Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
13.10.2011 12:53:15
EU asub senisest agressiivsemalt tarbijat kaitsma |
|
|
link :: minut.ee
raipekass kirjutab minutis: "Esmaspäeval, 10. oktoobril 2011 kinnitatud uus tarbijakaitse direktiiv sätestab senisest karmimad reeglid netipoodide tegevusele. Hinnapoliitika peab muutuma tunduvalt selgemaks. Keelatud on inimeste trikitamine maksma näiliselt tasuta teenuste eest. Kaupade ja teenuste kogumaksumus peab olema algusest peale selgelt ja arusaadavalt välja toodud. Keelatuks muutuvad eelnevalt linnukestega täidetud kastikesed, näiteks lennupiletite ostmisel automaatselt valitud lisateenused, millest loobumiseks tuli eraldi klikke teha.
Kehtima hakkab 14 päevane kaupade tagastamisõigus, ilma et ostja peaks midagi põhjendama. Juhul kui kaupmees pole ostjat teavitanud tagastamisõigusest, võib tagastamisperiood pikeneda aastani. Sama hakkab kehtima ka eBay profesionaalsete müüjate (firmakontod, mitte eraisikud) kohta. Loobumisõiguse päevade lugemine algab kauba kättesaamise, mitte tehingu tegemise momendist. Kaupmees peab 14 päeva jooksul tagastama raha, sealhulgas postikulud. Samuti vastutab kaupmees kauba transpordi käigus riknemise eest mis juhtus enne ostja kätte jõudmist. Kaupmehed ei tohi võtta lisatasusid krediitkaardi ja infoliini kasutamise eest. Kaupade tagastamisega seonduvad postitasud peavad olema selgelt väljatoodud. Digitaalsete kaupade (muusika, tarkvara, arvutimängud jne) puhul peab olema selgelt välja toodud kokkusobivus riistvaraga, samuti kopeerimiskaitsete olemasolul need piirangud. Tarbijal on õigus keelduda digikaupadest (näiteks muusika ja video), kuid ainult siis kui nad pole alustanud allalaadimist. Uued reeglid hakkavad kehtima 27 euroriigis. Kohalike seaduste kooskõlla viimiseks uue direktiiviga on riikidele antud armulised kaks aastat.
Direktiivi memoga saab tutvuda siin: New EU rules on consumer rights to enter into force"
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
meybo
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.08.2002
|
13.10.2011 13:03:01
|
|
|
Selliste seadustega on märgatav hinnatõus kaupadele garanteeritud. Tarbijat peab kaitsma, see on selge, aga antud juhul üritatakse kaupmehele igast otsast kott pähe tõmmata.
_________________ www.meybo.ee |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
13.10.2011 13:04:12
|
|
|
tsitaat: |
Kehtima hakkab 14 päevane kaupade tagastamisõigus, ilma et ostja peaks midagi põhjendama.
|
See saab päris "huvitav" olema
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Mario.
HV Guru
liitunud: 25.07.2004
|
13.10.2011 13:12:53
|
|
|
On vaja GPS'i vm. elektroonikat, "rendid" ilma lisatasuta.
Kodanik ostleb siiski lähtuvalt vajadusest e. omandataval kaubal on sihipärane eesmärk olla kasutatav tema reaalse eluea lõpuni.
Kui toode ei kattu ootustega, on antud võimalus vägagi teretulnud - suurt kuritarvitamist, kui üldse, kindlasti ei näe - hinnatõus on võimalik, aga loodetavasti muutuvad ka reklaamid ausamaks.
viimati muutis Mario. 13.10.2011 13:14:58, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 274 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
2 :: |
217 |
|
tagasi üles |
|
|
meybo
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.08.2002
|
13.10.2011 13:14:26
|
|
|
Tanel kirjutas: |
tsitaat: |
Kehtima hakkab 14 päevane kaupade tagastamisõigus, ilma et ostja peaks midagi põhjendama.
|
See saab päris "huvitav" olema |
Kahtlemata. Paraku pole antud direktiivis täpsustatud, kas kaup peab ikka endiselt olema kasutamata? Eriti "vahva" on siis, kui klient tellib internetipoest kauba, mida tal ongi vaid ajutiselt vaja, kasutab seda kuni 14 päeva ning saadab siis ilma igasuguse põhjenduseta kaupmehele tagasi. Sealjuures peab kaupmees veel ka saatekulud kliendile tagastama!
