Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
22.01.2020 11:26:51
|
|
|
... eks peab ise mängima, siis saab ehk näpuga õigele asjale pihta, kuid hetkel tundub kuidagi väga 'generic' ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
22.01.2020 21:11:28
|
|
|
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
23.01.2020 14:49:12
|
|
|
Tundub rohkem Quake vms
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
23.01.2020 17:02:07
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Tundub rohkem Quake vms |
Meenutab jah paljuski, ei juleta 3ndat rebooti wolfile ja doomile kõrvale teha. Kui 5killi mängu peale ja selle eest achievmenti ei saa, siis on liiga üksluine. Kujuta ette kui 2x selist mängu oleks kus cutscenedele next vajutamisele lisaks natuke aim ja skilli peaks ka vaja minema
See RPG relvade täiustamise lisa ning jutu osa on jah kaheldava väärtusega, eks ise mängides näeb, kas clickib või mitte.
Samas ammu tahaks juba doomslayeri taustast midagi teada;)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
23.01.2020 17:36:55
|
|
|
Vael kirjutas: |
Challenge väike siis only pistol run nightmare või nõks madalama peal, adre alla ei lähe |
Halvad uudised sulle - püstol on eemaldatud uues osas. Default relv on nüüd shotgun.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Gap
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
23.01.2020 20:40:43
|
|
|
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
26.01.2020 16:44:44
|
|
|
Tegelt mõned asjad on paremaks läinud Eternalis. Näiteks on vastastel nö. damage model millejärgi saab aimu mis seisus vastane on ehk siis piisavalt dämmi saanud vastastel tekivad haavad, lihatükid küljest ära jne. Teine muhe asi on see, et rõhutakse süsteemile kus teatud relvad toimiva teatud vastaste vastu hästi ja omavad spets efekte a'la snaipriga saad mancubusel või revenantil lasta relvad küljest, tulistades cacodemonit granaadiga siis ta neelab selle alla jne.
Aga täiesti mööda asjad on see krdi prince of persia moodi "lipuvarraste" küljes swingimine, mingi tobe air dash mida saab ka 2 korda teha ehk siis totakas double jump ja nüüd ka double air dash ehk siis raudselt on kõriauguni mingit hüppamist väga spetsilt kõiki skille kasutades.
Ahjaa, üldine kunstiline pool kuidad vastased on uuesti modelleeritud on ka maa ja ilm parem 2016 omast - pean silmas just stiili mitte graafilist ilu.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
26.01.2020 20:10:18
|
|
|
doomi liikumine peab olema kiire ja vastase tule eest kõrvalepõikamine peab olema võimaldatud. samuti peab olema võimaldatud ligipääs igasugustele kõrgetele platvormidele. gameplay on palju vertikaalsem seekord, mis minu jaoks on väga tervitatav.
double dash, jump ja grappling hook on väga vajalikud, et see kõik teostada.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
26.01.2020 21:32:35
|
|
|
DeTHiCa., sa kirjeldad asju mis peab olema igas ubicrapi mängus - see on DOOM kus hardäss space marine jookseb ringi raskes võitlusrüüs ja veab endaga kaasas tervet relvaarsenali.
Osati jääbki mulje, et käidi lasteaia laste käest nõu küsimas ja siis läbisegi topiti kõik asjad sisse ehk speiss mariin kes ronib ämblikmehe kombel mööda seinu, laseb bätmani kombel mingit grappling hooki, omab õlapeal predatori kahurit ja käel tera ja loomulikult peab olema ka mõõk ja mitte niisama mõõka vaid LASERmõõk. Puudu on veel mööda seinu jooksmine, nähtamatuks muutumine, silmadest laseri laskmine jne.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
26.01.2020 23:06:05
|
|
|
Auron, Mida sa siis ootasid? Mingit realistlikku military shooterit kus sul on kaalulimiit jms. Doom pole kunagi olnud mingi realistlik shooter. Ilmselt Doom 3 oli sellele kõige lähemal. Enamasti on ju ikka tegu kõmmutamisega. Kui sind häirib see, et tegelane kannab kaasas 20 relva samaaegselt jms siis see pole ilmselgelt mäng sinu jaoks. Dev ütles ju, et platforming pandigi sisse selle mõttega, et pidev kõmmutamine üksluiseks ei muutuks. Nö vahelduse mõttes, kuna levelid on suuremad ja läbimine võtab kauem aega. Kogu asja point ongi ju badass space marine kes tapab deemoneid. Virisemine selle üle, et liikumine on ebarealistlik või liiga palju relvu millega vastaseid tappa on sinu poolt lihtsalt naljakas.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
26.01.2020 23:34:26
|
|
|
doom ongi ajuvabade shooterite seast parim läbi aegade imo.
