Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektriautode teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2017 19:03 Elektriautode teema vasta tsitaadiga

http://www.aripaev.ee/borsiuudised/2017/05/26/3148/elektriautod-on-varsti-odavamad-kui-tavaautod

tsitaat:
Akudel töötavad elektriautod on peagi odavamad kui sisepõlemismootoriga autod, mis võimaldab juhtidel kulusid kokku hoida, selgub uuest uuringust.
Autotootjad Renault SA ja Tesla on pikka aega rääkinud, et elektriautode madalamad kütuse- ja käituskulud teevad tasa nende kallima hinna.
Nüüd selgub Bloomberg New Energy Finance’i tehtud uuringust, et akude hinnalanguse tõttu on varsti ka elektriautode ostuhind nii USAs kui ka Euroopas tavaautodest soodsam. See võib juhtuda juba 2025. aastaks.



_________________
HV kasutajate autod
Kommentaarid: 442 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 11 :: 7 :: 340
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Fumetsu
HV vaatleja
Fumetsu

liitunud: 06.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2017 19:22 Re: Elektriautode teema vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
See võib juhtuda juba 2025. aastaks.

Võib, aga ei pruugi. mõttetu niisama kaagutada, munegu muna valmis ja siis kaagutagu. Muidu elektriautod on vinged.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 09.04.2002




sõnum 27.05.2017 19:29 vasta tsitaadiga

Mida siin kaagutada, kui on selge, et akud muutuvad odavamaks, muutub ka auto. Siis muidugi tekivad uued probleemid, kuidas tulla toime suurenenud elektrivajadusega + hoopis uued nõuded infrale.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2017 19:45 vasta tsitaadiga

Maksuraha saab suurem küsimärk olema ju.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maxim Puente
 

liitunud: 21.03.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2017 19:52 vasta tsitaadiga

sooty kirjutas:
Maksuraha saab suurem küsimärk olema ju.


Tuleb spetsiaalne autoelekter
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2017 19:55 vasta tsitaadiga

Tankida saab ju igal pool. Elektriautod mainsteami lähevad, siis algab raudselt räige peedistamine.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
batman
HV veteran

liitunud: 14.12.2004




sõnum 27.05.2017 23:36 vasta tsitaadiga

Peaks ära proovima.

Siiani testitud vaid Tesla, Mitsu Miev, Nissan Leaf, Reanalt Zoe.
Kommentaarid: 189 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
frippar
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.06.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.05.2017 10:13 vasta tsitaadiga

Huvitav kui on vaja remontida kas siis jupid nagu piduriklotsid, rooliots, amort ja sarniir on jube kallid või?
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009




sõnum 28.05.2017 10:15 vasta tsitaadiga

Vahemaad mida sõita saab on suhteliselt väiksed, ja laadimine võtab ka kaua aega, ei kujutaks ette pikemat reisi elektriautoga, sõidad max 200 km, siis laed paar tundi jälle.
_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
oliver.
HV Guru
oliver.

liitunud: 04.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.05.2017 10:19 vasta tsitaadiga

Braien kirjutas:
Vahemaad mida sõita saab on suhteliselt väiksed, ja laadimine võtab ka kaua aega, ei kujutaks ette pikemat reisi elektriautoga, sõidad max 200 km, siis laed paar tundi jälle.


Just-just. Ükski elektriauto ei ole võimeline üle 200km sõitma ning laadimine võtab vähemalt tunde. doh.gif
Kommentaarid: 271 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 232
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HDvurle
HV pensionär
HDvurle

liitunud: 02.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.05.2017 11:26 vasta tsitaadiga

Braien kirjutas:
Vahemaad mida sõita saab on suhteliselt väiksed, ja laadimine võtab ka kaua aega, ei kujutaks ette pikemat reisi elektriautoga, sõidad max 200 km, siis laed paar tundi jälle.

Teslaga sõidad Tallinast Narva ja tagasi. Vahepeal laadida pole vaja.

