Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
MatchMaker
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.06.2007
|
23.02.2012 19:42:19
|
|
|
Esimene update siis kohal.
Alan Wake v1.02 release notes:
tsitaat: |
• Fixed problems of game not moving forward and gameplay not triggering properly after videos.
• Fixed flickering trees on Nvidia
• Real Traditional Chinese translation for added PC strings.
• Fix that the Developer Video Commentary volume is more sensible
• Fix that Localized cinematic audio volume is at correct volume and adjustable
• Fix that controller vibration works (note that it's disabled by default)
• Fix that blur occasionally got re-enabled even if -noblur command line option was specified
• Added "-rigidcamera" command line option for those who are sensitive to the default mouse/camera controls.
• Added possibility to bind mouse buttons 4 and 5
• Unofficial support for running the game in lower resolutions than 1024x768 using command line options
• Prevent binding controller keys to keyboard actions (prevents odd problems)
• Better CPU thread assignment for 3-Core AMD machines (smoother gameplay)
• Big thanks for the PC fans out there! We are constantly working on improving the game based on your feedback, please keep it coming! |
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
23.02.2012 20:02:35
|
|
|
jaajah, täpselt...loe nüüd ise ka seda nimekirja veel üks kord ja mõtle kirvega tüüp, teistsuguse kirvega tüüp ja suure kirvega tüüp okei, osad sealt nimekirjast on ka, mida ma pole veel näinud, aga üldiselt on kokkuvõte ikkagi see, et reaalselt ERINEVATE vastaste genereerimisega pole vennad viitsinud absull vaeva näha!
mets - no environmendist ma saan täiesti aru, ja seda ma ei öelnud, et mets mulle ei meeldi. witcher 2 oli suuremalt jaolt mets mu mälu järgi näiteks, väga põnev oli seal ringi lennata miskipärast aga anyway, ega siis isegi sellise olustiku korral ei pea asi olema nii piiratud, seal metsaski võiks kasvõi olla rohkem näha ja teha kui mingi occasiaonal (suht mõttetu) taskulambi patarei ja paar padrunit või siis TÄIETI MÕTTETU kohvitermos päris kiirelt kadus mott ära kuskilt tüüprajult isegi kõrvale astuda kui tegelikult tead juba ette, et sealt nagunii midagi põnevat leida ei ole. ühesõnaga puusse on pandud ikkagi päris paljude asjadega tegelikult kui asjasse juba pisut rohkem süveneda, alguse filmiline sissejuhatus oli muidugi impressive.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
23.02.2012 23:44:39
|
|
|
tõingi näited et vastaseid on vähe. gameplay osas on asi suht kesine ja natuke inspiratsiooni vaene. Vastaste tase on selles suhtes ainult erinev, et ühed loobivad, teised hakivad, kolmandad on tangid ja löövad kohe maha ning pead tükk aega tina sisse laduma. Ja ühed on speedy'd. Ja suht koht ongi vsio.
Aga vähemalt etem kui fetch quest "hingetu" mäng.
Metsas astusin ise kõrvale selleks, et leida story elemente ehk siis raadio jaamad, telekad, või siis põhiline - raamatu leheküljed. Usun, et hardiga mängides olid ühed kohad juba sellepärast tühjad et nightmare tasemel on seal midagi pandud. Vähemalt eeldaks, et midagi on kuna ühes foorumis kiruti, et raske exploorida kuna mingid värdjad spawnivad kogu aeg
Mootor samas on imo väga muljetavaldav. Väga puhtalt jookseb arvestades kui palju valgus, varju jms efekte on (lõustad jätame välja hetkeks, need on lihtsalt OK). Enamus mootoreid situb end kohe täis (stalker, metro) kui sellist asja peab välja vedama. Enamus mootoritel on asjad kinni naelutatud, enamikul ei ole ka efekti et kui kõrval valgus allikas tuleb tekkivad kõikidele objektidele varjud. Ehk siis näiteks taskulambiga näidates tekib toolile kena vari.
