Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Bureau: XCOM Declassified märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 25.08.2013 16:29:20 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
... märksa hullem, kui oleks arvanud icon_confused.gif "advanced duck hunt - alien etition" oleks sellele mängule paras nimi icon_confused.gif thumbs_down.gif
täiesti XCOM, vähemalt selle põhjal, mis ma enemy unknowni mänginud olen
ma arvan, et see "kriitika", mis siin jagad, on pehmelt öeldes lapsik

pelas on sarnaselt enemy unknownile vaja taktikaliselt läheneda, lihtsalt seekord ei ole sul rahulikult aega pizdiitada ja iga nurga alt vastaseid vaadelda ja taktikat paika panna
üksi aga selles pelas suurt midagi ei tee, kuna ammo saab suht kergelt otsa, lisaks vastased tiibavad päris korralikult
samuti on vaja kaaslased valida sellised, kelle perksid sobivad enim

ausalt öeldes see turn based enemy unknown oli üksluisem ja igavam - varasemaid pole pelanud

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.08.2013 16:52:00 vasta tsitaadiga

Lubage naerda selle taktika jutu peale. Ainus taktika, lisaks sellele, et mitte otseselt haljal aasal passida, on sinu enda paar skilli ja kaaslaste paar skilli, mida siis lahingu ajal lisaks tava laskudele vahelduseks kasutada. Kuna kaaslaste max lvl on 5, siis paari-kolme kasutatava skilli juurde nad jäävadki.

Kõige kõrgem "tase" on kahe skilli kombineerimine, näiteks enda lifting (soov adv. versioon) + reconi critical strike, millega peaksid alustama lahingut, kus on commander, et vastased ei saakski shieldi peale. Inseneriga (ja ilmselt ka support/commando-ga - nii palju kui neid olen proovinud) ei ole midagi kombineerida. Ja ongi kõik, kogu taktika.

Lisaks on tulnukate (ikka need samad näod missioonist missiooni) käitumine nii ühehülbaline, et tekibki tunne nagu laseks kurje parte, kes sulle peale jooksevad.

_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 393 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 340
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 25.08.2013 17:11:08 vasta tsitaadiga

Killhoven kirjutas:
Lubage naerda selle taktika jutu peale. Ainus taktika, lisaks sellele, et mitte otseselt haljal aasal passida, on sinu enda paar skilli ja kaaslaste paar skilli, mida siis lahingu ajal lisaks tava laskudele vahelduseks kasutada. Kuna kaaslaste max lvl on 5, siis paari-kolme kasutatava skilli juurde nad jäävadki.

Kõige kõrgem "tase" on kahe skilli kombineerimine, näiteks enda lifting (soov adv. versioon) + reconi critical strike, millega peaksid alustama lahingut, kus on commander, et vastased ei saakski shieldi peale. Inseneriga (ja ilmselt ka support/commando-ga - nii palju kui neid olen proovinud) ei ole midagi kombineerida. Ja ongi kõik, kogu taktika.

Lisaks on tulnukate (ikka need samad näod missioonist missiooni) käitumine nii ühehülbaline, et tekibki tunne nagu laseks kurje parte, kes sulle peale jooksevad.
teistes third person shooterites pole pooltki seda võimalust, vähe sellest, vastased on enamasti samad, kuid siiski on just see mäng üheülbaline
mul on iga missioon snaiprid, suvalised laserivennad, shield commanderid, mutonid ja sectoidid platsil
põhimissioonides on veel elite versioonid nendest + sectopodid ja silacoidid
kõik on piisavalt erinevad, et tuleb alguses valida, kellest pihta hakata

kui see pela on pardijaht, siis tõsiselt, milline shooter ei ole icon_question.gif

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 26.08.2013 14:29:32 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
teistes third person shooterites pole pooltki seda võimalust, vähe sellest, vastased on enamasti samad, kuid siiski on just see mäng üheülbaline
mul on iga missioon snaiprid, suvalised laserivennad, shield commanderid, mutonid ja sectoidid platsil
põhimissioonides on veel elite versioonid nendest + sectopodid ja silacoidid
kõik on piisavalt erinevad, et tuleb alguses valida, kellest pihta hakata

kui see pela on pardijaht, siis tõsiselt, milline shooter ei ole icon_question.gif


teistes third person shooterites
See on koht kus sa peaksid peatuma ja mõtlema. Enamus X-comi fänne ei võrdle seda third persoon shooteritega. Võrreldakse ikka X-comi teiste mängudega. Olgem ausad X-com ei saavutanud oma populaarsust lihtsalt alieni tulistamis mänguna. Kahjuks ei paku uus üllitis vanadele fännidele mitte midagi. Tõsiste X-comi fännide sisukohalt oleks tegijad võinud vabalt DuckShooteri teha.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 26.08.2013 15:00:24 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
libe kirjutas:
teistes third person shooterites pole pooltki seda võimalust, vähe sellest, vastased on enamasti samad, kuid siiski on just see mäng üheülbaline
mul on iga missioon snaiprid, suvalised laserivennad, shield commanderid, mutonid ja sectoidid platsil
põhimissioonides on veel elite versioonid nendest + sectopodid ja silacoidid
kõik on piisavalt erinevad, et tuleb alguses valida, kellest pihta hakata

