praegune kellaaeg 10.06.2024 03:11:09
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
sõnum |
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
15.04.2022 17:38:57
|
|
|
lifepo selge eelis on rohkem laadimistsükleid. kui keemiast in general rääkida/võrrelda
jah raskem ta on, kuid minul läheks pakk mootorratta raami vahele, kus see paarkümmend kilo mingit erilist rolli ei mängi.
see Jagne 3.2a väike lifepo cell, mis võrdluseks toodud ja maksab ~3eur. kaalub selline 85grammi. suur 55a cell kaalub aga 1.7kilo! see on täpselt 20 korda rohkem ja nö. "pakendit" on suure celli puhul ju seejuures vähem. 55ah / 20 = 2.75ah. Iseenesest midagi võimatut ei tundu, vähemalt minu jaoks. teine asi on muidugi see, et kas peale raha ära maksmist ka midagi saadetakse ning kui saadetakse siis kas tegu on ka sellega asjaga, mis ta olema peaks
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
wer1
HV kasutaja
liitunud: 01.11.2006
|
17.04.2022 11:28:18
|
|
|
Plaan ka oma vokk ära elektrifitseerida.
Kasutuseks oleks igapäevaselt diagonaali läbi Tartu linna sõitmine (2X10km). Puhtalt elektri peal ei plaani liikuda pigem oleks abiks hoo üles võtmisel või kiiruse saavutades kulgemisel (keskmiselt 25km/h kulgemine). Laadida iga päev ei tahaks, sellepärast keskmise suurusega aku.
Idee oleks järgmine:
Mootoriks midagi sellist 1000W rear hub mootor. Mootori valik on arvestusega, et oleks vaja võimalikult vähe ratast ümber ehitada mootori paigaldamiseks ja mootori jõud ei peaks läbi keti käima. Võimsuse valik on tunde/hinna põhine ja et oleks natuke rohkem jõudu kui ainult lihtne kulgemine.
Aku osas plaan teha 13S6P või 13S7P pakk 18650 elementidest. Elementideks INR18650-35E 3450mAh - 8A - Reclaimed
Niipalju kui foorumi vanemaid postitusi lugesin siis peaksid olema mahtuvuse/hinna poolest OK elemendid, parandage kui eksin.
BMS osas olen kahe vahel kas natuke odavam JBD või kallim Daly, mõlemat on foorumis arutatud ja pidavat kasutada kannatama. Soov oleks see kombo(akud + bms) suruda sellisesse korpusesse.
Kas olen õigel teel või olen mõne asjaga väga mööda pannud?
Mootori võimsuse osas oleks jube hea kui saaks mõnda analoogse komboga sõitu proovida, mõistmaks kas see on see mida rattalt ootan.
|
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
17.04.2022 15:36:44
|
|
|
Arusaamatuks jääb, et kui on soov aku litsuda mingisse valmis korpusesse siis mis point on seda ise tegema hakata ja veel mingitest "reclaimed" purkidest. Osta siis juba valmis aku, hind tuleb sama pmst aga hulk jama jääb ära.
Aku ise tegemise point ikka pigem selles, et saab teha erikujuga, suure mahtuvusega vms. Üldjuhul alla 1kWh aku tegemine ise ära ei tasu. Ja siin pakutud aku on sellest piirist selgelt allpool.
1000W mootor 26'' rattal on ikka suht jõuetu... mul on 20'' ratas ja 1500W no see midagi juba kiirendab ja liigub.
wer1 kirjutas: |
Plaan ka oma vokk ära elektrifitseerida.
Kasutuseks oleks igapäevaselt diagonaali läbi Tartu linna sõitmine (2X10km). Puhtalt elektri peal ei plaani liikuda pigem oleks abiks hoo üles võtmisel või kiiruse saavutades kulgemisel (keskmiselt 25km/h kulgemine). Laadida iga päev ei tahaks, sellepärast keskmise suurusega aku.
