Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Sülearvutid »  Kahtlane garantii sülearvutil märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
mobopobo
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2012




sõnum 14.01.2012 14:15:34 Kahtlane garantii sülearvutil vasta tsitaadiga

Ostsin sülearvuti 1a.ee-st, 7 kuud hiljem hakkas kõvaketas tõkkama. Viisin siis garantiisse. See oli enne jõule ja muidugi läks garantiiga päris pikk aeg. Lubati, et garantiiga läheb 1-2 nädalat.
Umbes 3-4 nädalat hiljem sain vastuse, et sülearvuti on minu poolt lahti võetud ja on niiskuse/vedeliku vms. kahjustus. Enda arust pole ma kordagi midagi sülearvutile peale ajanud ega lahti võtnud. Välja arvatud siis klaver ja mäluslott.. Uurisin, kas on 1 pulk või 2 pulka mälupesades. Klaver käis siis väga vahvalt lahti, klõpsudega. Muidugi need 2 tegevust ei tohiks garantiid katkestada. Siinkohal mainiks veel, et klaveri all olid mõned kahtlased paar-kolm kriimu plekist korpusel, mis klaviatuuri alt paistis, ilmselt tehases tekkinud.
Okei, saatsin vastuse, et mina pole seda lahti võtnud jne. Sain vastuseks sama, mis eelmine kord, kuid siis öeldi, et lihtsalt niiskuse/vedeliku kahjustus ja garantii alla see ei kuulu. Panid siis veel juurde mulle diagnostikatasu 30 euri, mis on muidugi päris palju. Samuti pakkusid kõvaketta vahetust 100 euri eest. Muidugi see vastus ajas närvi mustaks, kuna enda arust olen läpakat ilusti hoidnud, klaviatuuri vahel mingit jama polnud, rääkimata vedeliku või muu jama ajamisest läpaka peale.

Tegemist siis 700 euri eest ostetud dell inspirioniga, millel i7 sees.

Kommentaare? Nõuandeid?

Tänud ette.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KoldK
HV veteran
KoldK

liitunud: 05.07.2011




sõnum 14.01.2012 14:22:47 vasta tsitaadiga

Ütlen ausalt, et ega normaalsel moel te neile seda selgeks ei teegi. Nad raiuvad ikka oma asja.
Diagnostika poolepealt see 30€ ka ilmselt sellepärast, et viga on "teie poolne" aga kui ei oleks olnud teie poolne,
siis nad ei oleks tohtinud seda 30€ ka küsida. Soovitan masina tagasi võtta ja ise uus ketas osta ja sisse panna (kui ise ei oska, siis lasta mõnel isikul, kes oskab).
Uskuge mind, et teil tuleb see odavam,
saate asja kiiremini korda ja mis kõige tähtsam, säilitate närve! icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jimbeam
HV kasutaja
jimbeam

liitunud: 30.12.2009




sõnum 14.01.2012 14:50:02 vasta tsitaadiga

Kõvakettal väideti niiskus/vedeliku kahjustus olevat? icon_eek.gif
_________________
O:Latitude D420 korraliku aku
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007



Online

sõnum 14.01.2012 14:58:08 vasta tsitaadiga

Külmast õuest läpakaga tuppa tuleku järel kohe arvutit käima pannes võib olla seal kondensniiskust, mis elektrivoolu lisaabil pahandust teeb ( ka näiteks kõvaketta elektroonikale )...........
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
meelis63
HV Guru

liitunud: 17.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.01.2012 14:59:09 vasta tsitaadiga

...milles kõvaketta tõrkumine seisnes? Ja kus on väidetav niiskuskahjustus?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
psydeblo
HV Guru
psydeblo

liitunud: 08.11.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.01.2012 15:00:48 vasta tsitaadiga

Kui muu ei aita, siis Võsapets ikka aitab thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mobopobo
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2012




