Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Ramones
HV veteran
liitunud: 09.07.2004
|
14.12.2009 18:17:17
|
|
|
Unison, kui seadmel on kehtiv garantii, siis miks sa üldse selle 350.- maksma pidid? Garantiilise seadme puhul ei pea ju ülevaatamise eest maksma juhul, kui viga on garantiiline. Viimase ütleb aga tavaliselt garantiiremonti reaalselt teostav ettevõte. Teist juhtumit ei oska küll kuidagi kommenteerida ilma täpsemate andmeteta. Millal need Sinu poolt toodud intsidendid aset leidsid?
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
Unison
HV kasutaja
liitunud: 10.12.2009
|
14.12.2009 18:24:08
|
|
|
Mõlemad olid umbes aasta tagasi. Läpakas ei olnud ostetud Mikromaailmast. Kuna ei viitsinud eriti saatmisega mässata, siis mõtlesin, et äkki vaatavad Mikromaailmas kiiresti üle ja teevad korda. Korda tegemise asemel öeldi hoopid vale viga ja pidin maksma 350 EEK. Ma ei tea mis nad selle emaplaadi veaga saavutada püüavad? Et jätan läpaka sinna või ostan neilt kohe uue emaplaadi?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
SilQ
HV Guru
liitunud: 19.10.2006
|
14.12.2009 20:23:10
|
|
|
Mikromaailmas ei maksa vea defegteerimine 350 vaid 295.
Huvitaks meid kõiki mis linna kaupluses sa käisid, sest kui ketta veal ja emaplaadi veal vahet ei tee, siis on küll veits pahasti.
_________________ If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
205 |
|
tagasi üles |
|
|
Unison
HV kasutaja
liitunud: 10.12.2009
|
14.12.2009 22:56:17
|
|
|
SilQ kirjutas: |
Mikromaailmas ei maksa vea defegteerimine 350 vaid 295.
Huvitaks meid kõiki mis linna kaupluses sa käisid, sest kui ketta veal ja emaplaadi veal vahet ei tee, siis on küll veits pahasti. |
350.- Küsiti minult, aga see oli ligikaudu aasta tagasi. Ja käisin Rakveres.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Aah
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.09.2007
|
11.01.2010 12:00:52
|
|
|
Ostsin Mikromaailmast uue seagate 500gb HDD mis kestis ainult pool tundi arvutis. Vahetavad seda juba üle kuuaja välja. Müstika
(Ordis läks ainult paar päeva sellise jamaga aega)
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
DreadDog
HV kasutaja
liitunud: 26.09.2005
|
19.03.2010 23:59:20
|
|
|
Sain ka mikro-kogemuse võrra "rikkamaks". Siinkohal tervitan Mikromaailma, sest postitaja andmed on neil olemas.
Vaja oli lauatelefoni. Veebiotsing pakkus, et ITshop 'ist saab. Kohapeal ei olnud, tellisin läbi veebi. Tellimuse käsitlemise igas etapis anti teada, mis toimub - see oli positiivne. Aga tarneaega ei öeldud - mitme päevaga jõuab. Paari päeva pärast helistati, et võib järgi minna.
Kätte sain, nagu tellitud, telefoni Philips CD240. Kaasas ainult ukraina ja vene keelsed kasutusjuhendid, Ei hakanud midagi tagasi ka viima... mul keeled suus.
Teine asi... poes tahtsime arvutihiirt. Proovida muidugi ei saanud. Hiire kliendilehe-hind oli 125,- ja letis 190,- ning teenindaja ei osanud ka hinnavahe kohta midagi tarka öelda.
_________________ Elektroonika koht ei ole prügimägi!
Vajan pinnapealseid lüliteid ja pistikupesi (euro, võivad olla kollakad ja värviplekkidega). |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
atss
HV vaatleja
liitunud: 08.09.2002
|
22.06.2012 12:08:31
|
|
|
Minu kogemus siis ka antud asutuse külastamisest.
Kodus oli vaja välja vahetada wi-fi ruuter ja kuna itshop oli antud hetkel kõige lähemal, astusingi sinna sisse. Müüjad oli abivalmis ja leidsidki kaks mulle sobivat (n kiirus ja USB auk) isendit: buffalo 90€ ja tp-link 30€. Minu küsimuse peale, mida see buffalo 60€ eest rohkem teeb sain ebamäärase vastuse, et pidi ikka parem olema. Küsides USB kohta, kas ikka printerit saab välja jagada, vastati, et miks ei peaks saama. Ostsin siis selle parema ära ja kodus avastasin, et printeri toetus sellel isendil puudub.
Nüüd ma siis olen kogemuse võrra rikkam (kodutöö tuleb ikkagi endal ära teha) ja 40€ võrra vaesem (printserveri hind).
Ilusat jaanipäeva kõigile Mustika ITshopí töötajatele!
|
|
tagasi üles |
|
|
TREMAN
HV kasutaja
liitunud: 17.04.2005
|
22.06.2012 12:29:11
|
|
|
atss kirjutas: |
Minu kogemus siis ka antud asutuse külastamisest.