Idee oleks järgmine:
Mootoriks midagi sellist 1000W rear hub mootor. Mootori valik on arvestusega, et oleks vaja võimalikult vähe ratast ümber ehitada mootori paigaldamiseks ja mootori jõud ei peaks läbi keti käima. Võimsuse valik on tunde/hinna põhine ja et oleks natuke rohkem jõudu kui ainult lihtne kulgemine.
Aku osas plaan teha 13S6P või 13S7P pakk 18650 elementidest. Elementideks INR18650-35E 3450mAh - 8A - Reclaimed
Niipalju kui foorumi vanemaid postitusi lugesin siis peaksid olema mahtuvuse/hinna poolest OK elemendid, parandage kui eksin.
BMS osas olen kahe vahel kas natuke odavam JBD või kallim Daly, mõlemat on foorumis arutatud ja pidavat kasutada kannatama. Soov oleks see kombo(akud + bms) suruda sellisesse korpusesse.
Kas olen õigel teel või olen mõne asjaga väga mööda pannud?
Mootori võimsuse osas oleks jube hea kui saaks mõnda analoogse komboga sõitu proovida, mõistmaks kas see on see mida rattalt ootan. |
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
17.04.2022 19:40:48
|
|
|
Mul on 29" ratas 750W mootoriga piiratud 1500W peale. Sõidan autodega võidu vahepeal. Mul on nii säästuaku (kuni 1kWh kasutatud läppari akude elemendid), et see on praegusel juhul piiravaks teguriks. Võibolla lihtsalt keskmootori eelis, saab käike kasutada, kuigi enamasti istub sama käigu peal.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
17.04.2022 20:48:50
|
|
|
mitte võibolla vaid kindlasti keskmootori eelis...käigud ja ülekanded on suht teine maailm kui "otsevedu" rummumootoriga
isiklikult olen seda meelt, et kuskil alates 1kw rummumootor on juba enamvähem kasutatav...selles osas siis, et natuke kiirendab ka ning saab ka vajadusel ainult mootori jõul sõita umbes nii 50ga ikka. aga eks palju oleneb konkreetsest mootorist, oleneb ratta läbimõõdust, oleneb ka akust ja kontrollerist. kui kõik need komponendid on kompetentsed siis 1kw'ga kannatab ringi sõita küll aga mingi meeletut püssi sellest veel ei ehita
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
17.04.2022 22:19:15
|
|
|
wer1 kirjutas: |
Plaan ka oma vokk ära elektrifitseerida.
Kasutuseks oleks igapäevaselt diagonaali läbi Tartu linna sõitmine (2X10km). Puhtalt elektri peal ei plaani liikuda pigem oleks abiks hoo üles võtmisel või kiiruse saavutades kulgemisel (keskmiselt 25km/h kulgemine). Laadida iga päev ei tahaks, sellepärast keskmise suurusega aku.
Idee oleks järgmine:
Mootoriks midagi sellist 1000W rear hub mootor. Mootori valik on arvestusega, et oleks vaja võimalikult vähe ratast ümber ehitada mootori paigaldamiseks ja mootori jõud ei peaks läbi keti käima. Võimsuse valik on tunde/hinna põhine ja et oleks natuke rohkem jõudu kui ainult lihtne kulgemine.
Aku osas plaan teha 13S6P või 13S7P pakk 18650 elementidest. Elementideks INR18650-35E 3450mAh - 8A - Reclaimed
Niipalju kui foorumi vanemaid postitusi lugesin siis peaksid olema mahtuvuse/hinna poolest OK elemendid, parandage kui eksin.
BMS osas olen kahe vahel kas natuke odavam JBD või kallim Daly, mõlemat on foorumis arutatud ja pidavat kasutada kannatama. Soov oleks see kombo(akud + bms) suruda sellisesse korpusesse.
Kas olen õigel teel või olen mõne asjaga väga mööda pannud?
