Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
15.10.2003 17:09:33
ATI ja LOD |
|
|
millise progega saab muuta või milline registri key seda kontrollib?
lugesin kuskilt, et UT moortoriga mängud on lod negatiivse väärtusega hoopis ilusamad.
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
16.10.2003 08:35:31
|
|
|
link :: mingi samas suunas teema ...
Rage3D foorum on Sinu sõber, kui vaja teavet ATi kaartide kohta ja ma pakun, et LOD negatiivne väärtus parandab kvalli vaid nVidia kaartidel, ATi puhul on asi vastupidi (pole küll endal praktilisi kogemusi) ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
16.10.2003 09:45:48
|
|
|
Seal teemas keerutatakse ja vaieldakse IQ üle. keegi ei ütle kuidas seda muuta.
muidu negatiivseks ei saa LOD panna ametlikult (draiveri setingutest) ei nvidial ega atil.
Rivatuneriga saab seda teha grforcedel aga atil.....?
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
16.10.2003 16:37:35
|
|
|
Draiverites texture quality slider muidu muudab mipmap LOD biast, vaata mis registry väärtust see muudab ja pane käsitsi, kui mingit utikat ei ole leidnud.
Liiga suure negatiivse biasiga tekib texture shimmer, ehk väikesed detailid tekstuuril hakkavad vilkuma. Iga normaalse mänguvalmistajaga ja videokaardi draiveritega peaks LOD bias 0'ga kõige parem pilt olema iseenesest. Selle asemel soovitaks pigem anistropic filtering põhja lükata.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
16.10.2003 17:00:15
|
|
|
vot seda slaideri liigutamist ja registry uurimist ma ise ka mõtlesin aga kuna ühest kohta pole
vaid a la video/ 0000 / dispalay / 0001 ja siis on sama aint 0001 ja display 0002 jne mingi 10 eri kohta
kus samad parameetrid. on seda nac raske teha. kui opleks mingi proge mis ise võrdleks kus on muudatusi siis jah,.
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
cbr
HV Guru

liitunud: 01.09.2002
|
16.10.2003 19:09:02
|
|
|
Mida see LOD mängus haldab?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
16.10.2003 19:22:24
|
|
|
textuure
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
cbr
HV Guru

liitunud: 01.09.2002
|
16.10.2003 20:10:05
|
|
|
Textuuride suurust, värvirikkust, ilusust vms?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
17.10.2003 14:27:52
|
|
|
Negatiivse puhul on probleem selles, et liiga suure resolutsiooniga tekstuur valitakse ja kahe kõrvuti asuva piksli poolt valitud tekstuuripikslite vahele jääb veel üks, mida arvesse ei võeta. See on sisuliselt põhimõtteliselt sama ja väljanägemiselt sarnane sellele, kui ilma antialiaseta servi vaadata, kus trepid sõidavad liikudes ringi ja peenikesed (alla 1 piksli) objektid hakkavad vilkuma. Samamoodi, kui tekstuuris on peenike must joon, siis liiga kõrge resolutsiooniga tekstuur valides on ringi liikudes see joon kord näha, kord ei ole. Seda probleemi on lihtne lahendada, igast tekstuurist tehakse 2x väiksem versioon, mis võetakse kasutusele siis, kui ekraani pikslid satuvad tekstuuri peal üksteisest liiga kaugele. Anisotroopiline filterdamine muideks iseenesest ei tee midagi teravamaks, aga ta võtab ekraani suhtes väga kaldu pindadel rohkem väärtusi tekstuurist, mis võimaldab valida kõrgema resolutsiooniga tekstuur ilma, et mõni tekstuuri piksel vahele jääks.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
17.10.2003 14:34:03
|
|
|
Et mingi seos sellel jutul ka oleks, siis LOD bias muudab hetke, millal väiksema või suurema tekstuuri kasuks otsustatakse. 0 puhul peaks teoreetiliselt valitama kõige täpsem tekstuur, mis veel aliasingut ei tekita. Kui negatiivseks keerata, siis hakkab tekstuuri alias tekkima, kui positiivseks keerata, siis kasutatakse madalama resolutsiooniga tekstuuri, mille peale kulub vähem bandwidthi ... rohkem performancet, kui bandwidth kiirust piirab. Ma soovitaks negatiivse LOD biasi asemel anistropic filtering põhja keerata, tulemus on märksa parem.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
17.10.2003 14:36:48
|
|
|
aga mid sa soovitaks tugevalt positiivse LOD asemel kasutada
sest üle 0,5 ei saa panna draiveritest. aga lisa performance kuluks ära
teatavatel puhkudel.
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
17.10.2003 14:41:21
|
|
|
no alati võib draivereid häkkida, et nad üldse mingeid tekstuuri renderdamiskäske videokaardile ei saadaks. Või siis teha /dev/null draiverid, mis ei viitsi üldse midagi renderdada, aga see eest teatab usinalt, et juba pilt valmis
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
17.10.2003 15:02:27
|
|
|
hmm, kunagi ma testisin agaralt wintune98´ga om arvutit siis seal kippus jah
null draiveri skoor olema umbes 5x kõrgem kui primary oma.
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
17.10.2003 15:06:52
|
|
|
Sellisel juhul on kõik prosa taga kinni.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
20.10.2003 20:23:10
|
|
|
nii, pingelise uurimustöö tulemusena (tglt juhuslikult) leidsin ma need registry kohad üles
kust seda ATI'l muuta saab. Draiveri setingutes on mipmap slaideril 4 asendit high qual. kuni high perf.
ja registrys muutub see vastavalt 0 kuni 3.
Sellesmõttes on see nvidia omast erinev kus saab muuta 0 kuni 1 ja 3 puhul on juba parajad plasteliini textuurid.
Jama on muidugi, et üle 3 ega ka alla 0 need mingit mõju ei avalda. kui sliderit vaadata siis seal on oleku väljal
tühi koht a textuurid on ikka samad. negatiivse puhul siis nagu 0 ja üle 3 puhul nagu 3
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
ipruul
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.12.2002
|
20.10.2003 21:22:45
|
|
|
Teema puudub või on kustutatud.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
20.10.2003 21:25:14
|
|
|
on jah rsk
siis kui lingi panin oli veel alles.
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
cbr
HV Guru

liitunud: 01.09.2002
|
20.10.2003 23:30:44
|
|
|
Vanade teemade puhastus tehti ju. Kõik need pidid kasutud ja mõttetud olema 8)
_________________
 |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
|