Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
21.09.2007 12:49:41
|
|
|
tsitaat: |
Põhiline erinevus on et antud hetkel tehakse neid filtreerimise-antialiasingu arvutusi iga piksli kohta, ka seal kus tegelikult seda vaja poleks.
Performance hit on siis, kui puudub vastav riistvara mis seda teeks. Kui hakata anisotropic filtreerimist tegema puhtalt prose peal siis sellega kaugele ei jõua. Spets riistvaraline lahendus on oluliselt efektiivsem. |
kogu raytracingu jaoks on spets lahendus ilmselt oluliselt efektiivsem
muide, filtreerimise/antialiasingu arvutusi ei tehta ka praegu iga piksli kohta iirc.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Le Inc
HV Guru
liitunud: 06.09.2002
|
21.09.2007 13:49:22
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Muidu üks uuem RT demo on ka siin. Taas on vajalik SSE2 toega prose, toetatud peaks olema kuni 16 tuuma. Paraku osad inimesed on kogenud probleeme kuid enamusel peaks see ikkagi töötama. |
EI lähe tööle, ütleb et d3dx9_32.dll on puudu ..
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
21.09.2007 14:15:48
|
|
|
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_32
Ta lihtsalt kasutab viimast DX SDK'd mida netist leiab, enamus inimestel on veidi vanem.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
Denke
HV kasutaja
liitunud: 11.09.2002
|
04.10.2007 17:22:18
|
|
|
Kas pole järsku võimalik, et Inteli tulevane high end GPU pole mitte mõeldud ray tracingu jooksutamiseks?
_________________ a.k.a Ummikummi |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
stepzter
HV veteran
liitunud: 11.11.2001
|
04.10.2007 18:02:24
|
|
|
Selle viimase postituse mittesegasus ei ole mitte puudu.
_________________ Toetan õige kirja |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
05.10.2007 19:36:48
|
|
|
Denke kirjutas: |
Kas pole järsku võimalik, et Inteli tulevane high end GPU pole mitte mõeldud ray tracingu jooksutamiseks? |
Kui seda lauset veidke muuta ning lugeda kui "kas on võimalik et inteli GPU on mõeldud ray tracingu jaoks" siis võib öelda et üsna tõenäoliselt on võimalk jah. Muidu Larrabee peaks olema piisavalt paindliku ülesehitusega et suudab mõistliku kiirusega teha nii ray tracingut kui ta tavapärast rasterdamist, võimalik et isegi mõlemat korraga.
Intel ise räägib ray tracingust üsna suht palju. Nende tehtud teek nimega "integrated performance primitives" sisaldab samuti ray tracingut, ehkki nad panid sinna miskipärast paari aasta vanuse tehnoloogia mitte praeguse seega jõudlus pole just kõige parem.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
01.08.2008 09:47:28
|
|
|
http://igad.nhtv.nl/~bikker/files/waterdemo.rar <- palju korralikum demo, kui Inteli Q4
2-3a pärast puhta ray tracingu peale vast üle ei minda kuid hübriidlahendusi on kindlasti. Selle aasta siggraphil näiteks räägib Carmac oma hübriidlahendustest
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
01.08.2008 10:21:36
|
|
|
hübriid on midagi muud.
carmack rääkis valguse raytracemisest?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
04.08.2008 14:27:45
|
|
|
Hübriid on vahepealne lahendus mida kasutatakse, kuni puhas ray tracing veel ära ei tasu
Carmack räägib "sparse voxel octree" ray tracemisest valgustuse efektide renderdamiseks. Õige pisut inffi selle kohta siin: http://www.pcper.com/article.php?aid=532
[edit]
Nuh, Larrabee'st ei räägitagi siin veel?