Teine asi on see, et väga suur hulk inimesi ei tea, mida neil vaja on või mida nad ostavad. Isegi kui tegemist on igati korraliku kaupmehega, kes kirjeldab kaupa igati detailselt ning lisab juurde ka selged ja suured pildid tootest, jääb ikkagi reaalne oht, et klient ostab lihtsalt oma lollusest vale kauba. Sellisel juhul on tal õigus kaup tagastada ning ka saatekulud tagasi saada, kuigi kaupmees pole midagi valesti teinud ja on andnud endast parima toote omaduste/välimuse edasiandmiseks! Kaupmees kulutab aega ja raha, kuid klient võib teha mida tahab?
_________________ www.meybo.ee |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Mario.
HV Guru
liitunud: 25.07.2004
|
13.10.2011 13:16:28
|
|
|
tsitaat: |
Kaupmees kulutab aega ja raha, kuid klient võib teha mida tahab?
|
Kaupmehel on võimalus ja seeläbi ka soovides ebamugavusi vältides lausa kohustus harida ostjalt lollus välja.
viimati muutis Mario. 13.10.2011 13:17:09, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 274 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
2 :: |
217 |
|
tagasi üles |
|
|
meybo
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.08.2002
|
13.10.2011 13:16:54
|
|
|
Mario. kirjutas: |
tsitaat: |
Kaupmees kulutab aega ja raha, kuid klient võib teha mida tahab?
|
Kaupmehel on võimalus, ja seeläbi ka soovides ebamugavusi vältides, harida ostjalt lollus välja. |
Kuidas sa seda reaalses elus ette kujutad?
_________________ www.meybo.ee |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Mario.
HV Guru
liitunud: 25.07.2004
|
13.10.2011 13:28:51
|
|
|
djstallion kirjutas: |
Mario. kirjutas: |
tsitaat: |
Kaupmees kulutab aega ja raha, kuid klient võib teha mida tahab?
|
Kaupmehel on võimalus, ja seeläbi ka soovides ebamugavusi vältides, harida ostjalt lollus välja. |
Kuidas sa seda reaalses elus ette kujutad? |
[quote]Klient: "Mul ei ole eriti rublasid käepärast, aga soovin mobiilset sülearvutit, mille reaalne aku tugiaeg on kindlasti üle nelja tunni; konstruktsioon robustne ja alla pooleteise kilogrammi. Vaikus on samuti oluline. Mida te mulle soovitate 200€ eest?"
Müüja: "Lgp. Klient, selle summa eest ei suuda me Teie soove rahuldada, ma kinnitan, ja tõenäoliselt ei sobi ükski masin antud hinnaklassis Teie nõudmistega. Vältimaks nii Teie kui endi komplikatsioone, soovitame kvaliteetsema süleri seotamiseks veidi valuutat koguda või masin hankida järelturult"
Müüja: "Kasutatud masinatest on meil pakkuda järgnevad tingimustele vastavad mudelid, mis klapivad ka teie nimetatud ostujõuga: ... ...quote]
Kaob võimalus, kus kaupmees ei ütle omakasu eesmärgil kliendile, et ta teeb tõenäoliselt lolli ostu, sest peaasi on midagigi maha parseldada. Kaovad ülivõrdelised kaubakirjeldusest müüja enda kahjuhirmu nimel. Kaupmehe ülesanne saab olema olla aus ja klapitada kliendi soovile vaid töötav lahendus (loe: ta ei saa müüa mittevastavat kaupa, sest tõenäoliselt see ka tagastatakse). Jäävad vaid diagnoosiliselt põikpäised idioodid, kes aga ei ole turul enamuses.
Kui ostetud süler on kurdetult häälekas, liialt nagiseva korpusega, aku tugiaeg on reklaamitust lausa kordi väikseb ja venib turuloleva MSOS'ide all nagu tatt (olenemata, et reklaam kiirgab näkku "ÜLIkiirust"), siis ega sul ei ole head mugavat olukorda seda masinat edasi müüa just tingimusel, klient võib selle ilma argumentideta tagastada.
Ma ei kujuta ette arvutisalongis vaikset kambrikest, kus klient saab testida ostetava masina häälekust, ekraani ereduse võimekust ning reaalset aku tugiaega..
viimati muutis Mario. 13.10.2011 13:37:13, muudetud 3 korda |
|
Kommentaarid: 274 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
2 :: |
217 |
|
tagasi üles |
|
|
Ehhr
HV vaatleja
liitunud: 12.03.2008
|
13.10.2011 13:30:09
|
|
|
See 14 päeva jooksul tagastamise õigus ilma igasuguse selgituseta tundub küll "natuke" idiootne.
