Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  NVIDIA EDITORS DAY - ATI shader'i koodi pikkus???? märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
rain128
HV vaatleja
rain128

liitunud: 12.09.2003




sõnum 05.11.2003 12:33:07 NVIDIA EDITORS DAY - ATI shader'i koodi pikkus???? vasta tsitaadiga

http://www.firingsquad.com/features/nvidia_editors_day/
Ülal oleval lingil lahatakse NVIDIA promo päeva. Kõik muu jutt ei pakkunud erilist huvi aga üks küsimus kerkis ülesse. Artiklis on mitu korda mainitud, et ATI RV350 on maksimaalne shaderi koodi pikkus 64 käsku. Samas on ka kirjas, et mõned tulevased mängud tahavad hakata kasutama shaderi koodi pikkusega 100 ... 200 käsku. Paras piirang

Samas on mulle kõrva jäänud, et Radeon9800 on shaderis fifio buffer, mis peaks viima shaderi teoreetiliese käskude arve lõpmatuseni. Noh see lõpmatus on küll väga kahtalne aga siiski ....

Ausalt öeldes ei ole viitsinud endale neid kaartide koodnimesid selgeks teha, nii et võib-olla ajan ma midagi segamini. Hinge jäi siiski kirpeldama, et kui R9600 on koodi piirang 64 käsku ja FX5700 ei ole koodi piirangut siis kas ikka R9600 on kindlam ost.

Samas ei saa sotti ka sellest, et mis värk on R9800 lubatud shaderi koodi pikkusega.
Kas ta on 64 käsku või on nüüd nii palju kui vaja???
Kas FX5.... kasutavad sama fifo buffri tehinakt koodi pikkuse suurendamiseks???
Äkki ajasin lihtsalt kood nimede tõttu segamini R9500, R9600, R9700 ja R9800 ???

_________________
Same Shit Different Day
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
traks
HV Guru

liitunud: 07.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2003 12:53:53 vasta tsitaadiga

kui artikkel tundub kahtlane, intrigeeriv, vastuoluline, liiga huvitav või... midaiganes, siis võib kindel olla, et seda juba lahatakse väga põhjalikult Beyond3D foorumites. teemad võivad seal küll väga pikaks venida, aga lõpuks selgub tavaliselt tõde. või siis vale, millega kõik nõustuvad thumbs_up.gif

nii et ühe artikli põhjal ei tohiks kunagi lõplikke järeldusi tegema hakata.

Beyond3D vastav thread

_________________
The greatest trick the devil ever pulled
was convincing the world glossy widescreen is the way to go.
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 304
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cbr
HV Guru
cbr

liitunud: 01.09.2002




sõnum 05.11.2003 16:21:17 vasta tsitaadiga

Kas need shaderi koodi pikkused loevad ka FPS-ile? Või ainult on vahe pildi ilususes?
_________________
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 05.11.2003 17:25:15 vasta tsitaadiga

Mida pikem kood, seda aeglasem. Kui shaderi pikkus ületab ATI shaderi piirid, siis seda on võimalik kasutada ainult väga väikesel osal ekraanist, ilma, et fps jääks tohutult aeglaseks.
See nimetatud FIFO puhver on iseenesest väga abiks asi ja sisuliselt eemaldab shaderi koodi pikkuse piirangud väikese löögiga kiirusele (võrreldes pika shaderi toega). See eeldab, et shader on kirjutatud selle puhvri kasutamiseks, aga ATIl on olemas tööriistad, mis võimaldab suvalise shaderi konvertida selliseks. Suurem probleem on selles, et läbi DX9 ei ole võimalik F-puhvrit kasutada, kuna selle jaoks ei ole lihtsalt standardseid käske. Ehk ainult OpenGL'ist kasutatav.
NVidia kaardid ei toeta seda puhvrit.