http://www.anandtech.com/cpuchipsets/intel/showdoc.aspx?i=3367
http://www.pcper.com/article.php?type=expert&aid=602&pid=2
Kahju et rohkem inffi ei jagatud. Hetkel tundub, et asi töötab ja neil on mõned huvitavad tehnoloogiad kasutuses kuid ilma reaalsete numbriteta on raskevõitu midagi konkreetset väita.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
05.08.2008 11:11:43
|
|
|
ma ei viitsi ise pikemalt mõelda/kirjutada, esmamuljed on paar tsitaati anandist:
tsitaat: |
It's not quite emulating a GPU as it is directly implementing functionality on a data-parallel CPU that would normally be done on dedicated hardware. |
tsitaat: |
NVIDIA's SPs work on a single operation, AMD's can work on five, and Larrabee's vector unit can work on sixteen. NVIDIA has a couple hundred of these SPs in its high end GPUs, AMD has 160 and Intel is expected to have anywhere from 16 - 32 of these cores in Larrabee. If NVIDIA is on the tons-of-simple-hardware end of the spectrum, Intel is on the exact opposite end of the scale.
We've already shown that AMD's architecture requires a lot of help from the compiler to properly schedule and maximize the utilization of its execution resources within one of its 5-wide SPs, with Larrabee the importance of the compiler is tremendous. Luckily for Larrabee, some of the best (if not the best) compilers are made by Intel. If anyone could get away with this sort of an architecture, it's Intel. |
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
05.08.2008 12:29:48
|
|
|
Larrabee teeb eriti huvitavaks nende draiveri arhitektuur. Sarnast binningut tõenäoliselt nii suurel määral teiste videokaartide peal ei kasutata kuna nonde arhitektuur ei pruugi selleks kõige paremini sobida. Samas on ka just draiver see, mis määrab Larrabee õnnestumise videokaardina, GPGPU laadsete rakenduste jaoks on ta üsna kindel tegija ka viletsate draiveritega
[edit]
Nice
tsitaat: |
I'm only flicking on in the paper now, and I spy some data on real time ray tracing with Larrabee. The implementation is c++ with some assembly in key places.
Shows a screenshot from a 1024x1024 frame with 234k triangles, 1 light source, 1 reflection level, and "typically" 4m rays per frame.
They have a performance comparison for 1Ghz Larrabee vs a 8-core Xeon 2.6Ghz for varying numbers of Larrabee cores. It's not clear if this is for the same scene shown in the screenshot or not.
But anyway, the Xeon gets something between 10 and 15fps. A 8-core larrabee gets 21.92fps. 16 cores gets 41.16 fps. 32 gets 71.63fps.
They observe that a core duo 2 requires 4.67x more clock cycles than a single Larrabee core for this workload. |
Spoiler
Spoiler
Nende uurimustöö ise: http://softwarecommunity.intel.com/UserFiles/en-us/File/larrabee_manycore.pdf
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
05.08.2008 13:15:22
|
|
|
graafikud iseenesest võetuna ei ole eriti muljetavaldavad, peaks lugema hakkama...
ja võrdlus xeoni/c2d-ga ei ütle gpu otsast mitte essugi.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
stepzter
HV veteran
liitunud: 11.11.2001
|
06.08.2008 19:14:48
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Hübriid on vahepealne lahendus mida kasutatakse, kuni puhas ray tracing veel ära ei tasu :) |
Primaarkiirte ray tracemine ilmselt ei hakkagi kunagi ära tasuma. Pigem tuleb kunagi aeg kui see lisakulu enam oluline ei ole. Selle jaoks oleks suurusjärgu-paari jagu võimsust veel juurde saada.
edit:
1G kiirt/s on vähevõitu et isegi üsna mitme aasta taguseid mänge normaalselt teha.
