... peab vist silm peal hoidma. Eelmine osa oli küll suht hea. Mootor oli kah päris hea. Loodetavasti nüüd ämbrisse ei astuta nagu enamus tootjad tänapäeval teevad _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
red faction guerilla? Mis seal pange pandi. Minuarust oli mängitavam kui eelmised osad. Kuigi jah... natuke üksluiseks kiskus aga lammutamine oli tasemel seega korvas. Etem kui enamus "nextgen" jura kuna pakkus midagi uut vähemalt. Tea ühtegi teist mängu mis sellises mõõdus ja detailsuses lammutada lubas... eriti sellist mis selle juures mingit über PC'd ei vajanud et 20fps'iga asja hädiselt välja vedada.
Kui mingid "doom 3" üritavad teha siis võib asi piixu minna küll... siis võib hüvasti jätta suurte ehitiste õhkamise ja lammutamisega. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Mis seal 3 üldse midagi peale lammutamise oli?
Story oli täielik idiootsus, missioonid täielik grind fest.
Mina 1, 2 küll mängitavuse poolt midagi halba omal ei leidnud, kõik sai ilusti tehtud ja 1 sai MP väga palju pelatud.
eee mäng tuli siis endale vist huvitavaks teha? Missioonid olid üksluised (tahad grind fest'i mine mängi assassins creedi... seal jookse peaga vastu seina kuna ei anna ka eriti midagi huvitavamaks teha) aga asjale andis alati erineva jaburusega läheneda. Endale käisid pinda et kõrval missioonid olid suht samad aga kuna asukoht ja "map" oli natukenegi teine (mäleta enam kui erinev oli seega ülten natuke) siis ajas asja ära + sai lammutada midagi jälle.
Ehk siis suure "masinaga" lendad hoonesse sisse... viskad pomme täis... ja tõmbad leebet. Missioon tehtud. Või harrastasid majade peale kukutamist, või sadasid läbi põrandate kaela etc etc. Ühesõnaga lammutamis vaatepunktist oli asjal väga palju võimalusi. Anti ka relvi millega sai üht-teist korda saata. Parim lammutamis vahend oli aga siiski suur, raske masin või see robot millega oli väga pro askeldada. Ise üritasin sellega maja peale maanduda aga jah... läbi ta vajus. Ise harrastasin ka esimest korda mängus süsteemi kus ei kasutanud uksi vaid tegin selle alati endale haamriga. Sellega sai ka niisama missioonide ajal ringi joostud ja järjest majadest läbi mindud ja vastaseid taotud. -> ehk siis gameplay oli täesti ise endas kinni.
Kui võtta Red Faction story @ idiootsus siis enamus mänge on tänapäeval bullshit fest. Täesti tavaline story oli. Rõhk oli siiski lammutamisel ning mis moodi sa asjale lähenesid. Ja ütlen veelkord et missioonide üksluisus/vähesus ning selle kena mootori täieliku ilu mitte ära kasutamine olid jah mängu halvad küljed. Vähemalt on parem mootor kui cry sissil või mingil u3 bloom pasa tekstuuri/low to high textuuri loading jural. Näidati ära suuri alasid ja näidata et jah.. havok on parem kui mingi phssisssiX pask.
ps: mulle arvatavasti meeldis juba mäng sellepärast et sai lõpuks ometigi lammutada suht "kivi kivi haaval" mitte ei olnud see "näed üks küün siin terve mängu peale ja paar puud saad maha võtta... OMFG füüsika mis sugune yes ?"
ps2: mäng pakkus oma mootoriga üle pika aja midagi uut. Seda siis füüsika osas. Siiani sai vahitud ainult mingeid lollakaid hype tech demosid millest polnud fullis haisugi või siis oli suht ... jura.
