Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Uus tase klienditeeninduses: Telia infotelefon 123 pakub nüüd abi ka video vahendusel märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.08.2020 11:29:03 Uus tase klienditeeninduses: Telia infotelefon 123 pakub nüüd abi ka video vahendusel vasta tsitaadiga


PRESSITEADE - Telia klientidel on nüüd võimalus ettevõtte infonumbrile 123 helistades saada tehnilist tuge ka video vahendusel.
“Tegemist on uutmoodi lahendusega, kus meie infotelefoni tehnilised konsultandid saavad luua kliendiga videosilla, mille vahendusel näevad nad lahendust vajavat probleemi läbi „kliendi silmade“. Uus lahendus hakkab peamiselt toetama kaablite ja seadmete ühendamisega seotud küsimustele lahenduse leidmist. Kui varasemalt ei olnud meil võimalik kõne käigus lahendust leida, saatsime kliendi juurde tehniku. Nüüd saame video abil palju suurema hulga muresid distantsil ära lahendada ning see aitab optimeerida nii meie enda ressursse kui ka kliendi väärtuslikku aega,” lausus Telia Eesti klienditeeninduse arenduse juht Teet Tiisvelt.

Tiisvelti sõnul aitab täna toimiv videolahendus vältida ka otsese kontakti loomist, seda näiteks aktiivsemal viiruseperioodil, mil inimesed jäävad rohkem kodudesse ning seeläbi kasvab klientide vajadus tugiteenuste kättesaadavuse järele.



Kui klient pöördub infotelefoni 123 kaudu Telia tehnilise toe poole, otsustab konsultant sõltuvalt kliendi küsimusest, kas on vaja algatada ka videokõne. Vajaduse ja kliendi nõusoleku korral saadab konsultant kliendi telefonile sõnumi veebilingiga, mida avades on võimalik enda nutitelefoni kaamera kaudu edastada videopilti. Selle põhjal saab konsultant nõu anda ning klienti juhendada.

Kuigi uus lahendus on olnud Telias kasutusel esimesed nädalad, on Tiisvelti sõnul läinud teenuse käivitamine hästi: “Mulle meeldis, et suutsime selle lahenduse saada võimalikult kiiresti käima. Tänaseks oleme koolitanud välja juba pooled meie konsultantidest, kes kasutavad videolahendust aktiivselt iga päev, et võimalikult operatiivselt leida meie klientide muredele lahendus,” lausus Tiisvelt.

Samuti on kliendid uutmoodi teeninduskogemusega väga rahul ning üle video abi saanud klientide tagasiside on ainult positiivne.

Telia infotelefon 123 töötab argipäeviti kell 9.00-20.00, nädalavahetusel ja riigipühadel kell 10.00-20.00.

Allikas: www.telia.ee

_________________
Kommentaarid: 353 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 294
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
snakefan
HV vaatleja
snakefan

liitunud: 01.12.2003




sõnum 30.08.2020 08:55:02 vasta tsitaadiga

Enne uut taset võiks saavutada siiski rahuldava tasemega 24/7 ärikliendi teeninduse. E-R 9-17 võib vedada ja satud inimese otsa, kes saab aru kuidas Telia võrgud töötavad, väljaspool on aga tume auk. Vahet pole kas oled suur klient või väike.
Seosest turvaneti rolloutiga oli 3h üks liin pikali, 3h soovitati AIP GW'd restartida, kell 9 tuli aju tööle ja hetkega nägi, et AIP seadistus oli tänu "üüüberturvaga" maha jooksnud.

Iga pressiteadet pole mõtet pidada "uudiseks"!
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2020 13:04:59 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Iga pressiteadet pole mõtet pidada "uudiseks"!

kas mõni teine kasutab videolahendust?
esmakordne lahendus võiks kajastust saada ja see siiski on pressiteadete alafoorum, kui sa tähele ei pannud icon_smile.gif

_________________
Kommentaarid: 353 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 294
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.08.2020 08:33:29 vasta tsitaadiga

Enne tehnilise toe pakkumist peaks, tuleks, pakkuda esmalt teenust!
_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
BTK0
HV kasutaja

liitunud: 30.01.2005




sõnum 31.08.2020 21:06:05 vasta tsitaadiga

RCC kirjutas:
Enne tehnilise toe pakkumist peaks, tuleks, pakkuda esmalt teenust!


