Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Real-time ray tracing märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 14.12.2020 10:01:45 vasta tsitaadiga

Viilutaja kirjutas:
Killhoven kirjutas:
Päris kena icon_smile.gif
https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/kb2w8d/ray_tracing_water_reflection_is_really_something/


Kena jah, kuid miks enda mängitava tegelase peegeldust ei ole selles "ülimas raytracingu mängus"? icon_smile.gif
Siin lehel varasemalt toodi see justkui välja kui ainupõhjus, et saaks enda tegelase peegeldust vaadata realistlikult. Ometigi mängutegijad otsustasid seda mitte implementeerida icon_rolleyes.gif


Sest tegelase enda kuvamine on täielikult vigane. Just pea osa. Kohe nii vigane ,et kui nad selle sisse oleks jänud , siis räägiks kogu internet praegu ainult vigastest peegeldustest. Parem on tegelast üldse mitte peegeldada.
Ma ei ole eriti süvenenud, aga peegeldused on vist suht valikuliselt tehtud. Liftis jäi ette peegel mis näitas ainult kinniseid uksi. Kui mõne raadio juhtud klaasi lähedal leidma, siis selle vilkuvat paneeli ei peegeldata ka. Ilmselt on neid kohti veel .
Ennast eriti see ei häiri , aga ideaalist on asi kaugel.
Ma arvan , et neil läheb aasta enne kui nad kõik suuremad vead suudavad ära parandada. Füüsikaga seotud vigu ilmselt ei saagi parandada, selleks oleks vaja vist kogu mängu füüsikat juhtiv osa ümber kirjutada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 16.12.2020 00:47:13 vasta tsitaadiga

https://www.techpowerup.com/276006/khronos-group-releases-vulkan-sdk-drivers-with-official-raytracing-support-showcases-wolfenstein-youngblood
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/quake-ii-rtx-vulkan-ray-tracing-game-ready-driver/

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.12.2020 02:05:11 vasta tsitaadiga

londiste, mis staatuses on RT kui tehnoloogia hetkel?
Väga early phase development
Early phase development
mass adoption ready development?
(Variandid lisasin, võid ise ka öelda, ent ütle palun konkreetselt ja üheselt mõistetavalt).

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 16.12.2020 02:40:42 vasta tsitaadiga

minu arvates? sinu arvamus on erinev, ma juba tean.
variant 3. mass adoption ready development. apid on olemas, teise põlvkonna raud on väljas, mängudes on adoption olemas ja paistab aina suurenevat. konsoolid ja rohkemate tootjate raud tuleb ka kasuks.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.12.2020 02:56:17 vasta tsitaadiga

londiste, kas käputäis mänge tuge omamas ja väga tõsine löök jõudlusele on mass adoption ready?
Kas vaid neid mänge mängivad ja tipprauda kasutavad või pildiilu ohverdada tahtvad on mass?

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002




sõnum 16.12.2020 03:16:16 vasta tsitaadiga

Mass adoption ready oleks ta siis kui 250 euroste kaartidega saaks enamvähem sellise RT perfi kätte mis 3080-3090 hetkel teeb Cyberpunk 2077's. icon_rolleyes.gif
Sest see "mass" mängib hetkel 200-250 kaartidega. Seega jah.. kaugel sellest. Teiseks peaks iga mäng by default toetama raytracingut. Enda valik kas lükkad sisse või mitte. Hetkel tilgub neid ikka väga vähe vs mängud mis ei toeta üldse raytracingut.
Lisaks RT ei peaks olema midagi sellist, mida mängu developer peab justkui eraldi implementeerima hakkama (keerukus).
Kõik mis võtab ülemäärast ressurssi arendajatelt jäetakse teisejärguliseks, eriti kui seal taga pole seda sama massi "200-250euroste" kaartide ostjaid. Sellepärast on see ka üks kõige vähem olulisemaid asju ühe mängu arenduse juures. Nice to have featuur.

