Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 56, 57, 58  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
kazzka
HV kasutaja

liitunud: 11.06.2010




sõnum 20.10.2011 16:46:30 vasta tsitaadiga

SinineSiil kirjutas:
Kuidas maksudega on Turbosquidis müües?

Makse võetakse vist aint siis maha, kui ostja on USAst.

_________________
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 20.10.2011 20:06:31 vasta tsitaadiga

Nüüd peaks pea õiges suuruses olema xD

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 20.10.2011 20:36:54 vasta tsitaadiga

Ilmekas thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tarmac
HV kasutaja
tarmac

liitunud: 10.08.2007




sõnum 20.10.2011 21:01:05 vasta tsitaadiga

See on ju väga kena. icon_cool.gif
Pane värvi mapid ka peale ja ongi tulnukas valmis. icon_lol.gif

_________________
www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Väikemees
HV kasutaja
Väikemees

liitunud: 05.01.2010




sõnum 20.10.2011 22:50:18 vasta tsitaadiga

Lahe, SolidWorksi arendajad ütlesid otse välja, et nende programmis on põhimõtteliselt võimatu ühendada omavahel ekskavaatori lintide tükke. 2012 versioonis on esimest korda sees üks uuendus mis aitaks neid ühendada aga see olevat ka veel testimisjärgus ja pole kindel kas töötab minu puhul thumbs_down.gif Kusjuures natukene teise disainiga tanki omasid saab ühendada küll. Kahjuks enda projekti see disain ei sobi üldse, muidu kasutaks ka. Netis otsides olen avastanud, et pole ainkene sellise probleemiga. Endal on 2010 olemas, 2012 ei saa proovida ka. Peab vaatama, vb ameerika tädi laenab üheks õhtuks. Muidu jätaks asja sinnapaika aga krt mitu head tundi on selle kallal nokitsetud.
Väike pilt selgitamaks, mis juhtub kui umbes pooled tükid on omavahel ühendatud:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 21.10.2011 03:29:46 vasta tsitaadiga

Väikemees, kui dünaamilist linti vaja pole siis kuidagi mingi curve järgi animeerida peaks ikka võimalik olema..
_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Väikemees
HV kasutaja
Väikemees

liitunud: 05.01.2010




sõnum 21.10.2011 10:48:56 vasta tsitaadiga

HighEnd, Pildil pole näha aga need ongi tegelikult pathi järgi pandud. Probleem on lihtsalt selles, et Solidworks ei oska neid lindi tükke koguaeg samas järjekorras hoida. Nad jäävad küll sama pathi peale aga lihtsalt liiguvad teiste sisse, nagu pildilt on ka näha.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 21.10.2011 13:38:37 vasta tsitaadiga

Võibolla on tobe küsimus aga... Mis selles lindi tükkis nii teistmoodi/erilist on et see lint välja ei tule?

huvi pärast vatasin üht Solidworski lindi tegemis tutoriali seal tegi paari klõpsuga asja valmis icon_rolleyes.gif

aga kui Solidworksis ei tööta, ning ta liikuma otseselt ei pea, siis saaks ju ka mingis teise programmis asja valmis teha ning Solidworksi importida, Blenderis oleks see Samuti paari hiire kliki küsimus, kui üks element juba valmis icon_neutral.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Väikemees
HV kasutaja
Väikemees

liitunud: 05.01.2010




sõnum 21.10.2011 14:54:18 vasta tsitaadiga

http://video.google.com/videoplay?docid=-6022584981618756423 Seda mõtlesid?