Selliseid lambaid on ikka omajagu kes tellivad/ostavad midagi ja siis avastavad et neil pole seda asja üldse vaja.krt kaupmees on nagu mingi tola kes hoiab oma raha ja kaupa kinni ehk siis pidur tema ärile ning peav veel transa ka kinni plekkima, sest klient avastab "äkki" , et tal pole sellist kaupa üldse vaja või et see kuu on raha vähe ning peaks ikka hoopis järgmine kuu selle (uuesti) ostma või mis veel hullem, klient avastab et konkurent müüb antud kaupa 2% odavamalt ja otsustab hoopis sealt osta.
Selliste klientide õigusi ei peaks kaitsma - kui oled lammas siis maksa selle eest(ehk siis lepi oma ostetud kaubaga).
Ma loodan, et päris nii idiootne see asi olema ei hakka.
|
|
tagasi üles |
|
|
meybo
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.08.2002
|
13.10.2011 13:55:59
|
|
|
Mario. kirjutas: |
tsitaat: |
Klient: "Mul ei ole eriti rublasid käepärast, aga soovin mobiilset sülearvutit, mille reaalne aku tugiaeg on kindlasti üle nelja tunni; konstruktsioon robustne ja alla pooleteise kilogrammi. Vaikus on samuti oluline. Mida te mulle soovitate 200€ eest?" |
|
Kas sa tõesti eeldad, et kaupmees peaks iga müüdava sülearvutimudeli enne selle müümist üle testima, saamaks teada reaalse aku tugiaja, konstruktsiooni tugevuse ning selle, kui vaikne või vali antud sülearvuti töötades on? See on ju absurd!
Pealegi võib aku jõudeolekus 4 tundi vastu pidada, kuid klient ostab arvuti ära, vaatab järjest videot ning teatab, et aku ei kestnud kolme tundigi ning saadab selle kaupmehele tagasi. Kas tõesti peab sinu arvates kaupmees hakkama vastutama tootjapoolsete spetsifikatsioonide õigsuses?
_________________ www.meybo.ee |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
villu70
HV Guru
liitunud: 19.12.2006
|
13.10.2011 13:58:24
|
|
|
Kusjuures, soomes see süsteem toimib ja pole küll kuulnud, et kaupmehed viriseks.
Oma tuttavate pealt tean..... võtsid post mingi elektri riistapuu ja viisid paari päeva pärast tagasi. Öeldi, et on lahja pill ja no questions!
Kui ikka reklaamitakse aku tööajaks 6 tundi ja see ei vasta tõele.... siis mingu see kaupmees ka per..e.
Spoiler
edit: djstallion, siin on kaks vahet kuni ja konkeertselt öeldu vahel.
viimati muutis villu70 13.10.2011 14:00:23, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
Mario.
HV Guru
liitunud: 25.07.2004
|
13.10.2011 13:58:29
|
|
|
djstallion kirjutas: |
Mario. kirjutas: |
tsitaat: |
Klient: "Mul ei ole eriti rublasid käepärast, aga soovin mobiilset sülearvutit, mille reaalne aku tugiaeg on kindlasti üle nelja tunni; konstruktsioon robustne ja alla pooleteise kilogrammi. Vaikus on samuti oluline. Mida te mulle soovitate 200€ eest?" |
|
Kas sa tõesti eeldad, et kaupmees peaks iga müüdava sülearvutimudeli enne selle müümist üle testima, saamaks teada reaalse aku tugiaja, konstruktsiooni tugevuse ning selle, kui vaikne või vali antud sülearvuti töötades on? See on ju absurd!
Pealegi võib aku jõudeolekus 4 tundi vastu pidada, kuid klient ostab arvuti ära, vaatab järjest videot ning teatab, et aku ei kestnud kolme tundigi ning saadab selle kaupmehele tagasi. Kas tõesti peab sinu arvates kaupmees hakkama vastutama tootjapoolsete spetsifikatsioonide õigsuses? |
See absurdsus on pigem elementaarne teave ja müügiargument, Mida täpsemalt turustatakse(k.a aku tugiaeg koormuse all - pidasin loomulikuks, et selle üle ei hakka keegi siin eraldi närima).
|
|
Kommentaarid: 274 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
2 :: |
217 |
|
tagasi üles |
|
|
meybo
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.08.2002
|
13.10.2011 14:02:39
|
|
|
võtas-uxu kirjutas: |
Kui ikka reklaamitakse aku tööajaks 6 tundi ja see ei vasta tõele.... siis mingu see kaupmees ka per..e.