_________________
Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
Võti on mati all. Aga kus Mati on?
Tuleva aasta moevärvid on must minevik ja lilla tulevik.
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
oliver.
HV Guru
oliver.

liitunud: 04.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.05.2017 11:28 vasta tsitaadiga

Järgmisena tulevad jälle need mehed, kes räägivad, et iga autoga peab saama 5000km eurotripile minna, ilma puhkepausideta.
Kommentaarid: 271 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 232
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.05.2017 11:30 vasta tsitaadiga

No 1000km on 1,4 turboga täiesti tavaline. Maanteel saab veel rohkem. Sinna helgesse tulevikku on pikk maa minna. Ei pea mingi 5000km meeste jutuga lahmima hakkama.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDvurle
HV pensionär
HDvurle

liitunud: 02.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.05.2017 11:31 vasta tsitaadiga

oliver. kirjutas:
Järgmisena tulevad jälle need mehed, kes räägivad, et iga autoga peab saama 5000km eurotripile minna, ilma puhkepausideta.

Isesõitva autoga ju saab.

_________________
Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
Võti on mati all. Aga kus Mati on?
Tuleva aasta moevärvid on must minevik ja lilla tulevik.
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Kreisi kasutaja
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 28.05.2017 11:54 vasta tsitaadiga

Statistika järgi pidavat keskmise erasõiduki päevane läbisõit jääma sinna 50km kanti, see võib ka linnastumise tingimustes tõsi olla, kus tavapärane kulgemine on lasteaed-kooli-tööle-poodi-koju. Ei saa välistada 2/3 linnainimestele kõlbaks elektriauost täielikult ja jääks ülegi veel. Samuti on paljudes peredes rohkem kui üks auto, pereisal pikendus ja pereemal poekäru mõõtu - ühe neist võiks rahulikult vahetada elektrikäru vastu.
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 28.05.2017 13:31 vasta tsitaadiga

Kui peres oleks vajadus kahele autole, siis 1 võiks olla neist elektrikas. 200km läbisõit ja ca pool h kiirlaadimine ajaks asja ära. Probleem on ju siiski ka see, et tööl ja kortermaja parklas veel laadida ei saa. Kui reaalne vajadus tekib, siis küll hakkab saama.
Tulevikus võib realiseeruda ka olukord, kus väiksema akuga linnaautole lisandub 2-3x suurema ulatusega auto - siis on vajadused kaetud.
Ega praegugi ju linnaautoga tihti pikale sõidule ei ronita. Saab, aga pole nii mugav (nagu saab ka praegu nt Leaf-ga trippida).
Linnas tahaks juba praegu aastaringselt elektriga ringi lasta, sest lihtsalt nii palju mugavam ja loogilisem (eelsoojendus-jahutus, soojuspump, pole nö külmkäivitust jne). Eks need lisad saaksid bensuka küljes ka istuda, aga seda vaid kõrgemas hinnaklassis (elektri puhul hakkavad need lisad ka baasmudelil olema, sest muudmoodi nagunii ei saa).
Kahjuks on hetkel hinnavahe ikkagi ligemale 2x vs bensukas.
Eks saastenormide karmistamine aitab elektri ja sisepõlemismootoriga autode hinnavahet vähendada päris edukalt (DI mootorid saavad juba praegu PF külge).
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 03.07.2017 19:53 vasta tsitaadiga


Faraday Future's Prototype Beat The Tesla Model S Up Pikes Peak By 23 Seconds

Mingi mahtuniversaal tõmbas seksikale teslale koti pähe icon_lol.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Märt.
HV Guru
Märt.

liitunud: 17.01.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.07.2017 20:53 vasta tsitaadiga

tsitaat:

eelsoojendus-jahutus, soojuspump, pole nö külmkäivitust jne

Ca 1800€ kaugjuhtimispuldiga Webasto diislile juurde ja mured kaovad, standardis on heal juhul vaid kont.