Krt seda teab miks see SW jaoks nii ulme tundub, proovisin neid tanki omasid ja sain lindi kokku küll. Miskipärast ta suudab hoida tanki lintide tükke õiges järjekorras aga ekskavaatori omasid mitte. 2012 pidi olema nüüd mingi uuendus mis peaks aitama, ma proovin ära.
Küsisin isegi SW arendajate käest abi, isegi nemad ütlesid, et selline asi on suhteliselt raskesti teostatav. Netist olen leidnud teisigi inimesi täpselt samade probleemidega.
Ühe proovimise käigus ma sain kõik asjad juba ilusti ritta kui äkki lambist, ilma midagi tegemata läksid kõik asjad omavahel konflikti ja oligi kõik.
Alguses ma arvasin, et minu tükkidel on mingi konstruktsiooni viga aga nüüd olen kindel, et see SW oma kala.
Kuskil mujal saab teha kindlasti aga siis vist animatsiooni enam väga ei tee?
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 21.10.2011 20:12:45 vasta tsitaadiga

Aga äkki keegi seletaks kuidas selle turbosquidiga on, et kui mul on tasuline mudel müügis ja keegi selle ostab, kuidas ma selle raha kätte saan, ma pole leidnud kohta kuhu andmeid sisestada.
_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kazzka
HV kasutaja

liitunud: 11.06.2010




sõnum 21.10.2011 21:48:13 vasta tsitaadiga

braien334 kirjutas:
Aga äkki keegi seletaks kuidas selle turbosquidiga on, et kui mul on tasuline mudel müügis ja keegi selle ostab, kuidas ma selle raha kätte saan, ma pole leidnud kohta kuhu andmeid sisestada.

Kui keegi ostab mudeli, saad sina poole rahast endale (oleneb levelist jms) oma turbosquidi kontole, millest tehakse kuu lõpus kokkuvõte. Raha kantakse paypalile üle igal kuul 15-dal kuupäeval. Andmed saad panna Account/Payment Info.

_________________
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 22.10.2011 16:25:33 vasta tsitaadiga

Esimene basic katsetus oma B17ga animatsioonina:
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 22.10.2011 16:34:00 vasta tsitaadiga

tiivik, akendel võiks mingi peegeldus olla ja propellerite pärast võiksid motion bluriga renderdada. icon_rolleyes.gif thumbs_up.gif
_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 22.10.2011 21:19:48 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif kuid kere on liiga peegelduv, sõja lennukid on ikka mattid icon_smile.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 23.10.2011 16:58:23 vasta tsitaadiga

Proovin oma lennuki blenderi internalis hoopis renderdada animatsiooni jaoks. Proovisin suuremamahulist stseeni aga üle 3 lennuki gpu mällu ei mahu icon_neutral.gif Samas saab B 2.6 proovida, proovin ära kasutada ka uue defaultis kaasa tuleva 3D audio ära. Plahvatused ja lennukimüra peaks ideaalne katsetamiseks olema icon_smile.gif

3d audio developeri test:
Spoiler Spoiler Spoiler


Veel üks super addon, mis uues blenderis on texture paint layerid. GLSL shaded modes saab reaalajas bump/spec/dif jne mappe paintida:
http://cgcookie.com/blender/2011/10/18/using-the-texture-paint-layer-add-on/
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 25.10.2011 19:33:35 vasta tsitaadiga

tiivik kirjuta Nvidiale kuri kiri sisuga "TESLA is for noobs, give me consumerline price card with 12+ Gb memory" icon_biggrin.gif
_________________
My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Masterkalt
HV vaatleja

liitunud: 25.10.2011




sõnum 25.10.2011 19:47:16 vasta tsitaadiga

tsitaat:

http://www.upload.ee/files/1759833/maja_mae_otsas_2.bmp.html Pliis hinnake seda pilti.Ise olen teinud aga ei tea kas on hea. icon_biggrin.gif

_________________
KELE
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 25.10.2011 23:22:20 vasta tsitaadiga

Mucrop3 kirjutas:
tiivik kirjuta Nvidiale kuri kiri sisuga "TESLA is for noobs, give me consumerline price card with 12+ Gb memory" icon_biggrin.gif


thumbs_up.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif

hmm... huvitav kui palj Octane ja Cycles mälu kasutuse poolest erinevad, nii palju kui Cycles näppinud pole veel mälu ots saaanud, ka väga suure "failiga"

tsitaat:
http://www.upload.ee/files/1759833/maja_mae_otsas_2.bmp.html Pliis hinnake seda pilti. Ise olen teinud aga ei tea kas on hea. icon_biggrin.gif

