Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Ordi märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 170, 171, 172  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
jonx
HV kasutaja

liitunud: 22.10.2003




sõnum 06.04.2006 22:43:13 vasta tsitaadiga

mks kirjutas:
Keegi oskab öelda, kas uuematel arvutitel on garantiikleeps korpuse peal? St. on plaan osta lähitulevikus arvuti, aga endal on Audigy 4 Pro olemas, tahan selle sinna sisse panna...


Ordi arvutitel ei ole kleepsu on vaid kleepekas kõvaketta kruvi/mutri ette pandud...

kusjuures kui Ordi kasutusjuhendit lugeda siis peaks seal kirjas olema, et iga 6 kuu tagant tuleb korpust seestpoolt puhastada, seda on lubatud ka klientidel endal teha icon_wink.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mks
HV veteran

liitunud: 27.09.2004




sõnum 06.04.2006 22:45:16 vasta tsitaadiga

jonx kirjutas:
kui Ordi kasutusjuhendit lugeda siis peaks seal kirjas olema, et iga 6 kuu tagant tuleb korpust seestpoolt puhastada, seda on lubatud ka klientidel endal teha icon_wink.gif


Kusjuures ma ei loe nende toodete kasutusjuhendit, mida mul veel ei ole icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
O
Kreisi kasutaja
O

liitunud: 22.09.2005




sõnum 06.04.2006 23:14:18 vasta tsitaadiga

Sain hiljuti päris toreda garantiikogemuse, nimelt
Peale üle-Eestilist voolukõikumist viskas mu kast (mõned kuud vana ~10k) pildi tasku, kust viimane enam välja ei tulnud.
Ennem seda olin muidugi mõningaid klokkimise programme kasutanud mõistuse piires müra vähendamiseks (vent ei lase 100% peal koguaeg) ja siis veidi ka klokkinud videot.
Peale garantiisse andmist oli pikk-pikk paus suhtluses, vahepeal selgus, et Eesti Energia ühtegi kahju ei hüvita ja nii jäi ta sinna garantiisse istuma, kuna polnud teada, mis nad temaga teevad või testivad või veel miskit. Peale e-maili teel pärimist sain teate, et kõik on klokkimise süü ja garantii alla ei käi. (olgugi, et pilt kadus täpselt siis, kui terves eestis elekter kõikus) Niisiis seisis ta seal garantiis vast kaks kuud kokku, kuna seda raha (vana x800rx asemele 6600gt ostmiseks) polnud just tagataskust võtta. Garantiist kätte saamisel ise juures ei viibinud, aga kui ma ta kätte sain avastasin, et arvutil pole isegi originaal karpi alles (mis sai garantiisse andmisel koos kõigi juhtmete, manualide, driverite plaatide ja muu mudruga kaasa antud). Muidugi ei olnud neil mulle anda mu vana videokaarti, mille eest 500eeku pakuti juba. Arvasin, et neid plaate ja raamatuid ja kaableid neil niikuinii enam pole ja ei hakanud selle pärast kastiga tagasi minema(mis osutus suureks veaks, kuna telekast pilti arvutisse enam ei saa ja emaplaadi draivereid oli ka üks vahe hädasti tarvis). Olles juba nädala arvutit kasutanud vaatasin, et bios näitab 512mb mälu, tekkis juba tunne, et olen idioot ja ei mäleta, palju mul mälu on, aga siiski vaadates vanu everesti teste sain teada, et 1g teda seal sees on olnud. Helistasin kohe garantiisse, rääkisin kogu loo ära, siis mees käskis oodata ja vestles seal teistega pikalt, uuris puurit mitu minutit ja lõpuks ütles, et jah päris kehvasti on sellega ja tulgu ma läbi, annavad uue mälu.
Kusjuures põhjendati kogu seda jama lahkunud tehnikuga.

Iseenesest olen rahul, et nad vähemalt mälu uue andsid, aga nii ikka ei tohiks need asjad käia!

