Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
28.08.2020 11:29:03
Uus tase klienditeeninduses: Telia infotelefon 123 pakub nüüd abi ka video vahendusel |
|
|
PRESSITEADE - Telia klientidel on nüüd võimalus ettevõtte infonumbrile 123 helistades saada tehnilist tuge ka video vahendusel.
“Tegemist on uutmoodi lahendusega, kus meie infotelefoni tehnilised konsultandid saavad luua kliendiga videosilla, mille vahendusel näevad nad lahendust vajavat probleemi läbi „kliendi silmade“. Uus lahendus hakkab peamiselt toetama kaablite ja seadmete ühendamisega seotud küsimustele lahenduse leidmist. Kui varasemalt ei olnud meil võimalik kõne käigus lahendust leida, saatsime kliendi juurde tehniku. Nüüd saame video abil palju suurema hulga muresid distantsil ära lahendada ning see aitab optimeerida nii meie enda ressursse kui ka kliendi väärtuslikku aega,” lausus Telia Eesti klienditeeninduse arenduse juht Teet Tiisvelt.
Tiisvelti sõnul aitab täna toimiv videolahendus vältida ka otsese kontakti loomist, seda näiteks aktiivsemal viiruseperioodil, mil inimesed jäävad rohkem kodudesse ning seeläbi kasvab klientide vajadus tugiteenuste kättesaadavuse järele.
Kui klient pöördub infotelefoni 123 kaudu Telia tehnilise toe poole, otsustab konsultant sõltuvalt kliendi küsimusest, kas on vaja algatada ka videokõne. Vajaduse ja kliendi nõusoleku korral saadab konsultant kliendi telefonile sõnumi veebilingiga, mida avades on võimalik enda nutitelefoni kaamera kaudu edastada videopilti. Selle põhjal saab konsultant nõu anda ning klienti juhendada.
Kuigi uus lahendus on olnud Telias kasutusel esimesed nädalad, on Tiisvelti sõnul läinud teenuse käivitamine hästi: “Mulle meeldis, et suutsime selle lahenduse saada võimalikult kiiresti käima. Tänaseks oleme koolitanud välja juba pooled meie konsultantidest, kes kasutavad videolahendust aktiivselt iga päev, et võimalikult operatiivselt leida meie klientide muredele lahendus,” lausus Tiisvelt.
Samuti on kliendid uutmoodi teeninduskogemusega väga rahul ning üle video abi saanud klientide tagasiside on ainult positiivne.
Telia infotelefon 123 töötab argipäeviti kell 9.00-20.00, nädalavahetusel ja riigipühadel kell 10.00-20.00.
Allikas: www.telia.ee
_________________ |
|
Kommentaarid: 354 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
295 |
|
tagasi üles |
|
|
snakefan
HV vaatleja
liitunud: 01.12.2003
|
30.08.2020 08:55:02
|
|
|
Enne uut taset võiks saavutada siiski rahuldava tasemega 24/7 ärikliendi teeninduse. E-R 9-17 võib vedada ja satud inimese otsa, kes saab aru kuidas Telia võrgud töötavad, väljaspool on aga tume auk. Vahet pole kas oled suur klient või väike.
Seosest turvaneti rolloutiga oli 3h üks liin pikali, 3h soovitati AIP GW'd restartida, kell 9 tuli aju tööle ja hetkega nägi, et AIP seadistus oli tänu "üüüberturvaga" maha jooksnud.
Iga pressiteadet pole mõtet pidada "uudiseks"!
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
30.08.2020 13:04:59
|
|
|
tsitaat: |
Iga pressiteadet pole mõtet pidada "uudiseks"!
|
kas mõni teine kasutab videolahendust?
esmakordne lahendus võiks kajastust saada ja see siiski on pressiteadete alafoorum, kui sa tähele ei pannud
_________________ |
|
Kommentaarid: 354 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
295 |
|
tagasi üles |
|
|
RCC
HV Guru
liitunud: 03.12.2003
|
31.08.2020 08:33:29
|
|
|
Enne tehnilise toe pakkumist peaks, tuleks, pakkuda esmalt teenust!
_________________ piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s |
|
Kommentaarid: 183 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
8 :: |
1 :: |
146 |
|
tagasi üles |
|
|
BTK0
HV kasutaja
liitunud: 30.01.2005
|
31.08.2020 21:06:05
|
|
|
RCC kirjutas: |
Enne tehnilise toe pakkumist peaks, tuleks, pakkuda esmalt teenust! |
Et kõigepealt pakume teenust ja selle käigus selgub, kas suudetakse tehnilist tuge pakkuda?