Et kõigepealt pakume teenust ja selle käigus selgub, kas suudetakse tehnilist tuge pakkuda? kopp.gif icon_lol.gif
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.08.2020 21:10:13 vasta tsitaadiga

seda teenust mida mul vaja on, sinna pole tuge enam vaja.
_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
BTK0
HV kasutaja

liitunud: 30.01.2005




sõnum 31.08.2020 21:33:40 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Kui klient pöördub infotelefoni 123 kaudu Telia tehnilise toe poole, otsustab konsultant sõltuvalt kliendi küsimusest, kas on vaja algatada ka videokõne. Vajaduse ja kliendi nõusoleku korral saadab konsultant kliendi telefonile sõnumi veebilingiga, mida avades on võimalik enda nutitelefoni kaamera kaudu edastada videopilti. Selle põhjal saab konsultant nõu anda ning klienti juhendada.


Väga hea ärimudel. Tõstaks veel mahtude hinda ja elu on lill Telial. beer_yum.gif

PS: Uus tase klienditeeninduses (Telia) on sobiv pealkiri. icon_lol.gif
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 31.08.2020 22:29:21 vasta tsitaadiga

Krt vedagu fiiber kodudesse ära, mitte ärgu tagugu raha sellistele nipsasjade arendustesse...
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oskar.r
HV kasutaja
Oskar.r

liitunud: 30.06.2007




sõnum 01.09.2020 06:13:20 vasta tsitaadiga

SirVorkars kirjutas:
Krt vedagu fiiber kodudesse ära, mitte ärgu tagugu raha sellistele nipsasjade arendustesse...

thumbs_up.gif
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.09.2020 17:25:14 vasta tsitaadiga

SirVorkars kirjutas:
Krt vedagu fiiber kodudesse ära, mitte ärgu tagugu raha sellistele nipsasjade arendustesse...


Mis imeasi see fiiber on, et seda kasutades kunagi probleeme ei teki?
Proovi sa tädi Maalile kasvõi seda seletada, mis on WAN, mis on LAN, mis on VLAN jne. ja miks on oluline juhtmed õigesse porti panna. Mõlema osapoole jaoks on sel juhul mugavam, kui saab pilti näidata ja asja telefoni teel korda. Siis jääbki tehnikutel rohkem aega fiibri vedamiseks kui ei pea tädi Maali kodus ruuteri/modemi/digiboksi juhtmeid ühendamas käima.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.09.2020 17:42:00 vasta tsitaadiga

no hv.s ei ole ju tädi maalisid ja tädi maalil pole seda fibret ka vaja

selle fibrega on nii, et üks massin läheb sole.default.gw ja teine massin (tavaline switch) istub sul laua all. nende vahel on active fibree ja ongi kõik. aga millal see maal juhtub, seda ei tea keegi.

_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.09.2020 17:47:06 vasta tsitaadiga

Ma kahtlustan, et kui tädi Maali isegi ainult vapraid ja ilusaid ja AK-d vaadata tahab ja fiiber majja jookseb, siis pannakse talle ikka fiiber ja digibox. Kui nüüd 3 aastane lapselaps külla tuleb ja juhtmed lahti kakub, siis tõenäoliselt ei ole ta võimeline neid ise õigesti tagasi ühendama ja ongi kaks varianti, kas tehakse videokõne ja näidatakse puust ja punaselt ette mida tegema peab või peab tehnik kohale tulema.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 01.09.2020 18:06:58 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Ma kahtlustan, et kui tädi Maali isegi ainult vapraid ja ilusaid ja AK-d vaadata tahab ja fiiber majja jookseb, siis pannakse talle ikka fiiber ja digibox. Kui nüüd 3 aastane lapselaps külla tuleb ja juhtmed lahti kakub, siis tõenäoliselt ei ole ta võimeline neid ise õigesti tagasi ühendama ja ongi kaks varianti, kas tehakse videokõne ja näidatakse puust ja punaselt ette mida tegema peab või peab tehnik kohale tulema.


