Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Johnny.B.Goode
HV vaatleja
liitunud: 20.12.2002
|
02.06.2003 21:51:52
Mis on anti-aliasing |
|
|
Mis see anti-aliasing on ja mis ta teeb, ja mis see anisotrophic filtering on ostsin ati radeon 9500 ja seal settingutes on sellised asjad ja mis ma sealt settingutest üldse peale pean panema et mängud hästi ja ilusti jookseks
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mart
HV kasutaja

liitunud: 07.01.2003
|
02.06.2003 22:03:56
|
|
|
Kui need põhja lükkad on mängul ikka way ilusam graafika.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Beanladen
HV kasutaja

liitunud: 25.03.2002
|
03.06.2003 08:17:35
Re: Mis on anti-aliasing |
|
|
Johnny.B.Goode kirjutas: |
Mis see anti-aliasing on ja mis ta teeb, ja mis see anisotrophic filtering on ostsin ati radeon 9500 ja seal settingutes on sellised asjad ja mis ma sealt settingutest üldse peale pean panema et mängud hästi ja ilusti jookseks |
Vaata mistahes reviewd mõnes lääne saidis. nt. kui Radeon 9700pro välja tuli siis oli sellest pikalt juttu. ntwww.anandtech.com
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
bundermuft
HV vaatleja
liitunud: 03.02.2003
|
03.06.2003 09:13:45
|
|
|
Antialialising on sakitõrje
|
|
tagasi üles |
|
 |
47th ronin
HV veteran

liitunud: 22.02.2003
|
03.06.2003 09:46:33
|
|
|
bundermuft kirjutas: |
Antialialising on sakitõrje |
..millel _tegelikult_ ei ole mitte mingit tähtsust. tempokas mängus (fps, sõitmine, lendamine) teeb inimese silm palju parema töö oluliselt väiksema ressursikuluga. prerendered keskkonnas (quest, puzzle) samuti mõttetu. lisaks ressursikulule tõrjutakse neid sakke üsna nirult. ka suurest sakist väiksem sakk on ikkagi sakk. aga 'sakitõrje' eestikeelse arvutiterminina rokib minu arvates täiega way to go, bundermuft!
_________________ rgrds,
ronin, neljakümne seitsmes |
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
Beanladen
HV kasutaja

liitunud: 25.03.2002
|
03.06.2003 11:05:50
|
|
|
tsitaat: |
aga 'sakitõrje' eestikeelse arvutiterminina rokib minu arvates täiega way to go, bundermuft |
Aitab hästi nt lennusimudes...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
HGtafka
Kreisi kasutaja

liitunud: 09.07.2002
|
03.06.2003 11:34:47
|
|
|
vanadel mängudel vist pildis midagi juurde ei andnud, vähemalt quake2-hes mitte , või mis?
_________________ www.osomesites.com - Kodulehe teenus madala kuutasuga. |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
@cer
HV kasutaja
liitunud: 30.11.2002
|
03.06.2003 12:46:53
|
|
|
HGtafka kirjutas: |
vanadel mängudel vist pildis midagi juurde ei andnud, vähemalt quake2-hes mitte , või mis? |
Vanematel mängudel jääb vana graafika jalgu ja see vähemalt minu hiliste katsetuste käigus küll midagi erilist juurde ei andnud.
_________________ Muudab see maailma... ilmselt mitte. |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
03.06.2003 16:29:20
|
|
|
kui AA ajaloo kohta uurixite, jõuaxite kindlasti veel sellise faktini, et asi sai tehtud just nende tyypide tarvis, kelle MONITORID ei kannatanud suurt reso(max 800, 1024), ja kellel jäi samas nö. ressurssi üle väixe reso kasutamisega et nende mänguelamust natuke parandada, lykati vahele AA, ehk sis nö. "sakitõrje" mina näiteks pole sellel asjal kunagi absoluutselt mingit mõtet näinud, ja pean seda enda mazina peal täiesti mõttetux asjax! resodega 1200, 1600 mängides ei anna AA mitte midagi. ja minu arvates on jba väga paljudel mängumeestel kas 17" või 19" MONITORID laual, ning resod ka vähemalt 1024, 1200. ühesõnaga, mina soovitax selle tehnoloogia ära unustada ja ajaloo riiulisse asetada 8)
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
08.06.2003 14:44:55
|
|
|
Maitseasi, ma kasutan ka 19" monitori ja 1280 resos on osades kohtades väga häirivad sakid. Screenshoti peal need nii hästi näha ei olegi, aga mängides hakkavad pinda käima, kuna nad aeglaselt roomavad ringi mööda serva. Vähemalt kaks mängu, kus antialias väga palju aitas olid jedi knight 2 ja eriti NFS: HP2, kus autokatus oli ilma lausa jube.
Anistroopiline filterdamine teeb suure nurga all olevad pinnad teravamaks. See soovitan kohe kindlasti peale keerata, kuna see kiirust väga palju alla ei tõmba, aga pilt läheb kohe kõvasti paremaks.
Aga eks see kõik ole maitse asi, kui palju kellelegi need asjad silma torkavad. Mina isiklikult ei unustaks seda küll ära, kuna kvaliteedi vahe on päris aus ja kiiruse vahe uuemate kaartidega nii väga suur ei ole. IMHO näeb näiteks 800x600 4x FSAA'ga märksa parem välja, kui 1024x768 ilma. FSAA on lihtsalt kiirem riistvaras teha, kui päriselt reso tõsta.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
08.06.2003 15:38:10
|
|
|
njah, ex see oleneb palju ka mängust, mõnes jääb sakk rohkem silma, mõnes vähem, aga ex mõnel juhul on kindlasti ilusam AA'ga. minu arvates siiski (radeoniga) on perfi langus nagu liiga suur, et asi ära tasux. samas aniso filtering on küll väga hea asi, ja seda just ati kaartide puhul, kus fps küll eriti palju ei tohiks kukkuda.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
alfa
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2002
|
08.06.2003 22:15:34
|
|
|
mina ei ole hästi aru saanud jälle mida see aniso filtering paremaks teeb.AA panen aga mängudes alati peale
kui sellega ilusti jookseb ja pilt on ikka tunduvalt parem.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
10.06.2003 02:33:46
|
|
|
no ex sa loe sis stepzteri postitus läbi, äkki saad natuke aimu, mida see aniso teeb!
kui mängu kiirus sellest oluliselt ei kannata, sis on muidugi mõtet ka AA'd kasutada.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
11.06.2003 15:47:16
|
|
|
Anisotropic Filtering:
An advanced texture-filtering technique that improves image quality for scenes with objects that extend from the foreground deep into the background. For example, a road that extends to the horizon will look better with anisotropic filtering.
Antialiasing:
Any technique for reducing the visual impact of aliasing, or the "jaggies," on a computer graphics system.
Full-scene Antialiasing refers to a technique that uses multiple samples for each rendered pixel to reduce aliasing effects.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
|