Geforce NOW pannakse piirang peale. 100 tundi kuus on tasuta, edasi tuleb maksta. See teeb keskeltläbi 3h päevas. Väidetavalt 94% kasutajaid tarbivad vähem kuus. Ei olegi väga populaane siis.
Tänapäeva keskmine arvuti- ja konsoolimängur on 30+ ja pereinimene. Selles sotsiaalses grupis mängitakse ikka tavaliselt kõvasti vähem kui 100 tundi kuus
Geforce NOW pannakse piirang peale. 100 tundi kuus on tasuta, edasi tuleb maksta. See teeb keskeltläbi 3h päevas. Väidetavalt 94% kasutajaid tarbivad vähem kuus. Ei olegi väga populaane siis.
Tegu on ju striiming teenusega ehk siis loogiline, et sinna ei kogune samapalju tunde kui reaalse masina taga olles. Tegu rohkem olukorraga, et saaks mängida enda asju siis kui ollakse enda arvutist eemal.
3h stabiilselt iga päev on päris asine mängimine ja nagu öeldud siis pole tegu asshole süsteemiga vaid kõike mida sa ära ei kasuta kandub edasi. Jääb paar päeva mängimist vahele lisandus juba 6h jne.
Hea näide on omal sõber kes töötab nädala sees Tallinnas aga nv + üks kodukontori päev on Pärnus. Kast on Pärnus ja kogu kola edasi tagasi koguaeg tirida ei viitsi. Nädala sees oleks hea võimalus omal stiimist läpakaga õhta mängu toksida ja iga kohapeal oldud päevaga tiksub +9h lisaks ehk siis nädala sisse jääks igapäevaselt üle 4h aega. Ja me räägime TASUTA ajast.
Auron, ei ole tasuta aeg ju, ka tasulised diilid said sama piirangu. ja kuust kuusse edasi saab kanduda kuni 15h.
põhjused sellise asja kehtestamiseks pole ju raskesti mõistetavad, mõni % kasutajatest, kes kasutab palju. võib-olla veel väiksem protsent, kes abuseb. ja samal ajal on vaja teha capacity planningut, et suurem osa kasutajaid saaks mõistliku ajaga löögile. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
londiste, Tabas ära, et kui nii väike hulk tarbib rohkem, kui teenus mõeldud, siis milleks see tasu
Äkki taheti sotsiaalset muret sellega lahedada
Aga ega mind see teema nagunii ei huvita, lihtsalt märkasin seda uudist ja numbreid seal. Ise olen ühe korra elus seda proovinud, sinna see jäigi. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Viilutaja, See vahe oli, et autoga sõited uues versioonis pilt kiilus korra kinni
Aga tõsiselt rääkides ei olnud jah mingit vahet. Vaatasin 4k pealt. Kohati tundus isegi 3.7 parem näoga variandis aga see oli ka suure pingutusega. Tegelt native oli seal hoopis parem juuste osa. Sisuliselt tegelt mitte mingit vahet. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Amazon isn't seeing enough demand for AMD's AI chips to offer them via its cloud Business Insider
* AWS has not committed to offering cloud access to AMD's AI chips in part due to low customer demand.
* AWS said it was considering offering AMD's new AI chips last year.
* AMD recently increased the sales forecast for its AI chips. _________________ O: Low-profile pci bracket
Tldw - praegused videokaardid on liiga nõrgad, et korraliku kvaliteediga (kiirte arvuga) rt-d arvutada/renderdada. Samal ajal on ka de-noiserid on ka kehva kvaliteediga ja või kiirusega (läägivad) , seega tulemus on tihti see, mis nähtav videos... _________________ O: Low-profile pci bracket
No see "suur probleem" meenutab seda nõukaaegset andekdooti rohkem kus helistatakse miilitsasse, et aknast välja vaadates käib naabermajas räme porno. Läheb siis miilits kohale ja vaatab aknast välja, midagi pole. Küsib siis, et mis värk on. "noh kui ronite toolipeale ja ajate end kikivarvule ja sealt hästi aknanurgast kõõludes vaatate siis on näha".