Kui nüüd tehakse videokõne, kas siis tehnikuid enam pole vaja? Lastakse lahti?
Ega tehnikud videokõnet vastu võta.
Selleks jälle luuakse või makstakse tehnokeskusele, kes neid kõnesid teenindab ja oma 1 kuu väljaõppe pealt huupi hakkab lahendusi pakkuma nagu see 123 siiamaani olnud on ja kellest midagi praktiliselt kasu pole...
Samahästi võiks see 123 prügikasti visata ja tehnikute numbri anda, kes siis ütlevad kellaaja millal tulevad/annavad abi telefoni teel vms jne, olenevalt probleemist mida vaja...
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.09.2020 18:12:11 vasta tsitaadiga

SirVorkars, saa palun aru, et kui mina või sina peaks klienditeeninduse poole pöörduma, siis oleme endapoolse otsa juba üle kontrollinud ja viga on 99% tõenäosusega keerukam ning Telia poolne, aga suurem osa helistajaid ongi need tädi Maalid, kes ei oska isegi ruuterile restarti teha või kaablit õigesse porti panna. Tehnikuid on ikka vaja, aga hoiab kõvasti aega kokku kui tehnik ei pea iga mõttetu probleemiga kohale sõitma.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 01.09.2020 18:36:36 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
SirVorkars, saa palun aru, et kui mina või sina peaks klienditeeninduse poole pöörduma, siis oleme endapoolse otsa juba üle kontrollinud ja viga on 99% tõenäosusega keerukam ning Telia poolne, aga suurem osa helistajaid ongi need tädi Maalid, kes ei oska isegi ruuterile restarti teha või kaablit õigesse porti panna. Tehnikuid on ikka vaja, aga hoiab kõvasti aega kokku kui tehnik ei pea iga mõttetu probleemiga kohale sõitma.


Aga mille eest teliale makstakse?
Ja tehnik telialt palka saab?
Olgu probleem suur või väike, aga kui teenust pakud, pead vastutama ka selle eest...
Miks näiteks päästeteenistus kutsutakse kassi puu otsast alla tooma, nüüd tehnikut ei tohi kaablit ühendama kutsuda?

Lisaks kui viga on ühendusest minupoolne, ehk kaabli ühendusest edasi maja poole, siis on väljakutse tasuline ka veel. Kassi puuotsast allatoomine ei ole...
Kassi puuotsast allatoomise kuskil tallinnas maksab ühiskond kinni, mitte väljakutsuja...
Võta nüüd kinni...
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahoioi
HV kasutaja

liitunud: 22.11.2017




sõnum 01.09.2020 18:37:29 vasta tsitaadiga

Ma ei saa nüüd aru, kui ruuter kokku jooksnud või juhtmed lahti katkutud, kuidas see tädi Maali siis seda videokõnet teeb? Kõigil pole ju nutikaid ja ega see tädi Maali alati nii jõukas ole, et mitut netipaketti omab.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 01.09.2020 18:38:58 vasta tsitaadiga

ahoioi kirjutas:
Ma ei saa nüüd aru, kui ruuter kokku jooksnud või juhtmed lahti katkutud, kuidas see tädi Maali siis seda videokõnet teeb? Kõigil pole ju nutikaid ja ega see tädi Maali alati nii jõukas ole, et mitut netipaketti omab.


thumbs_up.gif
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 01.09.2020 19:57:20 vasta tsitaadiga

Tädi Maailil on tõenäoliselt juba nutiseeritud telefon olemas või tuttav/sõber/pereliige, kes seda omab. Igatepidi aitab see pöördumisi Telial lahendada, kus muidu saaks öelda, et tellige tehnik.

Eraldiseisev teema on kasutajate ootus, et optika jõuaks koju kätte null hinnaga.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 01.09.2020 20:30:02 vasta tsitaadiga

Pailaps kirjutas:
Tädi Maailil on tõenäoliselt juba nutiseeritud telefon olemas või tuttav/sõber/pereliige, kes seda omab. Igatepidi aitab see pöördumisi Telial lahendada, kus muidu saaks öelda, et tellige tehnik.

Eraldiseisev teema on kasutajate ootus, et optika jõuaks koju kätte null hinnaga.


Ei taha null hinnaga. isegi 20 meetrit ei olda nõus tegema. Hinnapakkumist ka ei tehta.
Kaabel jookseb 20m eemalt. Ikka veetakse vasega ca 2km kauguselt. Ma arvan,et katkestuste teatamise ja connecto kohalkäimiste arvelt oleks see fiibri vedu juba ammu plussis, kuid nüüdseks miinuses. Pandi lausa uued postid...
Mis siis tegema peab? Ei tea....
Pean uuesti helistama, püsiühendus pole stabiilne, mis sest et pandi uued postid ja kontrolliti ühendusi.. kaablis kuskil ikka peab viga olema...
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BTK0
HV kasutaja

liitunud: 30.01.2005




sõnum 01.09.2020 22:04:11 vasta tsitaadiga

Pailaps kirjutas:
Tädi Maailil on tõenäoliselt juba nutiseeritud telefon olemas või tuttav/sõber/pereliige, kes seda omab. Igatepidi aitab see pöördumisi Telial lahendada, kus muidu saaks öelda, et tellige tehnik.

