Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ITshop.ee (endine Mikromaailm) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Ramones
HV veteran
Ramones

liitunud: 09.07.2004




sõnum 14.12.2009 18:17:17 vasta tsitaadiga

Unison, kui seadmel on kehtiv garantii, siis miks sa üldse selle 350.- maksma pidid? Garantiilise seadme puhul ei pea ju ülevaatamise eest maksma juhul, kui viga on garantiiline. Viimase ütleb aga tavaliselt garantiiremonti reaalselt teostav ettevõte. Teist juhtumit ei oska küll kuidagi kommenteerida ilma täpsemate andmeteta. Millal need Sinu poolt toodud intsidendid aset leidsid?
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Unison
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2009




sõnum 14.12.2009 18:24:08 vasta tsitaadiga

Mõlemad olid umbes aasta tagasi. Läpakas ei olnud ostetud Mikromaailmast. Kuna ei viitsinud eriti saatmisega mässata, siis mõtlesin, et äkki vaatavad Mikromaailmas kiiresti üle ja teevad korda. Korda tegemise asemel öeldi hoopid vale viga ja pidin maksma 350 EEK. Ma ei tea mis nad selle emaplaadi veaga saavutada püüavad? Et jätan läpaka sinna või ostan neilt kohe uue emaplaadi?
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SilQ
HV Guru
SilQ

liitunud: 19.10.2006




sõnum 14.12.2009 20:23:10 vasta tsitaadiga

Mikromaailmas ei maksa vea defegteerimine 350 vaid 295.

Huvitaks meid kõiki mis linna kaupluses sa käisid, sest kui ketta veal ja emaplaadi veal vahet ei tee, siis on küll veits pahasti.

_________________
If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 205
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Unison
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2009




sõnum 14.12.2009 22:56:17 vasta tsitaadiga

SilQ kirjutas:
Mikromaailmas ei maksa vea defegteerimine 350 vaid 295.

Huvitaks meid kõiki mis linna kaupluses sa käisid, sest kui ketta veal ja emaplaadi veal vahet ei tee, siis on küll veits pahasti.


350.- Küsiti minult, aga see oli ligikaudu aasta tagasi. Ja käisin Rakveres.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aah
Kreisi kasutaja
Aah

liitunud: 21.09.2007




sõnum 11.01.2010 12:00:52 vasta tsitaadiga

Ostsin Mikromaailmast uue seagate 500gb HDD mis kestis ainult pool tundi arvutis. Vahetavad seda juba üle kuuaja välja. Müstika icon_eek.gif
(Ordis läks ainult paar päeva sellise jamaga aega)
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DreadDog
HV kasutaja

liitunud: 26.09.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.03.2010 23:59:20 vasta tsitaadiga

Sain ka mikro-kogemuse võrra "rikkamaks". Siinkohal tervitan Mikromaailma, sest postitaja andmed on neil olemas.
Vaja oli lauatelefoni. Veebiotsing pakkus, et ITshop 'ist saab. Kohapeal ei olnud, tellisin läbi veebi. Tellimuse käsitlemise igas etapis anti teada, mis toimub - see oli positiivne. Aga tarneaega ei öeldud - mitme päevaga jõuab. Paari päeva pärast helistati, et võib järgi minna.
Kätte sain, nagu tellitud, telefoni Philips CD240. Kaasas ainult ukraina ja vene keelsed kasutusjuhendid, Ei hakanud midagi tagasi ka viima... mul keeled suus.
Teine asi... poes tahtsime arvutihiirt. Proovida muidugi ei saanud. Hiire kliendilehe-hind oli 125,- ja letis 190,- ning teenindaja ei osanud ka hinnavahe kohta midagi tarka öelda.

