Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  ATI ja LOD märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 15.10.2003 17:09:33 ATI ja LOD vasta tsitaadiga

millise progega saab muuta või milline registri key seda kontrollib?


lugesin kuskilt, et UT moortoriga mängud on lod negatiivse väärtusega hoopis ilusamad.

_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 16.10.2003 08:35:31 vasta tsitaadiga

link :: mingi samas suunas teema ...

Rage3D foorum on Sinu sõber, kui vaja teavet ATi kaartide kohta ja ma pakun, et LOD negatiivne väärtus parandab kvalli vaid nVidia kaartidel, ATi puhul on asi vastupidi (pole küll endal praktilisi kogemusi) ...

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 16.10.2003 09:45:48 vasta tsitaadiga

Seal teemas keerutatakse ja vaieldakse IQ üle. keegi ei ütle kuidas seda muuta.

muidu negatiivseks ei saa LOD panna ametlikult (draiveri setingutest) ei nvidial ega atil.
Rivatuneriga saab seda teha grforcedel aga atil.....?

_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 16.10.2003 16:37:35 vasta tsitaadiga

Draiverites texture quality slider muidu muudab mipmap LOD biast, vaata mis registry väärtust see muudab ja pane käsitsi, kui mingit utikat ei ole leidnud.

Liiga suure negatiivse biasiga tekib texture shimmer, ehk väikesed detailid tekstuuril hakkavad vilkuma. Iga normaalse mänguvalmistajaga ja videokaardi draiveritega peaks LOD bias 0'ga kõige parem pilt olema iseenesest. Selle asemel soovitaks pigem anistropic filtering põhja lükata.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 16.10.2003 17:00:15 vasta tsitaadiga

vot seda slaideri liigutamist ja registry uurimist ma ise ka mõtlesin aga kuna ühest kohta pole
vaid a la video/ 0000 / dispalay / 0001 ja siis on sama aint 0001 ja display 0002 jne mingi 10 eri kohta
kus samad parameetrid. on seda nac raske teha. kui opleks mingi proge mis ise võrdleks kus on muudatusi siis jah,.

_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cbr
HV Guru
cbr

liitunud: 01.09.2002




sõnum 16.10.2003 19:09:02 vasta tsitaadiga

Mida see LOD mängus haldab?
_________________
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 16.10.2003 19:22:24 vasta tsitaadiga

textuure
_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cbr
HV Guru
cbr

liitunud: 01.09.2002




sõnum 16.10.2003 20:10:05 vasta tsitaadiga

Textuuride suurust, värvirikkust, ilusust vms?
_________________
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 17.10.2003 11:07:25 vasta tsitaadiga

siin ma nac seletasin seda nii nagu ma ise aru olen saanud.
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=5214&highlight=lod

negatiivse puhul on siis vastupidi

_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 17.10.2003 14:27:52 vasta tsitaadiga

Negatiivse puhul on probleem selles, et liiga suure resolutsiooniga tekstuur valitakse ja kahe kõrvuti asuva piksli poolt valitud tekstuuripikslite vahele jääb veel üks, mida arvesse ei võeta. See on sisuliselt põhimõtteliselt sama ja väljanägemiselt sarnane sellele, kui ilma antialiaseta servi vaadata, kus trepid sõidavad liikudes ringi ja peenikesed (alla 1 piksli) objektid hakkavad vilkuma. Samamoodi, kui tekstuuris on peenike must joon, siis liiga kõrge resolutsiooniga tekstuur valides on ringi liikudes see joon kord näha, kord ei ole. Seda probleemi on lihtne lahendada, igast tekstuurist tehakse 2x väiksem versioon, mis võetakse kasutusele siis, kui ekraani pikslid satuvad tekstuuri peal üksteisest liiga kaugele. Anisotroopiline filterdamine muideks iseenesest ei tee midagi teravamaks, aga ta võtab ekraani suhtes väga kaldu pindadel rohkem väärtusi tekstuurist, mis võimaldab valida kõrgema resolutsiooniga tekstuur ilma, et mõni tekstuuri piksel vahele jääks.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 17.10.2003 14:34:03 vasta tsitaadiga

Et mingi seos sellel jutul ka oleks, siis LOD bias muudab hetke, millal väiksema või suurema tekstuuri kasuks otsustatakse. 0 puhul peaks teoreetiliselt valitama kõige täpsem tekstuur, mis veel aliasingut ei tekita. Kui negatiivseks keerata, siis hakkab tekstuuri alias tekkima, kui positiivseks keerata, siis kasutatakse madalama resolutsiooniga tekstuuri, mille peale kulub vähem bandwidthi ... rohkem performancet, kui bandwidth kiirust piirab. Ma soovitaks negatiivse LOD biasi asemel anistropic filtering põhja keerata, tulemus on märksa parem.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 17.10.2003 14:36:48 vasta tsitaadiga

aga mid sa soovitaks tugevalt positiivse LOD asemel kasutada icon_biggrin.gif
sest üle 0,5 ei saa panna draiveritest. aga lisa performance kuluks ära
teatavatel puhkudel.

_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 17.10.2003 14:41:21 vasta tsitaadiga

no alati võib draivereid häkkida, et nad üldse mingeid tekstuuri renderdamiskäske videokaardile ei saadaks. Või siis teha /dev/null draiverid, mis ei viitsi üldse midagi renderdada, aga see eest teatab usinalt, et juba pilt valmis icon_smile.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 17.10.2003 15:02:27 vasta tsitaadiga

hmm, kunagi ma testisin agaralt wintune98´ga om arvutit siis seal kippus jah
null draiveri skoor olema umbes 5x kõrgem kui primary oma.

_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 17.10.2003 15:06:52 vasta tsitaadiga

Sellisel juhul on kõik prosa taga kinni.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 20.10.2003 20:23:10 vasta tsitaadiga

nii, pingelise uurimustöö tulemusena (tglt juhuslikult) leidsin ma need registry kohad üles
kust seda ATI'l muuta saab. Draiveri setingutes on mipmap slaideril 4 asendit high qual. kuni high perf.
ja registrys muutub see vastavalt 0 kuni 3.

Sellesmõttes on see nvidia omast erinev kus saab muuta 0 kuni 1 ja 3 puhul on juba parajad plasteliini textuurid.

Jama on muidugi, et üle 3 ega ka alla 0 need mingit mõju ei avalda. kui sliderit vaadata siis seal on oleku väljal
tühi koht a textuurid on ikka samad. negatiivse puhul siis nagu 0 ja üle 3 puhul nagu 3 icon_sad.gif

_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ipruul
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.12.2002




sõnum 20.10.2003 21:22:45 vasta tsitaadiga

Nu kirjutas:
siin ma nac seletasin seda nii nagu ma ise aru olen saanud.
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=5214&highlight=lod

negatiivse puhul on siis vastupidi

Teema puudub või on kustutatud.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 20.10.2003 21:25:14 vasta tsitaadiga

on jah rsk icon_mad.gif
siis kui lingi panin oli veel alles.

_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cbr
HV Guru
cbr

liitunud: 01.09.2002




sõnum 20.10.2003 23:30:44 vasta tsitaadiga

Vanade teemade puhastus tehti ju. Kõik need pidid kasutud ja mõttetud olema icon_wink.gif 8)
_________________
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  ATI ja LOD
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.