Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
31.03.2015 16:53:53
|
|
|
Hmm, alustasin hard raskusel, siis mingi hetk ei olnud fun enam hardil, panin normal ja nüüd on kuidagi liiga lihtsaks combat muutunud, 3xfireball, priest healib, ülejäänud tapab melee squad, peaks vist hardi peale tagasi panema.
Combat on tegelt ainuke asi mille kallal viriseks natuke, tihti on kõik koos ühes puntras, tiba raske aru saada, kes on kes ja stealth is y best friend, kõik alad on mõttekas stealth ja fast modis läbida, hetkel mingi 20+ tundi mängitud ja alles act 2 alguses, ma muidugi käin ka kõik nurgatagused läbi ja endless pathis olen kõvasti aega raisanyd(8 korrusel hetkel)
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
uneleid
HV vaatleja

liitunud: 18.09.2013
|
31.03.2015 20:23:55
|
|
|
26 tundi mängitud, seni väga rahul. Neid valusamaid buge pole kaela saanud. Just avastasin siiski ühe naljaka dupe bugi. Nimelt see pisike mehike pet, järsku märkasin, et neid sibab ringi kaks. Sai just enne loaditud save. Kuidagi mängu see küll ei mõjuta.
|
|
tagasi üles |
|
 |
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
01.04.2015 14:26:54
|
|
|
Holy Jesus and Mother
http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?threads/pillars-of-eternity-patch-1-10-introduces-turn-based-combat-mode-overhauls-attribute-system.98179/
As a token of our gratitude for your past and ongoing support, we wanted to share some exciting new things we have in store for Pillars of Eternity. These features are scheduled to appear in the 1.10 update, which is currently slated for early summer.
First off, the big one: We are introducing turn-based combat There will be a toggle for this at the start of the game, just next to Expert and Trial of Iron. This feature is very much the work of Tim Cain, and it makes Pillars of Eternity play a lot like the RPG classic The Temple of Elemental Evil.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aeron
HV Guru

liitunud: 11.02.2002
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Minttunator
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2007
|
01.04.2015 14:50:01
|
|
|
Aeron kirjutas: |
Mida tahaks oleks:
1. Action queue |
Proovi shifti hoida tegevuste valimisel.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
noonius
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2002
|
01.04.2015 14:53:09
|
|
|
thargun kirjutas: |
Holy Jesus and Mother
http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?threads/pillars-of-eternity-patch-1-10-introduces-turn-based-combat-mode-overhauls-attribute-system.98179/
As a token of our gratitude for your past and ongoing support, we wanted to share some exciting new things we have in store for Pillars of Eternity. These features are scheduled to appear in the 1.10 update, which is currently slated for early summer.
First off, the big one: We are introducing turn-based combat There will be a toggle for this at the start of the game, just next to Expert and Trial of Iron. This feature is very much the work of Tim Cain, and it makes Pillars of Eternity play a lot like the RPG classic The Temple of Elemental Evil. |
ei tea, mis päev ka täna õige on
_________________
tsitaat: |
Mingi paks pihv paugub siin
|
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
01.04.2015 16:00:39
|
|
|
Raisk õigus täna on ju 1 aprill
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aeron
HV Guru

liitunud: 11.02.2002
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Minttunator
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2007
|
01.04.2015 23:28:08
|
|
|
Aeron kirjutas: |
Ma hoiangi, aga ma ei näe, kellel mida ja kui palju ootel on... pime? |
Ei ole pime, mina ka ei näe - ehk et funktsionaalsus ise töötab, selget visuaalset feedbacki vist tõesti pole neh.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
03.04.2015 20:57:43
|
|
|
Patch väljas ning esimesed suured bugid peaks olema lahendatud
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aeron
HV Guru