Või siis juhtub sama nagu Cyberfucked'ga, kus tundub et kogu arenduse ressurss läks selle alla, et jumala eest oleks raytracingu featuurid olemas, kuid tavalise rasteri bugid jäeti kõik tähelepanuta... kokkuvõttes hetkel on kehvem mäng kui seljuhul, kus oleks tehtud võimalikult ilus rasteriseeritud mäng ja minimaalsete bugidega ja hiljem näiteks lastud lisa update välja Raytracingu näol (Q1 2021). Konsoolidel seda nagunii polnud ja ei oleks olnud ka hullu kui PC'l poleks kohe olnud.
Paljude mängudega seni on nii tehtud. Tõenäoliselt mängiks inimesed seda mängu uuesti läbi kui saavad nüüd raytracingut efekte nautida ja mäng oma olemuselt toetab mitmekordset läbimist oma erinevate valikuvariantide ja lõppudega. icon_rolleyes.gif
Kolmandaks, see RT peaks ikka natuke rohkem wow effekti tekitama kui praegu...
Kommentaarid: 222 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.12.2020 04:52:03 vasta tsitaadiga

Ma ei tea kui suur osakaal mängudest peaks RT-d toetama, et see sellest küljest mass adoption ready oleks, ent kindlasti ei ole see 36 mängu, millest 8 TBA staatuses, 2 unknown staatuses ja 2 2021 release. St. 24 mängu on praegu RT toega (PC peal).
Ma ei tea, mis hinnaklassis peaks RT olema ilma pildiilus tõsiselt kaotamata okei FPS-i juures mängitav, ent 3060Ti kaardiga ~30-40FPS-i 1440p peal tundub absurd. Pakun, et järgmiste kaardiseeriatega on asi juba vastuvõetaval tasemel. Praegu on ikka selgelt lahja.
WOW efekti osas olen ka nõus. Ka selles osas aasta-kahega asi tõenäoliselt areneb märkimisväärselt.

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 16.12.2020 06:59:19 vasta tsitaadiga

kus ta siis early development enam on, kui rauda juba 2 põlvkonda olemas ja käputäis mängegi olemas. mis loogika alusel selline tehnoloogia early development on?
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.12.2020 10:23:19 vasta tsitaadiga

Ainsad mis tõesti minus on seni suutnud wow effekti tekitada on q2 rtx ja minecraft rtx. Mõlemad täielikult path traced. Sellest oleme kahjuks veel kaugel. Hübriidlahendustest on jätnud parima mulje hoopis Metro Exodus. Kõige mõttetum on Sottr oma varjudega. Selles, et MP mängudes (BFV ja Fortnite) RT efektid ma ei hakka rääkimagi...
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002




sõnum 16.12.2020 11:45:34 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
kus ta siis early development enam on, kui rauda juba 2 põlvkonda olemas ja käputäis mängegi olemas. mis loogika alusel selline tehnoloogia early development on?


Early development selles osas on vale sõnastus. Ta on ebapiisav lihtsalt. Siin enne launchi oli koguaeg kõlakas, et raytracingu perf on 3-4x parem Turingust. Jensen oma esitluses rääkis lihtsalt, et niipalju rohkem on RT tuumasid... mis kuidagi perfiks ei realiseeru. Reaalsus on see, et parimal juhul 3090 on 25% parem eelmisest parimast (2080TI) ja see on tõesti parimal juhul... See ei ole edasiminek... Ning see parem tulemus võib vabalt tulla sellest, et kaart ise on võimsam ja kiirem.
Ning kui selliseid samme ongi oodata ka järgnevatel aastatel... no siis ei jõua kuhugi see värk. Nvidial oli 2aastat aega, et teha vähemalt 2x kiirem kaart raytracingus vs eelmine põlvkond.
Kommentaarid: 222 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 16.12.2020 11:51:04 vasta tsitaadiga

rt enda olukord on täna selline, et ühel tootjal (olgu see nvidia või keegi muu) on riistvara poolt väga raske mingit olulist olukorra paranemist korraldada. see areng peab tulema tarkvara poolelt ning loodetavasti mingi standardlähenemise puhul saavad tootjad uuesti vaadata, kas midagi annab rauas kiiremaks teha.
nvidia (ja amd) täna toetavadki rt-d kasutavaid tootjaid. arvatavasti mingil määral ka rahaliselt aga eelkõige pakuvad tehnilist tuge - implementatsioon, optimeerimine, turundus jne. terve 2019 rt-ga toimunu oli väga suures osas nvidia tarkvarainseneride pealt. tänaseks on kõik suuremad mootorid ja paljud in-house mootorid rt efektid juba sisse kirjutanud, nende mängudesse jõudmine on iseasi ja seondub ennekõike mängude valmimistsükliga.

