Mis mõttes ei ole 3d-d? Steroskoopilise 3d saad väga paljudes mängudes peale keerata. Mõnes mängus näeb see parem välja mõnes halvem muidugi. Vastavat riistvara on vaja ainult - aktiiv prille ja monitori või siis antud juhul oculus rifti...
Info: http://www.nvidia.co.uk/object/3d-vision-3d-games-uk.html
Väga vähestel mängudel saab FOV'i menüüst sättida. Parimal juhul saab seda konsoolist teha. Skyrimis tuli ka mingite konf file'ide kallale minna minu mälu järgi.
Kui multiplayeris ringi lennata tahate siis proovige seda http://www.youtube.com/watch?v=10WgC8i-A8s Tulistada seal veel ei saa aga niisama on ka päris äge seal ringi vaadata.
Ise ei suutnud Skyrimi väga kaua mängida kuna reso on liiga madal. Kõik ilusad detailid lihtsalt vajuvad ära. Vireot kasutades soovitan IPD-ga kõvasti katsetada. Kui vale seadistus siis ajab pea päris kiiresti valutama.
Käige ära, mis seade see on Rollercoasteri ajal oleks kokku varisenud peaaegu... õhtu peaks video youtubes olema. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kõikides mängudes, mida mängid keera varjud LOW peal või maha, sest 3d-s kuvades loovad need artifacte - mustad jooned...
Skyrimis oli 110 FOV ok. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Hei Tanel. Youtube kommentaariumis kahtlesid, et vaevalt 1080p väga suurt vahet teeb.
Praegu on Oculusel 2 1080p versiooni mida nad üritustel demovad. Ja kõik ütlevad, et vahe on nagu päev ja öö. HD versioonis on kõik detailid ja tagataust näha. Piksleid ja screen door effekti on ikka natuke näha aga need ei karju enam nii jubedalt silma.
Mul loodetavasti ise avaneb selle kuu lõpus võimalus Oculusega kokku saada ja HD versiooni proovida. Kui läheb õnneks siis kirjutan oma kogemustest siia.
Kas nendega kanatab ka arma 2 dayz modi lasta ?
Saab keegi proovida ? _________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
Kas nendega kanatab ka arma 2 dayz modi lasta ?
Saab keegi proovida ?
ametlikku supporti veel ei ole aga häkitud draiveritega saab ikka. (rocket ütles, et plaanib seda supportida aga see ei ole hetkel prioriteet)
http://www.youtube.com/watch?v=5HBMHGYmfbo
Dayz väga palju eelist dev kit oma madala reso tõttu ei anna. Seal ellu jääda suht võimatu kui kõik kaugemal kui 30 meetrit muutub pikslite purduks. Consumer versioonil seda probleemi olla ei tohiks
kas volo airspordi rifti build on väljas juba? Minu arust on neil ainult tavaline demo üleval ja oculuse buildist oli ainult mingi video tehtud paar kuud tagasi..
http://volo-airsport.net/blog/download/
Hmm, nad ei ole seda uuendanud tõesti nagu lubasid juba mingi 3 kuud tagasi... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
kusjuures see developer on Volot juba arendanud 3 aastat. Vahest tuleb ta uuendustega tagasi ja siis kaob jälle mõneks ajaks ära.
Tanel: Mõned soovitused Skyrimi mängu jaoks. Videos oli sul fps keskmiselt 15- 25 vahel. Oculus loojad ütlevad, et OR-i peal jooksev mäng peaks minimaalselt 60fps jooksma, et head "user experienci" luua. Kui fps madalam on siis tähendab seda, et head tracking latency on kõvasti suurem. Monitori peal pole seda tunda aga kui sul pea maailmas sees siis on õige latency kriitilise tähtsusega. Liigutad pead aga pilt tuleb aeglasemalt järele ja see ajab suurem osa inimestel pea valutama. OR latency target peaks olema kuskil 40-50 ms. Praegu Skyrimi madala fps-iga oli sul see raudselt üle 100. Väga hästi pidasid vastu seal sellistes oludes Samuti väiksema ms-iga ei lähe pilt nii kergelt uduseks kui pead kiiresti liigutad.
Soovitan kindalsti kõik visuaalsed kellad viled maha keerata (madala reso tõttu ei näe sa neid niikuinii. Rifti native reso on 1280x800) ja proovida kaadrisagedust hoida vähemalt 40fps ringis. Siis on sul palju reaalsem kogemus. Usu mind
See kinecti mõte on päris hea ja küsisin eelmine aasta oculuse arendajate käest ka selle kohta. Nad selgitasid, et kinecti latency on liiga suur. Sinu liigutused jõuaksid maailma alles mitusada millisekundit hiljem. Jällegi monitori peal oleks savi aga virtuaalmaalimas ajab see su aju kohe segadusse kui kui keha teeb liigutuse varem ära ja visuaalselt näed seda hiljem. Hetkel kõige parem ja kiirem alternatiiv on Razer Hydra millega saab käe liigutusi virtuaal reaalsuses matkida. (Ise pole seda Skyrimiga proovinud)
Üks viis kuidas mulle Skyrimi meeldib mängida on nii, et keerad mouse sensitivity peaaegu nulli. Ehk siis pea keeramine on reaalne. 90 kraadi vasakule keerates vaatad ka mängus 90 kraadi mitte ei pööra 180 kraadi. Suuremaid pöörde kompenseerin hiirega. Keegi peaks üldse sellise mod-i tegema kus pea ühendatakse kehast lahti, et saaksid samal ajal vasakule vaadata kui keha otse jalutab. Ehk siis pea keeramist kontrollid riftiga ja keha keeramist hiirega.
Keegi peaks üldse sellise mod-i tegema kus pea ühendatakse kehast lahti, et saaksid samal ajal vasakule vaadata kui keha otse jalutab. Ehk siis pea keeramist kontrollid riftiga ja keha keeramist hiirega.
See aparaat vajab miski 3m juhet vms.
Iga vide mida vaadand selle kohta näitab ära kui lühike juhe on ja kui see reaalsus taju sul ära kaob jooksed sa kas oma arvuti otsa või komistas nii et tõmbad arvuti kaasa endaga.
Wireless oleks muidugi veel parem, aga kuniks seda pole võiks vähemalt juhet pikendada.
Hind võiks sellel mõstlik tulla mida massides müüa saaks või siis mingi säästu versioon... miski 200 + euri sellise vidina eest välja käia küll ei tahaks, kui seda enamvähem kasutada for fun ja mitte tõsisemaks mängimiseks.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.