Kodus oli vaja välja vahetada wi-fi ruuter ja kuna itshop oli antud hetkel kõige lähemal, astusingi sinna sisse. Müüjad oli abivalmis ja leidsidki kaks mulle sobivat (n kiirus ja USB auk) isendit: buffalo 90€ ja tp-link 30€. Minu küsimuse peale, mida see buffalo 60€ eest rohkem teeb sain ebamäärase vastuse, et pidi ikka parem olema. Küsides USB kohta, kas ikka printerit saab välja jagada, vastati, et miks ei peaks saama. Ostsin siis selle parema ära ja kodus avastasin, et printeri toetus sellel isendil puudub.
Nüüd ma siis olen kogemuse võrra rikkam (kodutöö tuleb ikkagi endal ära teha) ja 40€ võrra vaesem (printserveri hind).
Ilusat jaanipäeva kõigile Mustika ITshopí töötajatele! |
Mustikas ju arvutikeskus ka olemas. Oleks võinud sealt ka ikka uurida
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
vikir57
HV vaatleja
liitunud: 20.04.2004
|
26.10.2012 09:53:27
|
|
|
Minupoolsed miinused Pärnu ItShopile.Ostsin sealt Inteli SSD 330 ketta.Müügimehed on nad head aga kruvikeerajaga ei tasu neid arvuti kallale lasta,jutuga kõvad mehed aga tegelikult keerasid minu arvuti pekki just oskamatusest vanalt kettalt andmete kopimisega.Minu sooviks oli,et vanaketas jääks niisugusesse seisu nagu ta on originaali aga ei.Ei osatud uuele SSd kettale korektselt Win7 installida kuigi pakkusin välja,et olemas uus Win7 est tarkvara.No hea küll ei osatud,siis ei osatud aga oleks tulnud koheselt seda ka tunnistada oleksin asja viinud teise firmasse kus oleksid inimesed seda tööd osanud.See,mis pani mind neid seda tööd tegema oli põhjus,et sai SSd ketas neilt ostetud ja samas lubati see ka kenasti minu arvutisse installida.Kaks päeva tehti seda tööd palehigis ja minu arvuti asjad on si..temas seisus kui algul.Algul kui selgitasin neile oma rahulolematust tehtud tööle ja soovitasin see ketas poodi tagasi võtta sest tehtud install Win7 näitas bad sektorit 31-k.Ja rohkem polnud usaldust Itshopi vasu,üldiselt saadeti mind soliidselt pikalt.Nagu ütlevad vanad rekkamehed selle peale--et ,,hulka maad on ärasõidetud,palju viina on ära joodud aga kepist ikka ilma,,Mi siis nüüd teha-arvuti SSD kettale tuleb lasta uuesti uus puhas install teha ja uuesti kotiga eurisid väljakäia.Samas on vägahead kogemused Tallinna meestega aga Tallinn on Tallinn.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
26.10.2012 15:42:55
|
|
|
Ja milles on ITShop süüdi, et kettal badid peal on? Ega nemad neid kettaid ei valmista.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
pinTero
HV veteran
liitunud: 10.11.2001
|
26.10.2012 16:00:31
|
|
|
Kasutaja vikir57 lahkas oma muret pikalt Thinkpadi teemas ja see 31K Bad tähendas antud juhul seda, et partitsioonid on SSD kettal valesti joondatud, mis omakorda kahandab ketta kiirust ning eluiga ning mis omakorda tõestas ka seda, et kes iganes seda kloonimist tegi ja väitis, et kõik on korras, tegelikult ebakompetentne oli!
|
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
27.10.2012 03:01:37
|
|
|
pinTero, no siis on asi veits selgem. Mulle jäi mulje, et siin ITShopi tegelased tahtlikult bade tekitavad
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
27.10.2012 18:27:01
|
|
|
See värk seal oli täielik pudru ja kapsad.
