Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Divisor
HV kasutaja
liitunud: 05.05.2013
|
23.12.2021 21:46:30
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Tellija ei peaks pidevalt surkima, et "kaugel mu telllimus on juba ah?" |
No vot täpselt, millal AT ja üleüldse Eesti müügimeeste mentaliteet muutub selliseks? Pikemat aega mõtlen juba, et miks klient peab koguaeg jälgima oma toote staatust ja koguaeg pulgaga torkima, et "ou kaugel on". Miks ei võiks seda teha firmas vastav osakond, kes hoiab oma klienti kursis, et vot praegu on nii ja nii?
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
23.12.2021 22:12:20
|
|
|
Et siis teil peaks mingi personaalteenindus olema nagu pankades?
|
|
Kommentaarid: 689 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Divisor
HV kasutaja
liitunud: 05.05.2013
|
23.12.2021 23:15:03
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Et siis teil peaks mingi personaalteenindus olema nagu pankades? |
Nimeta seda kasvõi personaalteeninduseks, aga mõistlik lahendus on luua automaatne süsteem, mis jälgib tooteid mida sa oled müünud ja kui pika tarneaja sa oled märkinud ning kui tarneaeg aeg hakkab lähenema, siis sulle (müüjale) lööb kerge warningu - "kle need tooted ikka veel pole jõudnud", siis võib-olla peaks mõtlema kliendi teavitamise peale, et tarneaeg pikeneb jne. Mitte ei jää ootama niikaua kuni klient ükskord selle ise avastab ja siis hakkab sind torkima või su peale karjuma nagu siin enne näitena toodi välja.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
24.12.2021 01:09:07
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Et siis teil peaks mingi personaalteenindus olema nagu pankades? |
Arvestades seda, et küsitakse 100% ettemaksu siis on tellijal õigustatud ootus, et teda vähemalt teavitatakse kui on viivitus.
See ei peagi olema inimene teisel pool ekraani. Eksisteerivad ka automaatsed süsteemid selle jaoks. Minupärast ei pea olema isegi teavitus.
Miinumum võiks uueneda tracking info automaatselt koos sellega kuhu jääb märge a'la "tarneaeg pikenenud 1 kord" vms koos uue kuupäevaga.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
24.12.2021 19:16:33
|
|
|
Oskate öelda, kas mõni teine firma kasutab sellist süsteemi?
|
|
Kommentaarid: 689 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Clover
HV veteran
liitunud: 26.03.2009
|
24.12.2021 19:31:03
|
|
|
Amazon nt kipub rohkem teavitama. Ja kui tarneajad viibinud, siis nad isegi ise automaatselt kohaletoimetamise tasu tagastanud.
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
24.12.2021 19:31:05
|
|
|
Betamax, Firmade kohta ei tea aga mul on igakuiselt kokkupuude raamatukogude e-süsteemiga Ester. Seal toimib asi automaatselt kui ma üritan nt tähtuaegu pikendada aga keegi on ennast järjekorda pannud. Siis ei saa seda pikendada ja peab tagastama. Vastasel korral hakkab viivis tiksuma. Lisaks sisee logides näen mis on tähtajad ja mitu korda ma neid pikendanud olen. Ühtlasi jooksev info raamatu staatuse kohta a'la kohal, töötluses, tagastamisel jne.
Lisaks on varasemalt olnud tellimusi teistes firmades kus teavitatakse vaat et liigagi tihti: tellimus esitatud, makse laekunud, tellimus komplekteeritud, kullerile üle antud jne.
