Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Protsessorid »  future processing märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 21.09.2007 12:49:41 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Põhiline erinevus on et antud hetkel tehakse neid filtreerimise-antialiasingu arvutusi iga piksli kohta, ka seal kus tegelikult seda vaja poleks.
Performance hit on siis, kui puudub vastav riistvara mis seda teeks. Kui hakata anisotropic filtreerimist tegema puhtalt prose peal siis sellega kaugele ei jõua. Spets riistvaraline lahendus on oluliselt efektiivsem.

kogu raytracingu jaoks on spets lahendus ilmselt oluliselt efektiivsem icon_wink.gif

muide, filtreerimise/antialiasingu arvutusi ei tehta ka praegu iga piksli kohta iirc.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Le Inc
HV Guru
Le Inc

liitunud: 06.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2007 13:49:22 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:

Muidu üks uuem RT demo on ka siin. Taas on vajalik SSE2 toega prose, toetatud peaks olema kuni 16 tuuma. Paraku osad inimesed on kogenud probleeme kuid enamusel peaks see ikkagi töötama.

EI lähe tööle, ütleb et d3dx9_32.dll on puudu .. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 21.09.2007 14:15:48 vasta tsitaadiga

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_32
Ta lihtsalt kasutab viimast DX SDK'd mida netist leiab, enamus inimestel on veidi vanem.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Denkeš
HV kasutaja
Denkeš

liitunud: 11.09.2002




sõnum 04.10.2007 17:22:18 vasta tsitaadiga

Kas pole järsku võimalik, et Inteli tulevane high end GPU pole mitte mõeldud ray tracingu jooksutamiseks?
_________________
a.k.a Ummikummi
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 04.10.2007 18:02:24 vasta tsitaadiga

Selle viimase postituse mittesegasus ei ole mitte puudu.
_________________
Toetan õige kirja
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 05.10.2007 19:36:48 vasta tsitaadiga

Denkeš kirjutas:
Kas pole järsku võimalik, et Inteli tulevane high end GPU pole mitte mõeldud ray tracingu jooksutamiseks?
Kui seda lauset veidke muuta ning lugeda kui "kas on võimalik et inteli GPU on mõeldud ray tracingu jaoks" siis võib öelda et üsna tõenäoliselt on võimalk jah. Muidu Larrabee peaks olema piisavalt paindliku ülesehitusega et suudab mõistliku kiirusega teha nii ray tracingut kui ta tavapärast rasterdamist, võimalik et isegi mõlemat korraga.

Intel ise räägib ray tracingust üsna suht palju. Nende tehtud teek nimega "integrated performance primitives" sisaldab samuti ray tracingut, ehkki nad panid sinna miskipärast paari aasta vanuse tehnoloogia mitte praeguse seega jõudlus pole just kõige parem.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 01.08.2008 09:27:56 vasta tsitaadiga

http://www.pcgameshardware.com/aid,654068/News/Raytraced_games_in_2_to_3_years_says_Intel/
asi kõlab tegelikult kahtlaselt sinna suunda, et nad üritavad lihtsalt rasterizingust üle sõita, aga see ei taha õnnestuda icon_smile.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 01.08.2008 09:47:28 vasta tsitaadiga

http://igad.nhtv.nl/~bikker/files/waterdemo.rar <- palju korralikum demo, kui Inteli Q4 icon_smile.gif

2-3a pärast puhta ray tracingu peale vast üle ei minda kuid hübriidlahendusi on kindlasti. Selle aasta siggraphil näiteks räägib Carmac oma hübriidlahendustest icon_smile.gif

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 01.08.2008 10:21:36 vasta tsitaadiga

hübriid on midagi muud.
carmack rääkis valguse raytracemisest?

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 04.08.2008 14:27:45 vasta tsitaadiga

Hübriid on vahepealne lahendus mida kasutatakse, kuni puhas ray tracing veel ära ei tasu icon_smile.gif

Carmack räägib "sparse voxel octree" ray tracemisest valgustuse efektide renderdamiseks. Õige pisut inffi selle kohta siin: http://www.pcper.com/article.php?aid=532

[edit]
Nuh, Larrabee'st ei räägitagi siin veel?

http://www.anandtech.com/cpuchipsets/intel/showdoc.aspx?i=3367
http://www.pcper.com/article.php?type=expert&aid=602&pid=2

Kahju et rohkem inffi ei jagatud. Hetkel tundub, et asi töötab ja neil on mõned huvitavad tehnoloogiad kasutuses kuid ilma reaalsete numbriteta on raskevõitu midagi konkreetset väita.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 05.08.2008 11:11:43 vasta tsitaadiga

ma ei viitsi ise pikemalt mõelda/kirjutada, esmamuljed on paar tsitaati anandist:
tsitaat:
It's not quite emulating a GPU as it is directly implementing functionality on a data-parallel CPU that would normally be done on dedicated hardware.


tsitaat:
NVIDIA's SPs work on a single operation, AMD's can work on five, and Larrabee's vector unit can work on sixteen. NVIDIA has a couple hundred of these SPs in its high end GPUs, AMD has 160 and Intel is expected to have anywhere from 16 - 32 of these cores in Larrabee. If NVIDIA is on the tons-of-simple-hardware end of the spectrum, Intel is on the exact opposite end of the scale.