_________________
Elektroonika koht ei ole prügimägi!
Vajan pinnapealseid lüliteid ja pistikupesi (euro, võivad olla kollakad ja värviplekkidega).
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
atss
HV vaatleja
atss

liitunud: 08.09.2002




sõnum 22.06.2012 12:08:31 vasta tsitaadiga

Minu kogemus siis ka antud asutuse külastamisest.
Kodus oli vaja välja vahetada wi-fi ruuter ja kuna itshop oli antud hetkel kõige lähemal, astusingi sinna sisse. Müüjad oli abivalmis ja leidsidki kaks mulle sobivat (n kiirus ja USB auk) isendit: buffalo 90€ ja tp-link 30€. Minu küsimuse peale, mida see buffalo 60€ eest rohkem teeb sain ebamäärase vastuse, et pidi ikka parem olema. Küsides USB kohta, kas ikka printerit saab välja jagada, vastati, et miks ei peaks saama. Ostsin siis selle parema ära ja kodus avastasin, et printeri toetus sellel isendil puudub.
Nüüd ma siis olen kogemuse võrra rikkam (kodutöö tuleb ikkagi endal ära teha) ja 40€ võrra vaesem (printserveri hind).
Ilusat jaanipäeva kõigile Mustika ITshopí töötajatele!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TREMAN
HV kasutaja

liitunud: 17.04.2005




sõnum 22.06.2012 12:29:11 vasta tsitaadiga

atss kirjutas:
Minu kogemus siis ka antud asutuse külastamisest.
Kodus oli vaja välja vahetada wi-fi ruuter ja kuna itshop oli antud hetkel kõige lähemal, astusingi sinna sisse. Müüjad oli abivalmis ja leidsidki kaks mulle sobivat (n kiirus ja USB auk) isendit: buffalo 90€ ja tp-link 30€. Minu küsimuse peale, mida see buffalo 60€ eest rohkem teeb sain ebamäärase vastuse, et pidi ikka parem olema. Küsides USB kohta, kas ikka printerit saab välja jagada, vastati, et miks ei peaks saama. Ostsin siis selle parema ära ja kodus avastasin, et printeri toetus sellel isendil puudub.
Nüüd ma siis olen kogemuse võrra rikkam (kodutöö tuleb ikkagi endal ära teha) ja 40€ võrra vaesem (printserveri hind).
Ilusat jaanipäeva kõigile Mustika ITshopí töötajatele!


Mustikas ju arvutikeskus ka olemas. Oleks võinud sealt ka ikka uurida icon_lol.gif
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vikir57
HV vaatleja

liitunud: 20.04.2004




sõnum 26.10.2012 09:53:27 vasta tsitaadiga

Minupoolsed miinused Pärnu ItShopile.Ostsin sealt Inteli SSD 330 ketta.Müügimehed on nad head aga kruvikeerajaga ei tasu neid arvuti kallale lasta,jutuga kõvad mehed aga tegelikult keerasid minu arvuti pekki just oskamatusest vanalt kettalt andmete kopimisega.Minu sooviks oli,et vanaketas jääks niisugusesse seisu nagu ta on originaali aga ei.Ei osatud uuele SSd kettale korektselt Win7 installida kuigi pakkusin välja,et olemas uus Win7 est tarkvara.No hea küll ei osatud,siis ei osatud aga oleks tulnud koheselt seda ka tunnistada oleksin asja viinud teise firmasse kus oleksid inimesed seda tööd osanud.See,mis pani mind neid seda tööd tegema oli põhjus,et sai SSd ketas neilt ostetud ja samas lubati see ka kenasti minu arvutisse installida.Kaks päeva tehti seda tööd palehigis ja minu arvuti asjad on si..temas seisus kui algul.Algul kui selgitasin neile oma rahulolematust tehtud tööle ja soovitasin see ketas poodi tagasi võtta sest tehtud install Win7 näitas bad sektorit 31-k.Ja rohkem polnud usaldust Itshopi vasu,üldiselt saadeti mind soliidselt pikalt.Nagu ütlevad vanad rekkamehed selle peale--et ,,hulka maad on ärasõidetud,palju viina on ära joodud aga kepist ikka ilma,,Mi siis nüüd teha-arvuti SSD kettale tuleb lasta uuesti uus puhas install teha ja uuesti kotiga eurisid väljakäia.Samas on vägahead kogemused Tallinna meestega aga Tallinn on Tallinn.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ollaz
HV veteran
Ollaz

liitunud: 04.01.2008




sõnum 26.10.2012 15:42:55 vasta tsitaadiga

Ja milles on ITShop süüdi, et kettal badid peal on? Ega nemad neid kettaid ei valmista.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pinTero
HV veteran
pinTero

liitunud: 10.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2012 16:00:31 vasta tsitaadiga