Spoiler
|
Kui kaupmees edastab müües toote tootjapoolsed spetsifikatsioonid, milles siis kaupmees tegelikult süüdi on? Selles, et ta tootja spetsifikatsioone kahtluse alla ei sea ja ise kõike ära ei mõõda? Loomulikult ei poolda ma seda, kui kaupmees teadlikult ekslikku infot toote kohta jagab.
_________________ www.meybo.ee |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Mario.
HV Guru
liitunud: 25.07.2004
|
13.10.2011 14:03:32
|
|
|
Süüdi ei ole, aga tema tagumik tõmmatakse lohku, kui ta ei too turule kvaliteetset kaupa ja reaalsusele vastavat tootekirjeldust.
Võidavad kõik sellest.
|
|
Kommentaarid: 274 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
2 :: |
217 |
|
tagasi üles |
|
|
meybo
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.08.2002
|
13.10.2011 14:06:53
|
|
|
Mario. kirjutas: |
Süüdi ei ole, aga tema tagumik tõmmatakse lohku, kui ta ei too turule kvaliteetset kaupa ja reaalsusele vastavat tootekirjeldust.
Võidavad kõik sellest. |
Siin esineb taas üks oluline loogikaviga. Tihtipeale ei saa kauba kvaliteedi üle otsustada enne, kui seda on teatav kogus müüdud. Ebakvaliteetseid tooteid/tooteseeriaid esineb ka tuntud ja muidu kvaliteetsetel tootjatel. Aga taas on kaupmees süüdi ning peab kogu löögi endale võtma?
Kindlasti ei võida sellest kõik. Nagu ma juba eelnevalt mainisin, siis uudises väljatoodud seaduste jõustumisel on kaupade hinnatõus garanteeritud, kuna kaupmees peab ellu jäämiseks ja kasumi teenimiseks kuidagi riske maandama.
_________________ www.meybo.ee |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
villu70
HV Guru
liitunud: 19.12.2006
|
13.10.2011 14:07:30
|
|
|
Ja kui nt. seda sama reklaami veel korra vaadata siis siin on konkreetselt netipoe enda pott..... kumb siis kurat õige peaks olema???
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
Mario.
HV Guru
liitunud: 25.07.2004
|
13.10.2011 14:08:23
|
|
|
tsitaat: |
Siin esineb taas üks oluline loogikaviga. Tihtipeale ei saa kauba kvaliteedi üle otsustada enne, kui seda on teatav kogus müüdud. Ebakvaliteetseid tooteid/tooteseeriaid esineb ka tuntud ja muidu kvaliteetsetel tootjatel. |
Õigus sul on.
|
|
Kommentaarid: 274 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
2 :: |
217 |
|
tagasi üles |
|
|
meybo
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.08.2002
|
13.10.2011 14:10:08
|
|
|
võtas-uxu kirjutas: |
Ja kui nt. seda sama reklaami veel korra vaadata siis siin on konkreetselt netipoe enda pott..... kumb siis kurat õige peaks olema???
Spoiler
|
Tegelikult oleks korrektne termin hoopiski "pritsmekindel".
_________________ www.meybo.ee |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
13.10.2011 14:12:25
|
|
|
tsitaat: |
Mida täpsemalt turustatakse (k.a aku tugiaeg koormuse all)
|
Seda infot vist ei väljasta IMO ükski tootja. Parandage mind, kui eksin.
Teiseks, juba ühtse, kokkulepitud mõõtühik koormuse defineerimine on praktiliselt võimatu.
Jah, on küll mingid benchmargid, aga kui sa ikka pidevalt piid arvutad, siis ega aku väga pikalt kesta.
Saab seda lugeda normaalseks koormuseks või mitte?
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
meybo
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.08.2002
|
13.10.2011 14:50:34
|
|
|
Tanel kirjutas: |
tsitaat: |
Mida täpsemalt turustatakse (k.a aku tugiaeg koormuse all)
|
Seda infot vist ei väljasta IMO ükski tootja. Parandage mind, kui eksin.
Teiseks, juba ühtse, kokkulepitud mõõtühik koormuse defineerimine on praktiliselt võimatu.
Jah, on küll mingid benchmargid, aga kui sa ikka pidevalt piid arvutad, siis ega aku väga pikalt kesta.
