Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 182, 183, 184  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.04.2022 17:38:57 vasta tsitaadiga

lifepo selge eelis on rohkem laadimistsükleid. kui keemiast in general rääkida/võrrelda
jah raskem ta on, kuid minul läheks pakk mootorratta raami vahele, kus see paarkümmend kilo mingit erilist rolli ei mängi.


see Jagne 3.2a väike lifepo cell, mis võrdluseks toodud ja maksab ~3eur. kaalub selline 85grammi. suur 55a cell kaalub aga 1.7kilo! see on täpselt 20 korda rohkem ja nö. "pakendit" on suure celli puhul ju seejuures vähem. 55ah / 20 = 2.75ah. Iseenesest midagi võimatut ei tundu, vähemalt minu jaoks. teine asi on muidugi see, et kas peale raha ära maksmist ka midagi saadetakse ning kui saadetakse siis kas tegu on ka sellega asjaga, mis ta olema peaks

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wer1
HV kasutaja
wer1

liitunud: 01.11.2006




sõnum 17.04.2022 11:28:18 vasta tsitaadiga

Plaan ka oma vokk ära elektrifitseerida.

Kasutuseks oleks igapäevaselt diagonaali läbi Tartu linna sõitmine (2X10km). Puhtalt elektri peal ei plaani liikuda pigem oleks abiks hoo üles võtmisel või kiiruse saavutades kulgemisel (keskmiselt 25km/h kulgemine). Laadida iga päev ei tahaks, sellepärast keskmise suurusega aku.


Idee oleks järgmine:
Mootoriks midagi sellist 1000W rear hub mootor. Mootori valik on arvestusega, et oleks vaja võimalikult vähe ratast ümber ehitada mootori paigaldamiseks ja mootori jõud ei peaks läbi keti käima. Võimsuse valik on tunde/hinna põhine ja et oleks natuke rohkem jõudu kui ainult lihtne kulgemine.

Aku osas plaan teha 13S6P või 13S7P pakk 18650 elementidest. Elementideks INR18650-35E 3450mAh - 8A - Reclaimed
Niipalju kui foorumi vanemaid postitusi lugesin siis peaksid olema mahtuvuse/hinna poolest OK elemendid, parandage kui eksin.

BMS osas olen kahe vahel kas natuke odavam JBD või kallim Daly, mõlemat on foorumis arutatud ja pidavat kasutada kannatama. Soov oleks see kombo(akud + bms) suruda sellisesse korpusesse.

Kas olen õigel teel või olen mõne asjaga väga mööda pannud?
Mootori võimsuse osas oleks jube hea kui saaks mõnda analoogse komboga sõitu proovida, mõistmaks kas see on see mida rattalt ootan.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 17.04.2022 15:36:44 vasta tsitaadiga

Arusaamatuks jääb, et kui on soov aku litsuda mingisse valmis korpusesse siis mis point on seda ise tegema hakata ja veel mingitest "reclaimed" purkidest. Osta siis juba valmis aku, hind tuleb sama pmst aga hulk jama jääb ära.

Aku ise tegemise point ikka pigem selles, et saab teha erikujuga, suure mahtuvusega vms. Üldjuhul alla 1kWh aku tegemine ise ära ei tasu. Ja siin pakutud aku on sellest piirist selgelt allpool.

1000W mootor 26'' rattal on ikka suht jõuetu... mul on 20'' ratas ja 1500W no see midagi juba kiirendab ja liigub.

wer1 kirjutas:
Plaan ka oma vokk ära elektrifitseerida.

Kasutuseks oleks igapäevaselt diagonaali läbi Tartu linna sõitmine (2X10km). Puhtalt elektri peal ei plaani liikuda pigem oleks abiks hoo üles võtmisel või kiiruse saavutades kulgemisel (keskmiselt 25km/h kulgemine). Laadida iga päev ei tahaks, sellepärast keskmise suurusega aku.