Kasutaja vikir57 lahkas oma muret pikalt Thinkpadi teemas ja see 31K Bad tähendas antud juhul seda, et partitsioonid on SSD kettal valesti joondatud, mis omakorda kahandab ketta kiirust ning eluiga ning mis omakorda tõestas ka seda, et kes iganes seda kloonimist tegi ja väitis, et kõik on korras, tegelikult ebakompetentne oli!
Kommentaarid: 148 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ollaz
HV veteran
Ollaz

liitunud: 04.01.2008




sõnum 27.10.2012 03:01:37 vasta tsitaadiga

pinTero, no siis on asi veits selgem. Mulle jäi mulje, et siin ITShopi tegelased tahtlikult bade tekitavad icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.10.2012 18:27:01 vasta tsitaadiga

See värk seal oli täielik pudru ja kapsad.
Kommentaarid: 688 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hallhunt
Piiratud kasutaja
hallhunt

liitunud: 24.11.2007




sõnum 07.11.2013 17:39:41 vasta tsitaadiga

Sain kah siis rikkamaks ´´meeldiva´´ kogemuse võrra itshopis,ja seda just teeninduskvaliteedi osas.Sai siis helistatud itshopi rakvere peaesindusse murega et neilt eelmine päev ostetud toode puudusega.Kuulati mure kenasti ära ja oldi nõus ka tagasi ostma/ümber vahetama toode ja öeldi et helistage kindlasti jõhvi esindusse üle kust toode täpselt ostetud.mõeldud-tehtud.telefoni teel jõutud peaaegu et ideaalsele kokkuleppele,et tulöen tootega poodi.kontrollitakse asi üle,kui esineb minu kirjeldatud viga,siis proovitakse teist toodet.Väga hea....Lähen mina siis toote ja ostudokidega kauplusse ,teen saali tagaotsas istuvale kohalikule määgijuhile põgusa ülevaate oma külastuse põhjusest.Olgu mainitud et juhtum leidis aset itshopi jõhvi esinduses.Juhatatakse mind siis kohaliku tehniku juurde,kes sisi toodet proovima hakkab.Ja oh imet...tootel ongi minu kirjeldatud viga mann.Mina siis vaikselt andsin mõista et proovime teise tootega,kui sel sama viga ei esine,siis ehk vahetame toote ümber.Kui esineb,mõtleb edasi.Noormees kohe vastama et neil ei ole sellist sarnast toodet enam kaupluses.Mina siis et kuidas ei ole,ma ju riiulis näen samasugust toodet.Sellele sain üsna segasse vastuse...Kui lõpuks jõudsime veendumisele et toode siiski on miski anomaaliaga,et ehk vahetame siis ümber.Sellepeale sekkus kohalik määgijuht Margit Kollo,et ta vahetaks kui neil OLEKS sellist toodet müügisaalis.MA siis ütlesin et vabandage.kas ma näen topelt või mis teema on,aga ma näen riiulis küll sellist toodet veel.Seepeale vastati et ma ei tahagi ümber vahetada....Et soltuvat see tootjast.MA siis küsisin et näiteks samsungi toote vahetaksite välja? vastati et oleneb veast:D ja ühesõnaga hakkasgi pihta selline keerutamine,vassimine ja üldine hämamine.Lõppes külastus sellega et ma olevat ebanormaalne,ja ma ei tohiksi üldse sinna poodi enam tulla:D Küsisin siis et kas te suhtutegi klientidesse nii,selle vastati otse ja omadega:Jah,suhtumegi nii... icon_eek.gif Ja anti mõista et kas annan toote garantiisse või TÕMBAN NAHUI KAUPLUSEST KOOS VIGASE TOOTEGA.nii öeldigi.....Igatahes sellest seigast rääkisin telefoni teel rakverega,soovitati panna probleem meili peale,mida ma ka koheselt tegin.Soovitan soojalt osta jõhvi itshopist midagi,saate lisaks uuetoote rõõmule ka südantsoojendava sõnavalingu...
Aga ootame ja vaatame kuidas mu mailile vastatakse ja kuidas garantii juhtum edeneb...