sõnum 14.01.2012 15:10:49 vasta tsitaadiga

Jah, oskan küll ise läpakat lahti võtta ja kõvaketast vahetada, sellega probleeme pole.
Mis puutub siis kondensniiskusesse siis ausalt öelda ma sellist jama eriti ei usu. Ostsin aprillis ja nüüd kui viimased soojad ilmad olid, läks garantiisse.. Miinus kraade pole sülearvuti näinudki. Kuigi tegelikult ma kandsin sülearvutit suht tihti kaasas(kui see üldse midagi mõjutab, sülearvutid ongi kaasaskandmiseks).
Tõrkumine siis seisnes selles, et ühel ilusal päeval enne lineaari kontrolltööd võtsin läpaka lahti, kasutasin ja asi töötas ilusti, peale lineaari kontrolltööd läksin siis laboreid tegema ja võtsin läpaka lahti.. Vapsee, enam ei funksinud. Ei tunnistanud kõvaketast, näitas et hdd-d ei eksisteeri.
Samas kuulda oli, et kõvaketas nagu tahaks ennast käima tõmmata aga ei läinud. Selline generaatori käimatõmbamise pinin, mis kestis 5 sekundit, tegi väikse pausi ja jälle, tsükliliselt.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 14.01.2012 15:11:19 vasta tsitaadiga

See vastuse-trend viitab pigem sellele, et see konkreetne Dell lendas kusagile Leetu või Poolasse garantiiremonti. Ja nendel Leedu-Poola tegijatel kipubki olema ainsaks tegevuseks tagasiviskamine, koos sellise tüüplausendiga, "ise olete süüdi".

Nii see on, kui ostetakse toodet ja ei uurita enne ostu, et mis firma ja mis riigis seda garantiiremonti teeb.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mobopobo
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2012




sõnum 14.01.2012 15:15:58 vasta tsitaadiga

Ühesõnaga mõttetu firma siis? Aga samas dell-idel peaks olema world-wide garantii? Ma vähemalt loodan, et minu omal oli. Kuigi kahjuks nad ilmselt defektset kõvaketast enam kaasa ei anna?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009




sõnum 14.01.2012 15:29:57 vasta tsitaadiga

Miks ei peaks andma? Siis vast ei anna kui lasedki neil selle 100€ eest uue panna.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heikis
HV Guru

liitunud: 17.03.2003




sõnum 14.01.2012 15:34:13 vasta tsitaadiga

paistab, et Delli teendinud on ikka väga alla käinud.

Kui minu Lenovol oli sama teema, et kõvaketas vigane, siis sülearvutit taheti näha vaid niipalju, et sealt maha kirjutada seerianumber. Siis kruvisin ketta läpparist välja ja andsin selle teenindusele. Järgmine päev sain juba uue ketta. Kusjuures see Lenovo on pärit üldse Inglismaalt icon_razz.gif


viimati muutis heikis 14.01.2012 15:38:49, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alliance
The Transporter

liitunud: 23.11.2004




sõnum 14.01.2012 15:35:08 vasta tsitaadiga

Mis firmaga tegemist oli?
_________________
---
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mobopobo
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2012




sõnum 14.01.2012 15:37:51 vasta tsitaadiga

No kui sülearvuti kätte saan, viin mõne tuttava juurde või ükstapuha kelle juurde, kes on sertifitseeritud garantii teostaja. Muidugi lootuses, et arvutil oli world-wide garantii ja et nad annavad defektse ketta kaasa.
Kui nemad garantii ära teostavad siis lähen ja nõuan oma 30 euri tagasi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 14.01.2012 15:52:32 vasta tsitaadiga

mobopobo: Muide, Dellil on olemas ainult üksikutel seeriatel see võimalus, et saad "ülemaailmse garantii" juurde osta.
Kui seda n-ö "maailmagarantiid" läpparit ostes kohe juurde ei ostetud, siis, kahjuks pole ka seda garantiilaiendust olemas. Ja garantiid teeb sel juhul see firma, kellega müügifirma on lepingu sõlminud.

Nii, et 1A-st ostes saadetigi see firmasse, kellega on 1A-l vastavad kokkulepped ja lepingud. Kuuldavasti siis kas Poolas või Leedus asuv Delli garantiiremont.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.01.2012 16:05:17 vasta tsitaadiga

mobopobo, toksi siia oma arvuti põhja alt Service Tag -> http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/my_systems_info/details?c=us&cs=555&l=en&s=biz&~ck=anavml

Kui selle järgi garantii kehtib, siis sea sammud omal valikul kas Tallinnas max123-e, IT Gruppi või Tartus Kernelisse. maxis pead küll maksma käsitlustasu aga peaksid saama oma murele lahenduse. Garantiivahetusel vaikimisi katkist ketast tagasi ei saa.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mobopobo
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2012




sõnum 14.01.2012 16:20:28 vasta tsitaadiga

siLc täpselt sellised plaanid mul ongi. Kui ebaõnnestub siis ostan uue kõvaketta sisse.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.01.2012 19:10:59 vasta tsitaadiga

Sellega on selline lugu, et vedeliku või niiskusekahjustus võib seal ju isegi olla, iseasi on see, kuidas õnnestub kauba müüjal tõestada kliendi süülisust asja tekkimisel.