Idee oleks järgmine:
Mootoriks midagi sellist 1000W rear hub mootor. Mootori valik on arvestusega, et oleks vaja võimalikult vähe ratast ümber ehitada mootori paigaldamiseks ja mootori jõud ei peaks läbi keti käima. Võimsuse valik on tunde/hinna põhine ja et oleks natuke rohkem jõudu kui ainult lihtne kulgemine.

Aku osas plaan teha 13S6P või 13S7P pakk 18650 elementidest. Elementideks INR18650-35E 3450mAh - 8A - Reclaimed
Niipalju kui foorumi vanemaid postitusi lugesin siis peaksid olema mahtuvuse/hinna poolest OK elemendid, parandage kui eksin.

BMS osas olen kahe vahel kas natuke odavam JBD või kallim Daly, mõlemat on foorumis arutatud ja pidavat kasutada kannatama. Soov oleks see kombo(akud + bms) suruda sellisesse korpusesse.

Kas olen õigel teel või olen mõne asjaga väga mööda pannud?
Mootori võimsuse osas oleks jube hea kui saaks mõnda analoogse komboga sõitu proovida, mõistmaks kas see on see mida rattalt ootan.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.04.2022 19:40:48 vasta tsitaadiga

Mul on 29" ratas 750W mootoriga piiratud 1500W peale. Sõidan autodega võidu vahepeal. Mul on nii säästuaku (kuni 1kWh kasutatud läppari akude elemendid), et see on praegusel juhul piiravaks teguriks. Võibolla lihtsalt keskmootori eelis, saab käike kasutada, kuigi enamasti istub sama käigu peal.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.04.2022 20:48:50 vasta tsitaadiga

mitte võibolla vaid kindlasti keskmootori eelis...käigud ja ülekanded on suht teine maailm kui "otsevedu" rummumootoriga

isiklikult olen seda meelt, et kuskil alates 1kw rummumootor on juba enamvähem kasutatav...selles osas siis, et natuke kiirendab ka ning saab ka vajadusel ainult mootori jõul sõita umbes nii 50ga ikka. aga eks palju oleneb konkreetsest mootorist, oleneb ratta läbimõõdust, oleneb ka akust ja kontrollerist. kui kõik need komponendid on kompetentsed siis 1kw'ga kannatab ringi sõita küll aga mingi meeletut püssi sellest veel ei ehita

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 17.04.2022 22:19:15 vasta tsitaadiga

wer1 kirjutas:
Plaan ka oma vokk ära elektrifitseerida.

Kasutuseks oleks igapäevaselt diagonaali läbi Tartu linna sõitmine (2X10km). Puhtalt elektri peal ei plaani liikuda pigem oleks abiks hoo üles võtmisel või kiiruse saavutades kulgemisel (keskmiselt 25km/h kulgemine). Laadida iga päev ei tahaks, sellepärast keskmise suurusega aku.


Idee oleks järgmine:
Mootoriks midagi sellist 1000W rear hub mootor. Mootori valik on arvestusega, et oleks vaja võimalikult vähe ratast ümber ehitada mootori paigaldamiseks ja mootori jõud ei peaks läbi keti käima. Võimsuse valik on tunde/hinna põhine ja et oleks natuke rohkem jõudu kui ainult lihtne kulgemine.

Aku osas plaan teha 13S6P või 13S7P pakk 18650 elementidest. Elementideks INR18650-35E 3450mAh - 8A - Reclaimed
Niipalju kui foorumi vanemaid postitusi lugesin siis peaksid olema mahtuvuse/hinna poolest OK elemendid, parandage kui eksin.

BMS osas olen kahe vahel kas natuke odavam JBD või kallim Daly, mõlemat on foorumis arutatud ja pidavat kasutada kannatama. Soov oleks see kombo(akud + bms) suruda sellisesse korpusesse.

Kas olen õigel teel või olen mõne asjaga väga mööda pannud?
Mootori võimsuse osas oleks jube hea kui saaks mõnda analoogse komboga sõitu proovida, mõistmaks kas see on see mida rattalt ootan.