_________________
Ära taha olla see,kes sa ei ole.Ole see,kes sa oled ja peagi märkad et olid see,kes tahtsid olla
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjmrc
Kreisi kasutaja
kjmrc

liitunud: 31.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2013 17:48:06 vasta tsitaadiga

Ma ei usu elusees, et teil kästi nahhui tõmmata poest icon_smile.gif
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hallhunt
Piiratud kasutaja
hallhunt

liitunud: 24.11.2007




sõnum 07.11.2013 17:52:28 vasta tsitaadiga

kjmrc, tore kui sul pole kästud minema kaduda poest kui miski ei meeldi....põhiline teema on just selle jamaajamises ja keerutamises
_________________
Ära taha olla see,kes sa ei ole.Ole see,kes sa oled ja peagi märkad et olid see,kes tahtsid olla


viimati muutis hallhunt 07.11.2013 17:53:35, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2013 17:52:33 vasta tsitaadiga

Arvatavasti tuleks tekstist veidi õhku välja lasta...
Kommentaarid: 688 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjmrc
Kreisi kasutaja
kjmrc

liitunud: 31.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2013 18:25:54 vasta tsitaadiga

Mis seadmega tegu siis?
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hallhunt
Piiratud kasutaja
hallhunt

liitunud: 24.11.2007




sõnum 07.11.2013 18:58:46 vasta tsitaadiga

kjmrc, no tahvelarvuti prestigio lükas end välja kui huawei e303 modemi taha ühendasin.modem ise lapakal kasutusel ja töökorras.siis saigi kauplusega ühendutud et mis oleks nende ideed asja lahendamiseks,telefoni teel muidugi lubati kõike,kahjuks reaalsus oli hämamine...aga ootame ikka ära rakvere esindaja vastuse ja garantii tulemused.üksikjuhtum veel ei näita terve keti olemust,vaid kohaliku esinduse töötaja tolle päeva suhtumist.Enne ei hakka mingeid järeldusi itshopi kohta tegema,ja siis kribasin selle et millega võib järgmine ostja siin itshopis kokkupuutuda...
_________________
Ära taha olla see,kes sa ei ole.Ole see,kes sa oled ja peagi märkad et olid see,kes tahtsid olla
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjmrc
Kreisi kasutaja
kjmrc

liitunud: 31.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2013 14:14:44 vasta tsitaadiga

Aga paraku ongi nii, et tahvelarvutite puhul ITshopis ei vahetata kohapeal mitte midagi kohe ümber, vaid saadetakse esmalt garantiisse, kust tuleb siis vastus kuidas edasi talitleda või uus tahvelarvuti.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hallhunt
Piiratud kasutaja
hallhunt

liitunud: 24.11.2007




sõnum 08.11.2013 15:42:22 vasta tsitaadiga

Asi lõppes positiivselt.Helistati kauplusest et kobi uue järgi,kuna esiteks toode oli ainult 24h vana kui tuli üsna suure veaga tagasi.JA põhjus et tahvel end nettusepulga peale pildituks tegi oli piisavalt suur viga...Seega selleks korraks rohkem itshopiga probleemi pole icon_smile.gif
_________________
Ära taha olla see,kes sa ei ole.Ole see,kes sa oled ja peagi märkad et olid see,kes tahtsid olla
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ITshop.ee (endine Mikromaailm) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.