Pole viga midagi, mõned asjad mis silma hakkavasid: muru liiga sirgelt, peaks olema rohkem risti rästi, natuke paindu jne... katuse ja krohvi texturid eriti ei kõlba, tunduvad liiga madala resoga, väga hea effekti annab alati katus mis tegelikult modelleeritud. Ah jah, postita pildid png või jpg... bmp võtab ikka mega kaua aega laadimisel nii suurel pildil. icon_wink.gif

-----
Sai natuke "maalitud" blenderis näo tekstuuri
Spoiler Spoiler Spoiler

tuleb veel photoshoppis üle käia veidike
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 28.10.2011 15:40:50 vasta tsitaadiga

Esimene cyclesi katsetus. Võiksid mingi firefly removali kah külge pookida nagu oktaanis aga muidu väga mõnsa. icon_razz.gif 2.6.1-s peaks siis trunki kah tulema
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
otty
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2010




sõnum 30.10.2011 16:45:14 vasta tsitaadiga

Selline küsimus, et mis muudab 3D modeli kalliks? Kas model peab olema kõik ühes tükis?
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 31.10.2011 11:56:46 vasta tsitaadiga

otty kirjutas:
Selline küsimus, et mis muudab 3D modeli kalliks? Kas model peab olema kõik ühes tükis?


Mudeli keerukus (detailsus), on esimene asi mis paneb hinna paika, kas firmal/isikul on odavam lasta "oma" 3d mudeldajal teha sama asi nullist või on odavam maksta valmis tehtud mudeli eest, kui 50$ mudel säästab nädal aega mudeldamist siis on see ikka korralik võit, et ajagraafikus olla. Tesieks peaks olema kas on UV mappitud juba ning kas tekstuurid on kaasas jne jne...
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 31.10.2011 16:34:12 vasta tsitaadiga

+ korralik topology. Keegi ei tahaks peale ostmist aega veeta meshi puhastamisega.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
otty
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2010




sõnum 31.10.2011 17:14:59 vasta tsitaadiga

Hm. Kui ma näiteks teen tassi, millel sang ja tassiosa on eraldi objektid või vertexid ei lähe kokku, siis juba läheb hind alla?
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 31.10.2011 17:49:16 vasta tsitaadiga

Väga eriti ei tohiks midagi lugeda, aga kui sa mõtled loogiliselt siis kui sa mudeldad tassi, kus on sang külge mudeldatud siis see näeb parem välja, kui see millel on see eraldi objektina, kuna mudeldatud tassi ja sanga ühenduskoht jääb selline sujuv nagu päriselt ta peaks olema, aga kui eraldi siis on ta eraldatud terava äärega icon_wink.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 31.10.2011 22:33:19 vasta tsitaadiga

MaxEvil kirjutas:
Väga eriti ei tohiks midagi lugeda, aga kui sa mõtled loogiliselt siis kui sa mudeldad tassi, kus on sang külge mudeldatud siis see näeb parem välja, kui see millel on see eraldi objektina, kuna mudeldatud tassi ja sanga ühenduskoht jääb selline sujuv nagu päriselt ta peaks olema, aga kui eraldi siis on ta eraldatud terava äärega icon_wink.gif


+1
Lisaks veel see mure, et mõnel renderdamis mootoril on probleeme ristuvate klaasist objektidega kui see tass peaks näiteks läbipaistev olema.

Otsisin oma vana mudeli ülesse, ehk paneks ka müüki, see ühes tükis.
Mingi 2 $ lähks müügiks vast küll.

Spoiler Spoiler Spoiler



----------------------------------------

EDIT

Mis see turbosquidis on "(not ready to publish)"
kuna see ready saab olema?

_________________
My stroke machine roars down the lustful highway.
Keefir RUULIB.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 56, 57, 58  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.