Ma seda päris hiinakat ei ostaks. Mul kestis odaval hiinakal mootor vaid 3k km. Juba peale esimest 50km sain laagreid vahetada. Lisaks velg oli ka päris pehme. MagicPie omadega sõidetakse sõna otseses mõttes sadu tuhandeid kilomeetreid. Korralik 1kW mootor annab kenasti 25km/h keskmise kiiruse Tartus, aga arvesta, et pedaalimisest on kasu vaid madalamatel kiirustel. Suurematel kiirustel mootoriga kiirus on nii suur, et pedaalimine eriti midagi juurde ei anna, kui just väga hoogsalt juurde väntama ei hakka. Minul näiteks sellistt julgust pole, et autode vahel lasta nii, et punn põhjas Tartus.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 17.04.2022 23:36:30 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
hakkasin seostama kadaka turuga (mida vist enam ei eksisteeri) icon_biggrin.gif
20 aastat juba icon_wink.gif
Mustikas/Prisma on selle asemel nüüd.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 18.04.2022 14:40:01 vasta tsitaadiga

Ei tea, pole see rummumootor midagi nii halb. 350W bafang hub vs 500W bafang keskjooks, siis viimane saab pähe, sest käiku vahetates kaotab palju... Kui just ei pauguta käike
Peale selle on hulka vähem asju mis kuluvad. Kett, kassett, esimene ketiratas ja käiguvaheti... 2a peale täis laks kindel ehk 200€ kulu. Odavam laguneb kiiremini ära.
Naisel rummukas ja paneb eest ära, vb sp ka et ta on hulka kergem kui mina icon_biggrin.gif
Unistan pigem 10x võimsamast, 500W liigub aga pikka maad 40ga tiksuda suht jobutamine
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Condamed
Kreisi kasutaja
Condamed

liitunud: 04.12.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.04.2022 10:20:34 vasta tsitaadiga

Ahoi nokitsejad. Millist komplekti oleks minimaalselt vaja, et saada ~50kmh liikuv ratas? Läbisõitu ei ole meeletult vaja, 30-40km juba iseenesest piisaks täiesti.
Ilusad ilmad tulemas ja kuna mu tõuks on selline kulunud akuga ligadi-logadi raamil hiinakas mõtlesin hoopis mingi ratta peale, peaks veidi mugavam ja praktilisem ka olema.
Kõige lihtsam ilmselt rummumootoriga? 1000 või 1500W tundub mõistlik, aga millist akut sellist mootorit toitma oleks vaja? Need teemast läbi käinud lingid ajavad veidi silme eest kirjuks. Kust sellise valmisaku kõige mõistlikuma hinnaga saaks, ilmselt Aliexpress?
Nagu ma aru saan, siis enamus need Aliexpressi mootori kittidest sisaldavad kõike vajalikku peale aku?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 20.04.2022 10:25:30 vasta tsitaadiga

40km läbida kiirusel 50km/h on vaja min 1kWh akut... kui on halvad tingimused, 1.5kWh... ehk siis 48V 30Ah.

Mõistliku hinnaga tahad saada, siis ehita ise.


Condamed kirjutas:
Ahoi nokitsejad. Millist komplekti oleks minimaalselt vaja, et saada ~50kmh liikuv ratas? Läbisõitu ei ole meeletult vaja, 30-40km juba iseenesest piisaks täiesti.
Ilusad ilmad tulemas ja kuna mu tõuks on selline kulunud akuga ligadi-logadi raamil hiinakas mõtlesin hoopis mingi ratta peale, peaks veidi mugavam ja praktilisem ka olema.
Kõige lihtsam ilmselt rummumootoriga? 1000 või 1500W tundub mõistlik, aga millist akut sellist mootorit toitma oleks vaja? Need teemast läbi käinud lingid ajavad veidi silme eest kirjuks. Kust sellise valmisaku kõige mõistlikuma hinnaga saaks, ilmselt Aliexpress?
Nagu ma aru saan, siis enamus need Aliexpressi mootori kittidest sisaldavad kõike vajalikku peale aku?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Condamed
Kreisi kasutaja
Condamed

liitunud: 04.12.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.04.2022 10:59:55 vasta tsitaadiga

IndrekM80 kirjutas:
40km läbida kiirusel 50km/h on vaja min 1kWh akut... kui on halvad tingimused, 1.5kWh... ehk siis 48V 30Ah.