riistvaras on täna (olgu nende nimi rt cored, rt acceleratorid või midagi kolmandat) paar kindlat operatsiooni, eelkõige intersection testing, mis kontrollib kiire ja bhv või kolm-/nelinurga lõikumist. nende lisamine on võrdlemisi triviaalne ettevõtmine, ei ole need kivil suured ega keerulised lisada. küll aga on nendest saadav kasu diminishing returns. kogu protsessi juures on kiirte endi jälitamine vaid üks osa protsessist. klassikaliselt on see kõige olulisem osa ja võtab kõige rohkem aega aga rtrt võtmes ja väga piiratud ajavahemike juures on ilmnenud, et see moodustab klassikalisest lähenemisest oluliselt väiksema osa kogu rt-le kuuluvast ajast - tänastes mängudes kulub 2-3 millisekundit bvh ehitamise/uuendamise ja sellega seonduvate andmete korraldamise peale. see toimub kas cpu või shaderite pealt ja kuigi näidislähenemised on olemas, siis selle optimeerimine on devidele tore loovtöö.

just see ettevalmistav töö on peamine optimeerimise sihtmärk aga see on samas nurgas, et mingi tavalise või standardse lahenduse välja kujunemine võtab lihtsalt aega. senikaua ei ole tootjatel raua pool väga palju ägedaid asju teha, nagu muuseas nähtub ka nvidia gen2 rt corede hulgast amperes.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 16.12.2020 12:17:12 vasta tsitaadiga

Viilutaja, mis meetodil seda rt võimekust hindad uue ja vanema gen kaartide vahel? selle 25% tundub, et sosistas istumisorgan sulle kõrva.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002




sõnum 16.12.2020 12:49:17 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
Viilutaja, mis meetodil seda rt võimekust hindad uue ja vanema gen kaartide vahel? selle 25% tundub, et sosistas istumisorgan sulle kõrva.

Kui ma midagi ütlen siis see tavaliselt toetub faktidele, mitte sellist udujuttu nagu paljud siin harrastavad.
Ma ei viitsi ei enda ega teiste aega raisata sooja õhu puhumisele. Selline ma juba olen.
Spoiler Spoiler Spoiler


Londiste, aga see juba näitab et asi on kaugel implementeerimisest ja mass ready'st kuid Nvidia või AMD peab istuma devidel kõrval ja näitama mismoodi seda teha.
Ning, ega need Nvidia ja AMD seal abis ole heast südamsest, vaid et ikka nende tech oleks toetatud ja pildis.

Kui devid hakkaks seda ise tegema, ilma mingit suuremat lisamotivatsiooni otsimata/saamata, siis on asi ready. Ning see juhtub siis ikka, kui see praegune RT võimsus tuleb alla 200-300 hinnaklassi.
Minumeelest sellele RT suuremale levikule aitab kaasa, kui ka mingid 200 eurosed kaardid saavad samapalju RT tuumasid kui 3090.
Hetkel ma ei näe pointi osta mingit odavama otsa Nvidia RTX kaarti millele pakutakse justkui RT'd kuid selle performance on kaugel kasutatavast.
Kui Nvidia tõesti sooviks seda massidesse tuua siis praegu ei tohiks nad teha mingit tierimist.
Aga kui RT tuumade perf on korelatsioonis liiga palju cuda coredest siis jah, võibolla läheb see lisa RT tuumade arvukus raisku. Ma ei tea täpselt kuidas see RT perf sõltub ülejäänud mitte RT tuumadest.
Kommentaarid: 222 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 16.12.2020 13:05:05 vasta tsitaadiga