kui see pela on pardijaht, siis tõsiselt, milline shooter ei ole icon_question.gif


teistes third person shooterites
See on koht kus sa peaksid peatuma ja mõtlema. Enamus X-comi fänne ei võrdle seda third persoon shooteritega. Võrreldakse ikka X-comi teiste mängudega. Olgem ausad X-com ei saavutanud oma populaarsust lihtsalt alieni tulistamis mänguna. Kahjuks ei paku uus üllitis vanadele fännidele mitte midagi. Tõsiste X-comi fännide sisukohalt oleks tegijad võinud vabalt DuckShooteri teha.
cry me a river. Ei saa olla objektiivne kriitika, kui võrreldakse võrreldamatuid.

aga palun kas keegi täpsustaks, mis varasematel xcomidel nii erilist oli, et praegune materdamist saab. Olles läbinud xcom enemy unknowni, siis siiski on midagi must mööda läinud.

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 26.08.2013 15:24:14 vasta tsitaadiga

Muidu OK mäng aga oma tiimi AI on jube loll ikka... Peaees jooksevad vaenlase poole, ei tee välja kas nad on 'peidus' või mitte, vahetavad ajuvabalt positsioone, kuigi neil seda teha vaja pole jne. Kui vastane granaadi viskab siis on pea täiesti sassis mida edasi teha. icon_lol.gif Nii kaua kuni devid seda ära ei paranda siis pole mõtet mingi erilise raskusega seda mängida.

Muidugi XCOM: Enemy Unknown-ga seda mängu muidugi võrrelda ei kannata icon_smile.gif

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.08.2013 20:51:43 vasta tsitaadiga

libe, müügimehe maneeriga musta valgeks rääkimine on tõsiselt tore taktika - näed, sapaks sõitis viletsasti, mosse sõidab paremini, järelikult hea auto icon_lol.gif
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 26.08.2013 21:22:17 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
libe, müügimehe maneeriga musta valgeks rääkimine on tõsiselt tore taktika - näed, sapaks sõitis viletsasti, mosse sõidab paremini, järelikult hea auto icon_lol.gif
räägi asjast, mitte ära demagoogitse thumbs_up.gif
_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 26.08.2013 23:26:42 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:


cry me a river. Ei saa olla objektiivne kriitika, kui võrreldakse võrreldamatuid.



Millega sa siis seda võrdled ? Kui võrrleda alien shooteritega , siis on tegu ilmselt jah üsna inteligentse strateegia mänguga. (mis pole isenesest eriti raske saavutus kui meenutada milliseks käkiks peeti viimast suuremalt reklaamitud alien shooterit Alien : Colonial Marines)
Kui võrrelda X-com seeria mängudega, siis kellade ja vilede poolest on hea saavutus. Kahjuks pole kellad ja viled see mida inimesed X-com seerias hindasid. Taktika , strateegia , planeerimise ja baasi majandamise kohapealt on mäng sisuliselt 0.
Enda arvates on sellise mängu turustamine X-com brändi all tegijate poolt totaalne ämber. Kui keegi kahtlev ostja hakkab mängu rohkem uurima jääb talle kindasti silma mõne X-comi austaja arvamus ja tõenäoliselt jätab ta mängu sellepeale ostmata.
Lähiminevikust on isegi hoiatav näide Syndicate näol olemas, et selline idee tõenäoliselt ei toimi.

libe kirjutas:

aga palun kas keegi täpsustaks, mis varasematel xcomidel nii erilist oli, et praegune materdamist saab. Olles läbinud xcom enemy unknowni, siis siiski on midagi must mööda läinud.


X-com enemy unkown oli lihtsutatud versioon esimesest mängust. Tehtud sellise taseme ja mõttega , et konsooli mängijad ka mängu vastu huvi tunneks. Suht hea saavutus tollel hetkel vaitsenud käigupõhiste strateegiate mängude vaesuses. Isiklikult oleks tahtnud , et mängul oleks veel üks sügavam tasand juures olnud. Korraliku strateegiat saab kuu aega mängida ja ikka avastad uusi asju. Xcom enemy unkownil sellist sügavust ei olnud.


Üldiselt ma ei näe mõtet sulle pikemalt seletada. Eelimses postis sai selgelt ja neutraalselt öeldud millest arvamuste erinevus tuleb. Kui sa ei saa aru miks strateegiast lugupidavad inimesed viimast mängu materdavad oled sa lootusetu juhtum. Ma saan isegi aru miks sul selline arvamus on ja aksepteerind seda. Kahjuks su pasundamine mängu paremaks ei tee. Nuta siis omale jõgi või pista oma pasun endal sooja kohta , minu jaoks täiesti savi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 27.08.2013 00:09:07 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
libe kirjutas:


cry me a river. Ei saa olla objektiivne kriitika, kui võrreldakse võrreldamatuid.



