Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
12.01.2011 14:48:26
|
|
|
Taux007 kirjutas: |
Ho Ho, praegusel juhul ei looda seoseid ning säärane lähenemine minu silmis ei ole suuremat tulu toov |
Kui arvestada kui palju tuleb maksta ühe või teise kanali kasutamiseks reklaami eesmärgil siis bang for buck koha pealt peaks facebook olema kordades kõrgemal. Lisaks pole nad ka konkureerivad kanalid vaid täiendavad üksteist.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taux007
HV veteran

liitunud: 27.08.2005
|
12.01.2011 14:57:40
|
|
|
Ho Ho, tahan öelda seda, et Facebooki reklaami peaksid ettevõtted minema rohkem süvitsi sisse, et sellest veelgi suurem tulu oleks. Praegu hammustatakse õunast amps ja visatakse ülejäänud (enamasti, kuid mitte kõik ettevõtted) õun minema.
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
12.01.2011 16:51:34
|
|
|
Seda kanalit tuleb osata kasutada, kui su firma on näiteks spetsialiseerunud B2B müügile ja tegeleb näiteks betooni valmistamise ja edasimüügiga siis on tõepoolest "feissaris" mälupulkade jagamisest vähe kasu, kuna sinu sihtgrupp seda kanalit ei kasuta.
Kui aga suudad feissis oma "laikijatega" sõbruneda, pakkuda nõu, suhelda ja vahest ka midagi soodsalt pakkuda, on lugu teine, agressiivne müük ei täida oma eesmärki, kuna peletab inimesi eemale, kes tahaks suhelda sellega kes sulle koguaeg midagi müüa tahab?
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taux007
HV veteran

liitunud: 27.08.2005
|
12.01.2011 17:00:50
|
|
|
Raidomarek, paljudel juhtudel ei suudeta sõbruneda, vaid lihtsalt pakutakse kola, sealjuures üritamata leida kontakti. Inimesega suheldes või rohkem infot jagades on nn lähedus inimesega parem ja ka suhted paremad.
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
12.01.2011 20:42:28
|
|
|
tsitaat: |
Esimest valdavalt ignoreeritakse täielikult, teise puhul saad terve hunniku klõpse
|
Olles nüüd ise mõnda aega Facebookis HV reklaamikampaaniat teinud, siis ütleks et klikkide arv on suhtes vaatamistesse HV-s tunduvalt suurem.
1,5 kuu kampaania 900 klikki versus ca 3000 klikki. Tõsi, kliki hind tuleb Facebookis natuke ehk soodsam, aga HV on ka väga spetsialiseerunud kanal.
Isegi Facebookis sa ei saa valida sellist sihtgruppi ja kui puhtalt unikaalsete Eesti meeskasutajate arvu vaadata, siis on HinnaVaatlus pea 2x suurem.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
12.01.2011 20:46:23
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Olles nüüd ise mõnda aega Facebookis HV reklaamikampaaniat teinud, siis ütleks et klikkide arv on suhtes vaatamistesse HV-s tunduvalt suurem. |
Oleks huvitav näha klikkide arvu facebookis ja hv.ee's päevade lõikes graafikuna või siis numbreid viimase nädala-paari kohta. Kui mälu ei peta siis ametlik HV leht avati fb's üsnagi hiljuti ja pole mingi ime, kui alguses rahvas veel suurt midagi ei teadnud sellest ja seega vähem klikke genereeriti.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taux007
HV veteran

liitunud: 27.08.2005
|
12.01.2011 21:55:02
|
|
|
Tanel, "jagasin" kampaaniat plaanid ka teha?
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taux007
HV veteran

liitunud: 27.08.2005
|
12.01.2011 22:07:36
|
|
|
Ma südamest palun, et sa teeksid midagi teistmoodi ja paneksid inimesed mõtlema, mitte lihtsalt "jagama".
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
sirius4k
HV veteran

liitunud: 25.09.2005
|
13.01.2011 00:37:46
|
|
|
Pangu kinni jah
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Innu-
HV kasutaja
liitunud: 01.12.2002
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
XATM092
HV veteran

liitunud: 03.07.2007
|
13.01.2011 14:24:03
|
|
|
Mis selle libauudise allikas on? Weekly World News w?
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
13.01.2011 14:31:22
|
|
|
The Onion ?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hazar
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.08.2004
|
13.01.2011 20:16:58
|
|
|
Mark Zuckerberg going back to the hood 'n keepin it real
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
14.01.2011 18:42:18
|
|
|
Taux007 kirjutas: |
Ho Ho kirjutas: |
ModiKomP kirjutas: |
kuidas see asi on kasulik firmale? |
1) Teed n.ö teema "loosime tasuta kühvli kõigi vahel kes on meil "like" vajutanud"
2) rahvas käib seal ja näeb, ennäe, tasuta kühvleid jagatakse ning vajutavadki
3) firma saab tühise investeeringuga reklaami, rahvas ise täitsa vabatahtlikult klõpsib sisuliselt reklaamidel  |
Klõpsimine on küll tore, aga kui sellest mingit suuremat kasu ei sünni? Ilmselt on sul ja on ka mul tuttavaid, kes ainult "jagamisega" tegelevad ning kui neilt küsisin, et millega see või too ettevõte tegeleb, siis ühmati vastusteks, et ükskõik, peaasi et nänni saab. Sellisel juhul on see ettevõttele raha maha matmine lootuses, et see toob kasu. Kui peale "jagamise" oleks veel mõni viktoriiniküsimus või sundlus panna inimesi oma tootevaliku üle mõtlema, siis oleks lood juba teised. |
sa ei vaata kastist välja
juhul, kui inimesed klikivad like ja jagavad, et võita midagi, siis sellest teatamine konkreetse isiku seinal jõuab enamatele inimestele, kui see reklaam ise - vahest satub selle lingi jagamisest teavitatud inimeste hulgast lausa veel 5-10 inimest seda jagama, mis siis liigub ahelreaktsioonina edasi.
oluline ei ole see osalemine ega võitmine - nemad ongi need inimesed, kes tegelikult infot kulutulena edasi viivad - rääkimata sellest, kui külastad mingit veebilehte, kus on lausa pildid sinu tuttavatest, kes on klikkinud like konkreetsele lingile või tootele.
tahestahtmata on igal inimesel mõned mõjukamad tuttavad, kelle hinnang mõjutab inimese valikuid
ettevõte kes sellist kampaaniat korraldab, teadvustab endale, et need kelle vahel auhind loositakse, on omakasu peal väljas - mida nood ei teadvusta, on see, et neid lihtlabaselt ära kasutatakse
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taux007
HV veteran