Viilutaja, see aasta pigem enam ei istu kõrval. juba eelmise aasta lõpus oli näha ettekannetest ja kraamist devide nii-öelda enda initsiatiivi. sel aastal peaks kõigist suurematest mootoritest juba üsna valmis kujul rt kraamiga versioonid väljas olema.
mängudega läheb veel aega, tänapäevane üsna pikk dev cycle.

kaartide osas, 3060ti on 400€ kaart ja sellega saab juba üht-teist teha. control või cyberpunk täislaksu rt efektidega ilmselt lähiajal mitte aga 1-2 erinevat rt efekti küll.

see jõudluse korrelleerumine ei ole nii lihtne.
puhttehniliselt - ei, rt tuumade endi jõudlus ei sõltu cuda corede jõudlusest.
samm kaugemale vaadata, siis rt koormab rohkem mälusüsteemi (mille üks leevendus võib olla näiteks amd infinity cache).
praktiliselt, isegi kui me jätame kõrvale hübriidlahenduste sisu, kus enamus/suur osa tööst on rasteriseeritud, siis ikkagi sõltub tulemus paljuski ülejäänud kaardi kiirusest.

vist oli digital foundry üks cyberpunki videodest, kus nad kirjutasid, et eeltöö (eelkõige bvh ehitamine) on 2 ms, otsene rt tuumade töö 3ms ja dlss on <1 ms. samas suurusjärgus numbreid on välja toodud ka mujal, beyond3d-s peaks paar korda olema kaadreid lahti harutatud. see kõik muidugi varieerub aga suurusjärkudeks hea küll.
palju sellest saab teha samaaegselt muude asjadega aga näiteks see eeltöö kujutab endast rt enablemise baas-perf hitti. see tuleb igal juhul ära teha isegi kui kaadris parasjagu midagi kiiri vajavat pole. see eeltöö on täiesti devi otsustada ja see ei taha üldse hästi skaleeruda, mis tähendab suuremat lööki jõudlusele kõrgema kaadrisageduse juures. nende suurusjärkude pealt on rt corede 2x kiiremaks tegemine selline (loodetavasti) 25% rt efekti kogu ajakulu vähendamine.

ampere ja turingu rt corede kiiruse võrdlemine on kole keeruline. 3080 ja 2080ti peaks sm arvu ja rt corede osas kõige sarnasemad olema aga fp32 vahe on muidugi suur. jõudluse vahe varieerubki kuskil 25% ümbert enamikes rt mängudes 50% kanti rt-le keskenduvates asjades nagu q2rtx. arvestades rt corede osakaalu neid erinevates rakendustes, siis pigem tundub ikkagi ka neis olema tuntav edasiminek.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.12.2020 13:26:12 vasta tsitaadiga


Link


Ise hääletasin Option 2: It Was Difficult To See The Difference!

Paistab, et enamus - 52% on samal arvamusel. Just peegelduste põhjal vaatasin. Kuigi valitud Metro stseen oli väga halb näide. Isegi DF vendadel oli tunnelis seal pea võimatu eristada RT on vs off. Cyberpunkis ja WD's hakkas paremini silma just peegelduste tõttu.

Lisaks ma vaatasin 1,75x kiirusega.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahvilõust
Kreisi kasutaja
ahvilõust

liitunud: 08.06.2005




sõnum 16.12.2020 13:35:10 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:

Link



vahi jah seda koeranägu!

_________________
Gdesainer

M: MSI RTX 3070 Gaming Trio
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.12.2020 13:43:13 vasta tsitaadiga

ot:
ahvilõust, Ilmselt sinu eelistus on ahvilõust?
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.12.2020 14:52:39 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
kus ta siis early development enam on, kui rauda juba 2 põlvkonda olemas ja käputäis mängegi olemas. mis loogika alusel selline tehnoloogia early development on?