Millega sa siis seda võrdled ? Kui võrrleda alien shooteritega , siis on tegu ilmselt jah üsna inteligentse strateegia mänguga. (mis pole isenesest eriti raske saavutus kui meenutada milliseks käkiks peeti viimast suuremalt reklaamitud alien shooterit Alien : Colonial Marines)
Kui võrrelda X-com seeria mängudega, siis kellade ja vilede poolest on hea saavutus. Kahjuks pole kellad ja viled see mida inimesed X-com seerias hindasid. Taktika , strateegia , planeerimise ja baasi majandamise kohapealt on mäng sisuliselt 0.
Enda arvates on sellise mängu turustamine X-com brändi all tegijate poolt totaalne ämber. Kui keegi kahtlev ostja hakkab mängu rohkem uurima jääb talle kindasti silma mõne X-comi austaja arvamus ja tõenäoliselt jätab ta mängu sellepeale ostmata.
Lähiminevikust on isegi hoiatav näide Syndicate näol olemas, et selline idee tõenäoliselt ei toimi.

libe kirjutas:

aga palun kas keegi täpsustaks, mis varasematel xcomidel nii erilist oli, et praegune materdamist saab. Olles läbinud xcom enemy unknowni, siis siiski on midagi must mööda läinud.


X-com enemy unkown oli lihtsutatud versioon esimesest mängust. Tehtud sellise taseme ja mõttega , et konsooli mängijad ka mängu vastu huvi tunneks. Suht hea saavutus tollel hetkel vaitsenud käigupõhiste strateegiate mängude vaesuses. Isiklikult oleks tahtnud , et mängul oleks veel üks sügavam tasand juures olnud. Korraliku strateegiat saab kuu aega mängida ja ikka avastad uusi asju. Xcom enemy unkownil sellist sügavust ei olnud.


Üldiselt ma ei näe mõtet sulle pikemalt seletada. Eelimses postis sai selgelt ja neutraalselt öeldud millest arvamuste erinevus tuleb. Kui sa ei saa aru miks strateegiast lugupidavad inimesed viimast mängu materdavad oled sa lootusetu juhtum. Ma saan isegi aru miks sul selline arvamus on ja aksepteerind seda. Kahjuks su pasundamine mängu paremaks ei tee. Nuta siis omale jõgi või pista oma pasun endal sooja kohta , minu jaoks täiesti savi.
mind häirib küll, kui inimesed ei suuda oma kastist välja tulla ja harjumuspärase turnbase platvormi puudumise tõttu sitta pritsivad ja materdavad.
eelarvamused ja suhtumine konkreetsesse mängu ületavad kontruktiivse kriitika 3rd person platvormi kohta
antud juhul on see siiski võrdlemisi hästi tehtud, vähe sellest, ka stoori on suht pädev, eriti arvestades lõpus olevat puänti

pelas on suur enamus xcomi elemente sees, aga need xcomi virinad austajad on oma '90ndates kinni, neile ei meeldi, et mitte niivõrd žanriga kuivõrd teemaga tõmmataks uusi huvilisi ligi
sarnane lugu oli max payne pelaga, kus mingid ajalukku kinnistunud keskealised rõhusid, et uus on prügi

ses mõttes, et kui pela ei ole turnbase, mis teile meeldib, siis ignoreerige, kuid sitta selle pihta pritsida lihtsalt seetõttu, et teie eelistustele ei vasta, see ei ole konstruktiivne kriitika

minu jaoks näib, et suured kriitikud on juba ette meelestatud ja keegi ei üritagi midagi positiivset leida icon_neutral.gif

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The Man
HV kasutaja
The Man

liitunud: 20.01.2010




sõnum 27.08.2013 00:18:03 vasta tsitaadiga

Kui tegemist on korraliku kolmandas vaates tulistamisega, siis tuleb seda võrreldagi selliste mängudega, mitte käigupõhise strateegiaga.
_________________
Press A to disagree.
<Too late!>
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xtro
HV veteran
xtro

liitunud: 17.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.08.2013 15:49:49 vasta tsitaadiga

Ei saa senini aru miks see x-com nime all välja lasti. Sama kaspas mis enforcer oli. 30min mängid ja mõtled wtf see olema peaks. Siis suundud midagi paremat mängima ja unustad.

Libe saan aru, et sulle meeldib, great... Õigele X-com fännile on see samasugune mõnitamine nagu enforcer oli thumbs_down.gif

Sama ka selle viimase turn based strateegiaga. Seni ei saa aru miks kiidetakse või mis kurat seal rasket on.

_________________
30+ tarantlit mu magamistoas ei tähenda veel, et ma hull oleks... vist?
Kommentaarid: 444 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 337
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 27.08.2013 18:22:47 vasta tsitaadiga

Palju neid mänge mänge on mis on sama nime all zanri vahetuse edukalt läbi teinud ?

Endale tuli meelde 2
Warcraft ja Fallout
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Bureau: XCOM Declassified mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.