Kas kellelgi siinolijatest on võimekus kontrollida VIN koodi alusel BMW sõiduki hooldusajalugu? Mul on üks sõiduk silmapiiril, aga läbisõit on kahtlaselt väike.... _________________ Rakvere parasiit
Kas kellelgi siinolijatest on võimekus kontrollida VIN koodi alusel BMW sõiduki hooldusajalugu? Mul on üks sõiduk silmapiiril, aga läbisõit on kahtlaselt väike....
Käi BMist või VKMist läbi, kuskilt plokist ikka välja tuleb kui vuhveldatud on.
Kas kellelgi siinolijatest on võimekus kontrollida VIN koodi alusel BMW sõiduki hooldusajalugu? Mul on üks sõiduk silmapiiril, aga läbisõit on kahtlaselt väike....
Mina sain Inchcapest ka nsm küsimise peale hooldusajaloo. _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kas kellelgi siinolijatest on võimekus kontrollida VIN koodi alusel BMW sõiduki hooldusajalugu? Mul on üks sõiduk silmapiiril, aga läbisõit on kahtlaselt väike....
harjumaa omad on enamuses miku juures käinud vist.
see on ikka täitsa haige, mis toimub.
koostööpartneri garage all on 1 kaheliitrine c5 bensukas sisuliselt poolteist aastat iga kuu pooleteise tagant käinud. läbisõit on 150 tuhat midagi odomeetril rõõmsalt. eestlane on kirjutanud valge korrektoriga kuskile mootorikatte peale "hammasrihm+vp 138xxx", viimane asi, millega sees oli oli "vanos" mille klapi kallal on juba eelnevalt käidud ning millel kahest rõngast ühest füüsiliselt tükk väljas ja puudu + niimoodi kolkida saanud, et terve rõngas soonest välja ei tule. B juppi pole, originaalosa on 360 raha, mis loomulikult hingest kinni lõi. venes on saada 130 euroga ka rõngaste + tihendi remontkomplekt aga sinna sõrmed ei ulatunud. ja tal on ka eelnevalt hädad, mis peaks olema masinal, mis on sõitnud vähemalt 300k..
aga audi on ju hea auto. _________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kas kellelgi siinolijatest on võimekus kontrollida VIN koodi alusel BMW sõiduki hooldusajalugu? Mul on üks sõiduk silmapiiril, aga läbisõit on kahtlaselt väike....
Esindus annab inffi, ka muudes maades logitud asju, kui neil mingi koostööleping on.
Kas kellelgi siinolijatest on võimekus kontrollida VIN koodi alusel BMW sõiduki hooldusajalugu? Mul on üks sõiduk silmapiiril, aga läbisõit on kahtlaselt väike....
Mina sain Inchcapest ka nsm küsimise peale hooldusajaloo.
Jah. Info väljastatakse vaid omanikule. Ma ei ole omanik.
Mikk võib ju premiumeid kiita, aga mis mööda plokke kolamist puudutab, siis selles ta on pädev. Muidugi peab ära kannatama tema premiumi kiitmise jutu.
Aga premium on hea, kestab ja 3.0tdi ainult nuusutab kütust.
omanik ei taha sulle seda küsida? kui ei taha siis pole asi õige juba.
Ei-ei. Omanikul pole selle vastu midagi. Mul ei ole lihtsalt pointi hakata Tallinna spetsiaalselt kolistama, et teada saada, et sõidukit on näiteks 150K keritud. Lihtsam oleks kohe teada saada ja siis edasi tegutseda. Mul lihtsalt nii palju sebimist praegu, et ei jõua eraldi tegeleda sellega. Kui juba autot ostma tulen, siis tulengi autot ostma.
Uus Corolla oli istumise all mõnda aega. Bljaad, mis nikerdis see ikka on
Mis uuel Corollal häda? Kaalun ostmist.
Paari päevase sõidu järel hatchback Corollaga:
+ 1.2 bensiinimootor on üllatavalt särtsakas linnas aga muidugi pole see rallikas
+ start-stop'i saab piduriga "reguleerida" väga hästi
- auto salong on väike. Ma tunnen ennast natuke alla keskmise kasvu juures autos kitsalt. Kusjuures enda taga istudes mul jalgadel normaalselt ruumi ei oleks.
- automaatkast ei ole kõige sujuvam, eriti aeglastel kiirustel. Sama käib ka gaasipedaali kohta normaalrežiimis.
- MMI suur ekraan on kohmakas ja suurust arvestades võiks olla pigem juhi poole kaldu
- adaptiivne püsikiirusehoidja (ACC) lülitub alati sisse maksimaalse pikivahega, kusjuures vahepeal pidurit vajutades kaob ära eelnevalt valitud püsikiiruse näit
- ACC'ga saab kiirust täpselt valida kuni 50 km/h, üle selle on minimaalne 5 km/h samm
- Lane Assist, ACC jms aktiveeruvad pikkade lohisevate lausetega
- hull plekkpurgi kumin on juba linnakiirustel ja lamellrehve kasutades
- 1,2 mootor ja tipptunnil on linnas keskmine kütusekulu ca 11 sajale (mu 1,5 turbobena võtab samapalju palju suurema autoga)
? ACC tuleb alati uuesti peale käivitust valmisolekusse lülitada
? ACC'd ja rajalt väljakaldumise abi kasutades hakkab auto vahepeal piiksuma ilma loogilise seoseta (ei kaldu rajal, rajad on tuvastatavad jms)
? Lane Assist'i kasutades tuleb roolist kõvasti kinni hoida - kui auto arvab, et reahoidja üksi roolib, tuleb kohe hoiatus (ja see on väga tundlik)
? tulede automaatika teeb iga kord klõpsu kui päevakad ümber lülitatakse
? jäiteoht auto käivitamisel tuleb ekraanile samamoodi koos pika piiksuga
? tagurduskaameral on taga gabariitjooned aga need ei pööra ratastega kaasa
? ülikerge rool, mis iseenesest pole jama aga pöörderaadius ei ole loogiline rataste pööramisega
? roolil puudub "mute" nupp.
? esiistmete vahelised topsihoidjad on väga käetoe juures ja võivad segada vastastikku kasutamist _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Huvitav jah, ma ikka ootasin seda uut Corollat aasta tagasi, et kui ostmiseks läheb. Nüüd meeldib ikka palju rohkem see eelmise põlvkonna auto, mis on juba disainilt täitsa nitševoo
Pikemal teekonnal avaldus autol väga ohtlik viga: nimelt kaotas see suure kiirusega sõites juhitavuse. Jari muretses oma perekonna turvalisuse pärast. Pöördunud garantiiremondi jaoks Viking Motorsi Tammsaare tee esindusse, sai ta üllatava vastuse. Nimelt ei võetud tema kaebust tõsiselt ja väideti, et halb juhitavus olevatki KIA-le omane.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
degreal, roolivõimendi lakkab suurtel, 70+ kiirustel lihtsalt töötamast. _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
degreal, roolivõimendi lakkab suurtel, 70+ kiirustel lihtsalt töötamast.
See küll hea pole Kas tänapäeva elektrilistel roolivõimenditel veel mehhaaniline otseühendus veel alles on või kõik käib puhtalt läbi juhtme nagu gaasipedaalil?
Ühel autol oli selline jama, et esimesed 5 minutit puudub pidurivõimendi. Kui sõidu ajal peaks järsku ära kaduma siis oleks veits kehv.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.