Saab seda lugeda normaalseks koormuseks või mitte? |
Täpselt nii ongi. Lisaks on erinevate tootjate testmeetodid erinevad. Kui kaupmees kirjutab tootekirjelduses "kuni 6 tundi" asemel "6 tundi", on see tema ämber ja kliendi eksitamine, kuid ülejäänud osas oleks ebaõiglane talle kotti pähe tõmmata. On ju kaupmees siiski vaid vahendaja, mitte müüdava kauba tootja.
_________________ www.meybo.ee |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
yxtom
HV kasutaja
liitunud: 30.05.2007
|
13.10.2011 15:24:21
|
|
|
4) 14 Days to change your mind on a purchase
The period under which consumers can withdraw from a sales contract is extended to 14 calendar days (compared to seven days legally prescribed by EU law today).
ehk - ei midagi uut - täpselt sama asi kehtib ka praegu aint et poole lühema aja vältel. Nn. "selgete tagastustingimuste" alla käib näiteks, et toode peab olema tootjapoolses pakendis... jne... (plastikust vaakumpakend?)
8) Clearer information on who pays for returning goods
If traders want the consumer to bear the cost of returning goods after they change their mind, they have to clearly inform consumers about that beforehand, otherwise they have to pay for the return themselves.
ehk - kaupmees plekib tagastuskulu kinni jah, kui ise on laisk olnud - kooliraha... edaspidi vormistab oma veebipoe korrektselt.
kogu pull tehakse IMO selleks, et vältida igatsorti "piiripealset" tüngastamist (näiteks. osaliselt eeltäidetud teenustega vorm jne).
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
mahno
HV kasutaja
liitunud: 25.07.2007
|
14.10.2011 11:20:10
|
|
|
Kaupmees müüb siiski kaupa kasu saamise eesmärgil. Praegu on olukord, kus tegelikult kasu saab tootja ja kaupmees, aga reaalse riski kauba vastamise eest spetsifikatsioonile pannakse ostja kraesse. Pole ju ka päris õiglane olukord, või kuidas? Selline risk peaks olema mingil õiglasel moel jagatud ja kaupmees peaks oma riske maandama mõistlike lepingute sõlmimisega oma tarnijatega, mitte riski as is müügiklausliga ostja kraesse kirjutama.
Pealegi on müüjal alati eelis, kuna tal on võimalik olla spetsialist nende asjade osas, mida ta müüb, ostjal aga pole võimalik olla spetsialist enamuse asjade osas mida ta ostab.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
14.10.2011 11:20:58
|
|
|
Oleks ka aeg sellise süsteemi jaoks. USA-s on see edukalt toiminud päris kaua. Kuni hinnasilt küljes ja tootel kasutamisjäljed puuduvad, saab toote probleemivabalt poodi viia ning antakse raha tagasi. Paaris poes oli kassal selliseks puhuks isegi eraldi valik tagasimakse jaoks - "Customer didn't like". Mitte mingit jamamist. Isegi, kui sooduskupongid jäid koju, maksid alguses täishinna, aga järgmisel päeval läksid tšekk ja kupongid näpus poodi tagasi ning vastuvaidlemata tehti hind soodsamaks. Meil ei saa isegi praaktoote tagastamisel raha tagasi - peab valima samasuguse või samaväärse. Raha tagasi tahtes näidatakse selliste asjade puhul trääsa ja pead hakkama oma närve mingi õnnetu Tarbijakaitsega kulutama.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
ronn
HV kasutaja
liitunud: 01.03.2005
|
14.10.2011 21:42:55
|
|
|
Oodake, kas meil praegu juba ei kehti seadus kus netipoest ostetud kaupa saab tagastada, ilma põhjenduseta 2 nädala jooksul. Samas olukord kus poest ostetud kaupa ei saagi tagastada on küll nõme, kuidas ma saan kõiki kauba omadustest poes aru. Kauplejatele oleks see samuti kasulik, inimene ostaks julgemalt, teades et kui ei meeldi saab tagastada.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
d3t
HV Guru
liitunud: 14.05.2004
|
14.10.2011 21:51:08
|
|
|
ronn, 14 päeva kehtib meil tavakaupadele nagunii, nüüdsest hakkab kehtima lisaks ka e-poe 14 päeva tagastus. Aga jätkuvalt on põhimõte nagu tarkvara shipib alati lahtises pakendis (vist olulisim punkt üldse mis siinsele perele peaks meelde jääma).
_________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne |
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
|
|