Minu point on selles, et tulenevalt Võlaõigusseaduselt eeldatakse kliendi süütust senikaua, kuni on tõestatud vastupidist. Fakt, et "seadmel on niiskuskahjustus" ei tähenda seda, et see on tekkinud kliendi süül ja sellest tulenevalt peaks klient ka kannatama.

Diagnostikatasu on õigus kliendilt võtta ainult siis, kui klient on sellega eelnevalt nõustunud.

_________________
Rakvere parasiit
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mobopobo
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2012




sõnum 14.01.2012 20:09:15 vasta tsitaadiga

Rasmus, aga samamoodi on probleem selles, et kuidas mina tõestan enda süütust asja tekkimisel?

Minnes siis tagasi kõvaketta soetamise juurde, millist soovitate?
https://www.hinnavaatlus.ee/products/Arvutiriistvara/K%C3%B5vakettad+-+sisemised/?search=b2ee7229514acb6bccfbbb48c587a696
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kraff
HV veteran


liitunud: 10.03.2002




sõnum 14.01.2012 20:16:19 vasta tsitaadiga

SSD peale ei taha mõelda?
_________________
Let`s go, let`s go, I`m bored, let`s go!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009




sõnum 14.01.2012 20:18:04 vasta tsitaadiga

Enda süütust ei pea tõestama, vaid su süüd peab töestama...
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 14.01.2012 20:54:28 vasta tsitaadiga

The_Boss: Et sõidad Leetu või Poolasse või mõnda muusse riiki X siis tõestama, et pole süüdi. icon_wink.gif

See on juba väga vana, aastakümneid tuntud Müügikettide Trikk, kus garantiilepingupartner valitakse kusagil väga kaugel asuvas kohas. Ja sel juhul see tihti nii lõppebki, et vihas omanik viskab katkise masina minema, sõimab ja sülitab ning ostab üleüldse uue.
-----------------------------
Karm värk siin maailmas, otsides võimalikult odavat müügikanalit, riskitakse väga tihti sellega, et hilisema garantiijama peale kulub raha kordades rohkem, kui ostult teenitud kokkuhoid.

PS: Olen ise neid Delle näinud küll, kelle üks ja ainus garantiikeskus on mingis riigis X või Y, mitte Eestis.
Näiteks kasvõi Inglismaal või näiteks USA-s.
Kedagi ei huvita, kui ostja on ise valed ostuotsused langetanud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009




sõnum 14.01.2012 22:14:36 vasta tsitaadiga

Ma just ütlesin, et mitte keegi ei pea oma süütust tõestama!!! Süüd peab tõestama.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mobopobo
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2012




sõnum 14.01.2012 22:51:52 vasta tsitaadiga

kraff kirjutas:
SSD peale ei taha mõelda?

SSD oleks päris vinge, kui alla 100 euro saaks. Isegi, kui sülearvutile saaksin uue ketta garantiikorras kuidagi siis huvi oleks ikka SSD vastu.

Aga siis põhimõtteliselt lähen kohale ja hakkan nendega vaidlema? Ma olen suht kindel, et kui ma neile ütlen, et kogu see jama on üks suur kräpp, mis nad öelnud on, siis ma arvan, et nad põhimõtteliselt saadavad mind seenele ja raiuvad oma jura edasi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009




sõnum 14.01.2012 22:54:26 vasta tsitaadiga

Tarbijakaitsega ähvarda jms. Loe seadusi, saad omale vähemalt argumenteerimisvõimalusi.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Motiv8
Kreisi kasutaja
Motiv8

liitunud: 11.07.2003




sõnum 15.01.2012 00:40:05 vasta tsitaadiga

Kui on alla 6 kuu vana läpakas, siis saad küsida sóltumatut ekspertiisi ja maksab selle müüja, kui üle 6 kuu vana, siis maksab kaotaja. Kuna sul on üle 6 kuu vana, siis on risk, et kaotad, aga proovida ju vóid.
Lihtsam ja odavam sulle on, et parandad ise - selle peal nad väljas ongi, aga loomulikult kui suudad tóestada vastupidist ja vóita, siis ehk edaspidi sellist taktikat niipalju ei kasutata.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Sülearvutid »  Kahtlane garantii sülearvutil mine lehele 1, 2  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.