Mõistliku hinnaga tahad saada, siis ehita ise.


Condamed kirjutas:
Ahoi nokitsejad. Millist komplekti oleks minimaalselt vaja, et saada ~50kmh liikuv ratas? Läbisõitu ei ole meeletult vaja, 30-40km juba iseenesest piisaks täiesti.
Ilusad ilmad tulemas ja kuna mu tõuks on selline kulunud akuga ligadi-logadi raamil hiinakas mõtlesin hoopis mingi ratta peale, peaks veidi mugavam ja praktilisem ka olema.
Kõige lihtsam ilmselt rummumootoriga? 1000 või 1500W tundub mõistlik, aga millist akut sellist mootorit toitma oleks vaja? Need teemast läbi käinud lingid ajavad veidi silme eest kirjuks. Kust sellise valmisaku kõige mõistlikuma hinnaga saaks, ilmselt Aliexpress?
Nagu ma aru saan, siis enamus need Aliexpressi mootori kittidest sisaldavad kõike vajalikku peale aku?


See 40km tegelikult sai ka varuga öeldud, reaalne igapäevane vajadus oleks hetkel ~20km ehk tööle-tagasi ja kuna see ots on enamjaolt kergliiklustee siis võikski tippu umbes 50kmh kanti olla, sileda tühja tee peal ei viitsi 25kmh tiksuda.. Tõuks sõitis umbes ~37kmh, 500w mootori ja 48V 13Ah akuga ja see jäi sirgete peal veidi väheks.
Ehk siis päris 40km ei ole vaja 50kmh läbida, kas see muudab midagi niipalju, et valmistoode mõisltik võtta? Ma hea meelega esimese ringiga ise akut meisterdama ei hakkaks, võibolla tulevikus kui teema veidi selgem.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 20.04.2022 14:05:05 vasta tsitaadiga

Condamed kirjutas:
IndrekM80 kirjutas:
40km läbida kiirusel 50km/h on vaja min 1kWh akut... kui on halvad tingimused, 1.5kWh... ehk siis 48V 30Ah.

Mõistliku hinnaga tahad saada, siis ehita ise.


Condamed kirjutas:
Ahoi nokitsejad. Millist komplekti oleks minimaalselt vaja, et saada ~50kmh liikuv ratas? Läbisõitu ei ole meeletult vaja, 30-40km juba iseenesest piisaks täiesti.
Ilusad ilmad tulemas ja kuna mu tõuks on selline kulunud akuga ligadi-logadi raamil hiinakas mõtlesin hoopis mingi ratta peale, peaks veidi mugavam ja praktilisem ka olema.
Kõige lihtsam ilmselt rummumootoriga? 1000 või 1500W tundub mõistlik, aga millist akut sellist mootorit toitma oleks vaja? Need teemast läbi käinud lingid ajavad veidi silme eest kirjuks. Kust sellise valmisaku kõige mõistlikuma hinnaga saaks, ilmselt Aliexpress?
Nagu ma aru saan, siis enamus need Aliexpressi mootori kittidest sisaldavad kõike vajalikku peale aku?


See 40km tegelikult sai ka varuga öeldud, reaalne igapäevane vajadus oleks hetkel ~20km ehk tööle-tagasi ja kuna see ots on enamjaolt kergliiklustee siis võikski tippu umbes 50kmh kanti olla, sileda tühja tee peal ei viitsi 25kmh tiksuda.. Tõuks sõitis umbes ~37kmh, 500w mootori ja 48V 13Ah akuga ja see jäi sirgete peal veidi väheks.
Ehk siis päris 40km ei ole vaja 50kmh läbida, kas see muudab midagi niipalju, et valmistoode mõisltik võtta? Ma hea meelega esimese ringiga ise akut meisterdama ei hakkaks, võibolla tulevikus kui teema veidi selgem.