Selles mõttes, et kaks põlvkonda rauda, mis jooksutamisega hädas ning käputäis mänge.
Alpha, beta, release ikka...

londiste, see, mida sa öelda tahad on, et RT vajab arendust ja on seega arenduses olev, mitte massideks valmis? icon_lol.gif
Devide initsiatiivi võis ju olla näha eelmise aasta lõpust, ent kui paljude ja, milleks see edasi sai? Hetkeseisu näitab ju puhtalt mängude nimekiri...
Kas see kui "üht-teist" saab kaardiga teha ja "täislaksu ei saa" on massideks valmis? icon_lol.gif 1-2 erinevat RT efekti on VALMIS asi?
Raud alles sai normaalselt 4K-ga hakkama saama ja siis tullakse RT-ga slideshowd tagasi tooma...
See RT massidele valmis olek tuleb välja vaid su hinnangutest, sisulisest käsitlusest nähtub pidevalt, et ei ole ikka päris massideks valmis see... arusaamatu, et sa nii tuimalt vastu punnid, otsides tehnilisi põhjuseid, et saaks vähegi väita, et valmis.

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 16.12.2020 19:04:45 vasta tsitaadiga

Viilutaja, väga tubli, näide ühest mängust, kus ei ole kõik 100% rt thumbs_up.gif vaata nüüd palju selle mängu perf ilma rt'ta on mõlemal kaardil. võrdle mõlema kaardi vahet ilma rt'ta ja koos rt'ga ja võrdle siis neid vahesid. see slaid ei näita hetkel mitte tuhkagi peale selle, et üks on teisest veits kiirem.

{[(rtx3090NoRt-rtx3090Rt)-(rtx2080tiNoRt-rtx2080tiRt)]/(rtx2080tiNoRt-rtx2080tiRt)}*100

rmc, kuule, early development tähendab seda, et asi on algses arenduses, mitte poest ostetav ja igaühele kätte saadav.

vr näiteks oli early development, kui luckey vanemate keldris nexus 4 külge kagemaid prille üritas monteerida.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.12.2020 20:08:42 vasta tsitaadiga

NATAS999, täiesti vabalt võib ka early development olla open beta, kõigile saadav icon_lol.gif
_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 17.12.2020 02:25:52 vasta tsitaadiga

Armas võrdlus video. Selle video tegija läheb kohe mustalisti. Oleks ta püüdnud mõlemale poolele ausat võrdlust teha oleks seal antud hetke parim RT mäng Control ka sees olnud.
Vihkan selliseid tegijaid kes üritavad enda teooria kasuks otsitud pooltõdedega oma vaatajate arvamust mõjutada.

CPi-s sai asfaldi peegelduste järgi suht lihsalt aru. Arvestades , et ma olen CP-d nõus kuskil 30 fps-i lähedal mängima et RT sees hoida , siis ilmselt mingi vahe ikka on. Lihtsalt niisama lõbu pärast ma oma FPS-i ei tankiks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002




sõnum 17.12.2020 12:14:04 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
Armas võrdlus video. Selle video tegija läheb kohe mustalisti. Oleks ta püüdnud mõlemale poolele ausat võrdlust teha oleks seal antud hetke parim RT mäng Control ka sees olnud.
Vihkan selliseid tegijaid kes üritavad enda teooria kasuks otsitud pooltõdedega oma vaatajate arvamust mõjutada.

CPi-s sai asfaldi peegelduste järgi suht lihsalt aru. Arvestades , et ma olen CP-d nõus kuskil 30 fps-i lähedal mängima et RT sees hoida , siis ilmselt mingi vahe ikka on. Lihtsalt niisama lõbu pärast ma oma FPS-i ei tankiks.


Parim RT mäng pidi tulema ju CP2077 näol? icon_rolleyes.gif
Mis seal võrdluses siis valesti oli, et kohe siin kisama hakkad (peale selle, et ülimat RT mängu Controli polnud)? Näitab kuidagi väiklust sinu poolt, et kohe kui keegi näitab RT'd mitte sinule meeldivas toonis- BLOKK! doh.gif
Võibolla tõesti oleks Controli võrdluses saanud lihtsamini aru, et RT on peal. Kuid see polnudki point. CP2077, WD:Legion, Metro Exodus- väga hea kombo, 2 kõige uuemat mängu ja üks esimesi.
Selle võrdluse point oligi selles, et RT annab enamus mängudes nii vähe juurde, et pole sisuliselt näha 100% kindlusega, et see on raytraced. Seega selle sisselülitamine perfi hitti mõttes on küsitav.
Seda olen varemgi rääkinud, et RT kvaliteet mängust mängu on nii erinev... osades mängudes on vahet näha selliselt, et vaatad fps counterit icon_biggrin.gif Kui langes siis on sees, kuid reaalselt pildilt midagi ei näe.
Kommentaarid: 222 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.12.2020 14:13:45 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
Armas võrdlus video. Selle video tegija läheb kohe mustalisti. Oleks ta püüdnud mõlemale poolele ausat võrdlust teha oleks seal antud hetke parim RT mäng Control ka sees olnud.
Vihkan selliseid tegijaid kes üritavad enda teooria kasuks otsitud pooltõdedega oma vaatajate arvamust mõjutada.