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
RCC
HV Guru
liitunud: 03.12.2003
|
31.08.2020 21:10:13
|
|
|
seda teenust mida mul vaja on, sinna pole tuge enam vaja.
_________________ piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s |
|
Kommentaarid: 183 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
8 :: |
1 :: |
146 |
|
tagasi üles |
|
|
BTK0
HV kasutaja
liitunud: 30.01.2005
|
31.08.2020 21:33:40
|
|
|
tsitaat: |
Kui klient pöördub infotelefoni 123 kaudu Telia tehnilise toe poole, otsustab konsultant sõltuvalt kliendi küsimusest, kas on vaja algatada ka videokõne. Vajaduse ja kliendi nõusoleku korral saadab konsultant kliendi telefonile sõnumi veebilingiga, mida avades on võimalik enda nutitelefoni kaamera kaudu edastada videopilti. Selle põhjal saab konsultant nõu anda ning klienti juhendada.
|
Väga hea ärimudel. Tõstaks veel mahtude hinda ja elu on lill Telial.
PS: Uus tase klienditeeninduses (Telia) on sobiv pealkiri.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
SirVorkars
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.12.2003
|
31.08.2020 22:29:21
|
|
|
Krt vedagu fiiber kodudesse ära, mitte ärgu tagugu raha sellistele nipsasjade arendustesse...
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
Oskar.r
HV kasutaja
liitunud: 30.06.2007
|
01.09.2020 06:13:20
|
|
|
SirVorkars kirjutas: |
Krt vedagu fiiber kodudesse ära, mitte ärgu tagugu raha sellistele nipsasjade arendustesse... |
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
01.09.2020 17:25:14
|
|
|
SirVorkars kirjutas: |
Krt vedagu fiiber kodudesse ära, mitte ärgu tagugu raha sellistele nipsasjade arendustesse... |
Mis imeasi see fiiber on, et seda kasutades kunagi probleeme ei teki?
Proovi sa tädi Maalile kasvõi seda seletada, mis on WAN, mis on LAN, mis on VLAN jne. ja miks on oluline juhtmed õigesse porti panna. Mõlema osapoole jaoks on sel juhul mugavam, kui saab pilti näidata ja asja telefoni teel korda. Siis jääbki tehnikutel rohkem aega fiibri vedamiseks kui ei pea tädi Maali kodus ruuteri/modemi/digiboksi juhtmeid ühendamas käima.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
RCC
HV Guru
liitunud: 03.12.2003
|
01.09.2020 17:42:00
|
|
|
no hv.s ei ole ju tädi maalisid ja tädi maalil pole seda fibret ka vaja
selle fibrega on nii, et üks massin läheb sole.default.gw ja teine massin (tavaline switch) istub sul laua all. nende vahel on active fibree ja ongi kõik. aga millal see maal juhtub, seda ei tea keegi.
_________________ piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s |
|
Kommentaarid: 183 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
8 :: |
1 :: |
146 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
01.09.2020 17:47:06
|
|
|
Ma kahtlustan, et kui tädi Maali isegi ainult vapraid ja ilusaid ja AK-d vaadata tahab ja fiiber majja jookseb, siis pannakse talle ikka fiiber ja digibox. Kui nüüd 3 aastane lapselaps külla tuleb ja juhtmed lahti kakub, siis tõenäoliselt ei ole ta võimeline neid ise õigesti tagasi ühendama ja ongi kaks varianti, kas tehakse videokõne ja näidatakse puust ja punaselt ette mida tegema peab või peab tehnik kohale tulema.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
SirVorkars
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.12.2003
|
01.09.2020 18:06:58
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Ma kahtlustan, et kui tädi Maali isegi ainult vapraid ja ilusaid ja AK-d vaadata tahab ja fiiber majja jookseb, siis pannakse talle ikka fiiber ja digibox. Kui nüüd 3 aastane lapselaps külla tuleb ja juhtmed lahti kakub, siis tõenäoliselt ei ole ta võimeline neid ise õigesti tagasi ühendama ja ongi kaks varianti, kas tehakse videokõne ja näidatakse puust ja punaselt ette mida tegema peab või peab tehnik kohale tulema. |
Kui nüüd tehakse videokõne, kas siis tehnikuid enam pole vaja? Lastakse lahti?
Ega tehnikud videokõnet vastu võta.
Selleks jälle luuakse või makstakse tehnokeskusele, kes neid kõnesid teenindab ja oma 1 kuu väljaõppe pealt huupi hakkab lahendusi pakkuma nagu see 123 siiamaani olnud on ja kellest midagi praktiliselt kasu pole...