AT puhul on ainult siis kui tellimus esitatud ja siis kui kullerile üle antud. Vahepealsete arengute kohta on null infot.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
24.12.2021 23:11:20
|
|
|
Veebitellimus toimis paari päevaga mis on suhteliselt kiiresti, tasuta DPD tõi kohale ja poetas ukse vahelt sisse. Jõuluvana annab paki alles homme lapsele üle, shokolaad oleks seal kena üllatus
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
pistyk
HV veteran
liitunud: 11.08.2007
|
26.12.2021 19:11:43
|
|
|
Kuidas neil kauba garantiisse saab anda? Vaja mingit ostudokumenti ka või saab kuidagi toote seeria numbri järgi? Üks klaviatuur andis saba, peaks veel garantii kehtima,aga ei leia ühtegi ostule viitavat dokumenti või tegelt keegi täpselt ei tea kes selle üldse ostis 😀
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
26.12.2021 19:19:53
|
|
|
See ju kulumaterjal, ammu kui veel mitmendal ringil.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
26.12.2021 19:20:45
|
|
|
Eks pead nende enda käest uurima. Aga kui pole teada kes ostis, siis kuidas sa üldse kindel oled, et Arvutitargast osteti?
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
pistyk
HV veteran
liitunud: 11.08.2007
|
26.12.2021 19:46:55
|
|
|
Laps ütles,et sealt peaks olema ostetud. Vanaisalt ta selle välja mangus,samas see jälle ei mäleta et ta arvutatargast midagi tellinud oleks.Minul ka postkastis selle kohta ühtegi kviitungit pole. Miski Ducky one mini klaviatuur,maksis päris palju,ei tahaks nagu niisama uut ostma hakata kohe.Ja ei ole mitmendal ringil .
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
26.12.2021 20:03:17
|
|
|
Kas vanaisa võttis madratsi vahelt sularaha ja läks poodi või tellis e-poest/maksis kaardiga? Kui e-poest tellis, siis peaks pangaväljavõttest leidma millal tellis ja mailboxist selle kuupäeva järgi otsides ka tellimuse kinnituse ja arve. Kui kaardiga maksis, siis kaardimaksetehingu peaks ka konto väljavõttest leidma, selle järgi nad ilmselt saavad kokku panna makse ja konkreetse tehingu. TTJA vähemalt nii väidab, et konto väljavõttest peaks ka piisama ehk sobib mis iganes moodus millega suudad tõestada, et selle kauba ostsid.
Aga ikkagi soovitan esimesena Arvutitargast küsida. Paljud müüjad panevad arvele toote seerianumbri ka ja siis peaksid suutma ka ilma igasuguse bürokraatiata tuvastada, et nende käest ostetud..... kui nad seda muidugi soovivad..... aga selline suur tegija peaks siiski soovima kuna võin ju Hiinast ka tellida kui garantiist pohh on ehk see on üks(aga mitte ainuke) argument miks üldse kohaliku müüja käest tellida.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
-steven--
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.11.2007
|
27.12.2021 11:45:25
|
|
|
Ducky klaveritel seerianumbreid pakendil kahjuks ei ole.
_________________ mees kes püüab kala teise mehe tiigist, võib sealt ka krabi püüda |
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
pistyk
HV veteran
liitunud: 11.08.2007
|
27.12.2021 11:56:24
|
|
|
Leidsime arve üles. Käin õhtul Arvutitargast läbi .
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
siven
HV veteran
liitunud: 04.12.2005
|
29.12.2021 21:13:37
|
|
|
kirjutan siis veidi garantiist.
ise siiamaani suht patrioot olnud ja tellinud enamus asjad arvutitargast.
mõned kuud tagasi läks LG monitor katki hinnaga 999 mis töötas vb üks kuu ja läks kakti okei saatsin ära neile muidugi vahepeal on täis vaikus infot saad ainult kui ise küsid.
okei öeldi et asendatakse poe krediidiga... mõtlesin naljakas et teistes eesti poodides olemas okei ütlesin ei soovi et andke raha ostan euronicsist sama monitori mida te ei suuda siis vahetada.
nüüd kuu tagasi andis otsad 1 kuu vana 3080TI suprim x hinnaga 2099 jälle kordus eelnevalt olnud olukord. TEHTI AUTOMAATSELT POE krediiti mis on minu arust täiesti shameless.
päringule vastati nii otsekohaselt kohe:D ''Teile on teostatud poe kreeditit summas 2099EUR. Palun saatke link/lingid, mida selle summa eest soovite'' ei äithähh midagi ei soovi.
