Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Pillars of Eternity märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.03.2015 16:53:53 vasta tsitaadiga

Hmm, alustasin hard raskusel, siis mingi hetk ei olnud fun enam hardil, panin normal ja nüüd on kuidagi liiga lihtsaks combat muutunud, 3xfireball, priest healib, ülejäänud tapab melee squad, peaks vist hardi peale tagasi panema.
Combat on tegelt ainuke asi mille kallal viriseks natuke, tihti on kõik koos ühes puntras, tiba raske aru saada, kes on kes ja stealth is y best friend, kõik alad on mõttekas stealth ja fast modis läbida, hetkel mingi 20+ tundi mängitud ja alles act 2 alguses, ma muidugi käin ka kõik nurgatagused läbi ja endless pathis olen kõvasti aega raisanyd(8 korrusel hetkel)
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
uneleid
HV vaatleja
uneleid

liitunud: 18.09.2013




sõnum 31.03.2015 20:23:55 vasta tsitaadiga

26 tundi mängitud, seni väga rahul. Neid valusamaid buge pole kaela saanud. Just avastasin siiski ühe naljaka dupe bugi. Nimelt see pisike mehike pet, järsku märkasin, et neid sibab ringi kaks. Sai just enne loaditud save. Kuidagi mängu see küll ei mõjuta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.04.2015 14:26:54 vasta tsitaadiga

Holy Jesus and Mother

http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?threads/pillars-of-eternity-patch-1-10-introduces-turn-based-combat-mode-overhauls-attribute-system.98179/

As a token of our gratitude for your past and ongoing support, we wanted to share some exciting new things we have in store for Pillars of Eternity. These features are scheduled to appear in the 1.10 update, which is currently slated for early summer.
First off, the big one: We are introducing turn-based combat There will be a toggle for this at the start of the game, just next to Expert and Trial of Iron. This feature is very much the work of Tim Cain, and it makes Pillars of Eternity play a lot like the RPG classic The Temple of Elemental Evil.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.04.2015 14:43:56 vasta tsitaadiga

Mida tahaks oleks:
1. Action queue
2. Screen rotation

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Minttunator
HV kasutaja
Minttunator

liitunud: 13.04.2007




sõnum 01.04.2015 14:50:01 vasta tsitaadiga

Aeron kirjutas:
Mida tahaks oleks:
1. Action queue


Proovi shifti hoida tegevuste valimisel.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
noonius
HV kasutaja
noonius

liitunud: 20.08.2002




sõnum 01.04.2015 14:53:09 vasta tsitaadiga

thargun kirjutas:
Holy Jesus and Mother

http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?threads/pillars-of-eternity-patch-1-10-introduces-turn-based-combat-mode-overhauls-attribute-system.98179/

As a token of our gratitude for your past and ongoing support, we wanted to share some exciting new things we have in store for Pillars of Eternity. These features are scheduled to appear in the 1.10 update, which is currently slated for early summer.
First off, the big one: We are introducing turn-based combat There will be a toggle for this at the start of the game, just next to Expert and Trial of Iron. This feature is very much the work of Tim Cain, and it makes Pillars of Eternity play a lot like the RPG classic The Temple of Elemental Evil.


ei tea, mis päev ka täna õige on

_________________
tsitaat:

Mingi paks pihv paugub siin
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.04.2015 16:00:39 vasta tsitaadiga

Raisk icon_evil.gif õigus täna on ju 1 aprill
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.04.2015 23:13:17 vasta tsitaadiga

Minttunator kirjutas:
Aeron kirjutas:
Mida tahaks oleks:
1. Action queue


Proovi shifti hoida tegevuste valimisel.


Ma hoiangi, aga ma ei näe, kellel mida ja kui palju ootel on... pime?
Funtksioon on olmas, aga ma tahaks visuaalselt seda näha. Umbes nagu Neverwinter Nightsis oli keskel üleval:
http://static.gamespot.com/uploads/scale_super/gamespot/images/2009/125/reviews/950267-946366_20090506_001.jpg

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Minttunator
HV kasutaja
Minttunator

liitunud: 13.04.2007




sõnum 01.04.2015 23:28:08 vasta tsitaadiga

Aeron kirjutas:
Ma hoiangi, aga ma ei näe, kellel mida ja kui palju ootel on... pime?