_________________
PS, kui teemades ei vasta
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ramm
Kreisi kasutaja
Ramm

liitunud: 04.10.2004




sõnum 07.04.2006 10:37:27 vasta tsitaadiga

Mul midagi ORdi vastu pole aga see on nõme et nad petavad kliente kaubaga..nimelt mõnede LG LCD(L1751SQSN) monitoridega.Nimelt sõber küsis andmeid ordist ning küsis üle LG'st otse..ja sealt öeldi et Ordi valetab ning ise panevad andmeid paremaks kui tegelikkus on muu icon_lol.gif icon_lol.gif Niiet ennem kui midagi ostate vaadake tootja kodulehest järgi kas ikka vastab tõele..
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henrik
HV kasutaja

liitunud: 26.11.2003




sõnum 07.04.2006 10:47:14 vasta tsitaadiga

Kusjuures surfates LG erinevate lehekülgede peal, siis valetab ka LG. Andmed on väga erinevad ühe ja sama monitori mudeli kohta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draax
HV veteran
Draax

liitunud: 21.03.2005




sõnum 07.04.2006 10:47:20 vasta tsitaadiga

Mul täpselt selline monitor. Ostetud Ordist Septembris. Vaatasin tootja kodukalt ka enne ostu ja ei märganud küll sellist "parendavat reklaami"
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bastardo
HV kasutaja
Bastardo

liitunud: 09.09.2003




sõnum 07.04.2006 10:54:31 Ordi Pärnus vasta tsitaadiga

Teeninduskultuur jätab seal küll tugevalt soovida. Läksin täna Ordi Pärnu salongi. Astun nende väiksesse poekesse sisse, vaatan ühe laua taga istub mingi jõmm, teise taga tibi. Mõlemil pilgud oma arvutisse suunatud. Ütlen tere, mõlemad tõstavad korra pea, vaatavad mulle tülpinult otsa, ei ütle ühtegi sõna ning pööravad siis pilgud kuvarisse tagasi.
Ok, otsin taskust nende hinnapakkumise välja ja jään nõutult seisma, kummale seda siis pakkuda. Kogun natuke julgust ja tülitangi neid siis küsimusega, et kumma poole võiksin nüüd selle pakkumisega pöörduda. Päss ütleb umbes, et no otsusta ise. Ulatan siis paberi tibile, kuna tema on lähemal. Tibi vaatab paberit ja küsib siis, et noh, mis ma nüüd siis tegema pean. Ütlen et tahan seda tellida. Ok, minevat aega võtavad ühendust. Ja siis teatab tibi, et ega mul rohkem olegi öelda. Ega mulgi, kehitasin õlgu ja astusin tänavale. Ega ma lootnudk enam, et nad mulle head aega soovivad või midagi, nad ei vaevunud isegi aitäh ütlema selle eest, et ma just neilt selle arvuti ostan.

Ok, niimoodi kirja panduna see ei tundugi eriti hullu käitumisena aga kohapeal olles mängisid hästi kaasa ka nende tüdinud ja selline üleolev hoiak jne. Võrreldes Tartu Ordiga, kus sinuga sõbralikult vesteldakse, alet pakutakse ja noh, inimese moodi käitutakse, oli Pärnu Ordi küll väga negatiivne kogemus.

_________________
"Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel)
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
8
HV Guru

liitunud: 27.04.2005




sõnum 07.04.2006 12:19:36 vasta tsitaadiga

Ramm kirjutas:
Mul midagi ORdi vastu pole aga see on nõme et nad petavad kliente kaubaga..nimelt mõnede LG LCD(L1751SQSN) monitoridega.Nimelt sõber küsis andmeid ordist ning küsis üle LG'st otse..ja sealt öeldi et Ordi valetab ning ise panevad andmeid paremaks kui tegelikkus on muu icon_lol.gif icon_lol.gif Niiet enne kui midagi ostate vaadake tootja kodulehest järgi kas ikka vastab tõele..


Kusjuures tihtipeale ei saa isegi tootja kodulehe ja muude veebiallikate järgi üle kontrollima minna, sest kohaliku müüja (sh. justnimelt ka Ordi) kodulehe komponentide nimekirjas on puudu müüdava toote täpne tüübinumber! Näiteks paljudel kõvaketastel ei ole Ordi nimekirjas praegu oleva paari-kolme põhinäitaja alusel võimalik üheselt tuvastada, millise konkreetse tootega (ja kohati isegi tootepõlvkonnaga) ikkagi tegemist on. Näited:
- 1.lk. Hitachi 160 ja 250GB kettad (kas on 7K250 või T7K250 seeriast?)
- 1.lk. Samsungi kettad,
- 3.lk. mitmed Seagate kettad,
- 4.lk. WD Raptor 74GB (kas WD740GD-00FLA2, WD740GD-00FLC0, WD740ADFD ?)
- 4.lk. WD Raptor 150GB (kas ADFD või AHFD ?, need ju täiesti eri asjad!)
- 4.lk. WD 250GB SATAII 16MB (kas WD2500KS või WD2500YD ?)
- 4.lk. WD 320GB SATAII 16MB (kas WD3200KS või WD3200YS ?)
- 4-5.lk. kõik notebook-kettad.
Need vaid mõned hetkel silmajäänud näited. Samas on seal ridades palju mõttetut koormavat infi, mis tegelikkusega niikuinii kunagi ei klapi, eelkõige kiirusenäitajad nagu "up to 570Mbs" ning SATAII juures olev "300 MB/s". Need mõlemad võiks üldse kustutada, sest on puhas mull tarbija segadusse ajamiseks. Aga kõige olulisem siiski, et kõvaketastel oleks alati juurde märgitud täpne mudeli tähis (näiteks WD1600YD, 7H500F0, ST3500641AS, HDS725050KLA360, HD160JJ, ning 74GB Raptori puhul erandina veelgi pikemalt, näiteks: WD740GD-00FLC0).