mida ma selle krediidiga teen ,et osta teie ülehinnatud kaarte ,kuu ajaga on mingi 400 otsa keevitatud kõigile mudelitele.kirjutasin ka MSI supporti ise sealt sain vastuseks ,et neil on RMA juhtumiteks kaardid eraldi olemas mis ei ole müügiks ja ,et ka suprim x on tegelikult olemas. samas aga arvutitark ei ütlend ega põhjendand midagi miks ma sama toodet või võrdväärset ei saa . tegid ise automaatselt 2099 väärtuses poe krediiti ja kirjas mainitakse ka ,et kallima toote ostu puhul peaks juurde maksma umbes nagu vihjavad mine osta nüüd HEA hinnaga kaart meilt ja maksa juurde.
ei tea ise lõpetan täielikult ostmised arvutitargast kuna garantii EESTI moodi on viimane saast ei näe mingit põhjust miks neid jimmy või amazonile eelistada.
kahjuks üleeile tellisin 2 kõrgema otsa emaplaati sealt. tore jah annate sokolaadi ja värki hoian kätt pulsil et garantiid enam tarvis ei lähe.
natuke kiitust annaks live supordile mis töötab üldiselt kiirelt ja saab küsida ka infot toodete kohta mida müügis pole ja on võimalik tellida.
ilmselt töötajad selle väikse palga eest on seal tublid. nagu öeldakse KALA mädaneb ikka peast!
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
29.12.2021 23:07:03
|
|
|
siven, Soovitan siis vastata samaga.
Klick tegi samamoodi, tellisin lapsele mingi über puldiauto paar sotti. Suri ja oksüdeerus üsna kiiresti vaatamata ilmastikukindlusele.
Viisin garantiisse, pakuti ainult poe krediiti. Küsisin, et raha tagasi oleks ju loogiline, ei, no nii et see on nagu keeruline.
Ok, vaatasin, no pole midagi osta. Võtsin siis mingi mänguri tooli krediidi eest, kohale tuli selline lahmakas nagu paks ameeriklane võiks seal ennast vedeldada.
Viisin poodi tagasi ütlesin, et see on liiga lahmakas minu jaoks, kanti summa kontole.
Ehk osta mingi täismats masin veebist, tagastusõigus 14 päeva ja kannavad summa kontole.
Kuskil regulatsioonides pole seda, et nad ei peaks raha tagastama garantiijuhtumi korral aga surutakse ikka seda enda poe krediiti.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Voyage
HV Guru
liitunud: 07.01.2004
|
29.12.2021 23:21:08
|
|
|
Sul on õigus keelduda poe krediidist ja kui samaväärset toodet ka anda pole, siis on nad sunnitud raha tagastama!
Enamus poode kasutab krediiti kavala lükkena jättes mulje, et see ainuvõimalik valik. Seadus ütleb aga muud.
|
|
Kommentaarid: 712 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
576 |
|
tagasi üles |
|
|
kala1
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.12.2006
|
30.12.2021 00:47:37
|
|
|
siven, kunagi sai oma probleemiga garantiise mindud, pakuti kah poe krediiti. Pärast mitut kirjavahetutust öeldi, et tehke taganemisvaldus ja kantakse raha tagasi, peale tolle tegemist esmine kiri mis saadeti öeldi, et annavad poe krediiti Reaalselt ei viitsinud neile vastata mõnda aega ning sain automaatteate seoses "kaup kohal" et kas tõesti saan peale ühte kuud saan uue ram kiti kuid kohale minnes pakuti poe krediiti ja ütlesin konkreetselt soovin raha tagasi. Kolm päeva hiljem oli raha kontol
Galador kah lähedale kolinud ja rohkem küll ei viitsi AT'ga tegeleda!
_________________ The German soldier has impressed the world, however the Italian Bersagliere soldier has impressed the German soldier. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
30.12.2021 01:08:05
|
|
|
Mul oli vastupidi juhus, pakuti raha tagasi aga ma tahtsin täpselt sama hinnaga teist kaupa letist. Tehti nägu nagu tehaks eriline teene sedasi nagu et saan tasuta asja vms
Ütlesin et mul vahet pole andke siis raha ma võin osta ka ju.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
30.12.2021 14:21:24
|
|
|
Voyage kirjutas: |
Sul on õigus keelduda poe krediidist ja kui samaväärset toodet ka anda pole, siis on nad sunnitud raha tagastama!