Ei ole pime, mina ka ei näe - ehk et funktsionaalsus ise töötab, selget visuaalset feedbacki vist tõesti pole neh.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 03.04.2015 20:57:43 vasta tsitaadiga

Patch väljas ning esimesed suured bugid peaks olema lahendatud thumbs_up.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.04.2015 23:53:41 vasta tsitaadiga

http://pasteboard.co/2ivj0bzr.png

Hmm, mulle tundub, et mul on see esimene bug ja passive/racialid kadundu.
Pole ühtegi save'i ka võtta, kus see nii ei oleks...
Restart?

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 03.04.2015 23:57:22 vasta tsitaadiga

Jäi silma, et patch pidi vist taastama need asjad.
Ära veel save'i ära kustuta.


tsitaat:
As detailed in the 1.03 patch notes, you can now safely equip items by double-clicking them. Prior to this, doing so would cause your character's passive abilities to be permanently lost. Thankfully, you won't need to start over if you were hit by this bug--simply open up your save with the game updated to 1.03 and your passives should be restored.

Ma jään GOG patchi ootama, ei julge edasi mängida. Liiga palju vingu igasugu jamadest praeguses versioonis.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.05.2008




sõnum 04.04.2015 13:53:12 vasta tsitaadiga

sai siis läbi tehud, igati vinge rpg , buge oli nii mõnigi, küll ei saanud paary questi lõpetada, igavene druidi debuffid aj muu säärane, mis räigelt häiris oli vast pikad loading screenid, aga muidu esimene hea mäng sellel aastal thumbs_up.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 04.04.2015 13:59:33 vasta tsitaadiga

nolifer kirjutas:
sai siis läbi tehud, igati vinge rpg , buge oli nii mõnigi, küll ei saanud paary questi lõpetada, igavene druidi debuffid aj muu säärane, mis räigelt häiris oli vast pikad loading screenid, aga muidu esimene hea mäng sellel aastal thumbs_up.gif

Palju läbitegemine aega võttis?

Ise endal praegu käsil Divinity: Original Sin , ja isu sellise mängude järgi püsib (pole kunagi olnud BG fänn, aga tulevad meelde head ajad Tormentiga).
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.04.2015 14:20:25 vasta tsitaadiga

Pikkade loading screenide vastu aitab vähe äkki see mod (parim abi oleks SSD ketas loomulikult icon_lol.gif )
http://www.nexusmods.com/pillarsofeternity/mods/14/?

Ma panin peale ja tundus et vähe aitab, quick save käib vähemalt kiiremini
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
corvette
HV veteran

liitunud: 17.02.2003




sõnum 04.04.2015 19:45:03 vasta tsitaadiga

Kas keegi teab, kas ja kuidas trap'e tähelepanna/avastada?

EDIT: Häh, moment peale küsimist, avastasin, kuidas see toimib. Sniikides doh.gif
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.05.2008




sõnum 05.04.2015 10:32:33 vasta tsitaadiga

Kris1 kirjutas:
nolifer kirjutas:
sai siis läbi tehud, igati vinge rpg , buge oli nii mõnigi, küll ei saanud paary questi lõpetada, igavene druidi debuffid aj muu säärane, mis räigelt häiris oli vast pikad loading screenid, aga muidu esimene hea mäng sellel aastal thumbs_up.gif

Palju läbitegemine aega võttis?