Samalaadseid puudujääke on ka mitmete teise komponentide nimekirjade osas (näiteks osad mälud).

Ning see jutt mitte ainult Ordi kohta, vaid enamuse suurte Eesti müüjate kapsaaeda.. Enter'il on veel rääbakam info, samas K-Salongi tuleks isegi selles osas veidi kiita, vähemalt kõvaketastel on neil mudelinumbrid enamasti (kuigi mitte kõigil) nimekirjas olemas, samas muu lisainfo vajaks ka ühtlustamist ja puhastamist...
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.04.2006 12:23:59 vasta tsitaadiga

8, ja just nendel põhjustel on ka arvutifirmade hinnakirjade integreerimine HV andmebaasiga üks ilmatuma suur jama, kuna tihti pole võimalik tuvastada, millise komponendiga on tegemist. Eesmärk on täpsus ehk mitte võrrelda omavahel õunu ja apelsine. icon_neutral.gif

Enamik firmasid võtavad tootenimetused maaletoojate hinnakirjadest, ise süvenemata, mis komponentidega täpselt tegemist on icon_rolleyes.gif

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
8
HV Guru

liitunud: 27.04.2005




sõnum 07.04.2006 12:29:39 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Enamik firmasid võtavad tootenimetused maaletoojate hinnakirjadest, ise süvenemata, mis komponentidega täpselt tegemist on


Samas maaletoojatel (niipalju kui mina näinud olen) on siiski põhjalikum info olemas, vähemalt konkreetsed toote mudelinumbrid on alati kirjas olnud. Mulle tundub et asi on ikkagi lõppmüüja pealiskaudsuses ja lohakuses...
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eShelobik
HV Guru
eShelobik

liitunud: 01.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.04.2006 12:55:51 vasta tsitaadiga

või äkki selles, et kui kettaid näiteks tellitakse siis saadakse teada alles kättesaamisel millise seeriaga on tegu? ja kes jõuab sul igapäev tervet hinnakirja ülekäija, et neid seeriad koguaeg muuta.
Kommentaarid: 293 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.04.2006 13:01:38 vasta tsitaadiga

Ilge jama, prose seerianummereid kahh netis kirjas pole, kuhu selline asi kõlbab icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tupsu
HV Guru
Tupsu

liitunud: 02.10.2002




sõnum 07.04.2006 13:02:31 vasta tsitaadiga

Ramm kirjutas:
.....Nimelt sõber küsis andmeid ordist ning küsis üle LG'st otse..ja sealt öeldi et Ordi valetab .....



Ehk täpsustad, millise koha pealt LG'st otse Su sõber asja küsis ? Väga umbluu jutt praegu, kuna LG Baltikumi esindus , mille alla ka eesti käib, asub Riias ja mina näiteks läti keelt ei oska.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 11 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
8
HV Guru

liitunud: 27.04.2005




sõnum 07.04.2006 13:19:43 vasta tsitaadiga

etc_Shelob kirjutas:
või äkki selles, et kui kettaid näiteks tellitakse siis saadakse teada alles kättesaamisel millise seeriaga on tegu? ja kes jõuab sul igapäev tervet hinnakirja ülekäija, et neid seeriad koguaeg muuta.