Mootori võimsuse osas oleks jube hea kui saaks mõnda analoogse komboga sõitu proovida, mõistmaks kas see on see mida rattalt ootan. |
Ma seda päris hiinakat ei ostaks. Mul kestis odaval hiinakal mootor vaid 3k km. Juba peale esimest 50km sain laagreid vahetada. Lisaks velg oli ka päris pehme. MagicPie omadega sõidetakse sõna otseses mõttes sadu tuhandeid kilomeetreid. Korralik 1kW mootor annab kenasti 25km/h keskmise kiiruse Tartus, aga arvesta, et pedaalimisest on kasu vaid madalamatel kiirustel. Suurematel kiirustel mootoriga kiirus on nii suur, et pedaalimine eriti midagi juurde ei anna, kui just väga hoogsalt juurde väntama ei hakka. Minul näiteks sellistt julgust pole, et autode vahel lasta nii, et punn põhjas Tartus.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
17.04.2022 23:36:30
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
hakkasin seostama kadaka turuga (mida vist enam ei eksisteeri) |
20 aastat juba
Mustikas/Prisma on selle asemel nüüd.
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
18.04.2022 14:40:01
|
|
|
Ei tea, pole see rummumootor midagi nii halb. 350W bafang hub vs 500W bafang keskjooks, siis viimane saab pähe, sest käiku vahetates kaotab palju... Kui just ei pauguta käike
Peale selle on hulka vähem asju mis kuluvad. Kett, kassett, esimene ketiratas ja käiguvaheti... 2a peale täis laks kindel ehk 200€ kulu. Odavam laguneb kiiremini ära.
Naisel rummukas ja paneb eest ära, vb sp ka et ta on hulka kergem kui mina
Unistan pigem 10x võimsamast, 500W liigub aga pikka maad 40ga tiksuda suht jobutamine
|
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
20.04.2022 10:20:34
|
|
|
Ahoi nokitsejad. Millist komplekti oleks minimaalselt vaja, et saada ~50kmh liikuv ratas? Läbisõitu ei ole meeletult vaja, 30-40km juba iseenesest piisaks täiesti.
Ilusad ilmad tulemas ja kuna mu tõuks on selline kulunud akuga ligadi-logadi raamil hiinakas mõtlesin hoopis mingi ratta peale, peaks veidi mugavam ja praktilisem ka olema.
Kõige lihtsam ilmselt rummumootoriga? 1000 või 1500W tundub mõistlik, aga millist akut sellist mootorit toitma oleks vaja? Need teemast läbi käinud lingid ajavad veidi silme eest kirjuks. Kust sellise valmisaku kõige mõistlikuma hinnaga saaks, ilmselt Aliexpress?
Nagu ma aru saan, siis enamus need Aliexpressi mootori kittidest sisaldavad kõike vajalikku peale aku?
|
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
20.04.2022 10:25:30
|
|
|
40km läbida kiirusel 50km/h on vaja min 1kWh akut... kui on halvad tingimused, 1.5kWh... ehk siis 48V 30Ah.
Mõistliku hinnaga tahad saada, siis ehita ise.
Condamed kirjutas: |
Ahoi nokitsejad. Millist komplekti oleks minimaalselt vaja, et saada ~50kmh liikuv ratas? Läbisõitu ei ole meeletult vaja, 30-40km juba iseenesest piisaks täiesti.
Ilusad ilmad tulemas ja kuna mu tõuks on selline kulunud akuga ligadi-logadi raamil hiinakas mõtlesin hoopis mingi ratta peale, peaks veidi mugavam ja praktilisem ka olema.
Kõige lihtsam ilmselt rummumootoriga? 1000 või 1500W tundub mõistlik, aga millist akut sellist mootorit toitma oleks vaja? Need teemast läbi käinud lingid ajavad veidi silme eest kirjuks. Kust sellise valmisaku kõige mõistlikuma hinnaga saaks, ilmselt Aliexpress?