Samahästi võiks see 123 prügikasti visata ja tehnikute numbri anda, kes siis ütlevad kellaaja millal tulevad/annavad abi telefoni teel vms jne, olenevalt probleemist mida vaja...
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
01.09.2020 18:12:11
|
|
|
SirVorkars, saa palun aru, et kui mina või sina peaks klienditeeninduse poole pöörduma, siis oleme endapoolse otsa juba üle kontrollinud ja viga on 99% tõenäosusega keerukam ning Telia poolne, aga suurem osa helistajaid ongi need tädi Maalid, kes ei oska isegi ruuterile restarti teha või kaablit õigesse porti panna. Tehnikuid on ikka vaja, aga hoiab kõvasti aega kokku kui tehnik ei pea iga mõttetu probleemiga kohale sõitma.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
SirVorkars
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.12.2003
|
01.09.2020 18:36:36
|
|
|
napoleon kirjutas: |
SirVorkars, saa palun aru, et kui mina või sina peaks klienditeeninduse poole pöörduma, siis oleme endapoolse otsa juba üle kontrollinud ja viga on 99% tõenäosusega keerukam ning Telia poolne, aga suurem osa helistajaid ongi need tädi Maalid, kes ei oska isegi ruuterile restarti teha või kaablit õigesse porti panna. Tehnikuid on ikka vaja, aga hoiab kõvasti aega kokku kui tehnik ei pea iga mõttetu probleemiga kohale sõitma. |
Aga mille eest teliale makstakse?
Ja tehnik telialt palka saab?
Olgu probleem suur või väike, aga kui teenust pakud, pead vastutama ka selle eest...
Miks näiteks päästeteenistus kutsutakse kassi puu otsast alla tooma, nüüd tehnikut ei tohi kaablit ühendama kutsuda?
Lisaks kui viga on ühendusest minupoolne, ehk kaabli ühendusest edasi maja poole, siis on väljakutse tasuline ka veel. Kassi puuotsast allatoomine ei ole...
Kassi puuotsast allatoomise kuskil tallinnas maksab ühiskond kinni, mitte väljakutsuja...
Võta nüüd kinni...
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
ahoioi
HV kasutaja
liitunud: 22.11.2017
|
01.09.2020 18:37:29
|
|
|
Ma ei saa nüüd aru, kui ruuter kokku jooksnud või juhtmed lahti katkutud, kuidas see tädi Maali siis seda videokõnet teeb? Kõigil pole ju nutikaid ja ega see tädi Maali alati nii jõukas ole, et mitut netipaketti omab.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
SirVorkars
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.12.2003
|
01.09.2020 18:38:58
|
|
|
ahoioi kirjutas: |
Ma ei saa nüüd aru, kui ruuter kokku jooksnud või juhtmed lahti katkutud, kuidas see tädi Maali siis seda videokõnet teeb? Kõigil pole ju nutikaid ja ega see tädi Maali alati nii jõukas ole, et mitut netipaketti omab. |
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
01.09.2020 19:57:20
|
|
|
Tädi Maailil on tõenäoliselt juba nutiseeritud telefon olemas või tuttav/sõber/pereliige, kes seda omab. Igatepidi aitab see pöördumisi Telial lahendada, kus muidu saaks öelda, et tellige tehnik.
Eraldiseisev teema on kasutajate ootus, et optika jõuaks koju kätte null hinnaga.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
SirVorkars
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.12.2003
|
01.09.2020 20:30:02
|
|
|
Pailaps kirjutas: |
Tädi Maailil on tõenäoliselt juba nutiseeritud telefon olemas või tuttav/sõber/pereliige, kes seda omab. Igatepidi aitab see pöördumisi Telial lahendada, kus muidu saaks öelda, et tellige tehnik.
Eraldiseisev teema on kasutajate ootus, et optika jõuaks koju kätte null hinnaga. |
Ei taha null hinnaga. isegi 20 meetrit ei olda nõus tegema. Hinnapakkumist ka ei tehta.
Kaabel jookseb 20m eemalt. Ikka veetakse vasega ca 2km kauguselt. Ma arvan,et katkestuste teatamise ja connecto kohalkäimiste arvelt oleks see fiibri vedu juba ammu plussis, kuid nüüdseks miinuses. Pandi lausa uued postid...
Mis siis tegema peab? Ei tea....
Pean uuesti helistama, püsiühendus pole stabiilne, mis sest et pandi uued postid ja kontrolliti ühendusi.. kaablis kuskil ikka peab viga olema...