liitunud: 11.02.2002
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
03.04.2015 23:57:22
|
|
|
Jäi silma, et patch pidi vist taastama need asjad.
Ära veel save'i ära kustuta.
tsitaat: |
As detailed in the 1.03 patch notes, you can now safely equip items by double-clicking them. Prior to this, doing so would cause your character's passive abilities to be permanently lost. Thankfully, you won't need to start over if you were hit by this bug--simply open up your save with the game updated to 1.03 and your passives should be restored. |
Ma jään GOG patchi ootama, ei julge edasi mängida. Liiga palju vingu igasugu jamadest praeguses versioonis.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
04.04.2015 13:53:12
|
|
|
sai siis läbi tehud, igati vinge rpg , buge oli nii mõnigi, küll ei saanud paary questi lõpetada, igavene druidi debuffid aj muu säärane, mis räigelt häiris oli vast pikad loading screenid, aga muidu esimene hea mäng sellel aastal
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kris1
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2011
|
04.04.2015 13:59:33
|
|
|
nolifer kirjutas: |
sai siis läbi tehud, igati vinge rpg , buge oli nii mõnigi, küll ei saanud paary questi lõpetada, igavene druidi debuffid aj muu säärane, mis räigelt häiris oli vast pikad loading screenid, aga muidu esimene hea mäng sellel aastal  |
Palju läbitegemine aega võttis?
Ise endal praegu käsil Divinity: Original Sin , ja isu sellise mängude järgi püsib (pole kunagi olnud BG fänn, aga tulevad meelde head ajad Tormentiga).
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
corvette
HV veteran
liitunud: 17.02.2003
|
04.04.2015 19:45:03
|
|
|
Kas keegi teab, kas ja kuidas trap'e tähelepanna/avastada?
EDIT: Häh, moment peale küsimist, avastasin, kuidas see toimib. Sniikides
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
05.04.2015 10:32:33
|
|
|
Kris1 kirjutas: |
nolifer kirjutas: |
sai siis läbi tehud, igati vinge rpg , buge oli nii mõnigi, küll ei saanud paary questi lõpetada, igavene druidi debuffid aj muu säärane, mis räigelt häiris oli vast pikad loading screenid, aga muidu esimene hea mäng sellel aastal  |
Palju läbitegemine aega võttis?
Ise endal praegu käsil Divinity: Original Sin , ja isu sellise mängude järgi püsib (pole kunagi olnud BG fänn, aga tulevad meelde head ajad Tormentiga). |
täpselt ei oskagi öelda kuskil 50+- tundi, umber 10tundi sellest kulus loading screenidele;P
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
05.04.2015 14:30:40
|
|
|
50+ tundi, vabsee kiire poiss, mul 41 tundi ja alles A3 alguses ja peale main questi on veel bountysid teha ja endless pathi 7 korrust ja loodan et ka mingeid side queste tuleb veel, arvan et mul kisub küll sinna 100+ tunni kanti
Loading screenid käivad jah tiba närvidele aga no nii hull ta nüüd kah ei ole, sul äkki arvutiga mingi kamm
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
noonius
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2002
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aeron
HV Guru

liitunud: 11.02.2002
|
06.04.2015 10:31:33
|
|
|
Nja, ma hekel lvl 7, Endless Path lvl9 ei hakanud tegema, pole campfireid võtta nii palju ja ei viitsi edasi tagasi tõmmelda.
Quest osas, Raederic's holdi tegin ära ja nüüd olen Madhmr bridge'i juures ehk siis pmt ei kuskil.
Natuke on mure, et äkki ma olen liiga palju leveldanud ennast selle pathiga....
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
06.04.2015 10:40:03
|
|
|
mul oli sama mure aga A3 läheb jälle raskemaks ja sa ei saa lihtsalt mobide killimise eest expi, exp tuleb mingi mobi eest ainult nii kaua kuni bestiarys on 100% märge, pärast seda killi eest o expi, ma tegin A2 kõik side questid ära ja ehitasin strongholdi valmis, lõpuks olin mainiga lvl 10, ülejäänud lvl 9 peal, kuid uued bountyd on rasked ja ka A3 mobid olid kõvast raskemad, võid lõdva randmega side quest teha ja leveldada, alati sab ka hardi peale panna kui liiga lihtne
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
06.04.2015 20:08:03
|
|
|
minumeelest mida rohkem edasi seda lihtsamaks fightid läksid, charm, daze, stun etc crowd contorl tegi võitlused ikka väga lihtsaks
mis puutub loading screenidessem siis mu atvuti on korras, aga mul on sata ketas võibolla sellepärast võtab rohkem aega, kui ikka kuskil linnas ühest majast teise joosta siis siis vahib väga suure ajast load screeni, aga eks my arvuti on vanaks ka jäänud kui uus vindows ja next gen video v'lja tuleb siis vast mõtlen uue arvuti peale, on tõesti ainult käputäis mänge mis mu 7 aastat vanal raalil maxis ei jookse;P
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Helseth
HV kasutaja
liitunud: 05.01.2012
|
07.04.2015 17:54:07
|
|
|
Keegi teab, kas kuidagi hard raskusastet saab POTD peale lülitatada?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Minttunator
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2007
|
07.04.2015 19:37:38
|
|
|
Helseth kirjutas: |
Keegi teab, kas kuidagi hard raskusastet saab POTD peale lülitatada? |
Ilma uut mängu alustamata ei saa.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
24.04.2015 15:47:31
|
|
|
Cipheri eelis wizardi ees, on spellide taastumine ilma "telkimata"?
Hetkel normal tase, lvl 7 ja wizard - kui Grieving Mother teeb "põhitööd" siis wiz on backup. Ehk kui tõsine jama tuleb siis on 5x fireball, 4x ray of fire ning Muidu peaks küttepuude rekka taga sõitma.
2 fighter-tanki tunduvad töötavat kuid druid ja chanter vehivad niisama.
Isiklikult RPG jaoks, liiga palju "vaja" keskenduda kaaslastele, nende juttudele ja arendamistele. Rohekm Party-playing game kui Role-playing game...
Kokkuvõtteks väga tõsine ja mahukas oldscool RPG
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
|