Ma praegu ei muretseks praegu nende limitatsioonide pärast. Kui mängud hakkavad kasutama nii pikkasid shadereid, on nii Radeon 9600Pro kui ka FX5700 lootusetult aeglased juba.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rain128
HV vaatleja
rain128

liitunud: 12.09.2003




sõnum 05.11.2003 21:44:19 vasta tsitaadiga

Ega ma nii suurt ei muretsegi R9600 ja FX5700 pärast, kui et need kes ostavad endale r9800 või midagi sellist. Et nemad ei pea hakkama 1a ... 1,5a pärast omal videokaarti vahetama ainult sellepärast, et kaardil on shaderi koodi pikkuse piirang.

Ma lootsin seda, et äkki on kuskil web'i lehel keegi teinud asjaliku testi erinevate pikkusega shaderi koodidega. Noh panndaks korraga jooksma paarkümmend shaderit ja siis mingi graafik erinevate koodide pikkuste jaoks. Kuna paistab, et suurem osa asju hakkab nende shaderite poole liikuma, siis oleks huvitav teada et kuidas praegused kaardid saavad hakkama pikemate shaderite koodidega. Ma saan täiesti aru, et shader kiirus ei ole peamine aga hea oleks sellest midagi rohkem teada.

_________________
Same Shit Different Day
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Online

sõnum 05.11.2003 21:55:21 vasta tsitaadiga

no ma küll ei usu, et r9800pro ostjad peaksid muretsema icon_rolleyes.gif
saab ju näiteks fx5900ultra radeonilt masendavalt lüüa kui asi puudutab näiteks pixel shader 2.0-i...
vahet pole kui ka atil on koodi pikkuse piirang palju väiksem, fx ei jaga juba praegu korralikult matsu välja, röökimata siis kahe aasta pärast icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
margus1000
Lõuapoolik
Lõuapoolik
margus1000

liitunud: 28.05.2003




sõnum 09.11.2003 19:58:05 vasta tsitaadiga

ati suudab koos F puhvriga 96 välja punnitada, samas PS2.0 annab piiriks samuti 64. mitte keegi kurat ei kirjuta lähemal ajal isegi sellise pikkusega koodi sest sellega ei ole vähemalt mängudes midagi peale hakata, pole ju veel kaarte mis sellist instruktsioonide hulka arvestatava kiirusega töödelda suudaks. muide nvidia fx kaardid suudavad 1024 kohalist käsitleda. sellest samuti mängudes kasu ei ole aga xbitlabs testis mitmeid kaarte Houdini Masteriga. vot seal tuli FX-ide tugevus välja. näiteks 5600Ultra on oma hinna kohta väga tugev "poolprofi" kaart. samas mängudes see teda ikka ei aita, kiirust ju pole.
100 kuni 200 käsku. selline asi tuleb ma arvan, niipea kui enamus graafikakiipe turul on ilusti 65nm tehnikas valmistatud ja tippkaartides 40nm kiibid ei ole midagi imestada kui koodid imepikaks lähevad icon_biggrin.gif või siis saab räniajastu läbi ja GPU-d tehakse mingist muust materjalist mis arhitektuurile piiranguid ei sea icon_lol.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Xender
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.01.2002




sõnum 09.11.2003 20:24:04 vasta tsitaadiga

Ah, minu meelest on üldse liiga palju juttu sellest FX5900 vs 9800 teemal, sest tegelikult hinna jõudluse suhe on ikka sitta kanti nVidia poolel tänu FX5900SEle (ärge ajage segamini FX5700Ultraga) mis maksab 215-220 dollarit. Mina sain Leadtek 350 LXi 3700 eeki eest ja olen sellega väga rahul, sest väike overclockiga on FX 5900 tasemel ja mõõduka tasemel juba seal 5900 Ultra tasemel.
Pealegi, paari aasta pärast pole nigunii kõigel sellel enam tähtsust nagu tänapeäval pole mingit vahet kas sul on GF3ti500 või Ati radeon 8500 seega peace.
Kommentaarid: 58 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  NVIDIA EDITORS DAY - ATI shader'i koodi pikkus????
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.