Enamus poode kasutab krediiti kavala lükkena jättes mulje, et see ainuvõimalik valik. Seadus ütleb aga muud. |
this. kaitske oma õigusi, for real. See ei ole normaalne käitumine.
Umbes nagu lennufirmad kes arvavad, et kui sulle lennu ärajäämise tõttu hotelli pakuvad, siis nad euroopa seadust täitma ei pea ja kompi maksma ei pea
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Delta
HV Guru
liitunud: 31.03.2004
|
30.12.2021 15:07:26
|
|
|
Mul kaks positiivset kogemust hiljuti. Nädalavaehtusel oli kiirelt uut SSD-d vaja, pmst ainuke koht, kuhu sai kohe minna ja enam-vähem mõistliku hinnaga kohapealt osta. Enamik poode, mis keskustes pole on kas nv kinni või poolest päevast kinni.
Ka garantii poolelt ei saa viriseda, võeti vastu, kolm nädalat ootamist, asendati uuega.
_________________ airgun.planet.ee - õhkrelvad ja taskulambid
Salva kindlustus = probleemid
M: Samsung S10 Lite |
|
Kommentaarid: 135 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
Kristoferr
HV Guru
liitunud: 26.11.2006
|
30.12.2021 15:15:49
|
|
|
Mul oli selline huvitav ja esmakordne kogemus, et uhiuus, veebipoe kaudu tellitud toode (Razeri klaviatuur) oli DoA ja sõitsin Lasnamäele välja vahetama (kuna see oli ainuke koht, kus identne letist võtta oli). Võeti küll kenasti vastu, aga kui ma poleks asendust välja ostnud, siis oleks ca 2 nädalat ilma klaverita passinud.
Ilmselt on see täiesti standardprotseduur, aga minu kui kliendi jaoks kehva variant. Katkise toote raha lubati tagastada 8 päeva jooksul. Eks näis.
_________________ Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium)
Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga |
|
Kommentaarid: 251 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
0 :: |
203 |
|
tagasi üles |
|
|
alexcrx
HV kasutaja
liitunud: 29.03.2006
|
30.12.2021 15:24:16
|
|
|
siven kirjutas: |
kirjutan siis veidi garantiist.
ise siiamaani suht patrioot olnud ja tellinud enamus asjad arvutitargast.
mõned kuud tagasi läks LG monitor katki hinnaga 999 mis töötas vb üks kuu ja läks kakti okei saatsin ära neile muidugi vahepeal on täis vaikus infot saad ainult kui ise küsid.
okei öeldi et asendatakse poe krediidiga... mõtlesin naljakas et teistes eesti poodides olemas okei ütlesin ei soovi et andke raha ostan euronicsist sama monitori mida te ei suuda siis vahetada.
nüüd kuu tagasi andis otsad 1 kuu vana 3080TI suprim x hinnaga 2099 jälle kordus eelnevalt olnud olukord. TEHTI AUTOMAATSELT POE krediiti mis on minu arust täiesti shameless.
päringule vastati nii otsekohaselt kohe:D ''Teile on teostatud poe kreeditit summas 2099EUR. Palun saatke link/lingid, mida selle summa eest soovite'' ei äithähh midagi ei soovi.
mida ma selle krediidiga teen ,et osta teie ülehinnatud kaarte ,kuu ajaga on mingi 400 otsa keevitatud kõigile mudelitele.kirjutasin ka MSI supporti ise sealt sain vastuseks ,et neil on RMA juhtumiteks kaardid eraldi olemas mis ei ole müügiks ja ,et ka suprim x on tegelikult olemas. samas aga arvutitark ei ütlend ega põhjendand midagi miks ma sama toodet või võrdväärset ei saa . tegid ise automaatselt 2099 väärtuses poe krediiti ja kirjas mainitakse ka ,et kallima toote ostu puhul peaks juurde maksma umbes nagu vihjavad mine osta nüüd HEA hinnaga kaart meilt ja maksa juurde.
