praegune kellaaeg 19.06.2025 00:58:37
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
15.01.2012 02:53:06
|
|
|
See, et müüjapoolne nn "garantiipartner" kuskil kaugel ja teises riigis asub, ei puutu asjasse. Tarbija ees vastutab kauba müüja, mitte garantiipartner ja müüja asub eeldatavalt Eestis.
Tõepoolest, süütust tõestama ei pea - küll aga süüd.
Kui sul on vaja konkreetset abi vastukirja koostamisel, siis võta minuga juba eraldi ühendust ja ma aitan sul seda koostada.
_________________ Rakvere parasiit |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
15.01.2012 11:15:25
|
|
|
Rasmus: Eks kirjutada on tõesti tore, aga seejuures pole ka mõtet karisid ära unustada, mis sellel teel valitsevad:
1. Ostust on möödas üle 6-e kuu. Ehk siis sellest ajast, kui müüja peab sebima ning kõike tõestama. Pärast 6-e kuu möödumist on juba ostje see, kes peab ekspertiise tellima, kohtukeisse algatama jms.
2. Ja järgmine kari on siis see, et antud konkreetne masin on tunnistatud "garantiikõlbmatuks omaniku endapoolse vale käitumise tagajärjel".
3. Ning kolmanda karina siis see, et ega keegi ei keela ju ostjal osta toodet müügiketist, millel on ka kohalik garantiiteenindus olemas. Ja sellised ketid ja garantiiteenidused on Dellil ju täiesti olemas.
-------------------------------
PS: Niipalju on kuulda olnud, et selliseid Poola-Leedu "ärikette" peaks veel üks-paar juurde tulema. Ning siis saab samasugust jama veel rohkem olema, kus on siis odava ostu suur rõõm ning hiljem No Warranty ja suur-suur jama majas.
|
|
tagasi üles |
|
 |
mobopobo
HV vaatleja
liitunud: 04.01.2012
|
15.01.2012 15:32:25
|
|
|
4.7. Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutusest ja kasutusjuhendi nõuete eiramisest (toote kasutamine tavalisest erinevates keskkonnatingimustes).
Huvitav, mida nad selle all mõtlevad? Aga samas ma väga kahtlen, et läpakas halbade keskkonnatingimuste tõttu läbi läks.
Ja siis tahaks teada, et milline on võimalus, et läpakas tuli mingi vedeliku vms. kahujustusega juba tehasest? Või mis muu saaks olla probleemi allikaks?
-----------------------------------------------------------------------------
Käisin postkastis ja leidsin sellised pildid, mille põhjal mind hukka mõisteti: IMAG0497, IMAG0499, IMAG0512
Üks pilt oli veel aga ei mahtunud üles laadida. Pildil oli prose jahutuse kate, mis oli termopastaga koos.
Äärmiselt huvitav on see, et kuidas jahutuse peale sai plekk tulla(pilt 0499), kui pildil 0497 on näha, et jahutus oli antud koha juurest kaetud?
Ja kõvakettast mulle ühtegi pilti ei saadetud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
15.01.2012 15:42:59
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Rasmus: Eks kirjutada on tõesti tore, aga seejuures pole ka mõtet karisid ära unustada, mis sellel teel valitsevad:
1. Ostust on möödas üle 6-e kuu. Ehk siis sellest ajast, kui müüja peab sebima ning kõike tõestama. Pärast 6-e kuu möödumist on juba ostje see, kes peab ekspertiise tellima, kohtukeisse algatama jms.
2. Ja järgmine kari on siis see, et antud konkreetne masin on tunnistatud "garantiikõlbmatuks omaniku endapoolse vale käitumise tagajärjel".
3. Ning kolmanda karina siis see, et ega keegi ei keela ju ostjal osta toodet müügiketist, millel on ka kohalik garantiiteenindus olemas. Ja sellised ketid ja garantiiteenidused on Dellil ju täiesti olemas.
-------------------------------
PS: Niipalju on kuulda olnud, et selliseid Poola-Leedu "ärikette" peaks veel üks-paar juurde tulema. Ning siis saab samasugust jama veel rohkem olema, kus on siis odava ostu suur rõõm ning hiljem No Warranty ja suur-suur jama majas. |
1. Jah, olen nõus, et kui müügist on möödunud rohkem, kui kuus kalendrikuud, ei pea enam eeldama, et lepingule mittevastavus oli olemas juba müügihetkel ja see teeb olukorra mõnevõrra keerulisemaks.