liitunud: 27.08.2005
|
16.01.2011 23:17:06
|
|
|
libe, mina vaatan oma kastist välja küll. Ilmselt minu ja sinu kast ei ühti. Järgnev tekst ei ole mitte sinu väiteid ümberlükkav, vaid minu mõtteid selgitav.
Ettevõte, kes sellist kampaaniat korraldab, enamasti arvab, et see on hea võimalus ennast tutvustada. Täiesti võimalik, et nii ka on. Kuid minu arusaamade kohaselt inimesed küll jagavad ja ahelreaktsioonina läheb asi edasi, kuid kui palju on neist reaalselt mõtlevaid inimesi, kes teavad mis ettevõtte või tegevusvaldkonna pilte/linke nad jagavad? Kui minu Facebooki seinale ilmuvad sellised asjad, siis ma neid üldiselt ei vaatagi, neid tuvastab küllaltki kiiresti ning minust läheb see informatsioon pea 100% mööda. Miks ei peaks minusuguseid veel olema? Miks ei peaks olema neid veel, kes päevas 4-5 linki jagavad ja uusi jagamisvõimalusi otsivad? Kui palju on aga neid, kes reaalselt teevad tutvust, et millega üks või teine ettevõte tegeleb või kuidas sellest võiks mulle praegu/tulevikus kasu olla.
Nüüd kui olen süvitsi uurinud neid reklaame pisut rohkem, siis tuleb tunnistada, et väga leidlikke lahendusi on olemas ja samuti on väga palju möödalaskmisi. Üks oli tõeliselt hea, kus inimesel kästi kirjutada ettevõtte toodanguga seostuv lause pildi alla ning auhinnad olid jagatud nii loosi kui parimate lausete vahel. Asi oli läbimõeldud ning näiteks seda reklaami ma just seetõttu jäingi uurima, et ei kirjutatud kiiresti tuvastatav "jagasin", vaid oli midagi huvitavat. Samas oli ettevõte, kes jaanuari lõpus/veebruari alguses pidi nn uksed avama, aga juba korjas endale kliendibaasi. Kui seda saab korjamiseks nimetada, kuna küllaltki keeruline oli aru saada, mille eest too ettevõte hea seisab. (Cherry laadne asi oli vist, äkki wink.ee?)
Kogu mõte on aga selles, et praegune Facebooki reklaam on kordades tõhusam kui suvaline bänner, kuid seda saaks veelgi tõhusamaks muuta. Selleks tuleb välja mõelda mõni süsteem või asi, mis ei laseks inimest niisama kiiresti "jagasin" kommentaariga minema, vaid hoiaks teda pisut kauem kinni ja annaks aimu millega siis ettevõte tegeleb. Seda aga võiks siis kas või premeerida suurema auhinnaga kui mälupulk või sukad.
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
luke skywalker
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2002
|
17.01.2011 22:08:56
|
|
|
Neid suhtlusvõrgustikke on ju rohkemgi, enne facebooki olid myspace ja orkut need enimkasutatavad just. Kui üks kinni panna, leitakse lihtsalt uus alternatiiv/pöördutakse vana juurde tagasi. Reklaami koha pealt nii palju, et inimese psühholoogia töötab omamoodi. Sa ei peagi tutvuma konkreetse firma tegevusvaldkonna ega ka tootega, piisab sellest kui logo ja/või ettevõtte (või toote) nimi jääb kuskile mällu, sest kui kunagi peaks vaja minema konkreetset toodet või teenust ja infot otsides tuleb sealt ajuhämarusest esile ammukohatud nimi ja aju annab inimesele signaali, et "ma olen sellest firmast midagi kuulnud, aga vot tollest ei ole" ja tänu sellele valibki inimene just selle esimese firma toote või teenuse. Facebooki reklaamiga on nii, et näiteks võtame "jagamiskampaania" ja seal on kuskil 5000 jagamist ning arvestades seda, et keskmiselt on fb sõprade arv 130. 5000x130=65000 inimest kelleni see reklaam võib jõuda. Agarad firmad teevad kampaaniaid aga edasi ja nii see nimi kinnistub ja loob teatavad konkurentsieelised.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taux007
HV veteran

liitunud: 27.08.2005
|
18.01.2011 00:18:37
|
|
|
luke skywalker, paljude reklaamide puhul pole vaja teada, kes seda reklaami teeb/läbi viib. Piisab kui klikid sõbraks ja jagad.
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
|