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
BTK0
HV kasutaja
liitunud: 30.01.2005
|
01.09.2020 22:04:11
|
|
|
Pailaps kirjutas: |
Tädi Maailil on tõenäoliselt juba nutiseeritud telefon olemas või tuttav/sõber/pereliige, kes seda omab. Igatepidi aitab see pöördumisi Telial lahendada, kus muidu saaks öelda, et tellige tehnik.
Eraldiseisev teema on kasutajate ootus, et optika jõuaks koju kätte null hinnaga. |
Kui tädi Maalil või Tema tuttaval/sugulasel on nutitelefon, siis pole küll Telia videosilda vaja, et kaablit kuhugi pista või ruuterile restarti teha(abi tuleb juba mujalt, kui Telialt). Selle jaoks on juba pea iga nutika omanik piisavalt pädev(nn. 99%).
Olete ikka kursis palju maksavad Telial mahupaketid. Tänu sellele uudsele lahendusele peab nii mõnigi Maali oma paketid üle vaatama ja Teliale rohkem maksma, kui oma tuttavale või sugulasele. Las krt kasutab nupukat edasi ja hellab 123. Tuleb soodsam.
Nagu varemalt mainisin> Väga hea ärimudel Telial.
PS: Enamasti toimub nii> Helistatakse ja kurdetakse muret. Telia tehnik>Tehke ruuterile restart ja kontrollige kaablid, tehniku külastus on hinnakirjas.
Kas selle teate teatamiseks on nüüd videosilda vaja ja hiljem saata ikkagi tehnik kohale, kuna see on juba Telia kõnekäänd? Nüüd pead veel lolli videosilla kasutamise eest ka mahupaketti suurendama.
Aitäh Telia!
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
01.09.2020 22:09:01
|
|
|
Tehnikuga kohtumiseks tuleb sobiv aeg leida. Video teeb seda lihtsamaks.
Siinsetele pole eeldatavasti vaja, aga äkki teistele on?
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
BTK0
HV kasutaja
liitunud: 30.01.2005
|
01.09.2020 22:19:44
|
|
|
Max Powers kirjutas: |
Tehnikuga kohtumiseks tuleb sobiv aeg leida. Video teeb seda lihtsamaks.
Siinsetele pole eeldatavasti vaja, aga äkki teistele on? |
Kellele lihtsamaks ja kellele kallimaks. Tänapäeval pole triikraua seinakontakti pistmiseks eriharidust vaja.
Telia on selle jaoks juba aastaid(kümneid) õpetusi jaganud, kuidas ruuterile restarti teha ja kaableid kontrollida.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
01.09.2020 22:20:22
|
|
|
No midagi peab turundus ju tegema
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
BTK0
HV kasutaja
liitunud: 30.01.2005
|
01.09.2020 22:30:48
|
|
|
Seda minagi> Teliale raha sisse tooma ja oma töökoha säilitama. Kahjuks tarbija rahakotile see sõbralik pole.
PS:Selline lahendus võinuks olla mahuvaba või muidu hinnasõbralik lahendus nt. Telia 1 kliendil vms. Telia lahenduse kliendile. Sellisel juhul võinuks olla turundusel ka oma väike positsioonieelis turul. Hetkel mindi lihtsalt raha teenima.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
RCC
HV Guru
liitunud: 03.12.2003
|
02.09.2020 10:23:40
|
|
|
SirVorkars kirjutas: |
Ei taha null hinnaga. isegi 20 meetrit ei olda nõus tegema. Hinnapakkumist ka ei tehta.
Kaabel jookseb 20m eemalt. Ikka veetakse vasega ca 2km kauguselt. Ma arvan,et katkestuste teatamise ja connecto kohalkäimiste arvelt oleks see fiibri vedu juba ammu plussis, kuid nüüdseks miinuses. Pandi lausa uued postid...
Mis siis tegema peab? Ei tea....
Pean uuesti helistama, püsiühendus pole stabiilne, mis sest et pandi uued postid ja kontrolliti ühendusi.. kaablis kuskil ikka peab viga olema... |
ära teliast küll pakkumist oota, aga samas, kui juba on teada, et nad udutada ei saa, siis tuleb päris mõistlik pakkumine. mis kaabel sul 20m eemalt jookseb, kirjuta mulle privva, ma teen sulle selgeks mis sa tegema pead.
connect to; (site) teeks sulle jaotusvõrgu osa ka valmis, oma krundil saad ise teha.
_________________ piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s |
|
Kommentaarid: 183 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
8 :: |
1 :: |
146 |
|
tagasi üles |
|
|
|