Nagu ma aru saan, siis enamus need Aliexpressi mootori kittidest sisaldavad kõike vajalikku peale aku? |
|
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
20.04.2022 10:59:55
|
|
|
IndrekM80 kirjutas: |
40km läbida kiirusel 50km/h on vaja min 1kWh akut... kui on halvad tingimused, 1.5kWh... ehk siis 48V 30Ah.
Mõistliku hinnaga tahad saada, siis ehita ise.
Condamed kirjutas: |
Ahoi nokitsejad. Millist komplekti oleks minimaalselt vaja, et saada ~50kmh liikuv ratas? Läbisõitu ei ole meeletult vaja, 30-40km juba iseenesest piisaks täiesti.
Ilusad ilmad tulemas ja kuna mu tõuks on selline kulunud akuga ligadi-logadi raamil hiinakas mõtlesin hoopis mingi ratta peale, peaks veidi mugavam ja praktilisem ka olema.
Kõige lihtsam ilmselt rummumootoriga? 1000 või 1500W tundub mõistlik, aga millist akut sellist mootorit toitma oleks vaja? Need teemast läbi käinud lingid ajavad veidi silme eest kirjuks. Kust sellise valmisaku kõige mõistlikuma hinnaga saaks, ilmselt Aliexpress?
Nagu ma aru saan, siis enamus need Aliexpressi mootori kittidest sisaldavad kõike vajalikku peale aku? |
|
See 40km tegelikult sai ka varuga öeldud, reaalne igapäevane vajadus oleks hetkel ~20km ehk tööle-tagasi ja kuna see ots on enamjaolt kergliiklustee siis võikski tippu umbes 50kmh kanti olla, sileda tühja tee peal ei viitsi 25kmh tiksuda.. Tõuks sõitis umbes ~37kmh, 500w mootori ja 48V 13Ah akuga ja see jäi sirgete peal veidi väheks.
Ehk siis päris 40km ei ole vaja 50kmh läbida, kas see muudab midagi niipalju, et valmistoode mõisltik võtta? Ma hea meelega esimese ringiga ise akut meisterdama ei hakkaks, võibolla tulevikus kui teema veidi selgem.
|
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
20.04.2022 14:05:05
|
|
|
Condamed kirjutas: |
IndrekM80 kirjutas: |
40km läbida kiirusel 50km/h on vaja min 1kWh akut... kui on halvad tingimused, 1.5kWh... ehk siis 48V 30Ah.
Mõistliku hinnaga tahad saada, siis ehita ise.
Condamed kirjutas: |
Ahoi nokitsejad. Millist komplekti oleks minimaalselt vaja, et saada ~50kmh liikuv ratas? Läbisõitu ei ole meeletult vaja, 30-40km juba iseenesest piisaks täiesti.
Ilusad ilmad tulemas ja kuna mu tõuks on selline kulunud akuga ligadi-logadi raamil hiinakas mõtlesin hoopis mingi ratta peale, peaks veidi mugavam ja praktilisem ka olema.
Kõige lihtsam ilmselt rummumootoriga? 1000 või 1500W tundub mõistlik, aga millist akut sellist mootorit toitma oleks vaja? Need teemast läbi käinud lingid ajavad veidi silme eest kirjuks. Kust sellise valmisaku kõige mõistlikuma hinnaga saaks, ilmselt Aliexpress?
Nagu ma aru saan, siis enamus need Aliexpressi mootori kittidest sisaldavad kõike vajalikku peale aku? |
|
See 40km tegelikult sai ka varuga öeldud, reaalne igapäevane vajadus oleks hetkel ~20km ehk tööle-tagasi ja kuna see ots on enamjaolt kergliiklustee siis võikski tippu umbes 50kmh kanti olla, sileda tühja tee peal ei viitsi 25kmh tiksuda.. Tõuks sõitis umbes ~37kmh, 500w mootori ja 48V 13Ah akuga ja see jäi sirgete peal veidi väheks.