CPi-s sai asfaldi peegelduste järgi suht lihsalt aru. Arvestades , et ma olen CP-d nõus kuskil 30 fps-i lähedal mängima et RT sees hoida , siis ilmselt mingi vahe ikka on. Lihtsalt niisama lõbu pärast ma oma FPS-i ei tankiks.

Nii, et kuna üks mäng on puudu pole tegu ausa võrdlusega? Huvitav loogika. Kas sa rakendad sama loogikat ka graafikakaardi ülevaadete puhul? Et kui üks mäng mida sa näha tahad on sealt puudu, siis järelikult pole tegu ausa võrdlusega ja ülevaate tegija on "pooltõdedega mõjutaja"?

Kui control oleks olnud siis võibolla oleksid öelnud, et miks minecrafti pole vms. Või siis oleks olnud argument, et miks liikuv pilt on mitte staatiline.
Kui ta tõesti oleks tahtnud kallutatud pilti ette anda oleks ta pidanud valima Sottr, Metro ja veel mõne kus on raske vahet näha. Mitte CP, Metro ja WDL.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 17.12.2020 15:21:41 vasta tsitaadiga

pole sel võrdlusel häda midagi, mängude osas vähemalt. controlis on vahe suurelt jaolt liiga selgelt näha, eelkõige kui mingid klaaspinnad pildis.
liikuv pilt on rt efektide jaoks lihtsamini nähtav variant, need kipuvad liikumises loomulikumad olema.
ma ei oska objektiivselt videot vaadata, ma olen neid kõiki mänginud icon_smile.gif

valitud stseenide üle võiks vist natukene kurta aga video mõtet see ei muuda.
metro kasutab rtgi-d, mida videoklipi alguses õues on selgelt näha, tunnelis on sellega keerulisem kuna sinna jõuabki väljast valgust vähe.
cyberpunkis võiks isegi mingi päevane stseen parem võrdlus olla. öisest oli peegelduste pealt kiirelt näha aga valgustusega peale neoonvalguste kuma on näha vähe. päeval just need valgustuse variandid mängivad rohkem.
watch dogs legionis oli ka peegeldustest kohe näha. non-rtx oli selle koha pealt üllatav kui hästi ssr lompide peal töötas, tea kas seal on mõni patch olnud või aitab benchmarki kõrgem vaatenurk, sest mängus paistis lompidest vahe väga selgelt välja.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002




sõnum 17.12.2020 15:51:43 vasta tsitaadiga

Minu jaoks see WDL peegeldused lompide peal ajasidki segadusse, kui mõlemas variandis nägin neid...
Seega saab neid peegeldusi teha küll ilma RT'ta ja isegi vägagi hästi.

CP2077 ma alguses valisin options ühe, kuna seal paugutamise ajal tundus muzzle flash päris hea auto katusel... kuid valisin valesti.
WDL's tundus, et option2 on õige, kuid kui nägin option1 samasugust peegeldust lombis pani kahtlema.
Metros ei saanud üldse aru icon_biggrin.gif

Seega kokkuvõttes enamikes mängudes RT on küsitava väärtusega. Mõnes üksikus on see piisavalt hästi eristavalt tehtud. Kuid wow effekti ei too esile ükski otseselt icon_rolleyes.gif
Ainuke kus wow efekt olemas on- Minecraft. Quake II tektstuurid ise on liiga "pruunid", et seal pildilu eriti oleks isegi RT'ga.
Kommentaarid: 222 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Real-time ray tracing mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.