Auron, RT "müra" probleem kohe kindlasti pixel peepingut ei eelda. Seda on isegi Youtube compressioniga liikuvas videos hästi näha. Eriti hästi näha on Control mängus kuidas on korralik desync ja denoiser venib järgi.
oskan ainult sama kommenteerida, mis teises teemas sama video peale - hwu on hakanud jutlustama rohkem rt üksuseid? poleks seda uskunud _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Siin teemas leitakse kindlasti, et see on ikka vähemalt põlvkond (ehk kaks aastat) Nvidiast maas ja seega ei kõlba kuskile.
Omad piirid seab ka kivi suurus. Ma ei usu 4080S tasemel RT jõudlust vaadates selle väidetavaid specce. Pakun 4070 Ti Super parimal juhul.
Kui vaadata kuidas 7xxx seeria on müünud , siis võiks oletada, et RT võimekus on oluline.
Kui vaadata, et odavama otsa 7xxx AMD GPU-s pole põlvkonna lõpuks steam surveysse jõudnud, siis ?
Mõni väidab et inimesed on lollid. Mina väidaks, et toode pole piisavalt hea , et tavakasutaja seda osta tahaks. Kui AMD plaanib sama taktikaga massi ja koguda, siis ei tule sellest midagi ja 8xxx põlvkonna lõpus on sama seis. Siis pole enam ka 7900XTX-iga võrdset alternatiivi.
Enamus uusi mänge tuleb UE 5 peal ja kui tootja plaanib nanite-lumenit kasutada , siis on GPU RT võimekus oluline.
Ma pole ise indiana jonesi mängu mänginud, aga kommentaare lugedes , võib oletada, et tootja keskendus RT lahendustele ja ilma RT-ta näeb mäng viletsam välja kui me oleme harjunud nägema. (vabandust kui ma eksin)
Minu silmis on see vältimatu areng. RT lahendused nõuavad vähem tööd, tegijalt vähem oskusi ja sama tööjaoks kulub vähem aega.
AMD jaoks on ainuke hea asi , et enamuis AAA mänge tehakse alguses konsoolile ja sealt edasi raiskavad paljud tootjad minimaalselt vahendeid , et see PC peale edasi portida.
Kas see oli HU kes nuttis , et Nvidia pidurdab mängude graafika arengut ?
AMD proovis avatud mudelit kus isegi vanad Nvidia kaardid said nt FG kasutada.
Turuosa hoopis langes ja FSR eriti kedagi ei huvitanud isegi siis kui mänguarendaja meelega selle lisamisega viivitas või seda saboteeris.
Aga jumal hoidku selle eest kui mõnes mängus polnud DAY ONE sees DLSS, siis oli tegu kohe AMD vandenõuga.
Kui miski ei toimi, siis tuleb asju muuta, mitte teha sama asja järjest edasi lootuses, et üks hetk hakkab see tööle.
Ühtlasi kriitika AMD aadressil on olnud, et neil puuduvad featuurid mis meelitaks inimesi neid ostma ja, et nad lihtsalt kopeerivad Nvidiat.
Noh ehk näis. Võibolla FSR4 saab üheks selliseks featuuriks miks tasuks AMD eelistada.
Ka see mulle meeldib? Ei.
Veelvähem meeldub mulle sõnastus justkui see oleks omakorda piiratud 9070 kaartidele.
Pole eriti loogiline miks 9060 jms N44 kivi kasutavad kaardid seda ei saa. Loodetavasti on tegu järjekordse typoga aga see jätab väga halva mulje hetkel.
Ühtlasi PR mõttes oleks hea anda vähemalt paaris mängus mingi early access kasvõi CES'l kohapeal, et inimesed saaksid oma silmaga vaadata ja võrrelda FSR 3.1 ja FSR4.
3.1 seetõttu, et hetkel paistab see tulevat ainult 3.1 toetavatele mängudele.
Ma mäletan ikka, et proprietary ja locked down featured olid pahad.... ei?
sellel on tegelikult üsna kindlasti täpsed samad tehnilised põhjused, mis dlss juures olid, vähemalt locked down koha pealt.
amd-l pole seni (asiseid) ml üksuseid gpu-s olnud, 9070 saab. nende peal kannatab juba kaasaegseid ml upscale algoritme jooksutada.
proprietary koha pealt tuleb vist oodata, eks aeg näitab. intel on täna ainukene ml upscalega, mis ei ole (päris) proprietary. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.