_________________ Toetan õige kirja |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
06.08.2008 19:53:14
|
|
|
stepzter kirjutas: |
Selle jaoks oleks suurusjärgu-paari jagu võimsust veel juurde saada. |
... ehk siis põhimõtteliselt see, mida kirjutasin
stepzter kirjutas: |
1G kiirt/s on vähevõitu et isegi üsna mitme aasta taguseid mänge normaalselt teha. |
Eks see oleneb normaalsuse definitsioonist ning featuritest mida näha tahetakse. Isegi tänapäeva PC'd suudavad suht-koht talutavat pilti näidata:
http://www.photonstudios.nl/
http://igad.nhtv.nl/~bikker/ -> downloads
http://igad.nhtv.nl/~bikker/files/waterdemo.rar
Too waterdemo peaks olema kõige uuema mootoriga mis iga kaader oma puu ümber ehitab, peast ei mäletagi kui detailne see lainetus oli, vist suurusjärgus ~100k kolmnurka
Kahju, et teised eriti mingeid demosid ei tee ega üles ei riputa
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
08.07.2009 15:14:18
|
|
|
Caustic'ust ma midagi väga erilist ei loodaks, siiani pole nad suutnud muud näidata kui seda, et neil on olemas API ning riistvara mis vaevu-vaevu suudab järgi teha asju, mida teised tegid CPU peal aastaid tagasi. Peamisi probleeme, ehk siis dünaamilised stseenid ja keerukad shaderid, ei suuda nende lahendus kuidagi paremini teha, kui praegused puhtalt tarkvara põhised. Pigem on nende lahendus viletsamgi.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Angrist
HV kasutaja
liitunud: 23.09.2004
|
09.05.2010 23:26:58
|
|
|
Tõenäoliselt on tulevikurprotsessor massive paralel computing unit, mille toiteallikas keemilistest ühenditest mis on rohelist värvi ja seda tuleb mõned kühvlitäied ette kühveldada, kõrvalproduktina näiteks saab antud toote nuppe reguleerides piima.
Ning soetuskulud ja opereerimiskulud on suhteliselt madalad.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Denke
HV kasutaja
liitunud: 11.09.2002
|
30.05.2010 15:15:05
|
|
|
esimese asjana tuleb meelde lehm aga too pole kuigi arukas, naisterahvas äkki? Milliseid nuppe sa silmas pead?
_________________ a.k.a Ummikummi |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
03.10.2010 23:20:52
|
|
|
erick kirjutas: |
Videos räägitakse muide ka võimalusest seda mängude puhul co-processor'ina rakendada. |
Seda on räägitud iga viimase kui ühe lisavidina kohta mida on PC'le viimase ~20a jooksul loodud
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
Denke
HV kasutaja
liitunud: 11.09.2002
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
27.12.2012 16:29:19
|
|
|
tolle artikli kommentaaride threadis on ka muud olulised (ja õiged) punktid välja toodud:
- 40nm vs 32nm nagu mainitud
- cpu voolutarve on suures osas sama (keskmine üle sama aja on atomil parem vaid tänu kiirem olemisele)
- suur osa vahest tuleb gpu voolutarbest, mis on tesla3l suurem
- w8rt all ei kasutata tesla3 viiendat nuditud core idle jaoks
- tesla3 gpu on tunduvalt asisem kui atomi oma
- tesla3 on aasta vana ja järgmine põlvkond on olemas
eks testimisel on w8rt tesla3l olek oluline piirang, aga mingi pildi hetkeseisust asi siiski annab.
konkreetselt voolutarbe osas on intelil veel 28nm ja 22nm olemas, milledele ligipääs armi soc-ide tootjatel on keerulisem.
erinevalt armi aastatepikkusest optimeerimisprotsessist on intel nii madalale voolutarbele optimeerimisega tegelenud tõsisemalt vaid viimased paar aastat (~1a kui announcementide järgi arvestada). tegemist on 5a vana atomi corega ja sisse ostetud gpu osaga. järgmine atomite põlvkond on 2013 lõpus tulemas, nsr teatel updated cpu osaga ja voolusäästlikuks scaletud inteli enda hd-seeria gpu-ga. olenemata atomi suurest eelisest on intel siiski 900lb gorilla, kes ennast sinna turule trügib.
veidi sellest teemast kõrvale, aga lisaks scaleb intel haswelliga ka core arhitektuuri 10w peale...
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
|