ei tea ise lõpetan täielikult ostmised arvutitargast kuna garantii EESTI moodi on viimane saast ei näe mingit põhjust miks neid jimmy või amazonile eelistada.
kahjuks üleeile tellisin 2 kõrgema otsa emaplaati sealt. tore jah annate sokolaadi ja värki hoian kätt pulsil et garantiid enam tarvis ei lähe.
natuke kiitust annaks live supordile mis töötab üldiselt kiirelt ja saab küsida ka infot toodete kohta mida müügis pole ja on võimalik tellida.
ilmselt töötajad selle väikse palga eest on seal tublid. nagu öeldakse KALA mädaneb ikka peast! |
kui toodet pole võimalik parandada või asendada, garantiiosakond teeb kreeditarve ja kliendile pakutakse kas soovib muud kaupa või raha tagasi, keegi pole kunagi piiranud kliendi võimalust raha tagasi saada. kahjuks videokaartidega on hetkel nii kui me hulgisse neid saadame siis kohe tuleb kreedit, et pole asendust.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
02.01.2022 07:45:14
|
|
|
alexcrx kirjutas: |
siven kirjutas: |
kirjutan siis veidi garantiist.
ise siiamaani suht patrioot olnud ja tellinud enamus asjad arvutitargast.
mõned kuud tagasi läks LG monitor katki hinnaga 999 mis töötas vb üks kuu ja läks kakti okei saatsin ära neile muidugi vahepeal on täis vaikus infot saad ainult kui ise küsid.
okei öeldi et asendatakse poe krediidiga... mõtlesin naljakas et teistes eesti poodides olemas okei ütlesin ei soovi et andke raha ostan euronicsist sama monitori mida te ei suuda siis vahetada.
nüüd kuu tagasi andis otsad 1 kuu vana 3080TI suprim x hinnaga 2099 jälle kordus eelnevalt olnud olukord. TEHTI AUTOMAATSELT POE krediiti mis on minu arust täiesti shameless.
päringule vastati nii otsekohaselt kohe:D ''Teile on teostatud poe kreeditit summas 2099EUR. Palun saatke link/lingid, mida selle summa eest soovite'' ei äithähh midagi ei soovi.
mida ma selle krediidiga teen ,et osta teie ülehinnatud kaarte ,kuu ajaga on mingi 400 otsa keevitatud kõigile mudelitele.kirjutasin ka MSI supporti ise sealt sain vastuseks ,et neil on RMA juhtumiteks kaardid eraldi olemas mis ei ole müügiks ja ,et ka suprim x on tegelikult olemas. samas aga arvutitark ei ütlend ega põhjendand midagi miks ma sama toodet või võrdväärset ei saa . tegid ise automaatselt 2099 väärtuses poe krediiti ja kirjas mainitakse ka ,et kallima toote ostu puhul peaks juurde maksma umbes nagu vihjavad mine osta nüüd HEA hinnaga kaart meilt ja maksa juurde.
ei tea ise lõpetan täielikult ostmised arvutitargast kuna garantii EESTI moodi on viimane saast ei näe mingit põhjust miks neid jimmy või amazonile eelistada.
kahjuks üleeile tellisin 2 kõrgema otsa emaplaati sealt. tore jah annate sokolaadi ja värki hoian kätt pulsil et garantiid enam tarvis ei lähe.
natuke kiitust annaks live supordile mis töötab üldiselt kiirelt ja saab küsida ka infot toodete kohta mida müügis pole ja on võimalik tellida.
ilmselt töötajad selle väikse palga eest on seal tublid. nagu öeldakse KALA mädaneb ikka peast! |
kui toodet pole võimalik parandada või asendada, garantiiosakond teeb kreeditarve ja kliendile pakutakse kas soovib muud kaupa või raha tagasi, keegi pole kunagi piiranud kliendi võimalust raha tagasi saada. kahjuks videokaartidega on hetkel nii kui me hulgisse neid saadame siis kohe tuleb kreedit, et pole asendust. |
kreedit kreeditiks, aga kliente lollitatakse "saate meie poe krediiti" asjaga suht palju. Kergeusklikud lähevadki õnge.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
|