Ise endal praegu käsil Divinity: Original Sin , ja isu sellise mängude järgi püsib (pole kunagi olnud BG fänn, aga tulevad meelde head ajad Tormentiga).

täpselt ei oskagi öelda kuskil 50+- tundi, umber 10tundi sellest kulus loading screenidele;P
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.04.2015 14:30:40 vasta tsitaadiga

50+ tundi, vabsee kiire poiss, mul 41 tundi ja alles A3 alguses ja peale main questi on veel bountysid teha ja endless pathi 7 korrust ja loodan et ka mingeid side queste tuleb veel, arvan et mul kisub küll sinna 100+ tunni kanti

Loading screenid käivad jah tiba närvidele aga no nii hull ta nüüd kah ei ole, sul äkki arvutiga mingi kamm
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
noonius
HV kasutaja
noonius

liitunud: 20.08.2002




sõnum 06.04.2015 10:22:13 vasta tsitaadiga

muideks, expansion on juba töös. Nii vähemalt dev ütles kui TB striimis mängu

väike Q&A

www.twitch.tv/gogcom/v/3951450?t=1h02m20s

_________________
tsitaat:

Mingi paks pihv paugub siin
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.04.2015 10:31:33 vasta tsitaadiga

Nja, ma hekel lvl 7, Endless Path lvl9 ei hakanud tegema, pole campfireid võtta nii palju ja ei viitsi edasi tagasi tõmmelda.
Quest osas, Raederic's holdi tegin ära ja nüüd olen Madhmr bridge'i juures ehk siis pmt ei kuskil.
Natuke on mure, et äkki ma olen liiga palju leveldanud ennast selle pathiga....

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.04.2015 10:40:03 vasta tsitaadiga

mul oli sama mure aga A3 läheb jälle raskemaks ja sa ei saa lihtsalt mobide killimise eest expi, exp tuleb mingi mobi eest ainult nii kaua kuni bestiarys on 100% märge, pärast seda killi eest o expi, ma tegin A2 kõik side questid ära ja ehitasin strongholdi valmis, lõpuks olin mainiga lvl 10, ülejäänud lvl 9 peal, kuid uued bountyd on rasked ja ka A3 mobid olid kõvast raskemad, võid lõdva randmega side quest teha ja leveldada, alati sab ka hardi peale panna kui liiga lihtne
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.05.2008




sõnum 06.04.2015 20:08:03 vasta tsitaadiga

minumeelest mida rohkem edasi seda lihtsamaks fightid läksid, charm, daze, stun etc crowd contorl tegi võitlused ikka väga lihtsaks
mis puutub loading screenidessem siis mu atvuti on korras, aga mul on sata ketas võibolla sellepärast võtab rohkem aega, kui ikka kuskil linnas ühest majast teise joosta siis siis vahib väga suure ajast load screeni, aga eks my arvuti on vanaks ka jäänud icon_smile.gif kui uus vindows ja next gen video v'lja tuleb siis vast mõtlen uue arvuti peale, on tõesti ainult käputäis mänge mis mu 7 aastat vanal raalil maxis ei jookse;P
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Helseth
HV kasutaja

liitunud: 05.01.2012




sõnum 07.04.2015 17:54:07 vasta tsitaadiga

Keegi teab, kas kuidagi hard raskusastet saab POTD peale lülitatada?
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Minttunator
HV kasutaja
Minttunator

liitunud: 13.04.2007




sõnum 07.04.2015 19:37:38 vasta tsitaadiga

Helseth kirjutas:
Keegi teab, kas kuidagi hard raskusastet saab POTD peale lülitatada?


Ilma uut mängu alustamata ei saa.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 24.04.2015 15:47:31 vasta tsitaadiga

Cipheri eelis wizardi ees, on spellide taastumine ilma "telkimata"?
Hetkel normal tase, lvl 7 ja wizard - kui Grieving Mother teeb "põhitööd" siis wiz on backup. Ehk kui tõsine jama tuleb siis on 5x fireball, 4x ray of fire ning Muidu peaks küttepuude rekka taga sõitma.
2 fighter-tanki tunduvad töötavat kuid druid ja chanter vehivad niisama.

Isiklikult RPG jaoks, liiga palju "vaja" keskenduda kaaslastele, nende juttudele ja arendamistele. Rohekm Party-playing game kui Role-playing game...
Kokkuvõtteks väga tõsine ja mahukas oldscool RPG thumbs_up.gif

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Pillars of Eternity mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.