi ressurssi "auto-buy" ga ei osta. Kõik toorained peavad veokad piiripoest ise ostma ja kohale tassima. Vajadusel tuleb raha juurde laenata. Soovitan, annab mängule hoopis teise hingamise. Proovi sedasi "sustainable" asja ehitada |
Ühesõnaga hakkasid kohe COSMONAUT MODE variandiga peale
Ei väga vinge, algul võtab ainult oma ressurssidega ehitamine korralikult aega sellisel juhul ja eks mängu kulgedes ka ikka neid momente mitmeid kui mingi üksik asi takistab kogu asja kiiresti valmimast - a suva, laksin kiirelt auto buy'ga ära, ei viitsi ju oodata
Piiripoest ostmisel jäävad ära transpordikulud mis autobuy'ga kohe otsa pannakse, samas pead hoolitsema, et veokitele oleks bensukates kütust saadaval, mida omakorda algul peab niikuinii piiripoest esialgu ostma kuniks oma nafta rafineerimistehas püsti. |
Cosmonauti jepjep , mäng jookseb enamus ajast 2x peal. Ma ootamise tõttu alustan mängu medium papi peal. Muidu kipun kohe laenu võtma ja ei jõua basic asju veel ära coverdada või parimal juhul coverdan ära aga peab pikalt ootama ennem kui midagi "valmis" saab.
Mingisugust head raudtee mod'i pole proovinud? Sellist millega kannataks normaalselt igasugu ristuvaid rööpaid sobitada, nagu T junction 1=>2 jne..
_________________ |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
striker13
HV Guru
liitunud: 03.10.2005
|
29.02.2020 12:07:48
|
|
|
Ilmselt olen lihtsalt midagi märkamata jätnud, aga kas inimesed oskavad bussipeatusi kasutada, et jõuda oma kodust näiteks poodi, kinno jne et soove täita?
Olen teinud mõned majad tööstuspiirkonna lähedale, aga kurdavad koguaeg, et ei saa kasutada ühtegi teenust. Samas buss läheb kohe maja kõrvalt nn linna, kus kõik teenused lähedal.
Ei tahaks mõne maja kohta alati jälle uut linna ehitada, et inimestel oleks teenused paarisaja meetri kaugusel.
_________________ Sarcasm is just one of the many services I offer to people who ask stupid questions. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
|
KrikU
HV veteran
liitunud: 14.12.2001
|
05.03.2020 19:50:31
|
|
|
Rahvas ootab bussipeatuses max tund aega - seda saab uurida kui hiirega liikuda üle inimese ikooni bussipeatuses. Maksimaalne sõiduaeg omakorda on 4 tundi. Kui selle aja jooksul soovitud teenuste või töökohani ei jõua, tekivad erinevad puudujäägid mida kortermajade pealt saab uurida. Hetkel niiöelda tagasi sõitmist ei ole vaja teostada, peale tööd või muu koha külastust tekib inimene oma koju tagasi. Sama lugu kui eelnevatel põhjustel jäi sihtpunkti käik ära.
Soovitav on vahemaa üle vaadata või panna rohkem busse liini teenindama
Tööstuspiirkonnas pole otstarbekas üldse maju teha, eriti kui saastamise valik on mängus aktiivne. Enamus tööstust ei vaja üldse palju töötajaid tegelikult õnneks.
Ma toidan oma söemaardlad kahe bussipeatusega näiteks, kuna liiklus on nii tihe, et ühest ei piisanud maardla juures (bussid istusid järtsus ja travel time lihtsalt tiksus täis) - ikkagi 880 töökohta kokku 4 kaevanduse peale.
PS: Autodega transport on mängus veel algeline, kuigi auto omanik saab ise otsustada kuhu ta oma autoga sõita soovib vajaduste katmiseks, saab autos hetkel sõita ainult omanik ehk 1 inimene. Teine asi on sõidu ulatus (ühest parklast teise) mis on mängu tehniliste põhjuste tõttu hetkel veel naeruväärselt väike.
EDIT: Naistepäeva eri soodukas Steamis -20% hetkel ka kuni 09.03
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
striker13
HV Guru
liitunud: 03.10.2005
|
08.03.2020 19:03:00
|
|
|
Ise ehitamise jaoks sai ka kõik peale terase üles ehitatud. Kui nüüd ehitusel terast läheb vaja ja ise ei tooda, kas ehitusfirma ostab automaatselt piiri pealt või kuidas neile vajalik kogus materjali ette tuua?
edit: tegin laohoone ja ostsin sinna puuduva materjali, nii sai ehitama.