We've already shown that AMD's architecture requires a lot of help from the compiler to properly schedule and maximize the utilization of its execution resources within one of its 5-wide SPs, with Larrabee the importance of the compiler is tremendous. Luckily for Larrabee, some of the best (if not the best) compilers are made by Intel. If anyone could get away with this sort of an architecture, it's Intel.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 05.08.2008 12:29:48 vasta tsitaadiga

Larrabee teeb eriti huvitavaks nende draiveri arhitektuur. Sarnast binningut tõenäoliselt nii suurel määral teiste videokaartide peal ei kasutata kuna nonde arhitektuur ei pruugi selleks kõige paremini sobida. Samas on ka just draiver see, mis määrab Larrabee õnnestumise videokaardina, GPGPU laadsete rakenduste jaoks on ta üsna kindel tegija ka viletsate draiveritega icon_smile.gif

[edit]

Nice
tsitaat:
I'm only flicking on in the paper now, and I spy some data on real time ray tracing with Larrabee. The implementation is c++ with some assembly in key places.

Shows a screenshot from a 1024x1024 frame with 234k triangles, 1 light source, 1 reflection level, and "typically" 4m rays per frame.

They have a performance comparison for 1Ghz Larrabee vs a 8-core Xeon 2.6Ghz for varying numbers of Larrabee cores. It's not clear if this is for the same scene shown in the screenshot or not.

But anyway, the Xeon gets something between 10 and 15fps. A 8-core larrabee gets 21.92fps. 16 cores gets 41.16 fps. 32 gets 71.63fps.

They observe that a core duo 2 requires 4.67x more clock cycles than a single Larrabee core for this workload.

Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler


Nende uurimustöö ise: http://softwarecommunity.intel.com/UserFiles/en-us/File/larrabee_manycore.pdf

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 05.08.2008 13:15:22 vasta tsitaadiga

graafikud iseenesest võetuna ei ole eriti muljetavaldavad, peaks lugema hakkama...
ja võrdlus xeoni/c2d-ga ei ütle gpu otsast mitte essugi.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 06.08.2008 19:14:48 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Hübriid on vahepealne lahendus mida kasutatakse, kuni puhas ray tracing veel ära ei tasu :)
Primaarkiirte ray tracemine ilmselt ei hakkagi kunagi ära tasuma. Pigem tuleb kunagi aeg kui see lisakulu enam oluline ei ole. Selle jaoks oleks suurusjärgu-paari jagu võimsust veel juurde saada.

edit:
1G kiirt/s on vähevõitu et isegi üsna mitme aasta taguseid mänge normaalselt teha.

_________________
Toetan õige kirja
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 06.08.2008 19:53:14 vasta tsitaadiga

stepzter kirjutas:
Selle jaoks oleks suurusjärgu-paari jagu võimsust veel juurde saada.
... ehk siis põhimõtteliselt see, mida kirjutasin icon_smile.gif
stepzter kirjutas:
1G kiirt/s on vähevõitu et isegi üsna mitme aasta taguseid mänge normaalselt teha.
Eks see oleneb normaalsuse definitsioonist ning featuritest mida näha tahetakse. Isegi tänapäeva PC'd suudavad suht-koht talutavat pilti näidata:
http://www.photonstudios.nl/
http://igad.nhtv.nl/~bikker/ -> downloads
http://igad.nhtv.nl/~bikker/files/waterdemo.rar


Too waterdemo peaks olema kõige uuema mootoriga mis iga kaader oma puu ümber ehitab, peast ei mäletagi kui detailne see lainetus oli, vist suurusjärgus ~100k kolmnurka icon_smile.gif

Kahju, et teised eriti mingeid demosid ei tee ega üles ei riputa icon_sad.gif

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 08.07.2009 14:33:46 vasta tsitaadiga

some speculation about that larrabee die shot (techreport)
a look at the nvidia gt300 architecture (theinq)

teise lingi on siis HV-sse ka keegi juba kaevanud - nvidia väidetavalt raskustes uue põlvkonnaga ?! (r870 vs gt300)