|
|
Kommentaarid: 700 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
539 |
|
tagasi üles |
|
|
hallhunt
Piiratud kasutaja
liitunud: 24.11.2007
|
07.11.2013 17:39:41
|
|
|
Sain kah siis rikkamaks ´´meeldiva´´ kogemuse võrra itshopis,ja seda just teeninduskvaliteedi osas.Sai siis helistatud itshopi rakvere peaesindusse murega et neilt eelmine päev ostetud toode puudusega.Kuulati mure kenasti ära ja oldi nõus ka tagasi ostma/ümber vahetama toode ja öeldi et helistage kindlasti jõhvi esindusse üle kust toode täpselt ostetud.mõeldud-tehtud.telefoni teel jõutud peaaegu et ideaalsele kokkuleppele,et tulöen tootega poodi.kontrollitakse asi üle,kui esineb minu kirjeldatud viga,siis proovitakse teist toodet.Väga hea....Lähen mina siis toote ja ostudokidega kauplusse ,teen saali tagaotsas istuvale kohalikule määgijuhile põgusa ülevaate oma külastuse põhjusest.Olgu mainitud et juhtum leidis aset itshopi jõhvi esinduses.Juhatatakse mind siis kohaliku tehniku juurde,kes sisi toodet proovima hakkab.Ja oh imet...tootel ongi minu kirjeldatud viga mann.Mina siis vaikselt andsin mõista et proovime teise tootega,kui sel sama viga ei esine,siis ehk vahetame toote ümber.Kui esineb,mõtleb edasi.Noormees kohe vastama et neil ei ole sellist sarnast toodet enam kaupluses.Mina siis et kuidas ei ole,ma ju riiulis näen samasugust toodet.Sellele sain üsna segasse vastuse...Kui lõpuks jõudsime veendumisele et toode siiski on miski anomaaliaga,et ehk vahetame siis ümber.Sellepeale sekkus kohalik määgijuht Margit Kollo,et ta vahetaks kui neil OLEKS sellist toodet müügisaalis.MA siis ütlesin et vabandage.kas ma näen topelt või mis teema on,aga ma näen riiulis küll sellist toodet veel.Seepeale vastati et ma ei tahagi ümber vahetada....Et soltuvat see tootjast.MA siis küsisin et näiteks samsungi toote vahetaksite välja? vastati et oleneb veast:D ja ühesõnaga hakkasgi pihta selline keerutamine,vassimine ja üldine hämamine.Lõppes külastus sellega et ma olevat ebanormaalne,ja ma ei tohiksi üldse sinna poodi enam tulla:D Küsisin siis et kas te suhtutegi klientidesse nii,selle vastati otse ja omadega:Jah,suhtumegi nii... Ja anti mõista et kas annan toote garantiisse või TÕMBAN NAHUI KAUPLUSEST KOOS VIGASE TOOTEGA.nii öeldigi.....Igatahes sellest seigast rääkisin telefoni teel rakverega,soovitati panna probleem meili peale,mida ma ka koheselt tegin.Soovitan soojalt osta jõhvi itshopist midagi,saate lisaks uuetoote rõõmule ka südantsoojendava sõnavalingu...
Aga ootame ja vaatame kuidas mu mailile vastatakse ja kuidas garantii juhtum edeneb...
_________________ Ära taha olla see,kes sa ei ole.Ole see,kes sa oled ja peagi märkad et olid see,kes tahtsid olla |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
kjmrc
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.05.2009
|
07.11.2013 17:48:06
|
|
|
Ma ei usu elusees, et teil kästi nahhui tõmmata poest
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
hallhunt
Piiratud kasutaja
liitunud: 24.11.2007
|
07.11.2013 17:52:28
|
|
|
kjmrc, tore kui sul pole kästud minema kaduda poest kui miski ei meeldi....põhiline teema on just selle jamaajamises ja keerutamises
_________________ Ära taha olla see,kes sa ei ole.Ole see,kes sa oled ja peagi märkad et olid see,kes tahtsid olla
viimati muutis hallhunt 07.11.2013 17:53:35, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
07.11.2013 17:52:33
|
|
|
Arvatavasti tuleks tekstist veidi õhku välja lasta...
|
|
Kommentaarid: 700 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
539 |
|
tagasi üles |
|
|
kjmrc
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.05.2009
|
07.11.2013 18:25:54
|
|
|
Mis seadmega tegu siis?
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
hallhunt
Piiratud kasutaja
liitunud: 24.11.2007
|
07.11.2013 18:58:46
|
|
|
kjmrc, no tahvelarvuti prestigio lükas end välja kui huawei e303 modemi taha ühendasin.modem ise lapakal kasutusel ja töökorras.siis saigi kauplusega ühendutud et mis oleks nende ideed asja lahendamiseks,telefoni teel muidugi lubati kõike,kahjuks reaalsus oli hämamine...aga ootame ikka ära rakvere esindaja vastuse ja garantii tulemused.üksikjuhtum veel ei näita terve keti olemust,vaid kohaliku esinduse töötaja tolle päeva suhtumist.Enne ei hakka mingeid järeldusi itshopi kohta tegema,ja siis kribasin selle et millega võib järgmine ostja siin itshopis kokkupuutuda...
_________________ Ära taha olla see,kes sa ei ole.Ole see,kes sa oled ja peagi märkad et olid see,kes tahtsid olla |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
kjmrc
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.05.2009
|
08.11.2013 14:14:44
|
|
|
Aga paraku ongi nii, et tahvelarvutite puhul ITshopis ei vahetata kohapeal mitte midagi kohe ümber, vaid saadetakse esmalt garantiisse, kust tuleb siis vastus kuidas edasi talitleda või uus tahvelarvuti.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
hallhunt
Piiratud kasutaja
liitunud: 24.11.2007
|
08.11.2013 15:42:22
|
|
|
Asi lõppes positiivselt.Helistati kauplusest et kobi uue järgi,kuna esiteks toode oli ainult 24h vana kui tuli üsna suure veaga tagasi.JA põhjus et tahvel end nettusepulga peale pildituks tegi oli piisavalt suur viga...Seega selleks korraks rohkem itshopiga probleemi pole
_________________ Ära taha olla see,kes sa ei ole.Ole see,kes sa oled ja peagi märkad et olid see,kes tahtsid olla |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
|