Ehk siis päris 40km ei ole vaja 50kmh läbida, kas see muudab midagi niipalju, et valmistoode mõisltik võtta? Ma hea meelega esimese ringiga ise akut meisterdama ei hakkaks, võibolla tulevikus kui teema veidi selgem. |
50km/h sõites oleks vajadus juba täiskiivri järgi.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
20.04.2022 14:25:29
|
|
|
ranel kirjutas: |
Condamed kirjutas: |
IndrekM80 kirjutas: |
40km läbida kiirusel 50km/h on vaja min 1kWh akut... kui on halvad tingimused, 1.5kWh... ehk siis 48V 30Ah.
Mõistliku hinnaga tahad saada, siis ehita ise.
Condamed kirjutas: |
Ahoi nokitsejad. Millist komplekti oleks minimaalselt vaja, et saada ~50kmh liikuv ratas? Läbisõitu ei ole meeletult vaja, 30-40km juba iseenesest piisaks täiesti.
Ilusad ilmad tulemas ja kuna mu tõuks on selline kulunud akuga ligadi-logadi raamil hiinakas mõtlesin hoopis mingi ratta peale, peaks veidi mugavam ja praktilisem ka olema.
Kõige lihtsam ilmselt rummumootoriga? 1000 või 1500W tundub mõistlik, aga millist akut sellist mootorit toitma oleks vaja? Need teemast läbi käinud lingid ajavad veidi silme eest kirjuks. Kust sellise valmisaku kõige mõistlikuma hinnaga saaks, ilmselt Aliexpress?
Nagu ma aru saan, siis enamus need Aliexpressi mootori kittidest sisaldavad kõike vajalikku peale aku? |
|
See 40km tegelikult sai ka varuga öeldud, reaalne igapäevane vajadus oleks hetkel ~20km ehk tööle-tagasi ja kuna see ots on enamjaolt kergliiklustee siis võikski tippu umbes 50kmh kanti olla, sileda tühja tee peal ei viitsi 25kmh tiksuda.. Tõuks sõitis umbes ~37kmh, 500w mootori ja 48V 13Ah akuga ja see jäi sirgete peal veidi väheks.
Ehk siis päris 40km ei ole vaja 50kmh läbida, kas see muudab midagi niipalju, et valmistoode mõisltik võtta? Ma hea meelega esimese ringiga ise akut meisterdama ei hakkaks, võibolla tulevikus kui teema veidi selgem. |
50km/h sõites oleks vajadus juba täiskiivri järgi. |
Ei vaidle vastu.
Aga, vaatasin veidi Alis ringi ja suht esimene ettejuhtuv: Original 48V36V52V Ebike Battery 48v 20ah Polly DP-9 40A BMS 18650Cells 500W 750W 1000W 1500W Pack Electric Bicycle Lithium Ion
Sealt nt Panasonic 48V 20.3Ah peaks ju minu vajadustele täiesti sobilik olema? On mingit erilist vahet Samsung vs Panasonic?
|
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
20.04.2022 14:32:04
|
|
|
Kuidagi kerge 20ah aku kohta ...
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
20.04.2022 15:01:24
|
|
|
13*7*47g = 4277g elemente
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
20.04.2022 15:36:44
|
|
|
Soovitan võimalikult suure pingega aku (52V) võtta. Niipalju kui muud seadmed kannatavad. Muidu läheb maanteel igavaks (aeglane).
Ma ise jõudsin 6a jooksul lõpuks 115V-ni välja
Spoiler
|
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
20.04.2022 15:44:56
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Soovitan võimalikult suure pingega aku (52V) võtta. Niipalju kui muud seadmed kannatavad. Muidu läheb maanteel igavaks (aeglane).