Never... Hulgilaost tellimine käib ikka tootekoodi (täpsemalt isegi tellimisnumbri-koodi) järgi ja sellega on ka kohe üks ja ainus täpne mudelitüüp juba ära määratud. See on väga oluline, sest mitmed sarnaste põhiparameetritega mudelid ei ole vastastikku asendatavad või pole ühtepidi asendatavad (WD2500YD ja WD2500KS näide). Või on tegemist täiesti erineva konstruktsiooni ja/või väga erineva performancega (7K250 ja T7K250 näide, samuti Raptor ADFD ja AHFD). Või on üks mudel aasta 2003 põlvkonnast, teine aga 2005 põlvkonnast.
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jonx
HV kasutaja

liitunud: 22.10.2003




sõnum 07.04.2006 14:59:24 Re: Ordi Pärnus vasta tsitaadiga

Bastardo kirjutas:
Teeninduskultuur jätab seal küll tugevalt soovida. Läksin täna Ordi Pärnu salongi. Astun nende väiksesse poekesse sisse, vaatan ühe laua taga istub mingi jõmm, teise taga tibi. Mõlemil pilgud oma arvutisse suunatud. Ütlen tere, mõlemad tõstavad korra pea, vaatavad mulle tülpinult otsa, ei ütle ühtegi sõna ning pööravad siis pilgud kuvarisse tagasi.
Ok, otsin taskust nende hinnapakkumise välja ja jään nõutult seisma, kummale seda siis pakkuda. Kogun natuke julgust ja tülitangi neid siis küsimusega, et kumma poole võiksin nüüd selle pakkumisega pöörduda. Päss ütleb umbes, et no otsusta ise. Ulatan siis paberi tibile, kuna tema on lähemal. Tibi vaatab paberit ja küsib siis, et noh, mis ma nüüd siis tegema pean. Ütlen et tahan seda tellida. Ok, minevat aega võtavad ühendust. Ja siis teatab tibi, et ega mul rohkem olegi öelda. Ega mulgi, kehitasin õlgu ja astusin tänavale. Ega ma lootnudk enam, et nad mulle head aega soovivad või midagi, nad ei vaevunud isegi aitäh ütlema selle eest, et ma just neilt selle arvuti ostan.

Ok, niimoodi kirja panduna see ei tundugi eriti hullu käitumisena aga kohapeal olles mängisid hästi kaasa ka nende tüdinud ja selline üleolev hoiak jne. Võrreldes Tartu Ordiga, kus sinuga sõbralikult vesteldakse, alet pakutakse ja noh, inimese moodi käitutakse, oli Pärnu Ordi küll väga negatiivne kogemus.


kõik Ordi teenindused siis sellised ei ole... icon_redface.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.04.2006 15:18:46 Re: Ordi Pärnus vasta tsitaadiga

Bastardo kirjutas:
Teeninduskultuur jätab seal küll tugevalt soovida. Läksin täna Ordi Pärnu salongi. Astun nende väiksesse poekesse sisse, vaatan ühe laua taga istub mingi jõmm, teise taga tibi.

Muidugi suhtumine jätab ka soovida - istub mingi pässist jõmm ja teisal loll tibi, mina kunn astun uksest sisse ja kulpi ei löödagi ega kiirustata saapaid läikima lööma.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mks
HV veteran

liitunud: 27.09.2004




sõnum 07.04.2006 15:21:12 vasta tsitaadiga

Auron, oled kuulnud väljendit "Klient on kuningas"... tavaline tere oleks viisakas...
Täna tondi Ordis küll väga viisakas teenindus... Sai arvuti tellitud
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
386
Kreisi kasutaja
386

liitunud: 09.11.2003




sõnum 07.04.2006 15:21:38 vasta tsitaadiga

Auron on Pärnust. Seega tema ongi päss?
_________________
Minu klaviatuur vihkab mind...
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.04.2006 15:31:45 Re: Ordi Pärnus vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Bastardo kirjutas:
Teeninduskultuur jätab seal küll tugevalt soovida. Läksin täna Ordi Pärnu salongi. Astun nende väiksesse poekesse sisse, vaatan ühe laua taga istub mingi jõmm, teise taga tibi.

Muidugi suhtumine jätab ka soovida - istub mingi pässist jõmm ja teisal loll tibi, mina kunn astun uksest sisse ja kulpi ei löödagi ega kiirustata saapaid läikima lööma.


Minuteada ei soovitud kummardamist vaid elementaarset tähelepanu müüjalt. Ehk siis selleks ta sinna tööle võetud ongi et kliente teenindada. Või neil on seal mingi muu otstarve? Saavad tasuta internetis passida ja võivad niisama istuda (aka kartuli salongi teenindus).