Aga ehk teevad nüüd midagi paremat ja toovad lagedale tõsise füüsikaga shoooteri. Maapinna ja läbi seina augu kaevamis süsteem mingis piiris võiks kah tagasi tulla. Saaks mingeid "taktikaid" ehk aretada
GTA SA selle mootoriga oleks vast ülim kui samal tasemel lammutamine sees (iseasi kui majad tagasi ei tekki siis mängu lõpuks vist ei oleks enam ühtegi hoonet ega teed alles ) _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
angel-i jutuga nõus .
Muidu omal ajal tegin ka RF1 ja 2 läbi ja meeldisid needki .
Muidu stooril polnud vigagi kolmandal osal ja üksluiseks ei kiskunud kuna tegevust oli väga palju .
Armageddonil võiks jah hävitatavad kivid jms ka veel tulla lisaks hävitatavatele majadele . See oleks täiuslik .
Mjah, eks ma ole selline mängur kes ootab mängust põnevust mitte ilusat graafikat või füüsikat, minu meelest võib see HL1 mootoriga mäng olla pea asi et story kaasahaarav oleks.
Aga jah nõustun su jutuga, enamus mänge on ikka haledad bs-id
Araablane, 90% mängudel ei ole stoori kaasahaarav ... samas osad neist ikkagi mängimist väärt ka .
Kaasahaaravat stoorit ma nt juba ammu enam ei oota mingist mängust mis ei ole RPG . Aegajalt tuleb meeldivaid üllatusi välja aga harva .
Isiklikult pean huvitavamaks stsenaariumi politseiriigist (red faction guerilla) kui tulnukatest (red faction armageddon).
Isiklikult pean ilusamaks taevaga avatud maailma (red faction guerilla, gta jne) kui koobastes või pimedates koridorides roomamist (red faction armageddon).
Kui aus olla, siis täitsa kahju, et seda teed pidi mindi. Red faction guerillat endiselt tahaks ka ps3'le osta... aga see uus meenutas nii koledasti iga teist shuuterit, et kohe käsi ei tõuse. Jääme siis ootama mängu ülejärgmist osa
Kuid noh... vaadake laiemat pilti. Maailmas valitseb tasakaal. Peamiselt koridorishuuterite vorpija id software laseb välja lähitulevikus rage nimelise mängu, milles on suur rõhk avatud maailmal. Red factioni mehed jälle otsustavad loobuda tavamõistes tuntud avatud maailmast ja teevad doom3 remake
Eks nad lihtsalt läksid tagasi sinna kust alustasid. RF1 nii sp kui mp oli aastaid lemmik mäng, mis oma aja kohta oli ikka tänu sellele lammutamisele väga uudne ja pani sellele mängudes alguse kui ma nüüd õieti mäletan. RF2 oli muidugi juba väga kahtlane ja see sai peale proovimist ka kiiresti maha võetud.
Guerilla oli lahe ajaviide ja lammutamist oli kõvasti, aga puudu jäi just sellest mida oli omajagu sees RF1, ehk siis ka maapinna enda lammutamist ja kaevandamist, eks näis kuidas see Armageddonis sees on. See vist jääb ka sarja viimaseks osaks. Tegelikult ei kujutagi kuidas nad oleks saanud seda politsei riigi teemat edasi arendada, kui nad just poleks tahtnud jälle tegevust marsilt ära viia. Selles mõttes tundub olevat armageddoni teema loomulik jätk. Loodetavasti on Armageddonis ka sees viiteid RF1 tegelastele ja paikadele.
Muidugi nad võivad seda avatud maailma lammutamist alati jätkata mõne uue seeriaga mis poleks enam seotud RF ja eks ta vist õigem oleks kah.
Red factioni sisse toomine saints row 2 oli ka üsna muhe.
tundub hea mootor tüüpidel käes olevat aga võiks nüüd sellega mingit rohelist ja graafilisemat asja kah teha kui vaid see klassikaline marsi maastiku theme, stiil, värvused. Mingi oaas võiks olla nüüd marsi keskel vms "laborite ridamu" kus kasvab taimestik jne. Ning kogu labor võiks olla lammutatav _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.