_________________ Sarcasm is just one of the many services I offer to people who ask stupid questions. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
|
KrikU
HV veteran
liitunud: 14.12.2001
|
09.04.2020 12:27:11
|
|
|
Just saabus korralik suur public beta update
striker13, su küsimus sai uuendusega ka kenasti vastuse - added option to purchase resources by vehicle directly on the customs
Seega ei pea transpordi tasu ostma mis autobuy'ga tuleb, kulutad kütust lihtsalt, et mant piirilt ära vedada.
Distribution office annab nüüd mängule täiesti uue vaate Saab lahti käsitsi marsruutidest, nagu varem kirjutasin on toidu laiali vedu nüüd dünaamiline ja mugav
PS: Soovitan veekord suurepärast mängu koroona ajastuks - aeg lendab super hästi karantiinis seda mängides
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
RKsilver
HV Guru
liitunud: 08.07.2005
|
14.04.2020 22:15:41
|
|
|
Sai ka nüüd teie soovituste osas soetatud mingipäev.
Jube mäng on, päevas on liiga vähe tunde.
Vägagi sõltuvust tekitav.
|
|
Kommentaarid: 172 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
3 :: |
140 |
|
tagasi üles |
|
|
KrikU
HV veteran
liitunud: 14.12.2001
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
saihtam
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2010
|
16.08.2020 20:30:00
|
|
|
Kui keeruline on mängu sisse elada, hea tutorial või pigem vaadata youtube? Linna ehitamis mängud pole uued minu jaoks aga ntks Cities Skyline.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
|
KrikU
HV veteran
liitunud: 14.12.2001
|
26.01.2021 20:59:23
|
|
|
Nii - detsembri suurem update on kohal. Lennukid, Turism, Global Events (näiteks pandeemia!), Alumiiniumi tootmise tarneahel lõpetades lennukite ehitamisega ja palju muud See on väga korralik sisulise poole uuendus. Koroonatalve puhul ideaalne ajaviide kus tunnid lendavad
Spoiler
26.01.2021 - ilmunud on ka tasuta demoversioon kõik kes sooviksid mängu proovida
https://www.sovietrepublic.net/blog leiab uudiseid mängu hetke arenduste kohta
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
d3t
HV Guru
liitunud: 14.05.2004
|
15.02.2021 10:44:55
|
|
|
saihtam, vaata tema channelit, saad abi ehk: https://www.youtube.com/c/bballjo
Aga muidu, mingit lootust korralikule graafika patchile? Mäng hea küll aga elektriliinid nii pixelated jne. Eeldan et natuke viltu asjade paigutamine käib NSVL hõngu juurde, kuid see ka veitsa häirib.
_________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne |
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
|
KrikU
HV veteran
liitunud: 14.12.2001
|
28.09.2021 22:30:56
|
|
|
d3t, jep väga hea kanal kust õppida, ise sain rongide fooride süsteemid sealt selgeks.
Graafika patchiga on kahtlane, see on kogu mängumootori teema ja kahtlane kas sealt midagi suurt uuemaks läheb enam. Võid proovida graafika control panelis erinevaid AntiAliasing meetodeid ehk.
Majad viltu? Jah see on teema nende asetamisel by default - vihje - ctrl all hoides saab täpsemalt sättida asju rohkem sümmeetriliselt üksteise suhtes
Vihjeks kuidas transpordiliinid käima saada, eriti alguses kus söe- või rauamaardlas on võimalik korraga 230 inimest tööl olla - näiteks bussiliin keskusest. Kuna elanikud eelistavad tööle saada jalgsi siis tuleb majade peal valida, et tööajal lähevad kõik töötajad vastavasse bussipeatusesse, kust nad transporditakse kohta kus vabad töökohad.
Turismi updatega tuli üks vaatetorn mis on ikka jube sarnane meie suure munamäe omaga - kas tegu tüüpprojektiga omal ajal
Spoiler
Major update taas väljas põhimängule
Spoiler
Tulnud on täpsem ajakava mängu uuendustest mis plaanis enne täismahus reliisi: https://www.sovietrepublic.net/roadmap
Pikalt oodatud oktoobri uuendused on nüüd väljas:
0.8.5.(0)1
Biggest features/fixes:
- New GUI
- Added flags to residential buildings and city/area window, which citizens are allowed to move into the building
- More vehicles moving inside buildings support (hospital, farms)
- Many tweaks for distribution offices and forklift garages
- Implemented government loyalty and secret police
- Added Orphanage
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
|