Ma ise jõudsin 6a jooksul lõpuks 115V-ni välja
Spoiler
|
Ma mingeid maru kiiruseid taga ajama ei hakka, 50kmh tundubki minu kasutusel see optimaalne lagi. Maanteel ei plaani sõita, suuremate distantside puhul jääks nagunii pigem aku mahutavuse (läbisõidu) taha asi.
Kuna tegu esimese üritusega, siis rõhk pigem võimalikult soodsal hinnal. Mul vedeleb kuskil keldris üks vana Scott linnaka raam, ilmselt sinna peale proovin selle ürituse ära. Siis vaja veel leida mingi amordiga esihark, kuna mäletamist mööda oli praegusel korralik lõtk sees + see ilma amordita ehk jääks natuke liiga jäik.
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
20.04.2022 15:49:57
|
|
|
14S võiks ikka olla. Aku mahutavust saadki ju kõrgema pingega ka. Ehk 14S5P on ju ikkagi suurema Wh-ga kui 12S5P.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
20.04.2022 16:09:17
|
|
|
12S rummukaga üldjuhul üle 30kmh ei lähe ka. 52V-ga saad 40 kätte siis on hästi.
Oleneb rummuka mähisest
|
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
21.04.2022 02:12:14
|
|
|
Mingi suvaline hiinakas (1000W rummumootor) mul liigub 14S3P täis laetud akuga kusagil max 55km/h. Laen kuni 57V peale, ent koormuse all ilmselt pinge kukub omajagu allapoole, pole voltmeetrit peal seal ja seega täpselt ei tea.
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
21.04.2022 07:44:51
|
|
|
oleneb ratta läbimõõdust ka. max kiiruse puhul on mängus tavaliselt kaks piirangut, üks on power ehk vool x pinge aga teine on mootori maksimaalsed pöörded sinu akupaki pinge juures.
40kmh muidugi pole mingi eriline probleem võimsuse poolest saavutada, selleks ei lähe minuteada vaja isegi mitte 700w, rääkimata tuhandest. seega kui 1000w mootor/kontroller/akupakk ei vea üle 40 välja siis järelikult on piirajaks selle rummumootori max pöörded. või siis lihtsalt aku või kontroller on nii saamatu, et ei anna mootorile tegelikult piisavalt voolu.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
21.04.2022 18:53:20
|
|
|
Otsi ülesse speed sensori juhe ja cut. Kontrollerid on üsna saamatud siis kontroller näeb kiirus on 0 kmh ja lubab täis laksu võtta. Ise lasen juba teist aastat ilma speed sensorita. Kui seda teed siis tekib isu vingema aku järgi. Kolme aastaga suudad aku ribadeks lasta. Mitte laadimise kordadest vaid temperatuuri pärast talvel, sügisel, kevadel. Kui täiskiirust talvel tahad siis võivad elemendid seest üle kuumeneda ja ongi aku pekkis. Aku degreerub talvel kiiremini.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
21.04.2022 20:31:18
|
|
|
miks nad talvel rohkem seest üle peaksid kuumenema kui suvel?
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
22.04.2022 09:33:35
|
|
|
Külmalt on aku sisetakistus suurem ja need ka soojenevad rohkem. Kuid kuna temperatuur on madalam, siis ei tohiks lõpptemperatuur kõrgem olla kokkuvõttes.
Wiltz kirjutas: |
miks nad talvel rohkem seest üle peaksid kuumenema kui suvel? |
|
|
tagasi üles |
|
|
kolinkoff
HV vaatleja
liitunud: 27.01.2011
|
23.04.2022 15:46:19
|
|
|
Tervitused
On siin Eestis koht, kus keegi pakub teenust mootoriga velge kokku laob ja rihib, lõikab kodaraid vastavalt parajaks jne?
Mul endal hakkab tagumine velg tasapisi ära surema. Tegemist 1000W mootoriga, 36 kodaraga, 12g(2.6mm) paksusega. Nende jalgrattada velge puhul selline asi, et nippli augud on vaja suuremaks viilida/puurida.
|
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|