Pms väga kena mäng keskmise normul gameplay'ga hea story, väga hea atmosfääriga ning leveli disainiga. Gameplay osas mingit revolutsiooni oodata sealt tõesti ei tasu ja see ongi seal üks nõrgemaid külgi. 2 aastat vana mäng kah
Dev'idel tekkisid jamad ehk? kuna müüsid end m$'ile maha või siis ei suudetud kõike mida taheti valmis visata. Max Payne 1 ja 2 olid selles osas terviklikumad ja paremad.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
24.02.2012 00:46:54
|
|
|
no tegelt on ju mäng isegi rohkem kui 2 aastat vana, okei 2a tagasi anti konsoolidele välja vist...aga millal seda tegema hakati, krt seda ei mäletagi enam et selles suhtes küll jah, tegelikult nii vana mängu kohta graafika, teatud efektid ja asjad on tõesti päris muljetavaldavad. aga mootor vast sellepärast jookeb hästi, et meil on tänasel päeval lihtsalt nii võimas raud kasutada juba
telekas kuskil metsakuudis oli küll pull, vaatasin terve saate ära peaaegu
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
24.02.2012 18:07:54
|
|
|
kõik saated tasuks ära vaadata, osa story's ja õhustikust. kui alan wake'i nägin esimest korda telekas siis oli ka selge mis värk toimub. alguses oli natuke wtf.
mootor on imo parema grafaga kui paljud uued mootorid ning efektide rohkus on kah päris hea. eriti varjud ja valgustus. Vähemalt iga ese ja asi näeb reaalne välja, mitte ei kuma kahtlasel viisil ja lähedalt vaadates ei ole madala textuuriga läikiv ollus.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
24.02.2012 20:12:13
|
|
|
... mis seal ikka väga viriseda, tegemist on ju ennekõike konsoolile tehtud mänguga ja see on oma muutmatu jäle mängu ja selle kulgu jätnud. Sellest ei saa üle ega ümbert, kohenda palju tahad, kokkuvõttes on tegemist ikkagi konsoolimängu pordiga ja sellisena seda paratamatult võtma peabki. Ainuke tõsiseltvõetav pretensioon on tõepoolest vastased, iseenesest pole neil väga vigagi, kuid kuna neid korratakse lõputult, siis nad mõjuvad äärmiselt üheülbaliselt. Selles osas ei saa kindlasti süüdistada konsooli ega mängu vanust. Samuti ei usu mina, et tegemist on arendajate viletsa tööga vaid pigem võib olla tegemist valdkonnaga, mis on pidanud mingitel põhjustel mängu valmimise nimel lõivu maksma ehk arendajad pole saanud selle osaga mängust ilmselgelt piisavalt tegeleda. Ma olen täiesti kindel, et fantaasiast neil puudu poleks tulnud sest märke erinevate kollide ilmumiseks on mängu jooksul ikka üüratult palju ja kohati jääbki mulje, et midagi on puudu, mis seal olema oleks pidanud. Näiteks juba alguses ma eeldasin metsaloomade söötmist keelavate siltide järgi, et kohe olen silmitsi mõne pimedusest vaevatud elajaga, kuid paraku seda ei juhtunud ja see tundus äärmiselt kummaline. Seega jah, ma täitsa siiralt usun, et arendajatel oli algselt palju rohkem plaanis, kui tegelikult mängu jõudis ...
