Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
rain128
HV vaatleja

liitunud: 12.09.2003
|
05.11.2003 12:33:07
NVIDIA EDITORS DAY - ATI shader'i koodi pikkus???? |
|
|
http://www.firingsquad.com/features/nvidia_editors_day/
Ülal oleval lingil lahatakse NVIDIA promo päeva. Kõik muu jutt ei pakkunud erilist huvi aga üks küsimus kerkis ülesse. Artiklis on mitu korda mainitud, et ATI RV350 on maksimaalne shaderi koodi pikkus 64 käsku. Samas on ka kirjas, et mõned tulevased mängud tahavad hakata kasutama shaderi koodi pikkusega 100 ... 200 käsku. Paras piirang
Samas on mulle kõrva jäänud, et Radeon9800 on shaderis fifio buffer, mis peaks viima shaderi teoreetiliese käskude arve lõpmatuseni. Noh see lõpmatus on küll väga kahtalne aga siiski ....
Ausalt öeldes ei ole viitsinud endale neid kaartide koodnimesid selgeks teha, nii et võib-olla ajan ma midagi segamini. Hinge jäi siiski kirpeldama, et kui R9600 on koodi piirang 64 käsku ja FX5700 ei ole koodi piirangut siis kas ikka R9600 on kindlam ost.
Samas ei saa sotti ka sellest, et mis värk on R9800 lubatud shaderi koodi pikkusega.
Kas ta on 64 käsku või on nüüd nii palju kui vaja???
Kas FX5.... kasutavad sama fifo buffri tehinakt koodi pikkuse suurendamiseks???
Äkki ajasin lihtsalt kood nimede tõttu segamini R9500, R9600, R9700 ja R9800 ???
_________________ Same Shit Different Day |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
traks
HV Guru
liitunud: 07.03.2002
|
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
304 |
|
tagasi üles |
|
 |
cbr
HV Guru

liitunud: 01.09.2002
|
05.11.2003 16:21:17
|
|
|
Kas need shaderi koodi pikkused loevad ka FPS-ile? Või ainult on vahe pildi ilususes?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
05.11.2003 17:25:15
|
|
|
Mida pikem kood, seda aeglasem. Kui shaderi pikkus ületab ATI shaderi piirid, siis seda on võimalik kasutada ainult väga väikesel osal ekraanist, ilma, et fps jääks tohutult aeglaseks.
See nimetatud FIFO puhver on iseenesest väga abiks asi ja sisuliselt eemaldab shaderi koodi pikkuse piirangud väikese löögiga kiirusele (võrreldes pika shaderi toega). See eeldab, et shader on kirjutatud selle puhvri kasutamiseks, aga ATIl on olemas tööriistad, mis võimaldab suvalise shaderi konvertida selliseks. Suurem probleem on selles, et läbi DX9 ei ole võimalik F-puhvrit kasutada, kuna selle jaoks ei ole lihtsalt standardseid käske. Ehk ainult OpenGL'ist kasutatav.
NVidia kaardid ei toeta seda puhvrit.
Ma praegu ei muretseks praegu nende limitatsioonide pärast. Kui mängud hakkavad kasutama nii pikkasid shadereid, on nii Radeon 9600Pro kui ka FX5700 lootusetult aeglased juba.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
rain128
HV vaatleja

liitunud: 12.09.2003
|
05.11.2003 21:44:19
|
|
|
Ega ma nii suurt ei muretsegi R9600 ja FX5700 pärast, kui et need kes ostavad endale r9800 või midagi sellist. Et nemad ei pea hakkama 1a ... 1,5a pärast omal videokaarti vahetama ainult sellepärast, et kaardil on shaderi koodi pikkuse piirang.
Ma lootsin seda, et äkki on kuskil web'i lehel keegi teinud asjaliku testi erinevate pikkusega shaderi koodidega. Noh panndaks korraga jooksma paarkümmend shaderit ja siis mingi graafik erinevate koodide pikkuste jaoks. Kuna paistab, et suurem osa asju hakkab nende shaderite poole liikuma, siis oleks huvitav teada et kuidas praegused kaardid saavad hakkama pikemate shaderite koodidega. Ma saan täiesti aru, et shader kiirus ei ole peamine aga hea oleks sellest midagi rohkem teada.
_________________ Same Shit Different Day |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
05.11.2003 21:55:21
|
|
|
no ma küll ei usu, et r9800pro ostjad peaksid muretsema
saab ju näiteks fx5900ultra radeonilt masendavalt lüüa kui asi puudutab näiteks pixel shader 2.0-i...
vahet pole kui ka atil on koodi pikkuse piirang palju väiksem, fx ei jaga juba praegu korralikult matsu välja, röökimata siis kahe aasta pärast
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus1000
Lõuapoolik


liitunud: 28.05.2003
|
09.11.2003 19:58:05
|
|
|
ati suudab koos F puhvriga 96 välja punnitada, samas PS2.0 annab piiriks samuti 64. mitte keegi kurat ei kirjuta lähemal ajal isegi sellise pikkusega koodi sest sellega ei ole vähemalt mängudes midagi peale hakata, pole ju veel kaarte mis sellist instruktsioonide hulka arvestatava kiirusega töödelda suudaks. muide nvidia fx kaardid suudavad 1024 kohalist käsitleda. sellest samuti mängudes kasu ei ole aga xbitlabs testis mitmeid kaarte Houdini Masteriga. vot seal tuli FX-ide tugevus välja. näiteks 5600Ultra on oma hinna kohta väga tugev "poolprofi" kaart. samas mängudes see teda ikka ei aita, kiirust ju pole.
100 kuni 200 käsku. selline asi tuleb ma arvan, niipea kui enamus graafikakiipe turul on ilusti 65nm tehnikas valmistatud ja tippkaartides 40nm kiibid ei ole midagi imestada kui koodid imepikaks lähevad või siis saab räniajastu läbi ja GPU-d tehakse mingist muust materjalist mis arhitektuurile piiranguid ei sea
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Xender
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.01.2002
|
09.11.2003 20:24:04
|
|
|
Ah, minu meelest on üldse liiga palju juttu sellest FX5900 vs 9800 teemal, sest tegelikult hinna jõudluse suhe on ikka sitta kanti nVidia poolel tänu FX5900SEle (ärge ajage segamini FX5700Ultraga) mis maksab 215-220 dollarit. Mina sain Leadtek 350 LXi 3700 eeki eest ja olen sellega väga rahul, sest väike overclockiga on FX 5900 tasemel ja mõõduka tasemel juba seal 5900 Ultra tasemel.
Pealegi, paari aasta pärast pole nigunii kõigel sellel enam tähtsust nagu tänapeäval pole mingit vahet kas sul on GF3ti500 või Ati radeon 8500 seega peace.
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
|