Eraldiseisev teema on kasutajate ootus, et optika jõuaks koju kätte null hinnaga.


Kui tädi Maalil või Tema tuttaval/sugulasel on nutitelefon, siis pole küll Telia videosilda vaja, et kaablit kuhugi pista või ruuterile restarti teha(abi tuleb juba mujalt, kui Telialt). Selle jaoks on juba pea iga nutika omanik piisavalt pädev(nn. 99%).
Olete ikka kursis palju maksavad Telial mahupaketid. Tänu sellele uudsele lahendusele peab nii mõnigi Maali oma paketid üle vaatama ja Teliale rohkem maksma, kui oma tuttavale või sugulasele. Las krt kasutab nupukat edasi ja hellab 123. Tuleb soodsam.

Nagu varemalt mainisin> Väga hea ärimudel Telial.

PS: Enamasti toimub nii> Helistatakse ja kurdetakse muret. Telia tehnik>Tehke ruuterile restart ja kontrollige kaablid, tehniku külastus on hinnakirjas.
Kas selle teate teatamiseks on nüüd videosilda vaja ja hiljem saata ikkagi tehnik kohale, kuna see on juba Telia kõnekäänd? Nüüd pead veel lolli videosilla kasutamise eest ka mahupaketti suurendama.

Aitäh Telia!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 01.09.2020 22:09:01 vasta tsitaadiga

Tehnikuga kohtumiseks tuleb sobiv aeg leida. Video teeb seda lihtsamaks.
Siinsetele pole eeldatavasti vaja, aga äkki teistele on?
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BTK0
HV kasutaja

liitunud: 30.01.2005




sõnum 01.09.2020 22:19:44 vasta tsitaadiga

Max Powers kirjutas:
Tehnikuga kohtumiseks tuleb sobiv aeg leida. Video teeb seda lihtsamaks.
Siinsetele pole eeldatavasti vaja, aga äkki teistele on?


Kellele lihtsamaks ja kellele kallimaks. Tänapäeval pole triikraua seinakontakti pistmiseks eriharidust vaja. beer_yum.gif icon_lol.gif

Telia on selle jaoks juba aastaid(kümneid) õpetusi jaganud, kuidas ruuterile restarti teha ja kaableid kontrollida. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 01.09.2020 22:20:22 vasta tsitaadiga

No midagi peab turundus ju tegema
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BTK0
HV kasutaja

liitunud: 30.01.2005




sõnum 01.09.2020 22:30:48 vasta tsitaadiga

Seda minagi> Teliale raha sisse tooma ja oma töökoha säilitama. Kahjuks tarbija rahakotile see sõbralik pole.

PS:Selline lahendus võinuks olla mahuvaba või muidu hinnasõbralik lahendus nt. Telia 1 kliendil vms. Telia lahenduse kliendile. Sellisel juhul võinuks olla turundusel ka oma väike positsioonieelis turul. Hetkel mindi lihtsalt raha teenima.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.09.2020 10:23:40 vasta tsitaadiga

SirVorkars kirjutas:

Ei taha null hinnaga. isegi 20 meetrit ei olda nõus tegema. Hinnapakkumist ka ei tehta.
Kaabel jookseb 20m eemalt. Ikka veetakse vasega ca 2km kauguselt. Ma arvan,et katkestuste teatamise ja connecto kohalkäimiste arvelt oleks see fiibri vedu juba ammu plussis, kuid nüüdseks miinuses. Pandi lausa uued postid...
Mis siis tegema peab? Ei tea....
Pean uuesti helistama, püsiühendus pole stabiilne, mis sest et pandi uued postid ja kontrolliti ühendusi.. kaablis kuskil ikka peab viga olema...


ära teliast küll pakkumist oota, aga samas, kui juba on teada, et nad udutada ei saa, siis tuleb päris mõistlik pakkumine. mis kaabel sul 20m eemalt jookseb, kirjuta mulle privva, ma teen sulle selgeks mis sa tegema pead.
connect to; (site) teeks sulle jaotusvõrgu osa ka valmis, oma krundil saad ise teha.

_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Uus tase klienditeeninduses: Telia infotelefon 123 pakub nüüd abi ka video vahendusel
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.