... kui küsida, kas mäng on raha väärt, siis ma ütleks kõhkluseta - kindlasti ! Olenemata puudustest on mängus rohkem paeluvat sisu, kui viimaseaja keskmises kommertstootes, mille eest küsitakse silmagi pilgutamata mitu korda rohkem. Kuigi mulle FPS žanr väga meeldib on mind juba üdini ära tüüdanud need sisutud 3D FPS shooterid, mida produtseeritakse kui konveieril. Olles vanakooli mängur, ei piisa mulle mängu nautimiseks lihtsalt edevast liivakastist ja hunnikust mänguasjadest, ma vajan mängu sisse elamiseks ja selle nautimiseks märksa rohkemat ja antud mäng seda täiesti aktsepteeritavas koguses ka pakub ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
24.02.2012 20:58:45
|
|
|
minuteada algselt oli pc mäng mis läks üle konsoolikaks kuna m$ tuli rahakottiga vahele. vähemalt algselt kõik mootori ja mängu tutvustused rääkisid suure suuga quad core kasutamisest jms värkidest. vast jõuti mootoriga valmis, tekkis väike kõrval kalle ja siis selleks et asi valmis saaks tehti mäng valmis ning gameplay osa jäi natuke pohmelliseks.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
24.02.2012 21:18:01
|
|
|
... mängu ülesehitus sellele küll ei viita, eht konsoolikas igas mõttes samas ei tähenda see kaugeltki, et mängumootoril ei võiks olla potentsiaali rohkemaks ja tegijail ei võinud olla oma visiooni, paraku seab aga rahakott ikka lõpuks igale asjale piirid. Selles mõttes on muidugi hästi ots-otsaga kokku tuldud, et mäng toimib kenasti ja on üsna loomulikult mängitav ka PC peal erinevalt mõnest teisest, mida on kohati lausa piin mängida ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
24.02.2012 23:23:04
|
|
|
natuke liialt suured alad kohati konsooli quick make mängu jaoks. enamasti konsoolile selliseid alasid naljalt ei tehta kuna nõuab omajagu ressursse ning niisama mingit põldu teha kus ringi tatsata tunduks suht pointless. Mängu keskel on ikka väga palju suuri ja avaraid alasid. Selleks ka autod. Pms kui auto ära lõhud siis on suht ... tatsa tükk aega ennem kui jõuad sinna kuhu vaja.
Mis osas ta nii väga seda konsoolikale siis ta vihjab? menüüd, gameplay -> tüübid ei jõudnud ehk asja nii väga valmis ja siis tuli m$ kohvriga kohale ning võeti teine suund. kontrolleri osas võttes tundus mäng kõvasti mugavam olevat xbox360 puldiga kui klaveri ja hiirega.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
The Man
HV kasutaja

liitunud: 20.01.2010
|
24.02.2012 23:45:42
|
|
|
Kas ma mäletan valesti, et näiteks lukus uste katsumise lõgin on tuttav Max Payne mängudest?
_________________ Press A to disagree.
<Too late!> |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramones
HV veteran

liitunud: 09.07.2004
|
25.02.2012 00:41:32
|
|
|
The Man, jah tundub sama olevat, aga tegijate endi sõnul ei pidavat 1:1 sama heliga tegemist olema - kokkusattumus.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
25.02.2012 10:51:24
|
|
|
angel kirjutas: |
natuke liialt suured alad kohati konsooli quick make mängu jaoks. enamasti konsoolile selliseid alasid naljalt ei tehta kuna nõuab omajagu ressursse ning niisama mingit põldu teha kus ringi tatsata tunduks suht pointless. Mängu keskel on ikka väga palju suuri ja avaraid alasid. Selleks ka autod. Pms kui auto ära lõhud siis on suht ... tatsa tükk aega ennem kui jõuad sinna kuhu vaja.
Mis osas ta nii väga seda konsoolikale siis ta vihjab? menüüd, gameplay -> tüübid ei jõudnud ehk asja nii väga valmis ja siis tuli m$ kohvriga kohale ning võeti teine suund. kontrolleri osas võttes tundus mäng kõvasti mugavam olevat xbox360 puldiga kui klaveri ja hiirega. |
... kahjuks puudub mul otsene võrdlusmoment konsooli versiooniga sest pole seda mänginud, kuid ega konsoolid nüüd nii könnid kah ei ole ja tundub, et tegijad on natuke ikka pingutanud, et mäng erinevate visuaalsete trikkidega PC vääriliseks muuta suured alad on siiski vaid hästi loodud illusioon, kui asja lähemalt uurida, siis on tegemist ikka üsna kitsaste koridoride ja lühikeste tasemejuppidega, mis on just väga iseloomulik tüüpilisele konsoolimängu disainile ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
25.02.2012 19:06:52
|
|
|
Konsoolide peal näeb asi, netist vaadatud, ikka hädisem välja. Suht udu kogu ja ega usu, et konsoolid samaväärse grafa ja resoga sedada üldse vedada suudaks.