2. Küsimuse all on see, et kes tunnistas garantiikõlbmatuks? Müüjapoolne ekspertiis või ostja? Kui esimene, siis on sellel väitel ka tõestamisvajadus.
3. Kui müüja on Eestis tegutsev ja eesti äriregistris olev juriidiline isik, siis vastutab tema, mitte keegi kolmas lepinguline osapool.
Vedelikukahjustuse olemasolu iseenesest ei tõesta veel selle kasutajapoolset tekitamist, vaid seda on vaja eraldi tõestada.
_________________ Rakvere parasiit |
|
tagasi üles |
|
 |
mobopobo
HV vaatleja
liitunud: 04.01.2012
|
15.01.2012 16:42:54
|
|
|
Tänud abi eest.
Mis te sellisest kirjast arvate? Kuna nad täna(pühapäev) tööl siis on natuke aega kirja kirjutada.
tsitaat: |
Tere,
Mulle saadeti oletatavast kahjustusest ka pildid, kuid ükski pilt ei näita defektset kõvaketast ega selle põhjuse allikat. Kui ma nüüd sülearvutile järgi tulen siis soovin ka defektset kõvaketast kaasa. Vastasel juhul ma arvestan seda, kui tegeliku põhjuse varjamisena. Samuti tuleks siin mainida, et vedelikukahjustus ei tähenda veel seda, et see oleks tekkinud kasutajapoolse väärkasutusena. Selleks peavad ka mingid jäljed olema, mis viitavad sellele. Antud juhul ma ei näe neid ega ei ole teilt saanud ühtegi hüpoteesi, kuidas sai probleem tekkida. Seega pole antud diagnostika suutnud selgitada probleemi allikat ja seega on väär süüdistada kasutajat antud toote väärkasutamises. Seega jääb selgusetuks, et mille eest ma ikkagi tasusin 30 eurot diagnostika tasu? |
Tegelikult nad ju ei saagi mingit tasu nõuda, kuna probleemi allikas on jäänud selgusetuks?
PS! Sülearvuti pole siiamaani tarnitud Eestisse.
|
|
tagasi üles |
|
 |
afex
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2004
|
15.01.2012 19:08:36
|
|
|
Piltidelt võib välja lugeda, et miskit vedelikku on masin siiski saanud. Kui ostsid, siis oli masin kinnises originaalpakendis? Kotis mingeid lekkivaid esemeid pole kaasas kandnud, eriti tol päeval.
Need plekid iseenesest ketta mitte töökorras olekut ei seleta, aga vedelikukahjustuse korral loetakse tavaliselt kogu garantii lõppenuks.
tsitaat: |
Vedelikukahjustuse olemasolu iseenesest ei tõesta veel selle kasutajapoolset tekitamist, vaid seda on vaja eraldi tõestada.
|
Ei tea kuidas selle tõestamine käib?
|
|
tagasi üles |
|
 |
mobopobo
HV vaatleja
liitunud: 04.01.2012
|
15.01.2012 20:52:14
|
|
|
afex kirjutas: |
Piltidelt võib välja lugeda, et miskit vedelikku on masin siiski saanud. Kui ostsid, siis oli masin kinnises originaalpakendis? Kotis mingeid lekkivaid esemeid pole kaasas kandnud, eriti tol päeval.
Need plekid iseenesest ketta mitte töökorras olekut ei seleta, aga vedelikukahjustuse korral loetakse tavaliselt kogu garantii lõppenuks.
tsitaat: |
Vedelikukahjustuse olemasolu iseenesest ei tõesta veel selle kasutajapoolset tekitamist, vaid seda on vaja eraldi tõestada.
|
Ei tea kuidas selle tõestamine käib? |
Nojah ega sellega on jah omad jamad ka. Iseenesest pole mul aimugi, kuidas need sinna võisid tekkida. Praeguse seisuga mõtlengi, et lähen otsin läppari ära ja vahetan ise kõvaketta ära.. Ei näe erilist mõtet edasi jamada sellega.
----------------------------
Mis te muidu sellest kõvakettast arvate? http://www.galador.ee/catalog/product/60350-st9500420as-sea-momentus-7200-4-500gb-sata2-16mb
|
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|