50km/h sõites oleks vajadus juba täiskiivri järgi.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Condamed
Kreisi kasutaja
Condamed

liitunud: 04.12.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.04.2022 14:25:29 vasta tsitaadiga

ranel kirjutas:
Condamed kirjutas:
IndrekM80 kirjutas:
40km läbida kiirusel 50km/h on vaja min 1kWh akut... kui on halvad tingimused, 1.5kWh... ehk siis 48V 30Ah.

Mõistliku hinnaga tahad saada, siis ehita ise.


Condamed kirjutas:
Ahoi nokitsejad. Millist komplekti oleks minimaalselt vaja, et saada ~50kmh liikuv ratas? Läbisõitu ei ole meeletult vaja, 30-40km juba iseenesest piisaks täiesti.
Ilusad ilmad tulemas ja kuna mu tõuks on selline kulunud akuga ligadi-logadi raamil hiinakas mõtlesin hoopis mingi ratta peale, peaks veidi mugavam ja praktilisem ka olema.
Kõige lihtsam ilmselt rummumootoriga? 1000 või 1500W tundub mõistlik, aga millist akut sellist mootorit toitma oleks vaja? Need teemast läbi käinud lingid ajavad veidi silme eest kirjuks. Kust sellise valmisaku kõige mõistlikuma hinnaga saaks, ilmselt Aliexpress?
Nagu ma aru saan, siis enamus need Aliexpressi mootori kittidest sisaldavad kõike vajalikku peale aku?


See 40km tegelikult sai ka varuga öeldud, reaalne igapäevane vajadus oleks hetkel ~20km ehk tööle-tagasi ja kuna see ots on enamjaolt kergliiklustee siis võikski tippu umbes 50kmh kanti olla, sileda tühja tee peal ei viitsi 25kmh tiksuda.. Tõuks sõitis umbes ~37kmh, 500w mootori ja 48V 13Ah akuga ja see jäi sirgete peal veidi väheks.
Ehk siis päris 40km ei ole vaja 50kmh läbida, kas see muudab midagi niipalju, et valmistoode mõisltik võtta? Ma hea meelega esimese ringiga ise akut meisterdama ei hakkaks, võibolla tulevikus kui teema veidi selgem.

50km/h sõites oleks vajadus juba täiskiivri järgi.


Ei vaidle vastu. icon_smile.gif

Aga, vaatasin veidi Alis ringi ja suht esimene ettejuhtuv: Original 48V36V52V Ebike Battery 48v 20ah Polly DP-9 40A BMS 18650Cells 500W 750W 1000W 1500W Pack Electric Bicycle Lithium Ion
Sealt nt Panasonic 48V 20.3Ah peaks ju minu vajadustele täiesti sobilik olema? On mingit erilist vahet Samsung vs Panasonic?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 20.04.2022 14:32:04 vasta tsitaadiga

Kuidagi kerge 20ah aku kohta ...
_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.04.2022 15:01:24 vasta tsitaadiga

13*7*47g = 4277g elemente
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 20.04.2022 15:36:44 vasta tsitaadiga

Soovitan võimalikult suure pingega aku (52V) võtta. Niipalju kui muud seadmed kannatavad. Muidu läheb maanteel igavaks (aeglane).
Ma ise jõudsin 6a jooksul lõpuks 115V-ni välja icon_biggrin.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Condamed
Kreisi kasutaja
Condamed

liitunud: 04.12.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.04.2022 15:44:56 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Soovitan võimalikult suure pingega aku (52V) võtta. Niipalju kui muud seadmed kannatavad. Muidu läheb maanteel igavaks (aeglane).
Ma ise jõudsin 6a jooksul lõpuks 115V-ni välja icon_biggrin.gif
Spoiler Spoiler Spoiler