Kitsad koridorid ja väiksed alad ei ole ka enamik konsooli mängude pärusmaa. On omajagu mänge kus on väga suured ja muljetavaldavad alad, levelid (konsoolidele tehtud, mitte pc peale välja lastud).
Alguses on seal mängus suht kindlad rajad aga väga koridoriks asja ei kutsuks. Ikka natuke saab ringi tatsata ja uitada. Ning näha on ka suuremaid alasid (benzu jaam alguses koos läbi käidava hoonega, enamik mängudes oleks see sisutu, tühi ja uksed kinni). On ka teisi ehitisi mis on täiesti reaalselt võetavad ning läbikäidavad. Enamasti sellist asja enam naljalt ei näe (kes läbi teinud teavad millised kenad puit ehitised seal olid).
Mängu keskel ja lõppu poole hakkab alles nägema eriti avaraid põlde ja alasid. Üks konkreetne näide oleks see "farm" kus ilutulestiku ja plärtsu saatel tonte maha lööd. Autoga sõitmis alad on suht koht tühermaade massiivsus ja teisigi kohti.
Kui nüüd vaatadata millise mänguga tegemist siis tea... kuidas sa ütled kindla story ja õhustikuga mängu story edasi kui sul on üüratumalt lahmakas open world tüüpi ala? Mingi vant tatsab ringi ja kärvab iga kord kusagil ära ning kui noolt koguaeg näitamas ei ole kuhu minna hakkab ju kohe nutma. Mäng on nagu Max Payne 1 ja 2. Kindel story, kindlad sündmused. Kindel käik. Koridori tunnet ei tekki kuna koridor on suht ruumikas ja vahest lastakse ka sind "lao ruumi" suurusele alale.
Open world mänguna oleks ehk visatud mingeid rõvedaid, sisutühje, tüütuid fetsh queste täis ja siis oleks asi lihtsalt olnud üks käkk. Niigi jõuti asi ju vaevu valmis, vähemalt korduvalt tundub, et gameplay osas tüübid ei saanudki väga palju tehtud. bethesda oleks sellisel puhul suured alad teinud ja iga quest oleks olnud hingetu ja sisutühi (rage). Parem kindel liin kohatiste vabadustega kui igav jura näilise vabaduse ja ruumikusega.
Aga jah, enamasti sedatüüi mängud on konsoolidele tehtud ja ise ei tundnud, et oleks nüüd kuidagi väga pigistama hakatud. Nii mõneski mängus on see koridor väga kitsas kus ei lasta üldse kõrvale kaldeid teha. Siin ikka lasti mängu keskel - lõppu poole päris palju uudistada ja uitada. Autot ei oleks antud siis oleks suht PIIX olnud kuna jaksad sa jalgsi kogu seda ala läbi uurida.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
rastaman
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.02.2011
|
25.02.2012 19:43:12
|
|
|
väga hea mäng ütleks esmamulje peal, meenutab max payne jah. kui seal praami peal linna poole liikus siis oli küll väike wow effect, väga reaalne nägi välja.
jookseb sujuvalt kõik põhjas 4xaa ja fps alla 35 pole langenud
|
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
25.02.2012 23:56:27
|
|
|
mängi edasi, varsti enam ei meenuta max payne'i
esimene wow mulje läheb üle siis nii impressive kahjuks enam ei tundu. võiks seda cinematicsit ja stoori tellimist olla kogu mängu jooksul sama tihedalt kui alguses oli, siis oleks huvitavam toksida ja võibolla viitsiks lõpuni ka teha
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Andykas
HV veteran

liitunud: 28.08.2004
|
26.02.2012 00:51:48
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
võiks seda cinematicsit ja stoori tellimist olla kogu mängu jooksul sama tihedalt kui alguses oli, siis oleks huvitavam toksida ja võibolla viitsiks lõpuni ka teha  |
Tüüpilised tänapäeva gaymerid... Pff.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrisVr
HV Guru
liitunud: 27.08.2008
|
26.02.2012 01:36:17
|
|
|
Kuigi mulle eriti sellised spookid mängud ei meeldi, siis kiideti palju ja võtsin ka ära. Ainult ~20€!!!