kuigi mulle sellised labased kõmmutamised ei istu väga siis tuum on vast ainuke mille kõik osad on mulle meeldinud, isegi doom 3 meeldis oli küll teistsugune aga whatever
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
27.01.2020 07:13:59
|
|
|
Eternalis on laskemoon palju piiratum.
Enam ei saa kaheraudsega tervet mängu läbi teha vaid oled sunnitud kõiki relvi kasutama moona nappise tõttu.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
27.01.2020 08:06:49
|
|
|
Tomorrow, küsimus pole realistlikuses vaid selles kui minnakse lapsikuks ja topitakse sisse asju mida fännab 5 aastane. See, et kõik relvad kaasas ongi just õige - too ei olnud kriitika.
Dev'd võivad mistahes plära ajada õigustamaks laiska mängudisaini a'la tohutu exiting Diablo Immortal. Üritada ajada, et mingid totakad topelthüpped ja topelt airdashid on "põnevuse" loomiseks on lamba jutt - hirmus põnev on kindlasti kui shuuteris on terved pikad alad ehitatud üles puhtalt mingite hüpete peale kus tuleb kõiki speshul skille täpselt ära kasutada, et õnnestuks ja kui kuskil nuppude sõrkumise triaadidis veits eksid ehk teed double jumpi veits liiga vara või airdashid nats vale nurga all siis kukud alla ja surnd ning otsast peale - tohutu innovaatiline ja lahe - loob meeletult põnevust. Doom 2016 ledge grab oli täiesti ok aga taolised tobedused ja heavy armoris vend kiikumas lipuvarraste vahel nigu prince of persia on laisk mängudisain.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
27.01.2020 09:01:08
|
|
|
heretic666, Kust see info pärineb? Linki?
Auron, No vaatame kuidas inimesed selle vastu võtavad. Ma arvan siiski, et naiivne oleks oodata, et nad nüüd järje juures midagi ei muudaks. Kui oleks tulnud lihtsalt uus osa uute mäppidega aga muu oleks kõik samaks jäänud, siis oleks see meil juba mitu aastat tagasi läbi mängitud.
Niipalju kui ma devide jutust olen aru saanud on see platforming lihtsalt vaheldus ja suht forgiving. Ehk siis tegu pole Tomb Raideriga, et kui sa täpselt ei ajasta siis kukud toigaste otsa vms. Vaatame ka kuidas raskusaste seda mõjutab. Mulle väga meeldis viimases TR's kuidas ma sain eraldi raskusastme määrata combatile, explorationile ja puzzle'dele.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
ahvilõust
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.06.2005
|
27.01.2020 11:58:22
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Niipalju kui ma devide jutust olen aru saanud on see platforming lihtsalt vaheldus ja suht forgiving. Ehk siis tegu pole Tomb Raideriga, et kui sa täpselt ei ajasta siis kukud toigaste otsa vms. Vaatame ka kuidas raskusaste seda mõjutab. Mulle väga meeldis viimases TR's kuidas ma sain eraldi raskusastme määrata combatile, explorationile ja puzzle'dele. |
WTF viimane TR trilogi ju super forgiving!
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
27.01.2020 12:02:30
|
|
|
videodes nähtud platforming on kõik mingi laava või sügaviku kohal.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
28.01.2020 15:22:36
|
|
|
... jagan üldjoontes Auron, nägemust, see asi on nüüd ikka väga "kõlbab kõigeks ja kõigile" sildiga ebamäärane läbu, mis ei oma enam mingit isikupära
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
28.01.2020 16:10:14
|
|
|
pean vist lõpetama doom eternali (video)kajastuse jälgimise, senisest jäänud mulje on üsna masendav. ma olen vaid paari videot näinud, aga...