_________________
https://www.facebook.com/tiinahuvikeskus
Albert Einstein: "Vaid kaks asja on lõpmatud, universum ja inimlik rumalus, ja selles esimeses pole ma nii kindel."
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.08.2017 12:55 vasta tsitaadiga

https://futurism.com/a-real-life-all-electric-flying-car-just-took-off/


Link

_________________
HV kasutajate autod
Kommentaarid: 442 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 11 :: 7 :: 340
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.08.2017 18:40 vasta tsitaadiga

madoc kirjutas:
Kui peres oleks vajadus kahele autole, siis 1 võiks olla neist elektrikas. 200km läbisõit ja ca pool h kiirlaadimine ajaks asja ära. Probleem on ju siiski ka see, et tööl ja kortermaja parklas veel laadida ei saa. Kui reaalne vajadus tekib, siis küll hakkab saama.
Tulevikus võib realiseeruda ka olukord, kus väiksema akuga linnaautole lisandub 2-3x suurema ulatusega auto - siis on vajadused kaetud.
Ega praegugi ju linnaautoga tihti pikale sõidule ei ronita. Saab, aga pole nii mugav (nagu saab ka praegu nt Leaf-ga trippida).

Üks lahendustest võiks olla rendi- ja/või modulaarsed akud. Rendiaku puhul otsad odavalt ilma akuta auto, aku aga rendid (loomulikult võid ka auto rentida). Edaspidi sõidad akuvahetusjaama, käpp võtab tühja aku alt ja paneb klõpsti täis aku asemele. Mõni minut ja vurad edasi. Modulaarse puhul võid linnas näiteks kärutada ühe kergema ja odavama elemendiga, pikemaks otsaks rendid mõne juurde. Autol oleks vastav valmidus. See kõik eeldab muidugi standardiseeritust, mida praegu oleks just paras EU tasemel paika panna, enne kui iga tootja teiste kiuste oma lahendusega tuleb.

Rendiakude puhul oleks ka akupargi hooldus ja otsasaanute utiliseerimine hulgi paremini hallatav.
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 06.08.2017 08:30 vasta tsitaadiga

See eeldaks väga tugevat standardiseerimist ja hetkel oleks see veel nuhtluseks. Las arendavad vähemalt 10a ja siis vaatab kelle lahendus on kõige edukam.
Mis puutub moodulitesse, siis muidugi ju võiks mingi ruumisuuruseni välja jõuda, aga maht areneb hetkel ikka väga kiiresti veel edasi.

Samas on Teslaga seotud wow asjade tulusus ikka veel miinuses st. need ei teeni ennast tagasi.
Kommentaarid: 213 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 183
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
radist87
HV veteran
radist87

liitunud: 24.07.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.08.2017 09:09 vasta tsitaadiga

Muidu juhtub nagu telefonide ja microUSB standardiga. Saime lahti erinevatest laadijatest ja otsikutest standardiseerimisega. Arengule tõmbas täiega pidurit.
Siiamaani müüakse microUSB 2.0 pesaga telefone. USB Type-C oleks võinud oluliselt varem massidesse minna.

_________________
Please don't follow me into the sun.
Tsüklis töönarkomaan. Öös on asju mida magajad ei näe...
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2017 07:50 vasta tsitaadiga

https://electrek.co/2017/08/04/a-tesla-model-s-100d-just-drove-670-miles-1078km-on-a-single-charge/
_________________
HV kasutajate autod
Kommentaarid: 442 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 11 :: 7 :: 340
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2017 09:39 vasta tsitaadiga

Electric cars are not the answer to air pollution, says top UK adviser
https://www.theguardian.com/environment/2017/aug/04/fewer-cars-not-electric-cars-beat-air-pollution-says-top-uk-adviser-prof-frank-kelly

London should lead in showing electric cars will not tackle air pollution
https://www.theguardian.com/environment/2017/aug/04/london-should-lead-in-showing-electric-cars-will-not-tackle-air-pollution
tsitaat:
One issue is that electric vehicles will not sufficiently reduce particulate matter (PM), the other toxic pollutant emitted by road transport. This is because PM components include not only engine emissions, but also a contribution from brake and tyre wear and road surface abrasion.


Elektriautod on mõne arvates juba enne ainukeseks müüdavaks transpordivahendiks saamist sobimatu lahendus. Kuniks me taskukohaseid hõljuvaid rekkaid ei leiuta, peame mingi reostusega leppima. Hipsterite pärast ühiskonda seisma panna ei saa. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degreal
HV veteran

liitunud: 07.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2017 10:09 vasta tsitaadiga

Elektriauto regenereeriv pidurdus peaks oluliselt piduritolmu vähendama.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektriautode teema mine lehele 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.