Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Mis on anti-aliasing märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Johnny.B.Goode
HV vaatleja

liitunud: 20.12.2002




sõnum 02.06.2003 21:51:52 Mis on anti-aliasing vasta tsitaadiga

Mis see anti-aliasing on ja mis ta teeb, ja mis see anisotrophic filtering on ostsin ati radeon 9500 ja seal settingutes on sellised asjad ja mis ma sealt settingutest üldse peale pean panema et mängud hästi ja ilusti jookseks
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mart
HV kasutaja
Mart

liitunud: 07.01.2003




sõnum 02.06.2003 22:03:56 vasta tsitaadiga

Kui need põhja lükkad on mängul ikka way ilusam graafika. icon_smile.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Beanladen
HV kasutaja
Beanladen

liitunud: 25.03.2002




sõnum 03.06.2003 08:17:35 Re: Mis on anti-aliasing vasta tsitaadiga

Johnny.B.Goode kirjutas:
Mis see anti-aliasing on ja mis ta teeb, ja mis see anisotrophic filtering on ostsin ati radeon 9500 ja seal settingutes on sellised asjad ja mis ma sealt settingutest üldse peale pean panema et mängud hästi ja ilusti jookseks


Vaata mistahes reviewd mõnes lääne saidis. nt. kui Radeon 9700pro välja tuli siis oli sellest pikalt juttu. ntwww.anandtech.com

_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bundermuft
HV vaatleja

liitunud: 03.02.2003




sõnum 03.06.2003 09:13:45 vasta tsitaadiga

Antialialising on sakitõrje
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
47th ronin
HV veteran
47th ronin

liitunud: 22.02.2003




sõnum 03.06.2003 09:46:33 vasta tsitaadiga

bundermuft kirjutas:
Antialialising on sakitõrje

..millel _tegelikult_ ei ole mitte mingit tähtsust. tempokas mängus (fps, sõitmine, lendamine) teeb inimese silm palju parema töö oluliselt väiksema ressursikuluga. prerendered keskkonnas (quest, puzzle) samuti mõttetu. lisaks ressursikulule tõrjutakse neid sakke üsna nirult. ka suurest sakist väiksem sakk on ikkagi sakk. aga 'sakitõrje' eestikeelse arvutiterminina rokib minu arvates täiega icon_smile.gif way to go, bundermuft!

_________________
rgrds,
ronin, neljakümne seitsmes
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Beanladen
HV kasutaja
Beanladen

liitunud: 25.03.2002




sõnum 03.06.2003 11:05:50 vasta tsitaadiga

tsitaat:
aga 'sakitõrje' eestikeelse arvutiterminina rokib minu arvates täiega icon_smile.gif way to go, bundermuft
thumbs_up.gif thumbs_up.gif thumbs_up.gif

Aitab hästi nt lennusimudes... thumbs_up.gif

_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HGtafka
Kreisi kasutaja
HGtafka

liitunud: 09.07.2002




sõnum 03.06.2003 11:34:47 vasta tsitaadiga

vanadel mängudel vist pildis midagi juurde ei andnud, vähemalt quake2-hes mitte icon_biggrin.gif, või mis?
_________________
www.osomesites.com - Kodulehe teenus madala kuutasuga.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
@cer
HV kasutaja

liitunud: 30.11.2002




sõnum 03.06.2003 12:46:53 vasta tsitaadiga

HGtafka kirjutas:
vanadel mängudel vist pildis midagi juurde ei andnud, vähemalt quake2-hes mitte icon_biggrin.gif, või mis?

Vanematel mängudel jääb vana graafika jalgu ja see vähemalt minu hiliste katsetuste käigus küll midagi erilist juurde ei andnud.

_________________
Muudab see maailma... ilmselt mitte.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.06.2003 16:29:20 vasta tsitaadiga

kui AA ajaloo kohta uurixite, jõuaxite kindlasti veel sellise faktini, et asi sai tehtud just nende tyypide tarvis, kelle MONITORID ei kannatanud suurt reso(max 800, 1024), ja kellel jäi samas nö. ressurssi üle väixe reso kasutamisega icon_wink.gif et nende mänguelamust natuke parandada, lykati vahele AA, ehk sis nö. "sakitõrje" icon_lol.gif mina näiteks pole sellel asjal kunagi absoluutselt mingit mõtet näinud, ja pean seda enda mazina peal täiesti mõttetux asjax! resodega 1200, 1600 mängides ei anna AA mitte midagi. ja minu arvates on jba väga paljudel mängumeestel kas 17" või 19" MONITORID laual, ning resod ka vähemalt 1024, 1200. ühesõnaga, mina soovitax selle tehnoloogia ära unustada ja ajaloo riiulisse asetada 8)
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 08.06.2003 14:44:55 vasta tsitaadiga

Maitseasi, ma kasutan ka 19" monitori ja 1280 resos on osades kohtades väga häirivad sakid. Screenshoti peal need nii hästi näha ei olegi, aga mängides hakkavad pinda käima, kuna nad aeglaselt roomavad ringi mööda serva. Vähemalt kaks mängu, kus antialias väga palju aitas olid jedi knight 2 ja eriti NFS: HP2, kus autokatus oli ilma lausa jube.
Anistroopiline filterdamine teeb suure nurga all olevad pinnad teravamaks. See soovitan kohe kindlasti peale keerata, kuna see kiirust väga palju alla ei tõmba, aga pilt läheb kohe kõvasti paremaks.

Aga eks see kõik ole maitse asi, kui palju kellelegi need asjad silma torkavad. Mina isiklikult ei unustaks seda küll ära, kuna kvaliteedi vahe on päris aus ja kiiruse vahe uuemate kaartidega nii väga suur ei ole. IMHO näeb näiteks 800x600 4x FSAA'ga märksa parem välja, kui 1024x768 ilma. FSAA on lihtsalt kiirem riistvaras teha, kui päriselt reso tõsta.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.06.2003 15:38:10 vasta tsitaadiga

njah, ex see oleneb palju ka mängust, mõnes jääb sakk rohkem silma, mõnes vähem, aga ex mõnel juhul on kindlasti ilusam AA'ga. minu arvates siiski (radeoniga) on perfi langus nagu liiga suur, et asi ära tasux. samas aniso filtering on küll väga hea asi, ja seda just ati kaartide puhul, kus fps küll eriti palju ei tohiks kukkuda.
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alfa
HV vaatleja


liitunud: 04.01.2002




sõnum 08.06.2003 22:15:34 vasta tsitaadiga

mina ei ole hästi aru saanud jälle mida see aniso filtering paremaks teeb.AA panen aga mängudes alati peale
kui sellega ilusti jookseb ja pilt on ikka tunduvalt parem.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.06.2003 02:33:46 vasta tsitaadiga

no ex sa loe sis stepzteri postitus läbi, äkki saad natuke aimu, mida see aniso teeb!
kui mängu kiirus sellest oluliselt ei kannata, sis on muidugi mõtet ka AA'd kasutada.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 11.06.2003 15:47:16 vasta tsitaadiga

Anisotropic Filtering:
An advanced texture-filtering technique that improves image quality for scenes with objects that extend from the foreground deep into the background. For example, a road that extends to the horizon will look better with anisotropic filtering.

Antialiasing:
Any technique for reducing the visual impact of aliasing, or the "jaggies," on a computer graphics system.
Full-scene Antialiasing refers to a technique that uses multiple samples for each rendered pixel to reduce aliasing effects.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Mis on anti-aliasing
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.