---

caustic graphics and the causticgl ray tracing api (pc perspective)
päris pikk, põhjalik ja asjalik jutt.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 08.07.2009 15:14:18 vasta tsitaadiga

Caustic'ust ma midagi väga erilist ei loodaks, siiani pole nad suutnud muud näidata kui seda, et neil on olemas API ning riistvara mis vaevu-vaevu suudab järgi teha asju, mida teised tegid CPU peal aastaid tagasi. Peamisi probleeme, ehk siis dünaamilised stseenid ja keerukad shaderid, ei suuda nende lahendus kuidagi paremini teha, kui praegused puhtalt tarkvara põhised. Pigem on nende lahendus viletsamgi.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 07.08.2009 15:30:54 vasta tsitaadiga

id tech 5 challenges - from texture virtualization to massive parallelization. siggraph 2009 ettekande slaidid.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Angrist
HV kasutaja

liitunud: 23.09.2004




sõnum 09.05.2010 23:26:58 vasta tsitaadiga

Tõenäoliselt on tulevikurprotsessor massive paralel computing unit, mille toiteallikas keemilistest ühenditest mis on rohelist värvi ja seda tuleb mõned kühvlitäied ette kühveldada, kõrvalproduktina näiteks saab antud toote nuppe reguleerides piima.
Ning soetuskulud ja opereerimiskulud on suhteliselt madalad.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Denkeš
HV kasutaja
Denkeš

liitunud: 11.09.2002




sõnum 30.05.2010 15:15:05 vasta tsitaadiga

esimese asjana tuleb meelde lehm aga too pole kuigi arukas, naisterahvas äkki? icon_eek.gif Milliseid nuppe sa silmas pead? icon_biggrin.gif
_________________
a.k.a Ummikummi
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 24.08.2010 11:58:20 vasta tsitaadiga

Teeme tutvust uut tüüpi protsessoriga: probability processor.

TheInquirer: Lyric Semiconductor explains its probability chip

Videos räägitakse muide ka võimalusest seda mängude puhul co-processor'ina rakendada.

_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 01.10.2010 18:32:30 vasta tsitaadiga

the day after tomorrow: personal computers in 2020 (x-bit labs)
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 03.10.2010 23:20:52 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Videos räägitakse muide ka võimalusest seda mängude puhul co-processor'ina rakendada.
Seda on räägitud iga viimase kui ühe lisavidina kohta mida on PC'le viimase ~20a jooksul loodud icon_smile.gif
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Denkeš
HV kasutaja
Denkeš

liitunud: 11.09.2002




sõnum 25.12.2012 22:18:02 vasta tsitaadiga

Otseselt ei käi selle teema kohta aga võistlustandris pole sellist teemat nagu ARM vs. X86 aga siia sobiks kah: http://www.tomshardware.com/reviews/atom-z2760-power-consumption-arm,3387.html
Selle ülevaate järgi tundub, et X86 pole midagi nii vooluõgard, kuigi jah 40nm vs 32nm.

_________________
a.k.a Ummikummi
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 27.12.2012 16:29:19 vasta tsitaadiga

tolle artikli kommentaaride threadis on ka muud olulised (ja õiged) punktid välja toodud:
- 40nm vs 32nm nagu mainitud
- cpu voolutarve on suures osas sama (keskmine üle sama aja on atomil parem vaid tänu kiirem olemisele)
- suur osa vahest tuleb gpu voolutarbest, mis on tesla3l suurem
- w8rt all ei kasutata tesla3 viiendat nuditud core idle jaoks
- tesla3 gpu on tunduvalt asisem kui atomi oma
- tesla3 on aasta vana ja järgmine põlvkond on olemas

eks testimisel on w8rt tesla3l olek oluline piirang, aga mingi pildi hetkeseisust asi siiski annab.

konkreetselt voolutarbe osas on intelil veel 28nm ja 22nm olemas, milledele ligipääs armi soc-ide tootjatel on keerulisem.

erinevalt armi aastatepikkusest optimeerimisprotsessist on intel nii madalale voolutarbele optimeerimisega tegelenud tõsisemalt vaid viimased paar aastat (~1a kui announcementide järgi arvestada). tegemist on 5a vana atomi corega ja sisse ostetud gpu osaga. järgmine atomite põlvkond on 2013 lõpus tulemas, nsr teatel updated cpu osaga ja voolusäästlikuks scaletud inteli enda hd-seeria gpu-ga. olenemata atomi suurest eelisest on intel siiski 900lb gorilla, kes ennast sinna turule trügib.

veidi sellest teemast kõrvale, aga lisaks scaleb intel haswelliga ka core arhitektuuri 10w peale...

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Protsessorid »  future processing mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.