Ma mingeid maru kiiruseid taga ajama ei hakka, 50kmh tundubki minu kasutusel see optimaalne lagi. Maanteel ei plaani sõita, suuremate distantside puhul jääks nagunii pigem aku mahutavuse (läbisõidu) taha asi.
Kuna tegu esimese üritusega, siis rõhk pigem võimalikult soodsal hinnal. Mul vedeleb kuskil keldris üks vana Scott linnaka raam, ilmselt sinna peale proovin selle ürituse ära. Siis vaja veel leida mingi amordiga esihark, kuna mäletamist mööda oli praegusel korralik lõtk sees + see ilma amordita ehk jääks natuke liiga jäik.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.04.2022 15:49:57 vasta tsitaadiga

14S võiks ikka olla. Aku mahutavust saadki ju kõrgema pingega ka. Ehk 14S5P on ju ikkagi suurema Wh-ga kui 12S5P.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 20.04.2022 16:09:17 vasta tsitaadiga

12S rummukaga üldjuhul üle 30kmh ei lähe ka. 52V-ga saad 40 kätte siis on hästi.
Oleneb rummuka mähisest
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 21.04.2022 02:12:14 vasta tsitaadiga

Mingi suvaline hiinakas (1000W rummumootor) mul liigub 14S3P täis laetud akuga kusagil max 55km/h. Laen kuni 57V peale, ent koormuse all ilmselt pinge kukub omajagu allapoole, pole voltmeetrit peal seal ja seega täpselt ei tea.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.04.2022 07:44:51 vasta tsitaadiga

oleneb ratta läbimõõdust ka. max kiiruse puhul on mängus tavaliselt kaks piirangut, üks on power ehk vool x pinge aga teine on mootori maksimaalsed pöörded sinu akupaki pinge juures.
40kmh muidugi pole mingi eriline probleem võimsuse poolest saavutada, selleks ei lähe minuteada vaja isegi mitte 700w, rääkimata tuhandest. seega kui 1000w mootor/kontroller/akupakk ei vea üle 40 välja siis järelikult on piirajaks selle rummumootori max pöörded. või siis lihtsalt aku või kontroller on nii saamatu, et ei anna mootorile tegelikult piisavalt voolu.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 21.04.2022 18:53:20 vasta tsitaadiga

Otsi ülesse speed sensori juhe ja cut. Kontrollerid on üsna saamatud siis kontroller näeb kiirus on 0 kmh ja lubab täis laksu võtta. Ise lasen juba teist aastat ilma speed sensorita. Kui seda teed siis tekib isu vingema aku järgi. Kolme aastaga suudad aku ribadeks lasta. Mitte laadimise kordadest vaid temperatuuri pärast talvel, sügisel, kevadel. Kui täiskiirust talvel tahad siis võivad elemendid seest üle kuumeneda ja ongi aku pekkis. Aku degreerub talvel kiiremini.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.04.2022 20:31:18 vasta tsitaadiga

miks nad talvel rohkem seest üle peaksid kuumenema kui suvel?
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 22.04.2022 09:33:35 vasta tsitaadiga

Külmalt on aku sisetakistus suurem ja need ka soojenevad rohkem. Kuid kuna temperatuur on madalam, siis ei tohiks lõpptemperatuur kõrgem olla kokkuvõttes.

Wiltz kirjutas:
miks nad talvel rohkem seest üle peaksid kuumenema kui suvel?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 23.04.2022 15:46:19 vasta tsitaadiga

Tervitused
On siin Eestis koht, kus keegi pakub teenust mootoriga velge kokku laob ja rihib, lõikab kodaraid vastavalt parajaks jne?
Mul endal hakkab tagumine velg tasapisi ära surema. Tegemist 1000W mootoriga, 36 kodaraga, 12g(2.6mm) paksusega. Nende jalgrattada velge puhul selline asi, et nippli augud on vaja suuremaks viilida/puurida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 182, 183, 184  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.