Ja ei pidanud pettuma, super mäng lihtsalt. Story, atmosfäär..... ...lihtsalt
Koos special episoodidega oli kolm päeva hästi sisustatud!
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
26.02.2012 19:12:54
|
|
|
Tegin ka läbi see nädal. Pregu maha lastud juba.
Statid:
Spoiler 
The Good:
*Stoori kallal on vaeva nähtud
*Mängu atmosfäär
*Voice acting
*Graafika (üldiselt)
The Bad:
*Nürid vaenlased
*Respawnivad vaenlased teatud alades (teed puhtaks - lähed pärast explorima sinna - jälle rünnatakse)
*4-5 korda mängu käigus kogu inventory kaotamine
*AA-d ei saa maha keerata graafikasätetest
*Mingi reso jama (vt allpool)
*Praktiliselt 0 replay väärtus minu silmis
Resoga oli mingi jama. FHD ehk 1920x1080 mängida ei saanud isegi kui kõik sätted Low peale panin. Asi jooksis mingi masendavad 6 raami sekundis ja videomälu oli ikka täis (ilmselt ka põhjus).
Pidin tõmbama alla 1366x768 peale enne kui asi mängitavaks muutuks. Krt ma ütlen, et AA-d maha ei saanud võtta. Oleks vähemalt õige reso peal korralikult saanud mängida
Vaenlased on nagu ennegi siin öeldud suht üheülbalised ja isegi tüütud. Mis hoopis rohkem pinda käis oli see, et mingi viis korda mängu jooksul löödi inventory puhtaks. Ma vihkan seda täiega igas mängus. 1x on veel talutav. Vb 2x kui hea mäng aga 5x viskab kopa ette täiega . Lisaks respawn...ughh . Kaameranurk ei häirinud mind nagu mõningaid siin. Ma olen harjunud 3rd person shooteritega.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
26.02.2012 19:37:34
|
|
|
vga sul suht olematu mis seal imestada
aa'd minuteada ei saanud maha võtta sellepärast et mingi "efekt" pidavat siis piixu minema.
mis seal inventuuris siis ikka hoida... iga nurga taga ju piixu kanti relvi ja iga kord kui vaja läks anti vastavad vahendid uuesti kätte. Koom oleks kui mingist hullarist välja tuled nagu rambo relvi ja ammot täis <- ainuke koht kus mul natuke raskeks läks relvade osas.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
26.02.2012 20:03:54
|
|
|
Kasutades üle nelja aasta vanust mid-range videokaarti on vast veidi patt viriseda, et mäng 1920x1080 resol ei jookse, või mis?
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
26.02.2012 20:07:45
|
|
|
Killer85 kirjutas: |
Kasutades üle nelja aasta vanust mid-range videokaarti on vast veidi patt viriseda, et mäng 1920x1080 resol ei jookse, või mis? |
Tomorrow kirjutas: |
FHD ehk 1920x1080 mängida ei saanud isegi kui kõik sätted Low peale panin |
Low peal peaks ikka ära jooksma. Loomulikult ma ei eeldanud, et panen kõik sliderid põhja ja asi jookseb
Teised uued mängud kõik jooksevad vähemalt low peal välja ja kuskil ei pea reso langetama (sest LCD peal näeb kõik peale def reso jama välja).
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
26.02.2012 22:17:11
|
|
|
vaata natuke kui palju seal varju-valgus-soft shadow jms efekte on siis pole ka ime et see hädine 8800gt ei suuda asja välja vedada.
reso tapab koheselt sellise kaardi ära. See on nagu elementaarne juba.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
destiny12
Piiratud kasutaja

liitunud: 26.12.2007
|
05.03.2012 20:42:01
|
|
|
Väga vinge oli! Ainult lõpp jäi kogu stoori juures natuke lühikeseks ja lahtiseks. On siis järge oodata?
_________________ "Ära mine sinna, kuhu rada viib. Mine selle asemel sinna, kus rada ei ole, ja saa teerajajaks." |
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
05.03.2012 21:03:23
|
|
|
2 lisa dlc'd kah tegid läbi? xbox saab mingi järje... aga kuna m$'i kutsud remedy siis tea kas pc peale midagi tuleb nii pea.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
|