Kui ikka müüa ostjast välja ei tee ning puudub oskus klienti teenindada siis on ta endale väga vale elukutse valinud. Vaevalt keegi teda sinna sunniviisiliselt tööle pani icon_rolleyes.gif

Aga võimalik et mõni arvabki et selline teenindus kus müüa ei tee välja ja ostja peab nuruma et keegi talle midagi müüks on tavaline ja normaalne icon_neutral.gif
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mcaff
Piiratud kasutaja
mcaff

liitunud: 10.08.2005




sõnum 07.04.2006 15:48:46 vasta tsitaadiga

Kui mina viimasel ajal tartus kyyni ordis olen käind siis igakord on teenindamine paremaks läinud ja eriti abi valmis on seal keegi marko sisse juba lähed ytleb "tere saan ma teid kuigai aidata" icon_biggrin.gif
ps:nüüd sinna ilus tsikk juurde tekkind icon_biggrin.gif icon_razz1.gif päris kenad paunad olid tal icon_lol.gif
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draax
HV veteran
Draax

liitunud: 21.03.2005




sõnum 07.04.2006 15:53:43 vasta tsitaadiga

mcaff kirjutas:
ps:nüüd sinna ilus tsikk juurde tekkind icon_biggrin.gif icon_razz1.gif päris kenad paunad olid tal icon_lol.gif


Loo moraal siis: kuidas meelitada itinohikuid oma kauplusest arvutinänni ostma icon_lol.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003




sõnum 07.04.2006 18:50:35 vasta tsitaadiga

8, see pole ainult Ordi viga, vaid ka paljude teiste poodide, kuna nad kopeerivad otse maaletooja andmebaasist need kirjeldused. kahjuks on see nii. icon_neutral.gif

edit: oi ette jõuti juba icon_redface.gif

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
8
HV Guru

liitunud: 27.04.2005




sõnum 07.04.2006 18:59:18 vasta tsitaadiga

Skeptik kirjutas:
8, see pole ainult Ordi viga, vaid ka paljude teiste poodide, kuna nad kopeerivad otse maaletooja andmebaasist need kirjeldused. kahjuks on see nii. icon_neutral.gif


Aga ometi näiteks K-Salong, Zebra, DrPeep, ATF, Arvutilinn, Sign, jpt. on suutnud kõik need täpsed mudelinumbrid oma hinnakirjadesse saada. Ning kohati lisaks ka selgema ja parema lisainfoga. Ometi nad ju kasutavad ka samu maaletoojate andmebaase...
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mcaff
Piiratud kasutaja
mcaff

liitunud: 10.08.2005




sõnum 07.04.2006 19:07:36 vasta tsitaadiga

Võibolla oli see Ordi omapoolne aps
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bastardo
HV kasutaja
Bastardo

liitunud: 09.09.2003




sõnum 07.04.2006 23:15:12 Re: Ordi Pärnus vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Bastardo kirjutas:
Teeninduskultuur jätab seal küll tugevalt soovida. Läksin täna Ordi Pärnu salongi. Astun nende väiksesse poekesse sisse, vaatan ühe laua taga istub mingi jõmm, teise taga tibi.

Muidugi suhtumine jätab ka soovida - istub mingi pässist jõmm ja teisal loll tibi, mina kunn astun uksest sisse ja kulpi ei löödagi ega kiirustata saapaid läikima lööma.


Auron, sellise suhtumise kujundasid nemad. Ega ma ei karanud ju uksest sisse jutuga, et kuule päss, ütle tere icon_biggrin.gif

Saab küll kliendiga viisakamalt suhelda. Näiteks täna õhtul käisin +- toorikuid ostmas. Väga lahe noormees oli seal. Esmalt lasi mul natuke kaupa vaadata. Siis astus ligi, tervitas reipalt, küsis kas tahan DVD või CD toorikuid. Tundis huvi millega ma lõikan neid ja siis ütles, et ahh, ära hakka neid kalleid Philipsi omi ostmagi võta parem see odavam torn, see on igati ok. Loomulikult vahetasime viisakusi nagu tänan ja palun ja muud sellised väljendid. Ja ma tulin poest hea tujuga ära.
Ausõna Auron, mai tahagi, et mind poes ümmardataks, ei pea ma ka end mingiks kunniks. Aga ei ole ju palju tahta, et sinusse inimlikult suhtutakse. Nii, et sul ei tekiks muljet, et sa pead müüjalt tülitamise pärast vabandust paluma.

_________________
"Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel)
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Ordi mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 170, 171, 172  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.