- platforming, mis on vahelduse jaoks lisatud, on doomis väga väga ebaoluline, kes seda tahab teha, mängib seumi. isegi quake jumping modid ja sellest välja kasvanud speedrun scene ei õigusta doomi, mis on eraldi ip ja setting, platformingut. lisaks on videodest läbi käinu põhjal seda omajagu. ei, lihtsuse nimel auku kukkudes jumping puzzle algusesse viskamine ei tee seda okeiks. prince of persia oli ka minu esimene paralleel.
- relvade ja vastaste kirjeldus räägib kivi-käärid-paberist ja ammo managemendist. ma südamest loodan, et kivi-käärid-paber hoitakse minimaalse mõjuga ja ammo managementi sissetoomist tõsiselt ei võeta. kumbki ei käi doomi (ei vana ega 2016) juurde. doomi olemus on puhas ajuvaba shooter.
- videodest kumab läbi ka teatav kaamera ära kiskumine vastaste tutvustamiseks. doomis? taas, ma südamest loodan, et videodest on kõik vastavad kohad läbi käinud, sest doomis kui mängud on selline asi vastuvõetamatu. mäletate doom 2016 teist tuba, kus story peale ekraan puruks löödi?
- setting on nagu diable 3-st laenatud. saame aru, põrgu (ja eternalis ka taevas). aga id trademark kergelt gooti hõnguga gritty põrgust on alles jäänud kuidagi kergem ja värvilisem variant ja ka doomile tavalised orgaanilised lisad ei suuda seda esmamuljet peletada. siia juurde ingel-tüüp, kes on praktiliselt imperius, need helendavad odad ja mõõgad, mis võiksid olla diablo 3-st välja kopeeritud. lisaks jälle, story ei ole mõeldud doomi tugevaks küljeks.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
lighT
HV veteran
liitunud: 14.06.2004
|
05.02.2020 03:27:45
|
|
|
Olen Londiste seisukohtadega nõus.
Story osas, nii Doom2 kui ka Doom3 olid atmosfääriliselt päris ägeda stilistikaga.
Praegune pilt näeb välja nagu arulage vikerkaareline spam.
Süngus ja õud on mängust täiesti kaotatud.
Platformimine on veider, arvestades, et peategelase enda kiirus on väga madal.
Ainuke funktsioon paistab sel olevat ühest kohast teise liikumiseks, mitte gameplay enda jaoks.
Ingame HUD on lihtsalt kohutav. Neoonvärvid? Tegelt??
Praeguste videode põhjal on mäng pettumus.
EDIT: mäng ise tervikuna tuleb ilmselgelt siiski väga kvaliteetne.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Sn4itek
HV kasutaja
liitunud: 21.09.2008
|
10.02.2020 21:13:56
|
|
|
Asju ikka jagub mida teha
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
16.02.2020 22:43:08
|
|
|
kes pole doom 2016 stooriga end kurssi viinud, siis siin 3 minutiga võetakse asi kokku:
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
03.03.2020 09:13:39
|
|
|
Spoiler
1000 FPS limiit confirmed. Oskab paremini prose tuumasid ära kasutada.
Ise loodan, et out of box omab ka Vulkani tuge.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
04.03.2020 22:17:01
|
|
|
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
07.03.2020 09:31:18
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Spoiler
1000 FPS limiit confirmed. Oskab paremini prose tuumasid ära kasutada.
Ise loodan, et out of box omab ka Vulkani tuge. |
Vulkani tugi on kahtluse all? Silky smooth 200fps välja ei pigista, siis on tegwmist järjekodse järje-järjega, mille võib 5ka eest paari aasta pärast ette võtta.
Keegi TV announcement viseot nägi, LaymenGaming tegi maha. Mingi räpp oli tagataustaks pandud. Kui metalli raiumas pole ja ilma jõnksutamata mängida ei saa iga platvormi peal, sis võivad küll mängu maha kanda.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
|